Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

een klant 09-01-2021

De online shop is prima, ook de mensen in de chat helpen je goed. In de winkel mag het personeel wel eens een cursus in klantvriendelijkheid volgen. Ik begrijp dat het in deze tijd allemaal wat lastiger is, maar dat hoeft bij het afhalen van spullen toch niet ten koste te gaan van de klantvriendelijkheid?

Jan van Bekkum 09-01-2021

Ik had twee sets reservepropellers voor mijn drone nodig en besloot deze in de winkel af te halen om het zinloze rondrijden van bestelauto's tegen te gaan. Ik heb de bestelling op 17 december geplaatst en deze uiteindelijk op 10 januari ontvangen, toch met een bestelauto thuisbezorgd. De lange levertijd is gedeeltelijk te wijten aan de chaos bij PostNL rond de feestdagen en de lockdown, maar ook aan gebrekkige communicatie tussen de centrale in Urk en de winkel in Eindhoven.

Hoewel iedereen met wie ik contact had zijn best deed bet probleem op te lossen, heb ik diverse keren met Eindhoven en Urk moeten bellen voor de spullen geleverd werden.

En even voor het goede begrip: we praten over een order van nog geen EUR 40 met een volume van 3 luciferdoosjes.

J.M.v. T. 09-01-2021

Op zoek naar een scanner.Momenteel is de levering onbekend bij veel leveranciers,
Telefoon met Cameranu gepleegd,De receptionist nam de moeite te kijken of de gewenste scanner
voorradig was ,Mij teruggebeld met de mededeling dat er nog één voorradig was.
De volgende morgen in huis.Dank voor de prima service,

Saskia 08-01-2021

ik heb de twee producten die ik besteld had razendsnel en in goede orde ontvangen. Het enige dat ik jammer vond was de maat van de doos: het had in een twee keer zo klein doosje gepast en dan had er ook geen plastic in hoeven zitten om de ruimte te vullen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-01-2021

Hoi Saskia,

Dank voor je positieve review.
We nemen je feedback mee in onze procesverbeteringen.

Groeten,
CameraNU.nl

Ilona 08-01-2021

Fijne service, vooral heel duidelijk. Het product was niet voorradig, maar daar kwam vrijwel direct een andere mail voor met de informatie dat het naar verwachting binnen 5 werkdagen verzonden zal worden. Het pakket was netjes verpakt, met verzekering, niet geheel onbelangrijk bij het kopen van een nieuwe camera en het verzenden daarvan. Goed verpakt én een prachtig kwalitatief product. Dit was mijn 1ste bestelling bij CameraNU maar zeker niet de laatste.

Johan 08-01-2021

Goede informatie van het product op de website. Gemakkelijk te bestellen en een snelle levering.

Peter 08-01-2021

Ik heb de Rotolight NEO met enkele accessoires besteld via Cameranu.nl, de aangeschafte artikelen voldoen aan mijn verwachtingen. Over de werking en het degelijke indruk ben ik zeer tevreden. Ondanks de drukte tijdens de feestdagen waren de artikelen binnen 24 uur in huis.

Olivier 07-01-2021

Prettige webshop, makkelijk om dingen te vinden. Pakket was snel en veilig in huis

johan vd lubbe 07-01-2021

Prima deskundig advies! Ik had iets nodig om ipv canoncamera een smart samsung galaxy op statief te kunnen bevestigen. Ze hadden binnen een paar minuten een oplossing en gaven direct bestelnummer door wat ik moest bestellen. Ik hoefde niets te zoeken; Ze denken mee.

Martin 07-01-2021

Overzichtelijk shop, en een must voor oa elke fotograaf.
Snelle levering, en duidelijke communicatie middels email.
Super tevreden.

Theo 07-01-2021

Nikon z50 met ftz adapter aangeschaft,cameranu was de voordeeligste aanbieder,iets langer op mijn pakje moeten wachten door de corona perikelen.
Maar daar kan kameranu niets aan doen,erg tevreden.

