Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bianca Schmidt 05-12-2020

Sigma 60-600mm online gekocht, maar wilde de lens graag zelf ophalen.
Eenmaal aangekomen in Apeldoorn, stond de lens netjes op me te wachten.
Professioneel en klantvriendelijk personeel, super fijne service.

Jacob Hoefnagel 05-12-2020

De shop was me bekend door eerdere aankopen. De persoonlijke aandacht die je krijgt bij de koop vind ik belangrijk.

Hilda 05-12-2020

Best snelle verzending gezien de drukke tijd. En de website van Camera NU werkt gewoon het prettigst met het navigeren. Fijne shop ervaring. Tot de volgende keer.

Ambrosius 05-12-2020

Goed toegankelijke website. De producten zijn prettig geprijsd. De klantenservice is goed bereikbaar. De medewerkers denken mee, zijn vriendelijk en openhartig in het vinden een voor de klant zo passend mogelijk antwoord op een vraag.

Katjana Cabenda 05-12-2020

Super behulpzaam personeel, je krijgt rustig de tijd om al je vragen te stellen (en ik had er een boel ;-)), camera en lenzen te testen, en zo een weloverwogen keuze te maken. Heel happy met mijn nieuwe gear, thanks voor de goede adviezen!

Roos 05-12-2020

Tijdens Black Friday heb ik een LED studiolamp gekocht bij CameraNu.nl. Een echte aanbieding want inmiddels is de prijs weer dubbel de prijs van de aanbieding (net gecheckt). Het pakje kwam keurig de volgende dag in huis ondanks alle drukte bij de post de laatste tijd. Ik kon het pakket ook volgen met de gestuurde trackingcode. Ik was zelfs zo tevreden met de aankoop dat ik hetzelfde product nog eens heb gekocht. Ik zag hetzelfde product ook bij een andere aanbieder, maar ik vond de voorwaarden van CameraNu.nl een stuk prettiger, zoals het retourbeleid (wat gelukkig niet nodig is) en de klantvriendelijkheid, maar ook de snelheid waarmee het geleverd wordt. Ik ben zeer tevreden!

Marian 05-12-2020

Zeer prettige winkel met ontzettend kundig en vriendelijk personeel. Ze laten geduldig meerdere modellen zien. Je wordt zeer goed geadviseerd.

copier 04-12-2020

Ik was niet blij met de verpakkingsdoos van mijn gekochte camera. Niet rondom goed verpakt, beetje cheap en niet aan alle kanten goed beschermd... dat kan beter CameraNu... please... ik koop niet snel meer een camera bij jullie want risicovol op beschadiging. Later nog een objectief gekocht en die was wel goed ingepakt... ik had het liever andersom gezien... jammer!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 14-12-2020

Goedendag!

We hebben geprobeerd contact met je op te nemen n.a.v. de review, helaas is dit niet gelukt.
Als het mogelijk is willen we nog graag met je in contact komen, dan kunnen we het e.e.a. doorspreken.

CameraNU.nl

Evert Kools 04-12-2020

Ik koop regelmatig artikelen bij Camera.Nu , Zoals camerabody’s en lenzen. Ook accessoires zoals fotopapier. Afgelopen week ook weer en werd vandaag heel netjes gebeld dat mijn bestelde goederen niet op tijd geleverd konden worden door vertraging van PTT post. Mijn bestelling lag klaar op Urk. Als ik haast had met de bestelling lag hij voor mij klaar om af te halen. Als ik geen haast had zouden ze hem opnieuw versturen met de post. Wat een service.

Paul 04-12-2020

Ik ervaar CameraNu als een zeer prettige adviesorgaan op het gebied van fotografie. Wanneer ik in de winkel kom, wordt ik voor mijn gevoel vakkundig geholpen en leer ik iedere keer wat nieuws over producten. Daarnaast is kennisdeling bij CameraNu ook een feit. Zo worden er dagen georganiseerd, waar fotografen hun verhaal komen doen. Ontzettend leerzaam en leuk!

