Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Max 13-02-2021

Goede en snelle levering !!!

Goed en ruim aanbod, altijd prima geregeld.

Digital Scan Service Roden. Bert Bloem 13-02-2021

Goeden dag, Ik doe al langer zaken met Camera Nu en is bij iedere keer heel goed bevallen.
Daarom kom ik iedere keer als ik wat nodig ben bij Camera Nu weer terug.
Dus ik ben een zeer tevreden klant

Franc H 12-02-2021

Nieuwe fotorugtas gekocht voor een redelijke prijs. Snel bezorgd. Contact met klantenservice gehad omdat ik bij het bestellen een foutje had gemaakt. Uitstekend geholpen en en gerustgesteld.

Sjef 12-02-2021

Snelle levering 1 dag besteld volgende dag geleverd. Snel antwoord op mijn vraag gereageerd via mail.
Graag bestel ik weer bij ze

Sebastian Wlodarz 12-02-2021

goede samenwerking, professionele service, snelle bezorging, goed verpakte goederen

Cochise 12-02-2021

Superfijne en goede service keer op keer! Ondanks deze vervelende tijden toch een passend advies!

E.Mepschen 12-02-2021

Ik had het fototoestel de volgende dag al in huis!! Super!! Ik heb een goede ervaring met camera.nu!!

Idsert 11-02-2021

Het meeste is op voorraad en heb je echt de volgende dag in huis. Bijzonder ook dat je tot laat kunt bestellen en contact kunt hebben. Ze zijn gewoon bereikbaar. Een clip van een nieuw statief was kapot. Ook dat werd snel opgelost.

Top bedrijf

Kees 11-02-2021

Een licentie van Blackmagic Davinci Resolve besteld bij CameraNU. Er was een speciale actie van de fabrikant hierop geldig waardoor je ook een Speed Editor erbij kreeg, dit stond heel duidelijk gemeld in tegenstelling tot sommige andere sites. Rond 22u besteld en volgende dag al binnen, dus ik ben tevreden!

Ger 11-02-2021

Het assortiment is uitgebreid. De prijzen zijn concurrerend. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de gemaakte bestelling. De aflevering is volledig veilig en goed beschermd en je weet wanneer en waar het bestelde wordt afgeleverd.

Janet Kooren 11-02-2021

Ik zocht een reportageflitser en kon op de website een prima vergelijking maken. Helaas moest ik hem terugsturen. Zonder morren had ik binnen een paar dagen mijn geld weer op mijn rekening. De communicatie over de retourzending en terugbetaling was heel helder en behulpzaam.
Ik ga er zeker weer kijken voor een volgende aankoop.

Daniela 11-02-2021

Vorige week de sensor van mijn camera laten reinigen. Snelle service en zeer tevreden met het resultaat!

Romke.rs 11-02-2021

Een voor mij duidelijke omschrijving van product welke ook klopte toen ik product ontving. Goed verpakt,en erg snel geleverd.

JMD 10-02-2021

Zeer snelle levering, voldoet aan alle verwachtingen. Product is van goede kwaliteit en netjes ingepakt.
Ga vooral zo door!

Miek 10-02-2021

Duidelijke webshop, goede informatie. Lens werkt naar behoren. Zeer snel in huis!

Michel 10-02-2021

Goeie, markt conforme prijs, snelle levering en vlotte reactie van klantenservice.
Tevens erg mooie lens.

Martin 10-02-2021

Goed advies, snelle levering, goed ingepakt. Scanner ziet er fraai uit en werkt naar behoren, maakt wel veel lawaai

Bernhard 10-02-2021

Bijzonder aardige en deskundige collega's. Ik had een technische vraag over een lens. Word ik zonder omzet bejag geholpen.

Gerard 10-02-2021

Duidelijke website, overzichtelijk en goede zoekfunctie.

Na te hebben gevonden snel besteld. Goede prijs.

Vlotte levering ondanks drukte op alle websites.

WebTech Design & Media Group 10-02-2021

Reeds meerdere bestellingen geplaatst voor mijn productie bedrijf. Altijd snel in huis, tegen een goede prijs en met een snelle reactie van de support!
Aanrader!

Nick 10-02-2021

Top kwaliteit, veel keuze en natuurlijk snelle verzending!
Ik zal hier zeker vaker mijn film, en objectieven kopen.

Bjorn 10-02-2021

Door hun Ecommerce team heb ik het verkeerde besteld omdat het verkeerd op de webshop stond.
Maar wanneer ik de klacht stuur (die 15 uur later behandeld was dan aangegeven op hun website) mag ik zelf voor de verzendkosten betalen.

Dit is eerder bij deze website voorgekomen en nu is de maat vol. Ik koop niks meer bij deze website en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.
Bjornb 15-02-2021

Hi,

Jullie hebben mij niet telefonisch geprobeerd te bereiken. Dus ga niet liegen en alsof doen dat jullie dat doen.
Dat is enorm smerig.

Ik heb van te voren aangegeven dat er iets mis was gegaan met jullie ecommerce en daarop kreeg ik vanuit jullie de reactie dat ik kon opsturen.
Niks anders stond vermeld. Nu dat ik pas een slechte review plaats willen jullie het oplossen door de verzendkosten te retourneren in ruil voor de review te laten verwijderen.
Dit gaat niet gebeuren. Zo werkt het niet, jullie horen van te voren al deze service te geven en niet pas wanneer iemand een slechte review plaatst.

Dus ik laat de review staan en informeer liever mede-consumenten naar jullie slechte service. Dat is mij die 7 euro wel waard.
Ik zie verder graag het geld waar ik recht op heb op mijn bankrekening verschijnen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-02-2021

Hi Bjorn,

Hartelijk dank voor je review. We vinden het natuurlijk jammer dat je niet tevreden bent, maar we willen wel altijd graag leren van de feedback die we krijgen. Daarom hadden we al even geprobeerd te bellen, maar nog geen gehoor gekregen.

Je geeft aan dat je een verkeerde kabel hebt ontvangen. Kan je ons aangeven wat je had verwacht te bestellen, en wat je in plaats daarvan hebt ontvangen? We hebben tienduizenden producten, en we doen altijd ons best om de informatie zo goed mogelijk weer te geven. We kunnen niet uitsluiten dat er niet eens een vergissing wordt gemaakt, dus als dat het geval is bieden we daar natuurlijk onze excuses voor aan.

Je geeft ook aan dat je het vervelend vindt dat je zelf de kosten voor het retourneren moest betalen. We hebben gezocht naar communicatie, maar we hebben nergens kunnen terugvinden dat je ons iets hebt laten weten. Het is voor ons vanzelfsprekend dat wij de kosten voor retour voor onze rekening nemen als je iets ontvangen hebt wat niet goed was. Maar we zijn er dan natuurlijk wel van afhankelijk dat je ons dat laat weten, en ons de kans geeft om een kosteloze retour aan te bieden.

We hebben je per e-mail gevraagd naar iets meer informatie, en je aangeboden om de kosten van het retourneren alsnog aan je te vergoeden. We wachten je reactie af.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Diana 10-02-2021

Vond het artikel dat ik nodig had voor een goede prijs, bestelling werd snel verstuurd en geleverd.

Marjon 10-02-2021

Ik vond het makkelijk om een product te bestellen. Ook werd hij snel geleverd en was alles in orde.

The one and only 09-02-2021

Snel, makkelijk, betrouwbaar. het is mijn "to go" plek. Altijd beste prijzen. Makkelijk om the retourneren.