Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Clausable 05-03-2021

Een zeer uitgebreid aanbod, wat zeer handig is omdat ik constant experimenteer met andere opstellingen/bevestigingsmanieren van licht en camera. Ik kan er terecht voor zowel eenvoudige schroefjes als professioneel hoogwaardig apparatuur.

Topservice! 05-03-2021

Overzichtelijke website met veel verschillende producten.
De artikelen zijn veelal goedkoper dan bij andere websites.
Je word goed op de hoogte gehouden omtrent de status van je gekochte product.
Snelle service en de producten zijn netjes en goed verpakt zodat de kans op beschadigingen nihil is.
Topservice.

Top! 05-03-2021

Op vrijdagavond om 21.30 besteld; de volgende dag om 12 uur in huis. Supersnel!

Alisha 05-03-2021

Super snelle levering en fijne service. Ik maakte een foutje in mijn adres gegevens en dit was via de app binnen een paar minuten opgelost.

Lokale Omroep Elburg 05-03-2021

Al jaren zijn wij klant bij cameranu. Altijd tot volle tevredenheid over de gevraagde informatie en aankopen. Mooie winkel waar je je als een kind in een speelgoedwinkel waant.

Floor 05-03-2021

Ik ben goed geholpen door de helpdesk bij het bestel proces (want ik vond het lastig om zelf te beslissen welke flitser geschikt was voor mijn camera). Vervolgens werd de flitser snel en netjes verzonden.

Roel van Creij 04-03-2021

Ik heb gekozen voor cameranu.nl omdat, de webshop nette prijzen vraagt vóór zijn/haar producten en daarbij een super snelle levering.

Marcelrfotografie 04-03-2021

Cameranu beveel ik graag aan. Bestellen en levering uiterst snel en accuraat. Service bij problemen worden uitmuntend opgelost. Ik ben overtreffend verrast door de service verlening van dit bedrijf. In een woord geweldig!

Olaf 04-03-2021

Erg goede shop met duidelijke beschrijving van de artikelen én scherp geprijsd. Bovendien snelle levering en goede verpakking!
Kortom, no-nonsense en goede waar voor je geld!

Gerrie van Breugel 04-03-2021

Cameranu.nl heeft mij op meerdere momenten zeer geduldig en bekwaam te woord gestaan en ik heb zo de spullen kunnen kopen die ik nodig had tegen een mooie prijs

Jerry 04-03-2021

Deze winkel verdient eigenlijk een 10. Ik zocht een polarisatiefilter. De verkoper adviseerde mij een filter dat net even minder was, maar vooral een stuk goedkoper, dan diegene die ik zelf had geselecteerd. Reden was dat het materiaal dat ik gebruik het duurdere filter niet rechtvaardigde. Filter gekocht en aangegeven dat ik best een paar dagen kon wachten. Scheelde in de verzendkosten. Tot mijn verbazing stond de pakketdienst diezelfde avond aan de deur met mijn filter. Geweldige winkel.

TDako 04-03-2021

Ik heb kontakt opgenomen met Cameranu om mijn lens in te kunnen ruilen voor een nieuwe lens.
Ik heb dat eerst gedaan via een formulier op hun website en ze hebben heel kort daarna kontakt opgenomen met mij, met wat ik moet doen en hoeveel ik voor mijn lens kan verwachten. Een nieuwe lens besteld, die is de volgende dag in huis en direkt mijn oude lens teruggestuurd. Al die tijd hebben ze mij op de hoogte gehouden, heel vriendelijk geweest met antwooden. Ik had en vraag en belde 2 minuten voor tien 'savonds en ze hebben mij te woord gestaan.

Top service van Cameranu. En de prijs voor de lens was goedkoper dan bij de "andere" camera zaak...;).

Voor mijn volgende aankoop ga ik er zeker heen.

NiekB 04-03-2021

Goeie ervaring met de service bij defect product. Accuraat en snelle service!

Wil 04-03-2021

Snelle levering. Grote voorraad. Alleen website loopt regelmatig vast (laptop in Chrome en Firefox en op de telefoon).

Jo 04-03-2021

De bestelling is heel vlot verlopen en geleverd. Correcte prijs en service.

Michel Hol 03-03-2021

Ondanks Corona geeft Cameranu de service die ik gewend ben. Niets is te veel en je krijgt er deskundig advies. Een zaak om trots op te zijn.

Ab 03-03-2021

Top geholpen, de bestelling lag al op mij te wachten
Op mijn vragen volgden vlotte en goede antwoorden.

Kortom hier zit een gelukkige amateur fotograaf

M. van Dijk 03-03-2021

Supersnelle levering van een tweedehands product. Aangetekend, wat altijd wel fijn is bij producten. Goed verpakken doen ze het ook nog eens. Klinkt allemaal logisch, maar het laat elders nog wel eens te wensen over.

EVtht 03-03-2021

Was de goedkoopste aanbieding voor het toestel dat ik absoluut wilde en snelle levering.

Jolent 03-03-2021

Wil iets retourneren.. lukt me niet .... krijg geen mail terug... gebeld.. half uur aan de lijn.. wordt de lijn verbroken.. op mouw gebeld.. 5 wachtenden voor me.. puuf

Dennis 03-03-2021

Veel keuze, reële inruilwaarde en goede bereikbaarheid. Nieuwe camera echter na meerdere keren aangeven verkeerd geadresseerd waardoor kwijtgeraakt bij de post. Veel moeite moeten doen voor een alternatief. Uiteindelijk andere camera zelf opgehaald bij een filiaal. Service in deze had een stuk beter gekund.

George Streeder 02-03-2021

Super geholpen bij de vragen die ik had en de hulp bij vragen achteraf is ook helemaal top.
De geadviseerde camera is een schot in de roos!!

Rob 02-03-2021

Snelle service, duidelijke website. Ook werd er snel gereageerd op een mail van mij.

Regi 02-03-2021

Ik ben zo blij met mijn camera. Fuijfilm xt2 hij zag er netjes uit en ook snel geleverd zo blij ben ik met jullie service. Een tien verdienen jullie.

SimonCr 02-03-2021

Super ervaring. Handig proces om te bestellen, correcte levering binnen 24u. Top!