Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia 01-12-2020

Vlotte levering, ruime keuze, goede service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Marius 01-12-2020

Na diverse winkels te hebben bekeken, toch gekozen voor Cameranu. Ik kocht een Sigma lens 18-300mm na goed te zijn geinformeerd door de verkoper in Groningen. En heb voor de aankoop van deze lens, een goede inruilprijs gekregen voor mijn oude lens.

Jan 01-12-2020

De winkel is goed bereikbaar en alle spullen staan netjes uitgestald om te proberen. Het personeel is kundig en geeft goed advies bij het kopen van hardware & accessoires.

Tim Molenaar 01-12-2020

Gewoon super.
Heb mijn mount adapter hier besteld, omdat hij hier het snelst geleverd kon worden en dit is ook precies zo gedaan.
Zelfs in de black Friday drukte is dit gewoon gelukt.
Precies wat ik besteld heb en precies zoals de omschrijving aangaf.
Echt het gevoel dat men bij cameranu.nl verstand hebben van fotografie en hun producten.

JW 30-11-2020

Snelle levering en een heel mooi product. Ik zal hier zeker nog eens langs komen als ik iets nodig heb op camera gebied.

Henry v.d. Kleij 30-11-2020

Kom hier al minimaal een jaartje of 10. Zeer vriendelijk en deskundig personeel die de tijd voor je neemt. Toentertijd een compleet camera set (Canon EOS 500D, Sigma 18-200, Thinktank Streetwalker Pro rugtas, Canon Speedlite 430EX met diverse accessoires) nieuw aangeschaft.
Mijn huiswerk gedaan en kwam met 3 optie's, welk type camera en/of lens.
Onder het genot van een kopje koffie goed advies en uitleg gekregen.
Momenteel al een tijdje aan het upgraden dus bezoek is weer iets intenser.
Niets dan lof. Iets niet voorradig? geen probleem, online bestellen en het ligt de volgende dag voor je klaar.

Mj van Veluw-Jansen 30-11-2020

Wij zijn erg prettig geholpen bij de cameranu in Apeldoorn. Ik kon niet zo goed kiezen op de site en na mailcontact en zijn daarom naar de winkel geweest. Nadat ik nm wensen op tafel had gelegd wisten ze feilloos welke camera voor mij geschikt zou zijn. Ik heb er even over nagedacht en hem 2 dagen later telefonisch besteld. Ook hier waren ze uiterst vriendelijk.

Judith 30-11-2020

Snelle levering en snelle respons van klantenservice. Foto achtergrond papier goede kwaliteit. Zeker aanrader.

A. van Dijk 30-11-2020

Snelle service. Goed overleg over alternatieven en deskundig advies. Hier koop je kwaliteit en tevredenheid. Als je goed luistert naar het advies, heb je achteraf geen spijt van je aankopen.

Olaf 30-11-2020

Diverse apparatuur besteld. Bij het bestellen zag ik al 1 artikel niet op voorraad was waarna ik aangaf dat hetgeen wel op voorraad was direct geleverd moest worden. Dit is helaas niet gebeurt. Dit een dag later aangegeven waarna deellevering wel plaats vond.

Belangrijker voor deze beoordeling is dat een onderdeel niet werd geleverd terwijl dit wel op de pakbon stond. Na telefonisch contact en uitzoek werk is dit onderdeel alsnog keurig nageleverd. Je merkt pas hoe goed een shop is als er zich een probleem voordoet. Dit probleem hebben ze keurig opgelost. Dit in combinatie met hun prijsstelling, maakt dat ik hier zeker opnieuw zal bestellen.

Marthijs 30-11-2020

Super webshop, maar een nog mooiere winkel ! (de winkel op Urk bezocht echt de moeite waard)

Ook online goed advies en snelle levering.
Ik had mijn bestelling gedaan voor 12:30 en S avonds had ik het al in huis.

Ze zijn ook goed bereikbaar via de Facebook en telefoon.

Reflectiescherm 30-11-2020

Ik koop al jaren tot volle tevredenheid producten bij CameraNu. De door mij bestelde reflectieschermen voldoen prima en zijn handig in te vouwen. Een dag nadat ik het product had ontvangen werd mij ook nog eens een volledige handleiding toegestuurd in mijn elektronische brievenbus. Zeer attent!

