Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John Bessels 03-08-2021

Snelle levering, duidelijke webshop overal een prima ervaring met Cameranu.

willemfotografie 03-08-2021

Cameranu.nl is de mooiste en leukste en goede camera winkel van Ned altijd snelle bestellen goeie bestelling ze zijn erg vriendelijk personeel is ook top heb er geen andere woorden voor top daarom een dikke 10plus

Arjan 03-08-2021

Zeer goed geholpen bij cameranu.
Op basis van reviews dat cameranu kennis heeft van het vak, heb ik voor dit bedrijf gekozen.
Niet alleen de kennis is prima, ook de passie is super aanwezig waardoor je zelf extra gemotiveerd word in dit prachtige vak!
En met succes ben ik de gelukkige van een hele nieuwe bepakking!

Marie L 03-08-2021

Makkelijke website. Ik konde vinden wat ik zocht. Heel tevreden mee. Dan ook nog snel verstuurd. Top bedrijf en hele goede service. Bedankt.

Bart 03-08-2021

De shop (op Urk) ziet er prima uit. Mooi overzichtelijk en lekker ruim. Assortiment is uitgebreid en je kan alles duidelijk zien en de meeste camera's ook even vasthouden/proberen.
Personeel is vriendelijk en kundig!

Top!

Bernd 03-08-2021

Omdat ik te lui ben, om naar een ander fotowinkel te gaan koop en bestel ik dus iets bij Cameranu. Verder zegt me Cameranu niets. Ook vind ik het afzetters ivm. spullen ruilen voor iets anders. Betalen voor 2de hands spullen erg slecht. Dus ik koop hier alleen maar omdat ik te lui ben om naar een of ander winkel op zoek te gaan..... heb een tijd geleden 2 2de hands camera's gekocht. Zouden 100% in orde zijn. Eentje zat vuil op de sensor de ander was gehakt. Met 2de hands lenzen heb ik altijd geluk gehad. Verder heb ik niets met Cameranu...

Leo.Bomans 02-08-2021

Vlotte administratie, correcte levering, spoedige levering, perfecte afrekening en verzorgde verpakking

Nelleke 02-08-2021

Super goede service. Zit je met een probleem dan wordt het heel goed opgelost. Rustige uitleg in de winkel, ook al staat er iemand achter je te wachten. Ze nemen de tijd. Mijn camera was snel gereinigd en tijdens de wachttijd een lekker bakje koffie kunnen nemen.

Patrick 02-08-2021

Overzichtelijke site en het bestellen gaat eenvoudig. Volgende dag in huis maar dat ging anders dan dat we van post.nl gewend zijn, eerst zou het in de ochtend worden geleverd, daarna halverwege de middag maar ook dat werd niks dus toen werd het begin van de avond, zo zit je dan 8 uur te wachten op een pakketje.

krm 02-08-2021

De meest overzichtelijke webshop op het gebied camera's en accessoires. De zoekfunctie bespaart mij enorm veel scrollen. Alle functioneert uitstekend en daarom kan ik iedereen dit bedrijf aanraden! Bij een bestelling kun je rekenen op een snelle levering.

WB 02-08-2021

Fijne winkel, uitgebreid advies, nette prijzen en je kunt je oude camera voor een mooie prijs inruilen. Aanrader.

Kemper 02-08-2021

Voor een bouwlaser was ik op zoek naar een statief. Kwam hier via Google uit, prima statief gekocht voor zeer scherpe prijs. Heel tevreden mee! Dan ook nog snel verstuurd

Ine van Veldhuijzen 01-08-2021

Makkelijke website. Kon vinden wat ik zocht en ook.nog de volgende dag feleverd. Top bedrijf

F.J.Bijlard 01-08-2021

Bij deze shop oude camera ingeruild voor een nieuwe Sony rx10 m4,
Snelle afhandeling in de winkel en goed geholpen

Rafaël 01-08-2021

Een kennis heeft me deze winkel aanbevolen voor goed advies en vele mogelijkheden binnen de fotografie. Het was niet gelogen! Ik heb uitermate goede hulp gekregen van de medewerkers, en dat maakt dat ik de volgende keer weer een bezoek zal maken aan deze winkel. Hele goede service!

Marcel 01-08-2021

Super Gehol0en. Zelfs in de jongeman zijn pauze. Vakkundig en kennis van zaken.

Kornelie Oostlander-Vos 01-08-2021

Over mijn aankoop - een verrekijker - ben ik zeer tevreden. Hulpvaardig & deskundig personeel. Ze nemen de tijd om je te helpen bij je keuze.

Erik 01-08-2021

Los van de prima prijs-kwalitiet verhouding is ook de service uitstekend. Bij levering bleek dat Ik in de bestelling een fout gemaakt had. Na overleg met een servicemedewerker was dit razendsnel is opgelost.

JJ 31-07-2021

We hebben onze vraag verteld en daarop werd gelijk ingegaan en ons geadviseerd wat voor ons het beste product zou zijn.

JJ 31-07-2021

We hebben onze vraag verteld en daarop werd gelijk ingegaan en ons geadviseerd wat voor ons het beste zou zijn.

Pol Mayer 31-07-2021

Soms een probleem met de betalingswijze per kredietkaart, en soms duurt de levering wat langer dan normaal

E 31-07-2021

Overzichtelijke site met een snelle levering! Erg tevreden met deze sevice.

Matthijs 31-07-2021

Fijne overzichtelijke webshop. Ik heb de Caruba Portable Fotostudio LED Dimbaar 70x70x70cm besteld. Het hele pakket was netjes bezorgd en de inhoud werkt perfect. Bedankt!

JB 31-07-2021

Via webshop gebruikte lens gereserveerd. In bevestiging stond opeens dat hij er niet was. Na whatsapp contact was er toch wel. Naar winkel gereden, betaald en weer naar huis.

Matthijs 31-07-2021

Ik werd erg snel en goed geholpen. Kreeg goede uitleg over het product en hoe ik het beste kon gebruiken.