Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bernd 02-07-2021

Vakkundige hulp, veel kennis van de producten. Heel goed geholpen! Erg tevreden met de producten!!

Jonathan 02-07-2021

Ik heb laatst een statief snelkoppelingsplaatje gekocht, en het werkt echt super!! Als de camera op het statief staat zit er geen enkele beweging in en het is er super makkelijk op te klikken!

De website heeft goed vermeld op welke statieven het snelkoppelingsplaatje past en er stond duidelijk bij dat het voor mijn statief bedoelt is.

Dus echt een aanrader!

Prima webshop met snelle levering 02-07-2021

Prima webshop, werkte prettig, levertijd netjes aangehouden en compleet geleverd. Geen klachten.
Ik had wat slechte reviews gezien maar zelf heb ik hier niets van gemerkt. Erg tevreden over CameraNU.nl!

anoniem 02-07-2021

ik vind het een goeie webshop. ik had een vraag gelijk beantwoord. dus goeie service.

Jan de Sterke 02-07-2021

Al jaren een goede relatie met Cameranu , altijd een goed advies ontvangen, de Goede resultaten zijn belangrijker dan de prijs. ondanks dit ben ik nooit te duur uit geweest , een AANRADER.

W.S.Zuniga T. 02-07-2021

Heel goede en mooie lens,daar ben ik erg blij mee, maar heeft lang geduurd voordat ik in huis had,mischien kon niet anders.Toch
ben ik erg blij met de service.

Bob 02-07-2021

Ik ben net eigenaar geworden van een tweedehands Nikon 300S en hiervoor was ik op zoek naar een goede maar niet te dure lens. Daardoor ben ik op de website van Cameranu.nl terecht gekomen, al moet ik zeggen dat ik al een aantal goede verhalen over de winkel te horen kreeg via kennissen. We webshop is duidelijk ingericht, er is een goede bulk informatie over allerlei onderwerpen te vinden. Daarnaast is de shop zelf goed ingericht om te vinden wat je zoekt. De filters voor zoekopdrachten zijn duidelijk en overzichtelijk. Vooral bij een tweedehands objectief ben je even aan het zoeken, dit gaat prima bij deze webshop.

Het bestellen gaat ook goed, alles staat duidelijk aangegeven wat ze aan informatie nodig hebben van je. De betaling verloopt ook soepel. Hoe het verder verloopt was niet helemaal duidelijk. Dit heb ik nagevraagd bij de klantenservice en hier kreeg ik een helder antwoord op. Nu moest mijn lens uit de winkel vanuit Eindhoven komen, die wordt dan blijkbaar eerst verzonden naar een distributiecentrum en vanuit daar verzonden naar de klant. Naar mijn idee kan dit iets makkelijker door het meteen te verzenden vanuit de winkel, al zullen ze hier ongetwijfeld een goede reden voor hebben om het niet te doen.

Het pakket is aangetekend verzonden, al wordt het door PostNL gewoon voor de deur gezet. Hier kan Cameranu.nl natuurlijk niets aan doen. Verder was het objectief goed ingepakt, zonder dat ik het gevoel had dat hier overbodig veel verpakkingsmateriaal voor gebruikt wordt.

Al met al, een perfecte service en een fijne winkel. Hier ga ik zeker vaker bestellen en ik kan het iedereen aanraden!

Nikon zfc 02-07-2021

Via whatssapp service er goed geholpen. Geduldig en mee denkend!
Ik raad iedereen deze winkel aan!

Willem Theloosen 01-07-2021

Door verkeershindernissen was ik te laat in uw winkel in Urk.Geen probleem,de koffie werd ingeschonken door XXX,en ik legde mijn idee voor de nieuwe camera op tafel.Zij nam mij mee naar de Lumix ts200,welke helemaal voldeed aan mijn eisen.Dat kwam zeker door de deskundige uitleg van haar.Zodat ik met mijn nieuste aanwinst de winkel verliet.Helaas kreeg ik onderweg in de auto problemen met zien en kijken.Op een parkeerplaats wisselde ik van bril,een zonnebril.Het hielp niet.Dus heb ik meteen de volgende dag Eyescan bezocht.Daar kreeg ik te horen,dat er een gat zit in het netvlies.Ik heb dus moeten besluiten om de camera te retourneren.Gelukkig kon ik gebruik maken van uw 30 dagen regeling.Geweldige service en medeleven van uw personeelslid.Hartelijk dank.Daarom beveel ik Cameranu van harte aan bij iedereen,die van plan is een camera aan te schaffen.