Frank (België) 30-11-2020

Ik vind dat het gepresenteerde gamma duidelijk en overzichtelijk te bekijken is. Ook kleine onderdelen die je in een fysieke winkel niet vindt bvb. bouten met Engelse maten in kleine hoeveelheden en allerlei kleine accesoires om maar iets te noemen. Je zoekt je rot om zoiets in de kleinhandel te vinden en hier heb je het allemaal.
Vlotte en correcte levering.
Mij zie je hier nog dikwijls terug.

Jan S 30-11-2020

Personeel neemt ruim de tijd om je te helpen. Heeft het nadeel dat je soms wat langer moet wachten voor je aan de beurt bent.

Ronald Cos 30-11-2020

Uitgebreid assortiment, snel geleverd en bij bezoek aan de winkel (eerder voor een Nikon 770) goed advies. Prima ervaring...

rené vancoillie 29-11-2020

Vlotte shop , heldere afbeeldingen, netjes ingepakt en faire prijs , vaak vele euro's goedkoper dan andere aanbieders en supersnel geleverd in België met traceercode , is intussen mijn favoriete shop geworden .

Boomer 29-11-2020

Makkelijk bestellen, dichtbij in een winkel op te halen en dat allesvoor een leuke prijs.

Bas 29-11-2020

Vorige week led lampen gekocht voor foto.s te maken bij cameranu.nl snelle levering en had nog wat vragen dus gebeld en werd vriendelijk geholpen kort om snel , vriendelijk personeel en een top service

Anna Padmos 29-11-2020

Ik heb in Apeldoorn naar volle tevredenheid mijn camera gekocht.
De verkoper heeft mij goed geadviseerd.
Fijne winkel!
Ook de online aankopen zijn perfect verzorgd.
Het is niet bij ons in de buurt, maar zeker een ritje waard voor een volgende aankoop.

Peter 29-11-2020

Wekelijks goede aanbiedingen. Daarnaast een heel sterk punt: goede vergelijkingsmogelijkheden. Dit mis ik nog wel op andere sites. En met black friday was juist dat statief goed in de aanbieding, zodat deze daar besteld is. En de levering is lekker snel

Carolien 28-11-2020

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke website, snelle service, dag erna al thuis gestuurd. Top en zeker een aanrader.

Xenia 28-11-2020

Fijne en duidelijke website waar je door de opties heel nauwkeurig dus aangeven wat je wilt hebben.
Verder duidelijke tabjes en je kunt dingen in je mandje doen terwijl je meerdere pagina's van dezelfde site open hebt staan zonder dat je spullen dan verdwijnen, behalve als ze uitverkocht zijn natuurlijk.
En de producten zijn super snel bezorgt, al was de doos wel flink beschadigt maar de spullen gelukkig niet!

johan 28-11-2020

De medewerker nam de tijd om te laten zien dat het gehuurde artikel compleet was en gaf een korte uitleg.

Het cijfer kan hoger worden als de volgende zaken verbetert worden.

Een korte handleiding bij het gehuurde want soms zit je nog met vragen na sluitingstijd. Bijv hoe kan ik het geluid van de microfoon bij de camera bedienen en echo in de opnames.

Verder afstemmen hoe het zit met borg en terugbetaling. Servicedesk en winkel zeggen beide wat anders.

Verder goed materiaal en zeker een winkel om spullen te huren of te kopen voor video en fotografie.

Dirk-Jan Burggraaf 28-11-2020

De winkel in Apeldoorn, waar ik mijn aankoop heb gedaan, is ruim en overzichtelijk opgezet. Ik ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Heb een zeer goede uitleg gekregen. Ik heb twee keer een camera gekocht bij Kamera Express. Daar geef je je keuze aan. En die wordt uit het magazijn gehaald. Bij Cameranu.nl ga je samen met de verkoper aan een tafeltje zitten. En dan wordt eerst gevraagd wat je wensen en verlangens zijn. Hierdoor ben ik uit de winkel gegaan met een andere camera als wat ik in gedachten had. Maar waar ik heel blij en tevreden mee ben. De Sony DSC-RX10M4

Bart V 27-11-2020

Zoals steeds top ervaring. Deze winkel is gewoon top! Behalve super scherpe prijzen, hebben ze ook steeds een snelle levering en een top service. Heb 1 keer een defect gehad en ook dat werd meteen opgelost. Super dus, ook voor de Belgen onder ons (en ja, levering effectief de dag nadien, ook in Belgie)!!