Daarnaast heeft CameraNu in mijn optiek ook online eindeloze mogelijkheden. Wat ik prettig vind aan de bouw van de webshop is dat het structureel en overzichtelijk is, waardoor je snel het product vind wat je nodig hebt.

Kortom, bij CameraNu kan je met een passie voor fotografie altijd goed terecht!

Ploeg 04-12-2020

Canon EOS M50 gekocht bij de vestiging in Groningen, vriendelijke medewerkers en gespecialiseerd dus denken met je mee en hebben kennis van zaken.

Ellen Braeckman 04-12-2020

Ik had enkele problemen bij het bestellen maar kreeg heel snel hulp zodat ik toch mijn bestelling in orde kreeg , heel goeie service , makkelijke site en de grote keuze , allemaal top !

Sjoerd Jan Drenth 04-12-2020

Ik koop al jaren bij bij camera nu. Ze geven het juiste advies die ik soms nodig heb bij het maken van mijn keuze. Camera nu heeft een zeer uitgebreid assortiment met meerdere merken wat ik prettig vind om de juiste keuze’s te maken en te vergelijken. Snelle levering altijd de dag erop. Als het niet op voorraad is binnen 4 a 5 dagen nageleverd. De verpakking is top waardoor de producten niet beschadigen.

Steven 04-12-2020

Meestal geen problemen, maar als die er wel zijn wordt er goed meegedacht over oplossingen en mogelijkheden. Zo ook deze keer. De spullen waren zoals altijd als verwacht.

Caroline en Jan Graat, McGregor Zuid-Afrika 04-12-2020

We zijn sinds jaar en dag klant bij cameranu.nl en hebben louter positieve en soms zelfs positief verrassende ervaringen. De behulpzaamheid is geweldig, technische vragen worden met grote deskundigheid beantwoord, en bij complexe wensen zijn we geweldig flexibel geholpen. Als er al eens iets mis was met een product, wat een heel enkele keer voorkwam, werd dat onmiddellijk hersteld, zonder te kijken naar garantietermijn of anderszins beperkende voorwaarden. Chapeau!!! Ten overvloede: hele gemakkelijk klanten zijn we niet voor Cameranu.nl, want we wonen in Zuid-Afrika, maar ook op die afstand is de service uitmuntend.

Frans Kieckens 03-12-2020

Prima service. Zoals altijd weer keurig op tijd geleverd. Ben niets anders gewend van Cameranu, Daarom wil je hier ook graag vaste klant zijn.

MC 03-12-2020

Een site met goede informatie waardoor ik een prima afweging kon maken.
prima info rond verzending en alles, zelfs nu voor Sint, op tijd op mijn adres gekeverd.

Joop 03-12-2020

Zeker een goed adres
Netjes verpakt en snel geleverd
Een aanrader waar ik terug zal komen

Gerrie Berendsen 03-12-2020

Ik heb de camera goed en snel ontvangen en werkt prima voldoet aan de verwachting

Aalt Brandsen 03-12-2020

Ik ben al jaren vaste klant bij Cameranu.nl en doe veelal mijn bestellingen of in de winkel of via internet. Dit alles tot volle tevredenheid

Gerard 03-12-2020

Ik heb voor cameranu.nl gekozen om de positieve reacties en de service vooraf. De vragen die ik had zijn snel en goed beantwoord. De levering van de bestelling was erg netjes en snel. Ik zou mijn volgende aankopen zeer zeker weer bij cameranu.nl doen. Een dikke duim voor dit bedrijf.

Ingrid 03-12-2020

Ik werd erop geattendeerd dat 1 artikel niet op voorraad was en het enige tijd zou duren voor het geleverd kon worden. Er werd een ander ook goed product voorgesteld te kopen.
Snelle en correcte levering

Ole 03-12-2020

Goed verpakte complete levering werd keurig op tijd bezorgd. Valt niets op aan te merken.

Elien 03-12-2020

Vlotte levering, ik werk goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Deze kwam aan als verwacht. Product deed aan de omschrijving.

Tolitoy 03-12-2020

Bestelling was snel te plaatsen en conform verwachting daags erna al geleverd. Chapeau !