Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 998 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nina G 18-08-2021

Fijne en overzichtelijke website met een grote diversiteit aan producten. De lens kwam de volgende dag al snel met de post dus dat was erg fijn.

Yvonne 18-08-2021

Wij zijn zo goed geïnformeerd. Er is de tijd genomen om ons alles te laten zien en uit te leggen. Uiteindelijk door het goede advies een betere lens gekocht. Super informatie en ontzettend blij met de aankopen.

MoodsbyMonique 18-08-2021

Uitstekend geadviseerd voor de aanschaf van een filterset bij CameraNU op Urk. Vanwege de diameter van mijn lens (Panasonix Lumix) was het even een gepuzzel welke houder en extra ring er tussen houder en filters aangeschaft zouden moeten worden.
Zeer tevreden met de aankoop

Anja Roest 18-08-2021

Goed meedenkend personeel, vriendelijk, gezellig en goed advies.
Alle tijd ondanks drukte.
Super tevreden.

TTStock 17-08-2021

Very helpful friendly staff and knowledgeable in their expertise. Excellent personal interaction, in general… super service. Oh, and the coffee was good too.

A.C. van Dam-Kruijt 17-08-2021

De site was gebruiksvriendelijk, maar de informatie klopte niet. 5 juli stond er op de site dat de camera op voorraad was en de volgende dag geleverd kon worden. Direct daarna kreeg ik bericht dat het tot eind juli/begin augustus kon duren voordat de camera geleverd kon worden. Camera is nooit gekomen, omdat die bij PostNL zoek is geraakt. Een onderzoek bij PostNL leverde niets op. Ik moest telkens zelf contact met CameraNu.nl opnemen. Je hebt steeds met een andere persoon te maken. Op 6 augustus de bestelling geannuleerd en op 9 augustus mijn geld terug ontvangen.

Dolf Koster 17-08-2021

Nadat ik mijn oude canon eos d500 heb laten schoonmaken kon ik de hele vakantie weer prachtige foto's maken. Top.

Floreel 17-08-2021

Service als vanouds,
Productbeschrijving van de fabrikant niet duidelijk. CamerNu gaat op onderzoek uit en krijgt de onderste steen boven. Nog een goedkopere oplossing ook.
Wederom bedankt.

W.T.H. 17-08-2021

In de winkel goed en deskundig geholpen.
Zeer tevreden over mijn aankoop, verrekijker.

Mirte Declercq 17-08-2021

Snelle verzending, onmiddellijk antwoord op mails. Er was iets misgegaan met de betaling. Dit is binnen de dag opgelost!
Het pakketje kwam veilig aan en met alle bestelde onderdelen!

Fotograaf 17-08-2021

Vorige week en vandaag de winkel bezocht voor het eventueel aanschaffen van een stabilizer of Osmo pocket.

Medewerkers wisten op enkele vragen geen antwoord. Of er een mogelijkheid was om via wifi of app bestanden direct op telefoon te downloaden. Volledige product kennis ontbreekt zo zit er in een pakket een telefoonhouder, terwijl mij dit niet is verteld

Winkel is verder prima en ze hebben veel op voorraad.

Harry Posthumius 17-08-2021

Mijn geleverde Canon lens zat niet in een originele verpakking maar gewoon in een stukje bubbeltjes plastic gewikkeld en lag los naast de doos van de camera in een omdoos.

Head office 17-08-2021

Professionalism, reliability and responsiveness in telephone inquiries as well as fast and on-time delivery!Head

DDC 16-08-2021

Website en bestelproces verliepen heel goed. Lens werd snel geleverd en goed ingepakt.
Had er nog een lenshood bij verwacht, maar dan had ik misschien de beschrijving van de tweedehandslens beter moeten lezen (of had dit beter aangegeven moeten worden?)

W.Schuppert 16-08-2021

Prima winkel, aardige en zeer deskundige medewerkers. Ik moest meer betalen dan bij de Mediamarkt, maar dat heb ik er graag voor over.

