Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ans 17-11-2020

Een mooie winkel. Ruim assortiment. We zijn heel fijn en vriendelijk geholpen. Niet opdringerig maar fijn advies. Was al bekend met een spiegelreflax camera en kreeg heel goede uitleg naar een evt. volgende stap in de fotografie.

ad van Haaften 17-11-2020

Heel goed over zicht wat er te koop is.
en via de telefoon vriendelijk geholpen. met de vraag die ik had
Samen tot de keus gekomen

Anne 17-11-2020

Paar weken geleden de Ik heb de Rode VideoMic GO microfoon (€80,-) besteld. Getest op mijn spiegelreflex en telefoon en hoorde bij beide amper verschil met de ingebouwde mic. Stuur hem retour (voor €7,-) maar vervolgens word er €15,80 ingehouden omdat de doos is beschadigd en omdat er "gebruikssporen" op zitten. Nu ben ik €20,- kwijt voor niks. Vrouw bij de klantenservice vond ik ook onbeleefd en niet heel klantvriendelijk.
Officiele reactie van CameraNU.nl 24-11-2020

Goedemorgen Anne, Wat een vervelende ervaring. Ik wil graag met jou in contact komen. heb je een ordernummer voor mij?

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-11-2020

Ik kan helaas niet terugvinden in ons systeem. We horen graag van jou.

W. van der Veen 17-11-2020

Super geholpen bij CameraNU in Groningen. Mooie spullen en er wordt met je mee gedacht over je aankoop. Aanrader!

Erwin 17-11-2020

Goede en snelle levering van de producten.
Vaak ook een goede prijs.
Gratis retourneren is tegenwoordig vaak de standaard, bij cameranu.nl helaas nog niet.

Johan Koopman 17-11-2020

De keuze voor deze shop was ingegeven door vergelijking van prijs en aanbod. De mogelijkheid om in de winkel mijn oude camerabody in te ruilen was ook aantrekkelijk. Zeer bereidwillig om deze ter plekke uitgebreid uit te testen zodat er een inruilprijs kon worden gegeven. Zelfs terwijl ik nog enkele accessoires moest opsturen werd de deal beklonken. Bij de fotorugzak werd ook even de grote zoomlens zoals ik die ook heb tevoorschijn gehaald om in de tas te passen.

Taeke Driebergen 16-11-2020

Alles ging heel vlot, prima geregeld. En inderdaad, de volgende dag in m'n bezit.Super!

Karst 16-11-2020

Snel en keurig afgeleverd, bij de bestelling was een gratis boek, was er bij, top.

peter van der geestr 16-11-2020

deze site gekozen om de prijs, ze geven een vlugge reactie, na veranderen van het bestelde product
zeer vlot het resterende bedrag terug gestort,

prima service

Rob van der Vegt 16-11-2020

Je wordt altijd op een prettige manier geholpen bij Cameranu. Vakbekwaam, geen gladde verkooppraatjes, niets word je opgedrongen. Ik loop ook altijd met veel plezier rond in de winkel. Ze hebben een fantastisch assortiment. Alleen maar kijken en niets kopen is zelfs leuk. Kort gezegd: Een prima zaak.

Mars 16-11-2020

De winkel in Amsterdam is te klein voor het grootse assortiment, vandaar dat ik online mijn keus heb gemaakt.
Overzichtelijk, makkelijke zoek functie en de prijzen zijn altijd on point.
De riem en tas die ik heb gekocht zijn precies wat ik nu zocht

Bart 15-11-2020

Ik heb voor cameranu gekozen omdat ik op basis van reviews en ervaringen van andere er vanuit ging dat deze site betrouwbaar was. Het product welke ik voor ogen had was ook nog eens het voordeligst bij cameranu.
De site is helder en duidelijk en je kunt snel vinden wat je zoekt. De vele info op de site helpt je ook bij het maken van de juiste keuze. Zeker voor een beginnende fotograaf als ik is dat erg fijn.

Daarnaast is het fijn dat ze ook fysieke winkels (voor mij in de buurt) hebben.

De volgende bestelling gaat zeker weer bij cameranu zijn.

Claudia 15-11-2020

voor de 1e keer hier een 2 de hands lens gekocht.
Snelle service,snel iemand aan de telefoon en duidelijke informatie gekregen.

Jeff 15-11-2020

Was op zoek naar een Angled Spotting Scope op internet, heb de mijne gevonden bij cameranu.nl met de laagste prijs en een heel goede kwaliteit en is de volgende dag thuis afgeleverd.

Iris 14-11-2020

Een erg fijne en gebruiksvriendelijke online shop. Vanwege corona blijf ik graag zo veel mogelijk binnen en wilde ik niet naar de shop, maar ook online werd ik goed geholpen. Camera Nu heeft mooie acties en ik kreeg zelfs een cadeau bon bij mijn bestelling.

Ook toen ik via de mail vragen had kreeg ik snel antwoord. Dat vond ik erg fijn en zo kon ik verder met waar ik mee bezig was. Camera Nu bedankt voor de goede service

Martin 14-11-2020

Goede winkel, goed vindbaar aan de straat, en her personeel nam echt de tijd voor me om informatie te geven zonder met verkoop praatjes te komen.

Huisman 14-11-2020

nou ik had de camera besteld en voor dat ik het wist had ik hem ook al thuis snelle service.

Pjotr 14-11-2020

Geweldige service! Er wordt meegedacht en aangepast advies gegeven. Zelfs met de aflevering is/wordt meegedacht IK kom zeker bij Cameranu terug!!

Ellen 13-11-2020

Vlotte service, vriendelijke verkoper. Ik ben uitstekend geholpen en blij met mijn nieuwe camera. De oude camera heb ik kunnen inruilen tegen een redelijk prijs.

Arnold 13-11-2020

Ik ben tevreden over mijn aankoop bij CameraNu. Het aangekochte studio-accessoire is in orde. Heel snelle levering!

Jacco 13-11-2020

Een 50mm lens gekocht en erg snel binnen ook zeer netjes en goed verpakt, top service en mooie prijs, zeer tevreden ermee!

Abdel 13-11-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen door de medewerkers van CameraNU in Groningen. Ik had geen verstand wat voor apperatuur ik nodig zou hebben, maar ik werd met respect behandeld. Dus ik kom vaker terug

Jeffry 13-11-2020

Hele fijne en overzichtelijke webshop. Groot aanbod en heb snel kunnen vinden waar ik naar opzoek was. Prijs/kwaliteit is zeer goed en de levering was dezelfde avond nog.

Corrine 13-11-2020

Groot assortiment en veel op voorraad. Vragen via de mail worden snel beantwoordt. Goede inruilmogelijkheden.

Willy Lenaerts 12-11-2020

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Binnen de 24u aan huis geleverd. Top service!