Mario 01-07-2021

Zeer correcte prijzen altijd snelle verzending en duidelijke gegevens in verband met voorraad. Ook altijd de meest recente toestellen te verkrijgen. Een aanrader voor wie snel correct en aan een zeer goede prijs apertuur zoekt.

benny 01-07-2021

Nadat ik soms bij andere leveranciers gekocht heb en ik bedrogen uitkwam heb ik toch verder gekozen voor cameranu . Altijd correcte informatie en levering plus klantvriendelijkheid . Ik zou zo zeggen doe zo voort jongens .

William G 01-07-2021

Ervaring op de webshop erg goed. Groot assortiment, voldoende gedocumenteerde beschrijving van de producten. Bestellen en betalen gaat vlot. Leveringstermijn is oké. Enige groot nadeel is de track&trace van Post nl. De opgegeven tijdspanne van levering is te groot, enige vermelding “Levering vandaag”. Tegenwoordig veel te onduidelijk in vergelijking met andere koerierdiensten.

Leon 30-06-2021

Ik had wat vragen omtrent een camera(tas) waar ik direct, duidelijk en vriendelijk mee werd geholpen! Vervolgens een camera tas besteld die de volgende dag direct werd bezorgd! Top service en kwaliteit!

Gerard 30-06-2021

Voor deze winkel gekozen via Natuurfotografie. Artikel (lume cube 2) snel gevonden, besteld en betaald. En ook nog snel geleverd. Simpeler kan eigenlijk niet. Wat wil een mens nog meer...

Jose van Knegsel 30-06-2021

Ik had veel op internet gekeken. Ben toen toch
Persoonlijk naar de winkel gegaan. Daar kreeg
Ik goed advies. Heb die gekocht die meneer adviseerde. Was wel duurder maar ik vind hem in gebruik fijner.
Winkel was op stratumseind. Eindhoven.

Sarah C. 30-06-2021

Ik heb gekozen voor CameraNU.nl omdat het de enige webwinkel was die een bepaald model Epson scanner direct leverbaar had. En dat niet alleen, maar met een zeer scherpe prijs en de volgende dag in huis! Wat had ik nog meer kunnen vragen? Ook de scanner was met grote zorg verpakt. Ik raad deze online winkel echt aan en zou niet aarzelen om er opnieuw te bestellen!

J 30-06-2021

duidelijke website met goed assortiment en bruikbare informatie. Snelle levering. Prima!

Eric Hoogendijk 30-06-2021

Mooie camera d90 het is goed bezorgd en snel mijn vrouw is er blij mee een goed aankoop dit bedrijf is echt goed om spullen te koop voor camera’s

Corrie 29-06-2021

We kregen een tip van mijn zus, die had daar ook een camera gekocht. Ze was vol lof over Cameranu.
We kwamen binnen, zagen de verkoper en dat alleen al gaf een vertrouwd gevoel.
En dat was ook zo. Zeer vriendelijk, professioneel en we zijn zeer tevreden over de aankoop. Top. 👍👍

Rose 29-06-2021

Goede prijzen, goede service en het bestellen en leveren ging eenvoudig en vlot. Al in al heel tevreden!

C.Snoek 29-06-2021

Er was behoefte aan een bewakingscamera in en om ons huis. Na overleg met de verkoper van het filiaal Rijnstraat in Amsterdam heb ik een keuze gemaakt en betaald. De volgende dag volgde de aflevering. Niets dan lof, dus.

Joop G 29-06-2021

Ben goed geholpen door vriendelijk personeel. Ik wist wat ik moest hebben. Dus informatie had ik niet nodig.
Aanbeveling plaats een nummer-automaat, zodat je beurtvolgorde in de gaten kunt houden.

Liena 29-06-2021

Camera Nu is een bedrijf met uitstekende service, gedreven mensen die begripvol en vol medeleven zijn

Martijn 29-06-2021

Erg goede service en bezorging. Maar het beste van CameraNU.nl vind ik de overzichtelijke website. Door een minimalistische stijl qua kleur en indeling is het een hele fijne site om alles te kunnen vinden wat je zoekt. Door de uitgebreide filters kun je bijvoorbeeld zien welke lenzen er allemaal beschikbaar zijn voor jou specifieke camera. Vervolgens kun je door filters als diafragma, zoombereik, stabilisatie en meer, heel overzichtelijk de ideale lens vinden. Perfect!

Lucas van Sonsbeek 29-06-2021

Het is goeie service want mijn bericht werd binnen 7 minuten gelezen. Scherpe prijzen