Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.W. van Amerongen 23-11-2020

Besteld op 14-11/ op 16-112melding dat niet alle kleuren op voorraad waren, op 19-11 melding dat t onderweg was. Op 20-11 ontvangen. Ik had n 4-pack besteld, kreeg de 4 stuks los. Door jullie snel en goed opgelost,en goede stevige verpakking.
Eventueel volgende bestelling weer bij jullie.

Marcus Slabbers 23-11-2020

Deze shop gekozen omdat alles hier duidelijk wordt gepresenteerd. Ook de mogelijkheid om achteraf je bestelling om te ruilen voor een andere camera.
Alles soepel, snel en vriendelijk.
Ben blij met mijn nieuw gekozen Sony DSC-RX10M IV camera.

Bart 23-11-2020

Duidelijke website, correcte service en supersnelle levering. Prima voor elkaar!!

Eric 22-11-2020

Perfecte ervaring, duidelijk uitleg via de telefoon en geattendeerd op een aantal voor mij belangrijke specificaties. Kortom een aanrader!

Catal 22-11-2020

Wij voelden ons gehoord in de winkel. De medewerker heeft ons erg goes geholpen, hij aarzelde niet om te helpen en heeft ons verschillende modellen lampen laten zien. Uiteindelijk de winkel uitgelopen met een top product. Bedankt!

W. Bos 22-11-2020

Al jaren maak ik gebruik van de diensten van Camaranu. Steeds tot volle tevredenheid als het gaat om service en de gedegen kennis die de medewerkers hebben. Ook nu is het door mij in Camaranu gestelde vertrouwen niet beschaamd. GA ZO DOOR

Lj 21-11-2020

Ik was al vaker hier geweest en dat was altijd goed, dus vandaar nu ook weer terug gegaan voor een nieuwe camera. Alles was overzichtelijk op de site en in de winkel met ophalen ben ik goed geholpen. Zou er zo weer heen gaan.

Luc Tielrode 21-11-2020

goede prijs / kwaliteit, excellente webshop met snelle levering. We bevelen deze sterk aan.

Willeke Verhoeven 21-11-2020

Vorige week zaterdag 14-11-2020 ging mijn fotocamera kapot en de volgende dag had ik hem nodig. We zijn meteen naar cameranu gegaan in Amsterdam. We zijn daar heel netjes geholpen. Het was de accu die kapot was en ook de lader. We hebben een nieuwe accu gekocht. Maar we hebben meteen rond gekeken en daar stond een prachtige tweedehandse Nikon . We hebben deze ook gekocht en ik ben er erg blij mee. Goede service, we kregen koffie. Vriendelijke jongen die ons hielp nam ook alle tijd.

Maria 21-11-2020

Eerst gemaild voor advies over een printer. Kort daarop mail terug. Na een telefoontje uitgebreid advies gekregen. Ze vragen door, veel gebruiken, af en toe gebruiken.
Zeer korte levertijd. Erg tevreden.

Henk S. 21-11-2020

Ik heb jaren geleden een Epson flatbedscanner gekocht bij Cameranu. Ben er altijd tevreden over geweest. Was nu toe aan een fotoprinter en kocht die dan ook bij Cameranu. Het betrof een demomodel, maar verdere gebruikssporen daaraan waren in geen velden of wegen te bekennen. En de prijs? Voor de helft van de normale verkoopsprijs. Cameranu.......super bedankt, ik heb ermee geboft. Tot een volgende keer.

Wim Gotink 20-11-2020

Na zelf al een idee te hebben hoe mijn probleem op te lossen, foto toestel is te topzwaar voor mijn statiefkop. Echter in de winkel kwam er een andere oplossing uit die veel beter is dan mijn idee.
Erg blij dat ik daar naar toe gegaan ben met mijn spullen. Mijn probleem is nu helemaal opgelost nu prima te gebruiken met camera en telescoop. Specifieke kennis en hulp is heeft echt zijn voordeel

Hedwig 20-11-2020

Bijzonder behulpzaam en vriendelijke telefonische ondersteuning, daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Vlot en goed geholpen, artikel keurig op tijd bezorgd. MIjn complimenten.

Gerrit 20-11-2020

Een goede en betrouwbare shop . Telefonische info was goed over producten en snelle levering met een strakke prijs.

H.Sentis 19-11-2020

Had verkeerd product gekocht. Omruilen ging na contact met klanten service - die per email zeer snel antwoordde - erg gemakkelijk.

Florence 19-11-2020

Prijs / kwaliteit is top, een echte aanrader.
Snel besteld alsook geleverd.

Klaas Elgersma 19-11-2020

's Avonds bestelde ik rond een uur of 10 een mooie verrekijker bij Cameranu. De belofte die men ded was dat ik het de volgende dag dan zou ontvangen. Die belofte hebben ze volledig goed gemaakt, want nog voor het middageten kon ik de prima verpakte verrekijker uitproberen.

Gijs 19-11-2020

geweldig goed geholpen bij de aankoop van een dankkant verrekijker
eerlijk en zeer deskundig advies en genoeg keuze
ook voldoende tijd om " uit te proberen "

stfvd 18-11-2020

Cameranu is super betrouwbaar en kwaliteitsvol.

Ik zocht filmrolletjes en een reflector omdat ik snel een nieuw project wou starten, en dankzij cameranu had ik mijn bestelling de dag erna in huis, en in perfecte staat.

Ik raad deze site ten sterkste aan.

Michael 18-11-2020

Goede voorraad en mooie website. 's Middags besteld en 's avonds geleverd. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Echt heel fijn.

RonCo 18-11-2020

Uit ervaring weet ik dat mijn aankopen hier op de juiste manier verwerkt worden. Dat betekent de juiste aandacht voor de verpakking en nog meer voor het snelle opsturen. Alles wordt bij Cameranu.nl perfect afgehandeld. Ik ben en blijf een tevreden koper. Tot de volgende aankoop. Bedankt.

A.M. van Neck 18-11-2020

Deze keer gekozen voor CameraNu omdat een van de gezochte ("speciaal")artikelen wel bij hen op de website staat, was volgens de site op voorraad en de volgende dag te ontvangen. Besteld, berichten ontvangen en te volgen, volgende dag inderdaad gehele pakket ontvangen. Zorgvuldig verpakt en in voldoende luchtkussenbescherming. Helemaal top. Winkel(s) tamelijk ver uit regio Rijnmond, maar 100% goed verlopen. Aanrader voor volgende keren.

Germaine 18-11-2020

De website is gebruiksvriendelijk. Ik kon snel vinden wat ik nodig had en het werd ook nog een binnen 2 dagen geleverd.Helemaal top!

Fred 17-11-2020

Ik had al goede ervaringen met CameraNu.nl gehad bij eerdere aankopen, dus daarom als eerste gekeken bij CameraNu.nl. Ik heb in mijn inruil aanbod een goede prijs gekregen voor mijn oude camera en ben goed geholpen bij mijn nieuwe camera. Een plezierige zaak om zowel online als in de fysieke winkel te kopen.

Paulien Jansen 17-11-2020

Nikon 50 mm lens gekocht, en heel snel geleverd.
De lens was super goed verpakt!