Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

TeunB 08-12-2020

Dit is tot nu toe de (web-)winkel met de allerbeste service die ik ben tegengekomen. Bovendien hebben ze een enorm aanbod. Eventueel niet op voorraad zijnde artikelen (dat heb ik pas één keer meegemaakt) worden zeer snel nageleverd. Bij eventuele vragen zijn ze zeer makkelijk op alle mogelijke manieren bereikbaar. De levering van de producten is heel netjes en razendsnel. Meestal al de volgende dag. Ik vind dit echt een topwinkel. Had eventueel ook een 10 kunnen geven, maar dat staat zo overdreven.

Henk B 08-12-2020

Keurige website,makkelijk navigeren en vlot bestellen.Betalingsproces simpel en snel.Levering snel en voldoende communicatie tijdens het bestel-proces.Top webshop !!

Romeo 08-12-2020

The articles are good but the promised delivery times are unrealistic. Ordered on Sunday, website promised Monday deliverey.. Instead items were delivered on Tuesday and Wednesday...
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-12-2020

Good afternoon Romeo, Thanks for your review. It is certainly not the intention to misinform you and we sincerely apologize for the late delivery. I just think that you have chosen Postnl during the ordering process. They don't leave until Monday and are usually delivered the following evening. For any subsequent order you can keep the shipping option Trunkrs. This carrier will pick up the parcels on Monday morning and will be delivered the same evening between 17:00 - 22:00. sent

best regards team cameranu.nl

Don 07-12-2020

Duidelijk, helder, eerlijk. Goede prijs en uitstekende service. Kortom, zo zouden er meer moeten zijn

Marijn de Jong 07-12-2020

Mijn bestelling was niet op voorraad. Toch kreeg ik de spullen zo snel als mogelijk goed verpakt thuisgestuurd. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden met informatie over mijn bestelling. In de doos vond ook een reclame voor scheermessen en reclame een visrestaurant.

Jeroen 07-12-2020

Op mijn verzoek per email om een camera opzij te leggen voor twee dagen kreeg ik zeer snel antwoord en de camera lag inderdaad voor mij gereserveerd 'achter' . Top service en vriendelijke afhandeling in de winkel bij het ophalen (na bekijken).

Rob 07-12-2020

Overzichtelijke webshop met een gedegen uitleg van het gekozen product. Snelle levering prima!
Het gekozen product voldoet naar volle tevredenheid.

Dennis 07-12-2020

Gebruiksvriendelijke website, ruim aanbod, eerlijke prijzen, snelle levering en goede informatievoorziening betreffende de levering.

ilse van Schuur 07-12-2020

Met de factuur was iets mis gegaan die ik in mijn mail had gekregen, daarin stond dat de spullen niet meer beschikbaar waren. In de winkel nagevraagd hoe dat kon, en ze zijn er meteen achteraan gaan bellen. Super vriendelijk en behulpzaam!

R 07-12-2020

Eerste keer dat ik hier bestelde want ik had een kado nodig voor sinterklaas. Kwam via Google hier terecht en toevallig was het product in de aanbieding en dus goedkoper dan de concurrenten. Savond's besteld en had het de volgende dag al in huis. Snelle levertijd dus, goed verpakt dus ben heel erg tevreden!

Jan 07-12-2020

De eerste gedachte die bij mij opkwam toen ik de verpakking open maakte was letterlijk en figuurlijk "boter bij de vis". Figuurlijk door de meegezonden Flyer en letterlijk door de zeer snelle levering en de uitstekende prijs-, kwaliteitsverhouding van het geleverde artikel en daarbij de persoonlijke noot van de behandelaar.

Handschoenen 07-12-2020

Ik kwam op de site van CamernNU.nl doordat ik een product zocht wat ik hier helemaal niet verwachtte, nl. speciale handschoenen. Terwijl het elders lastig (snel) te leveren was, had ik het zelfs de volgende dag al in huis. Heel blij mee!

Ernst 07-12-2020

Keurige afhandeling toen de PostNL het pakketje had kwijtgemaakt. Na overleg hebben we afgewacht of het alsnog boven water kwam bij de posterijen, en toen dat niet zo was hebben ze hetzelfde nog een keer gestuurd.

