Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 924 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

arturjc 24-04-2021

I've done a lot of purchases at this store and they were all excellent.
I contacted cameranu by chat several times by making my purchase, and all my doubts were duly clarified.
Packaging is always excellent. And delivery times are splendid.
5 year warranty is a excellent extra.

Maurice van Munster 24-04-2021

Caruba tussenring set voor Nikon besteld
Snelle levering
Artikel op voorraad en het was een speciale aktie dus dubbel blij mee.

Rob Severein 24-04-2021

'Op voorraad' is 'Op voorraad' en 'Volgende dag in huis' is ook echt 'Volgende dag in huis'. Daar kun je van op aan. Een zorg minder als je snel iets nodig hebt voor bijvoorbeeld een shoot. Een aanrader!

Karin Klumpers 24-04-2021

Op vrijdag 16 april de Canon EOS 90D besteld en zaterdag al in huis, geweldig! Netjes verpakt. Ik had de klantenservice gebeld over een instelling van de camera en werd meteen vriendelijk geholpen zonder lange wachttijden. Ook via de chat binnen 12 uur een reactie via email. Super!

Dedijk 23-04-2021

Webshop geeft de mogelijkheid om geïnformeerd te worden als een artikel weer voorradig is. Gedaan kreeg bericht besteld in geleverd. Top.
Snel en eenvoudig.

Hans 23-04-2021

Viel lekker mee ,was duidelijk.was tog beter dan ergens anders.vortex verrekijker gekocht,prima naar mijn zin verlopen.erg tevreden.
Hans

zingametall 23-04-2021

Altijd op tijd geleverd, heel goede service en degelijk materiaal ,alles voor camera en meer te vinden het gebruiken waard.

Wim D 23-04-2021

Goede site , je kunt camera's met elkaar vergelijken, goede uitleg over de artikelen, logisch ingedeeld en makkelijk bestellen !

René V. 23-04-2021

Supergoede service, groot aanbod, scherpe prijzen. Erg fijn dat CameraNu.nl ook occasions inkoopt en verkoopt, ik heb al verschillende keren mijn camera en lenzen ingeruild voor iets beters. Zeer tevreden.

J. Koopmans 23-04-2021

Zeer goede prijzen voor merkenlenzen, erg snelle verzending. Volgende aankop zeer zeker weer !!

Suzanne 23-04-2021

Ik heb een verrekijker besteld bij cameranu.nl
Snelle bezorging, goed verpakt, veel keus in assortiment.

Els 22-04-2021

Ik ben erg tevreden over de webshop van CameraNu. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijden en deelleveringen worden gemakkelijk aangepast. Kortom: flexibel en klantvriendelijk!

Lianne 22-04-2021

De site is overzichtelijk en de webshop biedt veel producten. De levering was snel en het product was netjes ingepakt.

Nathalie 22-04-2021

Ik heb een cameratas gekocht en daar ben ik zeer tevreden over. Ook werd ik netjes geïnformeerd via de mail over mijn pakketje. De bezorging was weer verschrikkelijk maar dat ligt aan postnl.

Raphael 22-04-2021

Erg goede ervaring. Maar wat het nét even beter maakte is dat ze boven verwachting hebben geleverd. Op de site stond dat de camera op voorraad was. Helaas was hij toch net op. Vervolgens belde ik en werd mij beloofd de camera elders vandaan te halen (urk) zodat ik toch op tijd kon filmen. Dit is ook gelukt, top service.

Maurice 22-04-2021

Prima, de reden dat ik voor cameranu heb gekozen is het ruime aanbod en de schappelijke prijzen. Verbazingwekkend om te zien hoe voordelig de prijzen zijn bij Cameranu. Top!!

Chantal 22-04-2021

Prima webshop! Via google bij Cameranu.nl uitgekomen. Duidelijke site en makkelijk bestellen en snelle levering in goede verpakking dus ik ben helemaal tevreden.

Bruno de Vries, Eerbeek. 22-04-2021

Waarderingscijfer: 10. WEB: overzichtelijk. Prima sortering. Uitstekende prijs. Snelle levering Canon CP1000 printer. Verzending in goede verpakking. uitstekende/correcte en vriendelijke correspondentie.

Jazeker. 22-04-2021

Supersnel geleverd na melding dat product weer leverbaar was n.l. Reflecta 3in1 scanner.

Claudia 22-04-2021

Ik ben heel tevreden over de site, heel overzichtelijk, alles mooi omschreven.

De levering verliep ook zeer vlot.

Corso 22-04-2021

Het bestelde was netjes en op tijd op het geselecteerde adres. Prima service en volgens afspraak.

Frans v D 22-04-2021

Ik heb geen tijd om mij grondig te verdiepen in de ontwikkelingen op camera-gebied. Iemand die begrijpt wat ik wil, en ook doorvraagt is daarom waardevol. Een groot assortiment vergroot daarop nog eens de betrouwbaarheid. Daar vind je specialisten die het durven je te helpen.

FP 21-04-2021

Prima service. Na een duidelijke telefonische toelichting over tussenringen voor mijn Nikon camera heb ik een setje aangeschaft om macrofoto's te kunnen maken.

Martha 21-04-2021

Met mijn vraag over een schoenvoetje ben ik prima en vakkundig geholpen. Vriendelijk personeel.

Piet 21-04-2021

CameraNU in Urk bezocht. Goed en vakkundig geholpen en prima voorlichting gehad over verschillende camera's.