Ollie 07-01-2021

Duidelijkste site van de nederlandse camerawinkels, en bijzonder fijn meedenkende, en goed bereikbare werknemers! Bestelervaring was helemaal super ✌🏻

Zack van der Merwe 07-01-2021

Super snel geleverd zelfs gedurende de vakantie periode. Altijd goed verpakt. Alleen als men iets terug wil sturen moet jij zelf de kosten betalen, beetje jammer.

Rafael 07-01-2021

Zeker een nette winkel! Ik heb 2x bij andere sites besteld en beide hadden slecht contact met de klant. CameraNU daar in tegen heeft mij snel een goed geholpen. Levering was snel, zelfs tijdens de kerst tijd! Alles netjes aangekomen en niet beschadigd. Zeker een aanrader!

Marja Tentua-Hengst 07-01-2021

De website om te bestellen is zeer gemakkelijk, er volgde een vlotte levering. en de printer werkt naar behoren. Zeer tevreden,

Solange Fotografie 07-01-2021

Zeer nette prijs en snelle levering. De dag na bestelling heb ik mijn pakket al ontvangen wat in deze tijd best opmerkelijk is. Het bestelde materiaal is van degelijke kwaliteit, mooi en stevig. Ik ga hier nog meer van bestellen, zeker bij cameranu.nl

Bob 07-01-2021

Heel goed geholpen bij informeren over product.
Helaas was er geen scherpe deal te maken omdat de camera body nieuw was.
Ik heb de spullen zeer snel binnengekregen, ondanks de drukte met kerst etc.

M. Wagemaker 07-01-2021

Ik heb echt geshopt voor een aantal zaken op internet en alle 3 de artikelen waren bij Camera.nl het goedkoopste. Ook de verpakking is goed en het kwam snel aan. Ik ben dus zeer tevreden! Bedankt!

margriet kersbergen 07-01-2021

makkelijk om online te bestellen en ondanks de gekke kerstdagen snelle levering zoals ze gezegd hadden. product was netjes verpakt

Casper 06-01-2021

Ik kan hier eigenlijk altijd vinden wat ik zoek tegen een scherpe prijs. Ook nog eens de volgende dag afhalen in de winkel. Dat is snel, bespaart geld en ook nog eens beter voor het milieu. Eveneens het personeel in de winkel (in Groningen) is erg opgewekt en behulpzaam. Ook hebben ze occasions met goede beschrijvingen, deze heb ik hier meermaals aangeschaft en ik wist altijd wat ik kon verwachten. Dat is service waarvoor ik terug kom.

Errico 06-01-2021

vast choices and easy navigation on the wbshop. Camera in mint conditions. super happy and will buy again

Gerard Ramaekers 06-01-2021

Meer dan een 10 kan niet maar zou wel verdiend zijn. Een C-pola filter voor mijzelf en een Bridge camera voor mijn partner gekocht. Zoals al vele jaren: goede voorlichting, die o.a. aansluit bij kennisniveau van mijn partner. Geen enkele druk om iets te kopen, tijd om te overleggen. Chat wordt snel beantwoord. Blijft een hoog niveau van service waarvoor ik een maar weinig hogere prijs graag over heb. En de aftersales blijft OK. Daar kunnen anderen nog een flinke punt aan zuigen.

Floor 06-01-2021

Product vlot geleverd conform afspraken, prima communicatie, weinig op aan te merken.

Rebecca 06-01-2021

Snelle hulp via mail bij het uitkiezen van een lens. Keurig verpakt en vlot aangekomen. Daarna ook nog een statief besteld, mooi en stevig.

Erg tevreden en zou dan ook iedereen aanraden hier te bestellen.

Jonckheere Cornelia(Nele) 06-01-2021

Ik heb al mijn fotomateriaal gekocht bij Cameranu.nl. Indien je vragen hebt, kan je via de chat die beantwoord krijgen wat echt een pluspunt is. Twee dagen na betaling, werd de bestelling geleverd wat echt top is. Ik heb een douchebak besteld in Duitsland die klaar was en drie weken nodig had om in België te geraken. Heel tevreden over deze webwinkel.