Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 16-01-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke ionlibe winkel producten goed beschreven makkelijk afrekenen en snel geleverd waarover je ook goed op de hoogte wordt gebracht wat wil je nog meer.

Kim Johnson 16-01-2021

De levering was super snel!! De website is duidelijk en het is leuk om naar de korting producten te kijken. Ik zal zeker in de toekomst het website weer gebruiken. Dank!

Jennyfer Barbosa Barros 16-01-2021

Ik ben beetje nieuw in deze wereld maar ben echt zo blij met me aankopen, zeer goeie kwaliteit. Hele snelle bezorging
Vond ook fijn dat ik alles op 1 site kon kopen voor me nieuwe foto/film studio
Alleen wel erg jammer dat ik de lampen niet op voorraad was verder was echt top

Frenk 16-01-2021

Snelle levering, duidelijke en gebruikersvriendelijke site.
Producten zijn snel te vinden en de site biedt een ruime keuze van alternatieven.

patrick 16-01-2021

Camera aangetekend verzonden en snel geleverd. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Jeroen 16-01-2021

Ik was op zoek naar een nieuw stevig statief, dat tegelijkertijd ook makkelijk mee te nemen is. Het valt niet mee in coronatijd om een goede keuze te maken; je kunt het niet zien / voelen. Ik heb daarom veel sites bezocht en bij Camera.nu was de keuze en selecteer mogelijkheid voor mij het beste. Uiteindelijk bij de Sirui Carbon TN3 statief + K-20II balhoofd uitgekomen. Tot nu toe volledig naar wens en goed te vervoeren (ook met mijn Lowapro flipside rugzak). Razendsnelle levering, dus absoluut een aanrader.

Theo 16-01-2021

Op de website staat goede informatie, zodat ik een goede keuze heb kunnen maken. De levering is prima gegaan.

Bertin 16-01-2021

Een zeer overzichtelijke website met héél veel keuze en tevens zeer goed in prijs/kwaliteit en de produkten zijn wat ze op de site vermeld hebben. Geen verrassingen en het is niet de eerste maal dat ik reeds iets heb besteld en tevens alles héél prima verpakt en opgestuurd en nooit geen verrassingen , vandaag besteld is dus werkelijk morgen in uw handen en een goede track & trace ook. Voor mij een absolute aanrader.

Michelle 16-01-2021

Erg fijne website, duidelijk en overzichtelijk. Ik kon gelijk vinden wat ik nodig had, en volgende werkdag in huis.

Robert 15-01-2021

Cameranu is voor mij een hele fijne online shop. Wat ze beloven doen ze. Ook als je een oude lens inruilt voor een nieuwe ben je bij hun op het goede adres.

J. W . 15-01-2021

Prettige online winkel, snel reactie op advies en kwaliteit en goed product geleverd.
Winkel levert top merken.

Harry 15-01-2021

CameraNu is een aanrader voor ons zeer kundig personeel, bestelling afgehaald in Urk ivm Corona
Maar zoals ik gewend ben ging ook dat heel soepel, wel de verkeerde besteld maar na één telefoontje was het geregeld en kreeg ik alsnog een ander product de afwikkeling was voorbeeldig kunnen veel shops een voorbeeld aan nemen

Desirée 15-01-2021

Snelle service en vriendelijke klantenservice. Producten zoals omschreven en goede kwaliteit, wordt aangeraden.

Marcel 15-01-2021

Prima service, nadat ik de bestelling had geplaatst kwam ik erachter dat het adres verkeerd stond. Gebeld en ze konden het pakketje terug halen en het adres aanpassen, en ondanks de drukte alles tijdig in huis!
Ik zou hier snel weer bestellen als ik weer iets nodig heb

Steven De Meyer 15-01-2021

Super winkel ! Snelle en correcte service, goede prijzen. En steeds bereikbare dienst na verkoop!

Peter 15-01-2021

Snelle respons op een vraag die ik gesteld had.
Alsook de levering was zoals afgesproken.
De goederen waren goed verpakt.

