Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred Vorstenburg 11-03-2021

Ik heb een polar pro kit voor de iPhone 11pr
Max besteld maar in de doos ontbrak een ND filter. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice hun hebben het per direct de volgende dat opgestuurd. Ik zal deze winkel aanbevelen aan mijn vrienden! Top service!!!!

Iris 11-03-2021

Ik heb geen enkel commentaar op CameraNU.nl. Zeer heldere informatie op de site, ruim assortiment, snelle en keurige levering van mooie producten. Absoluut tevreden. Ik zal hier zeker weer kopen.

Arno 11-03-2021

Goed bereikbaar en duidelijke toelichting, ondanks corona beperkingen. Goede internetsite.

RoRo 11-03-2021

Duidelijk je ziet de voorraad en je wordt na het bestellen netjes op de hoogte gehouden
Na een paar dagen kreeg ik nog een mail met tips over mijn aangekochte camara zeer netjes

Janny Engelkes 11-03-2021

CameraNu-shop is ideaal. Alles is overzichtelijk en duidelijk. Na bestelling word je prima op de hoogte gehouden van de mogelijke leveringsdata. De produkten zijn uitermate goed verpakt.

Anne Koster 11-03-2021

Het begon al met het zoeken op de site dat ik dacht van wat een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. nadat ik wat vragen had over het type toestel wat ik wilde kopen, ben ik goed, deskundig en vriendelijk te woord gestaan. het filiaal in Apeldoorn was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal. Ook daar weer aardig en vakkundig personeel.
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Panasonic FZ-2000 camera!

CameraNu kwaliteit en deskundigheid 11-03-2021

Prima Webwinkel met deskundig personeel. Erg behulpzaam en communicatief. Ik kreeg een artikel niet aan de praat, maar met een behulpzame chat is het opgelost. Artikelen worden snel geleverd.

Toby 11-03-2021

Via de webshop artikel snel gevonden. Goede beschrijving daarvan. Bestellen en betalen ging goed en snel. Aflevering gebeurde ook de volgende dag. Mails ontvangen over het verloop. Dus alles zeer naar wens

Natascha 11-03-2021

Zeer tevreden en makkelijk te bestellen . Snelle levering van mijn aankoop.

G van Velsen 11-03-2021

De service van de mensen is perfect ! ( daarvoor kwam ik ook naar Apeldoorn)
Maar mijn vooraf gemelde wensen: 1 canon 1 DX 111 Camera !
De camera lag gereserveerd , maar jullie als gespecialiseerd bedrijf , weten ook dat daar weer nieuwe/andere kaartjes inzitten toch ?
Hebben we niet is het antwoordt , wel een kaart in huis ,maar kost dik 400. €
Hier schijnt het verdienmodel belangrijker te zijn , dan service of ff nadenken als je dit spul aanbied,
We praten hier niet over een paar honderd €.
Dus samengevat:
De service en advies van uw mensen is absoluut oké, maar uw organisatie snapt er weinig van ,
volgens mij !!! Winst is belangrijker dan goede service en aandacht schijnbaar.

P/s
Zelf ondernemer geweest, veel fouten gemaakt, maar door goede service, en meedenken, met je cliënt,
altijd blijven groeien!
Verder denk ik dat ik bij volgende aankopen, verder gaat kijken dan uw organisatie !

Succes met deze review

Han 11-03-2021

Bij cameraNu.nl een sigma 105mm macro/portret lens besteld. Ik heb een hekel aan vooraf betalen en bij cameraNu.nl kan je kiezen voor achteraf betalen. Werkt feilloos. Volgende dag geleverd en uiteraard prima verpakt voor verzending . Direct uitgeprobeerd. Perfect. Fijne goeie ragscherpe foto's icm canon 90d.

