Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jarno 03-12-2020

Super snelle en nette levering van Cameranu.nl! Enorm blij met de cashback. Tenminste een eerlijke partij. Bij KameraExpress van dezelfde lamp zogenaamd in de actieprijs, was gewoon de prijs verhoogd. Thanks mannen (en wellicht vrouwen) van Cameranu.nl! Jullie hebben mijn Black Friday fantastisch gemaakt!

Kamal 03-12-2020

Cameranu Betrouwbaar, Deskundige,Goede verpakking en tijd op tijd inleverin

Hans 03-12-2020

Prima en overzichtelijke site. De prijzen zijn marktconform en soms zit er ook nog een hele leuke deal tussen.

Ruud t L 03-12-2020

Ik maak veel video's voor defensie en heb dus een lichte camera nodig met een snelle autofocus en een degelijke stabilisatie icm een gimbal.

Deze camera voldoet ruim aan de verwachtingen en raad ik aan als je snelle, bewegende en actie plaatjes wilt schieten

Pottovski 03-12-2020

Profoto A1x aangeschaft. Product is helder omschreven op de site wat mijn keuze makkelijk maakte. Werd snel en zorgvuldig geleverd. Niets op aan te merken.

Wim S 02-12-2020

We zijn bij het aanschaffen van de camera en de lenzen zeer goed geholpen in de winkel in Urk.
Vooral de tijd die er wordt besteed aan al onze vragen geeft een goed gevoel. De aankoop vo[doet helemaal wat we wilden.

Annemarie 02-12-2020

Snelle levering en nog wat extra ook. Goed verpakt, alles klopt wat ze zeggen.

EmilioS 02-12-2020

Heldere productbeschrijving en goede prijs.
Snelle service en goede verpakking.

Rob v. Duuren 02-12-2020

Foto toestel via internet besteld.
Zelf in Amsterdam opgehaald.
Verkoper had alle tijd en was zeer vriendelijk. Deze zaak is aanrader.

Antonio Miceli 02-12-2020

Great service, and disponibility. I asked to be notify as soon as they have the Blackmagic cinema pocket available, and they did contact me. Thank you

jan simonis 02-12-2020

Medewerkers zijn altijd bereid mee te denken en te helpen bij het oplossen van technische problemen op gebied van video en audio. Ook voor de aftersales een dikke plus. Prijzen zijn altijd concurrerend en retourzendingen worden probleemloos verwerkt. Wij zijn een non profit organisatie en werken graag met cameranu samen en zullen dit blijven doen.

Dirk 02-12-2020

Vlot besteld en betaald en de dag nadien ontvangen. Ook een zeer scherpe prijs

Bianca Ziet 02-12-2020

Fantastische shop.
Levering altijd op tijd en accuraat.
Het gewenste product klopt altijd en mocht het niet op voorraad zijn of in het geval van vragen is de klantenservice vriendelijk en goed bereikbaar. Ik raad aan om producten te kopen via CameraNu.

Hiske Eriks 02-12-2020

Heel fijn dat er nog winkels bestaan waar mensen werken met passie voor en kennis van hetgeen ze verkopen. Voor camera's en toebehoren sla ik de Mediamarkt en Coolblue voortaan over en ga ik meteen langs bij camerenu.nl!

HenkTeer 02-12-2020

Zeer uitgebreid assortiment op een duidelijke website waar alles, maar dan ook echt alles te vinden is voor de (amateur/hobby) fotograaf.
De bestelling en afhandeling hiervan verliep zeer vlot en volledig naar wens.
Ik kom graag nog een keer winkelen ;-)

Marcia 02-12-2020

Duidelijke informatie en snelle levering.
Voor de eerste keer iets besteld hier maar zeker aan te bevelen.

François 02-12-2020

Super goed en vriendelijk geholpen. Deskundig. Kreeg ongevraagd advies wat handig was. Kreeg goede korting ook op aanvullende producten. En gek te zeggen, maar toen ik zo vertelde dat zo n hobby erg belangrijk is om goed voor jezelf te zorgen., omdat ik als crisesverpleegkundige in deze tijd echt nodig heb. Bij de medewerkers achter de balie, mr ook bij de 2 klanten die naast me stonden, werd er met respect en waardering . Deed wel goed, goede spullen, goed advies ėn respect. Voelde me rijk.

Gewoon goed. 01-12-2020

De mensen zijn behulpzaam. Op alle vragen heb ik een antwoord gekregen.
Dit zijn wel belangrijke punten voor een aankoop.

Sander 01-12-2020

Aanschaf van een Sony A6000 prima toestel voor een prima prijs. Prima service en levering

C.Beuwer 01-12-2020

Ik heb voor cameranu gekozen omdat ze een echte winkel hebben, die voor mij goed bereikbaar is. Ik wilde een lens kopen, maar wel zeker weten dat deze op mijn body zou passen en wilde een oude lens inruilen. Eerst contact per mail en daarna goed n deskundig geholpen in de winkel.

svdberg 01-12-2020

CameraNU.nl is een duidelijke en overzichtelijk webshop voor het bestellen van je cameraspullen. De klantenservice reageert snel op vragen en ook is het prettig dat de levering zo snel is.

Alex 01-12-2020

Ik was al een tijdje aan het kijken voor een calibratieset voor mijn toekomstige beeldscherm, beide ik waarschijnlijk zou kopen tijdens Black Friday, of een andere kortingsperiode.
Gezien ik eerder al een bestelling bij CameraNU had gedaan, was de keuze vrij makkelijk toen de SpyderX een korting van €50 kreeg tijdens afgelopen Black Friday.
Net zoals de eerdere bestelling van een statieftas, was deze bestelling ook netjes verpakt en op tijd bezorgt, ondanks de drukte tijdens deze dagen.

Ellen. 01-12-2020

Ik heb een selfiestick besteld en het bestellen was simpel, de bezorging ondanks de drukke tijd de volgende dag. Keurig over de voortgang bericht gehad dus zeer tevreden.

Herman 01-12-2020

SD kaart besteld, mooie prijs. Bestellen ging makkelijk. 1 puntje van kritiek, SD kaartje zat in een doos, kon makkelijk in een enveloppe en was ook nog aangetekend. Was net even de deur uit, in de veronderstelling dat het in de brievenbus ging, was de bezorger net geweest en moest ik de volgende dag naar afhaal punt.

Jurgen 01-12-2020

Onlangs en prachtige Nikon spiegelreflex camera aangeschaft.
Vooraf had ik nog wat vraagjes die prima werden beantwoord en de volgende dag was hij al binnen.
Erg content!