Peter 16-08-2021

Via fb gebruik gemaakt van het gratis reinigen van de camera. Op vakantie op de Veluwe besloten om naar Apeldoorn te rijden naar de winkel. Aangenaam verrast hoe hier de ontvangst was , bakje koffie en een praatje over verschillende camera’s en ondertussen werd mijn camera nagekeken. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
👍👍👍👍👍👍👍😁

Backupko 16-08-2021

Ik heb de sensor van mijn Canon body 4D Mark III laten reinigen.
Zeer vriendelijk medewerker die het uitvoerde.
Binnen een paar minuten geregeld.

Heidi 16-08-2021

Ik heb aangegeven dat ik mijn lens in de winkel in Eindhoven op wilde halen.
Daar aangekomen moest ik lang wachten. Vanwege de hoge schappen die in de winkel staan en er 2 balies zijn is er totaal geen overzicht waardoor er meerdere mensen voor mij gingen terwijl ze later waren binnengekomen.
Ik had nog een vraag maar de verkoper had het antwoord niet en deed geen enkele moeite om dit op te zoeken.
Helaas dus niet zo’n fijne eerste indruk.
Over mijn lens ben ik wel zeer tevreden!

Jacob 16-08-2021

Goede overzichtelijke webshop, prijzen zijn prima vaak de laagste van nederland, in de winkel duidelijke uitleg, en verkopen alleen kwaliteits producten.
Je moet in de winkel soms wel even wachten als het er erg druk is maar ze doen er alles aan om je zo snel en zo goed mogelijk tehelpen.

eddy 16-08-2021

goede service en een snelle levering van de statief die ik had besteld , alles mooi optijd en mooi verpakt . een echte aanrader .

TJM Sanders 16-08-2021

Wegens problemen met mijn 13 jaar oude Panasonic Lumix een nieuwere versie online gekocht bij Cameranu. Door mijn digitale onhandigheid kwam ik niet goed uit de instellingen. Na wat mailcontact heb ik de camera gratis terug kunnen sturen waarna het team in no time eea heeft opgelost en de camera onmiddellijk voorzien van de door mij gewenste instellingen geretourneerd.
Mijn hoed af voor communicatie, snelheid en deskundigheid! Aanrader.

Wouter Middendorp 16-08-2021

Geweldig geholpen bij het uitzoeken van een verrekijker. Goede uitleg, geweldige collectie, alle rust gekregen om te vergelijken, zelf de keuze te maken, uitleg te krijgen en advies te krijgen. Zou iedereen aanraden hier je (dure) verrekijker te kopen. We waren bij de winkel in Urk.

Aankoopfeestje 16-08-2021

De verkoper nam alle tijd voor mij als klant. Hij was zelf ook erg enthousiast over de camera die ik kocht en vertelde goed bruikbare details over het AF-systeem, die ik nog niet wist. Die kennis kan ik nu toepassen in het gebruik. Door ons beider enthousiasme werd mijn aankoop op die manier een feestje! Ik zal sowieso met veel plezier met deze camera fotograferen, maar dit was een mooie start!

Zeer goede klantenservice, ook voor kleine orders 16-08-2021

Ik ben een mens van bij voorkeur persoonlijk contact, en de lokale/regionale winkels steunen. Toen in tijden van covid dit minder mogelijk was ontdekte ik de enorme klantgerichtheid van Cameranu. Ik bestelde twee superkleine dingen, en toen de afgesproken levertijd niet lukte werd ik zelfs voor een order van een paar euro keurig gebeld. Dit niveau van klantenservice geeft mij zoveel vertrouwen, dat nu ook mijn hele grote aankoop (nieuwe camera plus lenzen) bij hen plaatsvond. Wederom snelle, heldere klantenservice, redelijk tot goede prijzen, en een zeer uitgebreid assortiment.

Mario 16-08-2021

Prijs kwaliteit, snelle levering, goede service, duidelijke website. Heldere communicatie