Mark 07-12-2020

ik had een camera nodig deze ergeleken met een andere en daarna een keuze gemaakt. Vrijdagavond om 23 uur besteld en de volgende ochtend voor 12 uur binnen. erg goed en goede service

ALZ 07-12-2020

Leuke instap camera gekocht voor onze dochter. Prijs kwaliteit verhouding is top

Wouter 07-12-2020

Shop is goed en overzichtelijk. Via een kennis al eens wat positieve dingen over cameranu gehoord van daar bij deze shop gekomen. En de aanbod en prijs is goed.

Marco Smakman 06-12-2020

Ik vind het een duidelijke shop.
En de goedkoopste.
Levering was niet snel maar dit was niet de schuld van cameranu.nl
Dit kwam door de Sinterklaas drukte bij de post.
Verder een dikke 10 voor cameranu.nl

Jacqueline 06-12-2020

Via Google kwam ik Caneranu tegen, de resenties en de prijs van wat ik wilde bestwllen(Selphy printer) 23 waren uitstekend.
Zag ook dat ik achteraf mocht betalen(heel fijn, omdat je weet dat het oké is met deze winkel)
Heb de Printer en toebehoren besteld, gekozen voor betalen achteraf.
Wat mijn verbazing wekte, zelfs het bezorgen was de volgende dag al, dus zondag besteld en maandag avond al bezorgt, (kijk bij redjepakketje)
Echt helemaal top en het fijnste, mijn bestelde printer hah want die is super
Caneranu, dankjewel.

Wouter 06-12-2020

Tijdens de Black Friday had Cameranu weer een aantal mooie aanbiedingen. Waaronder de door mij aangeschafte foto-rugzak, die echt 20% goedkoper was dan elders.
Er stond duidelijk op de website en bij de bestelling aangegeven dat de rugzak niet op voorraad was, maar ik kon hem dus al wel bestellen tegen de aanbiedingsprijs.
Na de bestelling ben ik nog heel netjes 2 keer gemaild over de verwachte leverdatum, die zelfs nog binnen één week was.

RdR 06-12-2020

Eerst contact via de chat gehad over de mogelijke aankoop en vraag voor welke objectieven deze set geschikt is. Ik kreeg vrij snel een duidelijk antwoord en er aangegeven bij welke objectieven ik de Benro-filterset kan gebruiken. Daarna besteld. Kreeg bericht dat hij binnen 3-5 dagen zou worden geleverd. Klopte allemaal. prima gegaan.

L. Fan 06-12-2020

Ik heb Viltrox FX-85 f/1.8 AF voor Fujifilm gekocht. Bij het uitpakken van de lens zag ik een stukje haar en wat stof op de lens. De doos is duidelijk geopend geweest. Ik vermoed dat het product was eerder uitgepakt door een ander klant en vervolgens op retour gestuurd.
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-12-2020

Goedemiddag Lulu,

Bedankt voor je bericht. Het is zeker nooit de bedoeling om een lens op deze manier toe te sturen. Heb je hierover contact met ons opgenomen? Ik stuur via de mail een antwoord nummer toe zodat je de lens retour kunt sturen. Ik heb een nieuwe lens voor je gereserveerd.

Vriendelijke groet het Cameranu.nl Team

Alessio 06-12-2020

Het is super snel in huis en de klantenservice is nog sneller! Had een aantal vragen en die konden binnen enkele momenten beantwoord worden! Het is fijn en betrouwbaar als je binnen een seconden iemand aan de lijn krijgt en die alles weet van de producten en leveringen!

En het product zelf is zorgvuldig geleverd! Super blij!

Sinke 06-12-2020

Super service. Een tweedehands lens besteld. Niet helemaal optijd binnen, maar dat kwam door een storing bij postnl. Na twee dagen gebruik ook de zonnekap eens erbij gepakt. Helaas was deze kapot en al eerder gelijmd. Via WhatsApp contact met cameranu, wat foto's opgestuurd en voor ik het wist was er een nieuwe naar mij vestuurd. Net als mijn ervaring in het verleden hebben ze de service helemaal voor elkaar.

Lode 05-12-2020

Heb voor cameranu gekozen na het bekijken van hun website deze is duidelijk en overzichtelijk, ook duidelijke beschrijving van het product dat ik wilde kopen had een bepaalde vraag waar ik telefonisch vriendelijk en snel door 1 van de medewerkers werd geholpen. Aanrader.

Hans 05-12-2020

Ik vind de service van cameranu.nl vooral vriendelijk en het geduld voor alle vragen die ik had over mijn aankoop zeer duidelijk en de aanbiedingen zijn super.