Stan 14-01-2021

Ik kreeg als ZZP’er op het laatste moment een mooie opdracht waarvoor ik extra spullen nodig had. De vakkundige en vriendelijke klantenservice heeft mij super goed geholpen en heeft er voor gezorgd dat ik snel aan de slag kon! De kwaliteit van de producten was top én scherp geprijsd.

Vanaf nu bestel ik al mijn benodigdheden bij CameraNu.nu

Herbert 14-01-2021

Perongeluk verkeerde adres doorgegeven. Om 2130 gebeld en pakket werd tussen de te verzenden pakketten uitgevist om het juiste adres erop te zetten. TOP SERVICE!!

Maarten 14-01-2021

Update: review aangepast van 2 naar 1 ster. Ze zijn niet bereikbaar bij gebreken. Bij de vorige review gaven ze aan contact op te nemen. Hebbeb ze niet gedaan. Voor nieuwe spullen misschien een prima webshop, maar voor gebruikte producten te onbetrouwbaar.

Oorspronkelijke review:
Gebruikte camera gekocht (Nikon D810), zou in goede staat verkeren. Bij ontvangst bleek een stuk rubber aan de zijkant los te zitten en met een stukje dubbelzijdige-tape vastgeplakt. Bij vastpakken van de camera liet het gelijk los. Zelfs wanneer de vorige eigenaar dit gedaan zou hebben, dan kan ik mij niet voorstellen dat Cameranu.nl dit niet heeft gezien/gemerkt bij het fotograferen, want het rubber stak zelfs iets uit. Nu is dit onderdeel(tje) zo te bestellen, maar het zegt ook iets over de staat van de camera.

Toch een 2 i.p.v. een 1 omdat ze met Trunkrs bezorgen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-01-2021

Hoi Maarten,

We vinden het erg vervelend dat we je zo teleurgesteld hebben. Het is absoluut niet onze bedoeling om weg te lopen voor onze verantwoordelijkheid, en als er iets is fout gegaan (wat altijd kan gebeuren) willen dat zo goed mogelijk oplossen.
We hebben vanmorgen telefonisch contact gehad om het een en ander uit te spreken, en we gaan naar aanleiding van dat gesprek uitzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat je niet bent terug gebeld. We gaan het hoe dan ook goedmaken, en we hopen dat je ons een herkansing gunt.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Natuurliefhebber 14-01-2021

Heb hier vaker producten gekocht, netjes verpakt en goed afgeleverd en prima after sales, toch ook opmerkingen. Wanneer je van een product wat op voorraad is meer dan 1 besteld wordt niet aangegeven of het dan wel direct leverbaar is, hier kom je pas in het bestel/betaal proces achter.
Zou graag zien dat dit iets beter wordt ingericht, ik had een bestelling waarvan alles op voorraad was maar van één dubbel besteld artikel bleek er maar één op voorraad te zijn, de hele bestelling komt dan later. Misschien heb ik iets gemist bij het betaalproces, maar dat is ook niet de plek voor het tonen van de actuele voorraad.

Leon 14-01-2021

Volgens afspraak zijn de artikelen geleverd.
UV filter wordt nagezonden.

Prima

J.Vergouwe 14-01-2021

camera.nu is een zeer duidelijke site,goed overzichtelijk en zeer snelle levering ! Binnen 1 dag alles in huis. Ga zo door camera.nu!

Angelique 14-01-2021

Duidelijke shop. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Vandaag besteld is volgende dag ophalen. Kortom top!

Stefanie 14-01-2021

Duidelijke omschrijvingen, snelle levering van mijn eerste camera. Dik tevreden!

Fedor 14-01-2021

Met een OSMO Pocket ben je een creatieve cameraman. De accesoires voor de OSMO zijn moeilijk te vinden. Maar CamaraNU snapt dat en biedt alle mogelijkheden aan. Ruime keuze mogelijkheden en een breed assortiment. Dat maakt me blij en geeft vertrouwen.