Alex 11-03-2021

Fijne shop en goede telefonische support! Daarnaast is de gehele afhandeling prettig en verzending snel

Goede service ! 11-03-2021

Het is fijn dat je met een vraag via whatsapp heel snel antwoord krijgt. Erg goede service ! Het enige nadeel vind ik wel dat je zelf de kosten om een pakje retour te sturen moet betalen. Je betaald dan voor iets waar je achteraf niets aan hebt. Ik had daar geen erg in toen ik mijn bestelling deed.

Birdsong 10-03-2021

Voor mijn hobby natuur- en vogelfotografie was ik toe aan een compleet nieuwe foto-uitrusting (camera, verschillende objectieven, accecoires, enz.). Bij die zoektocht hielp in eerste instantie de website van CameraNu: groot aanbod, gedegen informatie en concurrerende prijsstelling. Maar voor zo'n forse investering in je hobby wil je eerst met deskundigen spreken en de apparatuur in handen kunnen hebben. Daarvoor heb ik een afspraak gemaakt bij de vestiging van CameraNU in Apeldoorn. In ruim anderhalf uur hebben zij met hun kennis van zaken de voor- en nadelen van mijn wensen met me besproken en was er ruim de gelegenheid om camera's en objectieven te beoordelen. Dat ging op een prettige en constructieve manier, waardoor ik goede keuzes kon maken en we snel tot zaken konden komen.

Linda Glasius 10-03-2021

Een duidelijke website met ruime keuze. De levering was snel. De volgende dag was met order bezorgd.

Ourmaninseoul 10-03-2021

Prima hulp aan de telefoon en zeer snelle levering op dezelfde dag. Prijs in orde.

Cozijnsen 10-03-2021

De levering van het product was correct en snel. Daarnaast was er een defect dat na enkele weken aan het licht kwam bij het in gebruik nemen van het artikel. Dit werd erg snel en naar tevredenheid opgelost zoals het hoort.

Carlos 10-03-2021

Ik bestel mijn spullen altijd via Cameranu.nl
Ze zijn heel vriendelijk via telefoon. En als wat is misgegaan gewoon bellen en ze zullen naar jou luisteren. Dan lossen ze snel je probleem op. Echt fijn ik ben tevreden

M. Boskamp 10-03-2021

Vanwegen de snelle levertijd en vooraard hier de sony FE 200-600 5,6 aangeschaft. Werd netjes de volgende dag bezorgd. Goed en veilig verpakt. Prima service. Erg tevreden over cameranu. Nl
Volgende aankoop weer via deze shop. Kan het iedereen aanbevelen.

Radboud 09-03-2021

Duidelijke site en snelle levering conform afspraak. Ook scherpe prijs t.o.v. concurrenten.

Michael S 09-03-2021

Op dinsdag ochtend een camera besteld en binnen een half uur bevestiging dat deze verzonden is via PostNL. Volgende dag rond 10 uur had ik mijn nieuwe camera vast en klaar om te spelen.
Super fijne snelle service dus!

Remko 09-03-2021

De levering echt supersnel via Trunkrs, om 10:15 uur besteld en om 18 uur geleverd. echt snel en precies volgens de track en trace nauwkeurig op tijd! complimenten!

ook het geleverde product goed verpakt en uitstekend!

Pepijn Mol 09-03-2021

Een uitstekend voorbeeld van goede communicatie en snappen wat je klant wil.

Ik had twee microfoons besteld via de website die de volgende dag werden afgeleverd.

Bij het uitproberen van het product bleek dat mijn camera de microfoons niet ondersteunde.

Via telefonisch contact heeft de medewerker mij begeleid in nieuwe selectie, het retourproces en de financiële oplossing.

Inmiddels in bezit van het juiste artikel (levering 1 dag) en ik krijg mn geld terug voor de teruggestuurde microfoons.

Emile 09-03-2021

Prima winkel met een zeer uitgebreide keus
Goede prijs kwaliteits verhouding
Je wordt onmiddellijk verwittigt als product terug op voorraad is
Ook een goede verzending en goed te volgen met track en tracé

tijn 09-03-2021

goed te bereiken en een prima service en zeer snelle levering! als je s morgens besteld en avonds gaat de bel...., dat vind ik snel!