Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1053 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 20-07-2021

Vaak mooie aanbiedingen en altijd een goede en snelle antwoorden wanneer je vragen hebt.. Ook wanneer eens blijkt dat levering niet lukt omdat de verwachte levertijd niet wordt gehaald is de afhandeling en restitutie van het betaalde geld goed. Mooi assortiment en een snelle levering met duidelijke factuur. Ik zou nog wel bij voorkeur een keuze willen kunnen maken met betrekking tot de pakket leverancier aangezien postnl niet altijd lekker werkt.

John 20-07-2021

Zoals altijd deze bestelling weer netjes en tijdig geleverd.
Al vele jaren klant bij CameraNU en nog nooit teleurgesteld geweest.

Dirk 20-07-2021

Mooie shop met groot aanbod en concurrerende prijzen. Snelle verzending ook. Op deze manier is winkelen op het net top!

Demi 20-07-2021

Ik ben erg tevreden met de lens die ik afgelopen week heb gekocht en de deal die het bedrijf mij aanbood. De site beschrijft het product duidelijk en eerlijk. Ik wilde een goede lens erbij voor mijn camera die in mijn budget paste. De website raadde vervolgens deze lens aan. Hun klantenservice team heeft mij vervolgens geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en het wegnemen van enkele twijfels die ik had. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is omdat het claimen van de studenten cashback-actie voor mij wat onduidelijk was hoe ik dat moest claimen.

Jochem van den Akker 19-07-2021

Zeer goed advies, prettige medewerkers, meedenkend met de klant.
Ook goed assortiment.

Louis 19-07-2021

Koop al 40 jaar bij City foto , nu dus Camera NU. voor mij is er geen betere ivm kennis, service en klantvriendelijkheid.

Sabrina 19-07-2021

Ik bestelde mijn item vrij laat op de avond en de volgende middag werd het al geleverd. Ik vond dat echt bijzonder knap geregeld. Binnen een uur ongeveer was mijn item al klaar om met de post mee te gaan. Echt fijn!
Het item was verder goed verpakt zodat het niet kon schuiven.

Eddy rogiers 19-07-2021

Super snelle levering savonds besteld de dag erna geleverd alles correct hier ga ik meer aankopen doen ik kan Cameranu.nl zeer aanbevelen

Wieb 19-07-2021

Nieuw objectief gekocht (Nikkor Z 50mm). Lens is prachtig, alles werkt naar behoren. Onderhand al vele bestellingen gedaan. Alles netjes ontvangen (verzekerd) en volgende dag bezorgd.

Baris 18-07-2021

Ontzettend goede service maar ook snelle levering van het bestelde product. Ipv de standaard garantie nog 2 jaar extra bij Camera.nu. Dank voor alle hulp. Ontzettend blij met het geleverde product.

simms 18-07-2021

zeer tevreden ik vind het een zeer professionele site,prijzen zijn zeker zeer scherp te noemen.
Wat mijn dji osmo action cam betreft deze moet ik nog volledig ontdekken maar het toestel voelt zeer degelijk aan.

koo 18-07-2021

Vlot geholpen door kundig personeel, ook toen ik problemen kreeg met mijn aanschaf, direct omgeruild voor een nieuw exemplaar. Al met al een topbedrijf!

costa 18-07-2021

kamera nu is een superstore leverd wat ze beloven en op afgesproken tijd kan iedereen aanraden om te kopen bij kamera nu vriendelijke mensen die nikd te veel vinden en je met raat en daat bijstaan

Esther 18-07-2021

Supergoed advies gehad waardoor ik de beste keus heb kunnen maken, ook in financieel opzicht. De winkel heeft ook veel keus en veel op voorraad zodat je het gelijk kan meenemen.

Hans 17-07-2021

uitstekend geholpen in de winkel in Eindhoven. Kundige mensen die verstand hebben van hun produkt

Mirjam Karin 16-07-2021

Ik ging naar CameraNu om mijn camera Canon 80D schoon te laten maken en in de ruilen voor een kleine systeemcamera.
Mijn foto's waren vaak wazig, niet echt mooi. Bleek dat ik sommige instellingen niet goed had staan. Na wat uitleg en hulp heb ik besloten om mijn camera te houden en een macrolens te kopen. Wat ben ik blij met de lens en weer met mijn camera!
Dank voor de hulp en het goede advies!

Theo VD H 16-07-2021

Bij een foutje van mij iets misgelopen bij de betaling. Na een mailtje naar Camera Nu is alles correct hersteld en afgehandeld.

André 16-07-2021

Het bestelde greenscreen bleek helaas beschadigd bij aankomst. Door de prima service kon ik met een toegestuurd retour etiket hem terug sturen, terwijl gelijktijdig een nieuw exemplaar onderweg was. Prima geregeld!

Tommy 16-07-2021

De keuze voor cameranu.nl was met name gebaseerd op de prijs van het artikel waar ik naar op zoek was, en het beschikbare assortiment.
Daarnaast is de website overzichtelijk, is er een ruim assortiment is allerhande artikelen tegen een competatieve prijs en worden de aankopen netjes en snel verzonden.

Kortom: alles wat een goede webshop zou moeten hebben.

H de Groot 16-07-2021

Geweldige service! Op dinsdag bestelde ik een side handle. Toen ik donderdag belde of het artikel al weer op voorraad was, bleek dat het net was gearriveerd in het magazijn. Nadat ik vertelde dat ik de side handle op vrijdag cadeau wou geven, heeft de vriendelijke medewerkster er voor gezorgd dat het pakket nog dezelfde dag werd verstuurd. ‘ s Avonds werd het pakketje bezorgd.

Maarten 15-07-2021

Eigenlijk zou je willen dat alle (online) winkels zo werken. Had mijn bestelling gedaan en aangegeven om het op te halen bij de vestiging Apeldoorn. Het bestelde lag klaar maar tegelijk werd er goed gecontroleerd of het wel aan de juiste persoon werd meegegeven. Helemaal top.

Gelbert 15-07-2021

Heldere webshop. Dmv inruil nieuwe apparatuur aangeschaft. Helder omruilformulier. Werd snel en goed geanticipeerd op feedback over prijsbepaling onderdelen. In de winkel werd alles goed gecheckt. Nieuwe apparatuur werd keurig uitgelegd. In alle rust alles uitgevoerd. Zeer klantvriendelijk!

bnw 15-07-2021

Voor de aanschaf van een verrekijker kwamen we tijdens het zoeken op internet steeds weer uit bij Cameranu.nl. We zaten nog met wat vragen voordat we een definitieve keuze konden maken en deze hebben we aan Camernu.nl voorgelegd. Steeds werden we snel, duidelijk en vriendelijk geholpen en daardoor hebben we een goede keuze kunnen maken.
Voor de verrekijker hoefden we toen niet meer verder te kijken!

Het blijft bijzonder: 's avonds besteld en de volgende ochtend om half 11 hadden we het product in onze handen en werd ook duidelijk dat we, mede dankzij de goede voorlichting, de juiste keuze hadden gemaakt. En de prijs was ook nog eens erg netjes!

Rene 15-07-2021

Zeer goede service en snelle levering van de producten en zeer vriendelijk personeel

Tim 15-07-2021

Ik heb bij CameraNU.nl een tripod besteld voor mijn camera. Een mooie prijs voor een kwalitatief product dat ik binnen 48 uur op mijn deurmat had liggen. Beter kan het niet.