Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 21-03-2021

goede behandeling van mijn vragen en of opmerkingen via de telefoon.
Bestelling stond onmiddellijk klaar.

Stefanie 21-03-2021

Ik vind cameranu een prettige website. Je kunt gemakkelijk producten vinden en duidelijke reviews lezen ook wanneer je nog twijfelt over het aanschaffen van een product. De voors en tegens staan er eerlijk bij vermeld en niet zoals bij andere websites alleen de voors. Verder een duidelijke snelle communicatie en snelle levering van de producten, top!

Chaaly 21-03-2021

Betrouwbare webshop. Al meerdere keren iets besteld en altijd keurig afgeleverd de volgende dag, tussen 16.00 en 19.00h. Wat ze beloven, doen ze ook.

R vd Ende 20-03-2021

Afgelopen week een evoc cameratas besteld en deze was netjes in een goede verpakking binnen een paar dagen bezorgt. Super service.

LumixS5 20-03-2021

De website is overzichtelijk, de bestelprocedure makkelijk en de levering snel. Aangezien de door mij bestelde zoomlens (Sigma 100-400mm L-mount) veel groter en zwaarder was dan verwacht en ik daar zeker niet mee op pad zou gaan, heb ik deze geretourneerd. Ook de retourzending is snel afgerond, twee dagen na verzending had ik al bevestiging dat die in goede orde was ontvangen en dat het door mij betaalde bedrag snel zou worden teruggestort.

Evert van der Voort 20-03-2021

Gelukkig dat ze weer in urk open zijn... afspraak maken was snel geregeld en mijn lens die ik gereserveerd had lag keurig op mij te wachten top......alleen jammer dat ik vergeten was om met limiet van mijn betaalpas aan te passen...maar werd terplekken netjes op gelost en de lens werd keurig savond thuis gebracht door de verkoper die toevallig ook in almere woonde. Gewoon klasse

Snellink 20-03-2021

Prima winkel voor Camera’s en accessoires voor fotografie snelle levering alles goed beschermd verpakt

Anoniem 20-03-2021

Ik bestel regelmatig dingen bij cameranu en ik ben altijd heel tevreden geweest. Ze leveren op tijd, zijn open en duidelijk, en de klantenservice via WhatsApp is een aanrader. Geen lange wachtrijen maar gewoon een snel berichtje waar vaak binnnen een uur op gereageerd wordt. Ik ben Zeer tevreden

Wendel 20-03-2021

we hebben al 2x iets besteld bij camera.nu en het was supersnel in huis ook een keer iemand aan de lijn gehad voor uitleg en het geduld en snelle en goede service is uitstekend

Jeffry 19-03-2021

CamaraNu top shop ben erg tevreden met de producten,ruime keuze en snelle bezorging.Doen wat ze beloven dat is belangrijk daarom een cijfer 8 .

Francis Gazenbeek 19-03-2021

Ik was een onderdeel kwijt van mijn peak design capture. Wieltje, deze heeft de fabrikant opgestuurd naar camera nu en ik kreeg deze kosteloos doorgestuurd. Dat is service!! Heel blij mee.

rigter 19-03-2021

Prettig ontvangen en goed geholpen. Ook het e-mailverkeer dat aan mijn bezoek voorafging, was plezierig.

Herman 19-03-2021

Deze week voor het eerst iets gekocht bij Cameranu.nl. Ik was verrast door het grote assortiment, voorradigheid en snelle levering. ook de prijs is scherp en als je het even niet weet bel je even op, ook 's avonds en dan krijg je een goed en uitgebreid advies doorvan een deskundige en vriendelijke medewerker.

j dael 19-03-2021

Via webshop gemakkelijk te bestellen bij een winkel met een prima kennis in huis.

Rmvs 19-03-2021

Supergoede service zowel in het opsturen s telefonisch zijn ze erg behulpzaam. Door mij beoordeeld met een dikke 10

Hans 18-03-2021

Ik ervaar CameraNu.nl als zeer klantvriendelijk en soepel, ik heb bovendien een goed bruikbaar advies gekregen.

shaoul 18-03-2021

grote keuze, goede prijzen, website gemakkelijk te gebruiken, goede verpakking (zeer belangrijk) en snelle levering. zeer tevreden dus. ik heb geen probleem dus ik kan niets zeggen over de dienst na verkoop

Sonja Hofland 18-03-2021

Fijne overzichtelijke website en een goede service.
De afhandeling van mijn bestelling is goed opgepakt.

Diederik 18-03-2021

Je leert in 't algemeen mensen of een bedrijf pas echt kennen als er iets niet helemaal goed gaat en hoe er dan wordt omgegaan met je kritiek of klacht. Bij Cameranu hebben ze een top klantenservice die je gewoon op een hele goeie manier helpt en te woord staat ! En dat is net dat beetje extra wat het shoppen bij Cameranu de moeite waard maakt !

Monique 18-03-2021

Ik heb een selfie stick gekocht en een microfoontje.
Ik had het binnen twee dagen in huis en het was allemaal netjes en veilig verpakt.

Henk 18-03-2021

Prima geholpen maar er ging alleen wat mis bij de aflevering van de camera met de objectieven wat daarna ook weer prima verholpen is. Blij met m'n nieuwe Canon EOS 80D met 18-135mm en de Tamron 150-600 (G2).

RudyB 18-03-2021

Mooi aanbod van producten - makkelijke site - supersnelle en heel correcte afhandeling. Levering door PostNL, correct, snel en vriendelijk. Ean aanrader !

Hannie 17-03-2021

Ik ben in Amsterdam geweest, kundig en vriendelijk personeel hele goede uitleg over de camera en fantastische service.

jos pouls 17-03-2021

prima levering en supersnel, goed verpakt, super tevreden, ik beveel jullie aan!!

Philip S. 17-03-2021

Great product at a good price. In stock and delivered quickly. What more could you ask?