Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mariette 17-06-2021

Deskundige en vriendelijke verkopers. Er wordt alle tijd genomen om advies te geven, te vertellen of uit te leggen.
UV-filter en screenprotector voor het LCD-scherm op mijn camera gezet.
Een winkel om blij van te worden.

Jan 17-06-2021

Product was in voorraad, snelle levering, goed verpakt, alles perfect. Niets op aan te merken.

Meggelina 17-06-2021

Ze zijn klant gericht! Beantwoorden van mails wordt binnen een paar uur gedaan, waar je duidelijk antwoord op de vragen krijgt! In de winkel zelf worden ook je vragen goed beantwoord en helpen met de juiste keuze maken!
Compliment voor het team Apeldoorn

M.F.H. Taribuka 17-06-2021

Het is even een ritje van 30 min. vanaf Barneveld naar Apeldoorn maar dat heb je er dan ook wel voor over door de klantvriendelijke personeel en snelle service, (ook via internet). Ik kijk- kom graag bij Camera.nu of het online of in de winkel is.
De afgelopen week een objectief gehuurd ivm eventueel aanschaf ervan. De verhuur service online verliep erg snel, en zo kon ik de volgende dag al het objectief voor het weekend afhalen en gebruiken. Dat was een zeker fijne ervaring.

Michele F 17-06-2021

Incredible quality and service.
Quick shipping and amazing quality. I am in love with my new lens for my camera :)
I had an issue right after my order and it got solved few minutes after I issued the request. Incredible!

Hans G 16-06-2021

Prima en duidelijke uiteenzetting van verschillende foto camera’s.
Medewerker had alle tijd voor de uitleg.
Dus een Nikon z5 en z7 met toebehoren gekocht.

Freddy 16-06-2021

Heb een drone besteld. Kreeg gratis verzending en geheugenkaart erbij. Snelle levering. Top bedrijf.

JH66 16-06-2021

Week ervoor in de winkel een spottingscope met statief gekocht en via de website een extra onderdeel.
Goed advies gekregen van kundig en vriendelijk personeel.
Bestelling via website ging makkelijk en werd snel bezorgd.

Auke 16-06-2021

Een groot aanbod van camera's, scherpe prijzen vergeleken met andere websites en een snelle levering.

Jeroen 16-06-2021

item als beschreven, dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Prima!

Alain Goeyvaerts 16-06-2021

account aanmaken werkte niet uit Belgie met bedrijf.
perfecte begeleiding met whatsapp .
snelle levering stevige verpakking

H 15-06-2021

ruim assortiment en snelle levering. Bestellen via de site is makkelijk en duidelijk.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid 15-06-2021

Deze shop verdiend een prijs voor vriendelijkheid, behulpzaamheid het goed uitleggen van de artikelen die ik daar gekocht heb, het personeel weet wat de klanten graag willen.
Als het aan mij ligt zal ik zeker wat vaker daar een bestelling plaatsen.

Willem 15-06-2021

Razendsnelle en juiste levering. Binnen 24 uur. Zeer tevreden over verre vogelkijker.

WvdE 15-06-2021

Op zoek naar een geschikte verrekijker kwam ik bij camranu.nl uit en die had een goeie prijs, gratis verzending en snelle levering. Hij kwam zelfs een dag sneller dan aangegeven. Helaas zonder track en trace maar gelukkig was ik thuis.

M. de Vries 15-06-2021

Snelle herinnering wanneer product weer op voorraad was en tevens de volgende dag bezorgd voor de beste online prijs. Ook fijne klantenservice trouwens!

Jeanine 15-06-2021

Ik zocht een verrekijker, de keuze in de webshop van camera.nu was ruim en de levering super snel, mijn enige probleem is dat het me niet lukte om de verrekijker bij Swarovski te registreren!

Trudy 15-06-2021

Bestelling op maandag en vervolgens op dinsdag de verrekijker in huis. Geweldige service, zag er prima uit, erg blij met deze snelle levering.

Janneke 14-06-2021

Super snel met antwoorden op mijn vraag, snelle levering en als je iets wilt ruilen is dat geen enkel probleem

Joshua Statie 14-06-2021

Bestelling betaald en gekozen voor zelf afhalen bij de eerste volgende werkdag. Vervolgens ontvang ik een e-mail dat ik mijn spullen na 15:00 uur mag ophalen op de zelf gekozen locatie. Op de eerste volgende werkdag sta ik bij cameranu op mijn pakket ophalen om alleen te horen dat het niet compleet was. Kan niet! Zij hadden geen ene e-mail gestuurd om dat door te geven dat mijn bestelling niet compleet was! Kost dat zo veel moeite? Nu wordt de resterende van mijn bestelling opgestuurd via een post bedrijf. Als zij mij gwn hadden kunnen bellen en het mogelijkheid aangeboden om maar alles via de post te laten bezorgen, in plaats van mij voor de helft van de spullen te komen halen!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-06-2021

Goedemiddag Joshua, Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bestelling niet volledig beschikbaar was gisteren in de winkel. Waar het is misgegaan is helaas niet meer te achterhalen. Het systeem heeft de order verkeerd geplaatst waardoor deze niet de juiste bestemming heeft gekregen. Hierdoor hebben we jou niet per mail of telefoon kunnen informeren. De lens is inmiddels onderweg en word vandaag aangeboden. Zoals telefonisch besproken nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging.

Groet Team CameraNU.nl

John 14-06-2021

Cameranu.nl heeft een breed aanbod en een marktconforme prijs (niet perse de goedkoopste, daarom geen 10) daarnaast bieden ze de mogelijkheid tot snelle levering. Ik heb daarom voor CameraNu.nl gekozen i.p.v. een concurrent, gezien ik nog diezelfde dag geleverd kon krijgen d.m.v. Trunkrs bezorg service.

Sophie 14-06-2021

Ik heb een fijne ervaring gehad met CameraNU. Snelle bezorging en product precies als omschreven.

Dick 13-06-2021

Snel, zorgvuldig en het tweedehands Sigma 150-600 objectief is inderdaad 'in nieuwstaat'

Ray 13-06-2021

Scherpe prijzen en super snelle leveringen. Het is als of je in de fysieke winkel koopt. Zelfde dag in huis.

Werner Lootens 13-06-2021

Zeer overzichtelijke site met een rum aanbod. Vooral een zeer ruim aanbod van fotopapier. Zeer gebruiksvriendelijk. Hoewel mijn bestelling niet direct voorradig was op een aanvaardbare termijn met bestelling gekregen.