Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1048 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 05-05-2021

Op de site een duidelijk omschrijving van de verschillende verrekijkers. Er wordt vermeld welke kijkers er voor de objecten zijn.
Keus was hierdoor goed te maken en de afhandeling was prima

Sterre 05-05-2021

Ik kocht avonds laat online een camera riem op cameranu.nl en het was de volgende dag direct binnen. Super fijne snelle service en duidelijke berichtgeving over het product en levering wat erg prettig is. Altijd tevreden over de betrouwbare cameranu.nl en een ongelofelijk groot assortiment!

maarten 05-05-2021

Toen ik bestelde stond er bij het artikel 3 dagen levertijd. Bij de bevestiging van de bestelling stond niet op voorraad. Toen ik op de vierde dag contact opnam - er was van jullie nog geen bericht van vertraging - kreeg ik aan de telefoon te horen dat het per koerier naar jullie onderweg was en dat het morgen (vandaag dus) verzonden zou worden. Nu bericht: voor nu is de verwachte levertijd 1-3 werkdagen. Na mailtje van mij correctie en uiteindelijk een week na bestellen ontvangen. Ook nog dat het aangetekend verstuurd is. Lijkt mij niet te kloppen, want geen handtekening hoeven zetten voor ontvangst.

Informatie / communicatie moet beter.

reneM 05-05-2021

snelle verzending, uit de aanbieding mooi aanbod. werkt volgens de verwachting.

Wout 05-05-2021

Goede site met voldoende informatie, makkelijk te bestellen en snelle levering

Jan S 05-05-2021

Prima product geleverd , was goed verpakt en een zeer snelle levering.
De shop is duidelijk dus zeer tevreden.

cnw 05-05-2021

snelle levering, goed product ook voor toepassing vinyl platen wasmengsel , goede prijs

Danique 05-05-2021

Erg fijne webwinkel. Bij de vele verschillende producten staat er een duidelijke uitleg. Hierbij geven ze ook algemene informatie over fotografie, hulpmiddelen om bepaalde producten te vergelijken.
Tevens informatieve artikelen met tips en trucs voor bepaalde fotografie. Erg fijne site. Bij vragen wordt je snel geholpen in de klantenservice.

RJ 05-05-2021

De productbeschrijving, uitleg en de beschrijving van de canon zoomlens zijn duidelijk op de site. Mooi product prima op tijd ontvangen. Redelijk goed ingepakt met deels luchtkussens en vouwbaar piepschuim. Ik had wel rondom de hele lens luchtkussentjes verwacht.

Bella 04-05-2021

Had the best customer service who dealt with my order very well, fast response and was very helpful with the many questions I had, in english! Amazing experience, thank you.

Dick 04-05-2021

Heldere website. Snelle en correcte levering. Prima klantenservice. Goede producten.

Rinus 04-05-2021

Door een gesprek met een kennis over mijn lens die niet te repareren was, en ik een andere wilde aanschaffen wees hij mij op Cameranu . Hij vertelde mij dat zijn ervaringen met U erg positief waren . Veel van zijn apparatuur had hij bij Cameranu aangeschaft. De eerste opnamen met de Nikkor 24-120mm 1.4G zijn positief. De bestelling is via internet gedaan en na twee dagen in perfecte staat ontvangen. Bij mijn volgende aankoop zal eerst Cameranu bezocht worden, dus mijn dank voor de goede samenwerking.

JWA 04-05-2021

Top service! Op zaterdag voor Koningsdag een camera besteld deze bleek op maandag nog niet verstuurd te zijn. De vriendelijke cameranu medewerker bood kosteloos aan om dezelfde dag te bezorgen in plaats van de woensdag. Dat noem ik service.

N W 04-05-2021

goede service en betrouwbare informatie echte aanrader koop bij camera nu als advies

Roos 03-05-2021

Erg vriendelijke medewerkers! Ik heb een wegwerp camera bij hen ingeleverd om de foto’s te laten ontwikkelen. Het was zeer goedkoop en de kwaliteit van de foto’s op digitale wijze was echt top. Daarbij heb ik de foto’s binnen 4 uur al in mijn mailbox gekregen. Al met al super goed dus.

Sander Bijl 03-05-2021

Ik had een aantal artikelen nodig waaronder een cameratas, een lens die lekker veel afstand heeft en een accuhouder voor extra batterijduur. Ik heb een afspraak online gemaakt om langs te komen en ben ontzettend goed geholpen door de medewerkers. Samen met de medewerker de tas in detail bekeken of alles er mooi in past en ook de lens of die ook goed geschikt is voor carspotten. De medewerker heeft mij daarin nog instructies gegeven omtrent de beste camera instellingen en hebben leuke foto's gemaakt. Net mijn eigen bedrijf gestart dus zal er zeker vaker komen!

Athos 03-05-2021

Extreem snelle levering zonder extra kosten met duidelijke details over de levering. Product is van uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Zou zonder twijfel weer bestellen!

Noordelijke Fluithaas 02-05-2021

Concurrerende prijzen en gratis verzending, daarnaast nog wat bundelkorting. De moeite waard om opnieuw hier te bestellen.

Veenstra 02-05-2021

Duidelijke website , en zeer overzichtelijk. Goede uitleg over het product en makkelijk te doorlopen.

j.j.joustra 02-05-2021

Het is een aangename shop om wat te bestellen en het wordt snel geleverd .
Je kunt niet zo gek bedenken wat er allemaal te koop is op foto gebied en voor goede prijzen.
Een aanrader om hier te gaan rond neuzen.

Gr een tevreden koper.

L. Duijckaerts 02-05-2021

Duidelijke en overzichtelijke site voor het kopen van een camera en aanverwante artikelen. Snelle en goede levering. Na aankoop krijg je nuttige informatie over het gekochte artikel.

Jasper 02-05-2021

De rugzak die ik heb gekocht via Cameranu.nl was een stuk goedkoper dan elders, en snel bezorgd door een vriendelijke koerier. Kwaliteit is super! Volgende keer dat ik wat nodig heb zal ik eerst even op Cameranu.nl kijken!

Walter 02-05-2021

Na 4,5 jaar had ik een probleem met mijn lens. De autofocus werkte niet. De lens mocht ik opsturen en viel nog onder de garantie!!!! Geweldig toch.
Cameranu ontdekte dat de lens niet kapot was, maar door mijn stomme ondeskundigheid moest ik een ring naar voren schuiven, dus probleem opgelost. Zonder kosten werd de lens weer snel thuisbezorgd.
Geweldige service van Cameranu!

Lou 02-05-2021

I had booked 2 appointments at Cameranu Amsterdam, and really, the service is amazing! 2 professional people with a lot of knowledge. They help you in your choice, and advice you the best they can. They provided me with a lot of information. I would be happy to come in again to make a new purchase.

LdS 01-05-2021

In de ochtend een Manfrotto
Smartphone Mount besteld en dezelfde dag ‘s avonds werd het geleverd.

Top product, top service, scherpe prijs.