Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martien 24-09-2020

Ruime keuze in artikelen en normale prijs. Vandaag besteld morgen in huis. Overzichtelijke website. Netjes verpakt en keurig verzonden.

Mirjan Straatsma 24-09-2020

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces.
Wat prettig is dat je goed op de hoogte wordt gehouden van het orderproces (ontvangen, versturen, bezorgdatum- en tijdstip.

Andreas 23-09-2020

Als zeer tevreden vaste online klant besloot ik om bij Cameranu in Amsterdam mijn Nikon camera in te ruilen voor een camera van Sony.

Eerst via de website een indicatie van de inruilwaarde opgevraagd waar direct op werd geantwoord. Uiteindelijk de camera in de winkel van Cameranu nog eens laten taxeren en zij kwamen op hetzelfde bedrag uit. Erg fijn als een winkel niet ieder normaal gebruikspoortje gebruikt om de waarde omlaag te brengen!

Cameranu in Amsterdam bestelde een nieuwe camera met objectief voor mij zodat als ik besloot mijn camera in te ruilen, ik over een hele nieuwe zou beschikken. Wederom heel erg fijn aangezien het toch om dure apparatuur gaat!

Na een week de camera ingeruild en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop maar misschien nog wel meer met de service van Cameranu.

Heel er bedankt en tot snel!

martijn 23-09-2020

zowel online als in de winkel heb ik kunnen vinden wat ik zocht.

+ punt : als ik op de site mijn camera opzoek zie ik gelijk welke toebehoren er nog meer verkrijgbaar zijn.

Jasper 23-09-2020

Omdat ik op zoek was naar een specifiek type belichting kwam ik al snel uit bij Cameranu.nl. Zij zijn (zo ver ik kan vinden) de enige die dit product op de Nederlandse markt aanbieden. Wel was het desbetreffende product nog in pre-order status. Zodoende heb ik de herinneringsfunctie gebruikt als reminder voor wanneer het product of voorraad zou zijn. Een week later was het zo ver en kreeg ik netjes een mailtje in mijn postvak dat het product op voorraad was. Ik heb toen gelijk via een vlot proces de belichting besteld. Een dag later was het er in goede staat en kon ik aan de slag. Ook werd een vraag snel beantwoord via de chat functie van de klantenservice. Al met al een dikke pluim voor de snelle en nette behandeling van team Cameranu.nl

John Titaley 23-09-2020

Zeer vriendelijk, vakkundig en professioneel. Assortiment is ook zeer uitgebreid en Up-To-Date.
Mijn ervaring wederom: Er wordt geluisterd naar de wensen en behoeften van de klant.
Klantgerichtheid of klantgericht denken vind ik zeer belangrijk.
Heel veel succes.

Anca 23-09-2020

Ik kwam in de winkel voor een nieuwe camera, ik had me al wel een klein beetje verdiept in de mogelijkheden maar was er niet over uit.
Eenmaal in de winkel op Urk nam **** uitgebreid de tijd voor mij om te kijken welke camera het meest passend zou zijn. We hebben diverse camera's bekeken en kwamen uit bij de Nikon Z50. Een geweldige camera welke perfect aansloot bij mijn wensen. Het advies van **** was ontzettend goed, hij mailde mij achteraf hier zelfs nog over. Super! Ik kom zeker vaker langs!

Sylvia Berkenpas 22-09-2020

Fijne webshop met veel kwaliteitsartikelen van diverse (camera)merken. Alles overzichtelijk ingedeeld in categorieën, dus eenvoudig zoeken. De producten worden snel (aangetekend) geleverd. Goede uitleg ook over de producten op de site of verwijzingen/links naar instructiefilmpjes.

Koen 22-09-2020

CameraNu is een geweldige fotowinkel! Ze hebben alles of bijna alles, de prijs-/kwaliteitverhouding is prima en het personeel is erg behulpzaam en deskundig. Ik kom er al jaren, ondanks dat ik er een stuk voor ‘moet’ rijden. Ik ga graag naar de winkel op Urk (vanuit Rotterdam). Tegenwoordig kun je ook in een aantal andere plaatsen terecht... Ik beveel deze winkel graag aan.

Mélissa 22-09-2020

Dinsdag na 19u een nieuwe spiegelreflexcamera besteld en de dag erna om 14u al in huis (België). Super snelle service, alles correct verlopen en goed toestel.

Henk 22-09-2020

De site is mooi en overzichtelijk. En ze hebben ook mooie aanbiedingen. Een mooie belichtings led-lamp gekocht. Jammer dat nadat ik per ideal had betaald er een mail kwam dat ik niet betaald had. Als je niet alert bent betaal je twee keer. Kreeg wel onmiddellijk een aardige man aan de lijn die bevestigde dat ik betaald had. Alles verder keurig de volgende dag afgeleverd

Jeanine 21-09-2020

Super klantenservice! Snelle levering. Werd op de hoogte gebracht van een leveringsvertraging, volgende ochtend gebeld of het dezelfde avond of de volgende dag kon worden bezorgd.

Frank 21-09-2020

10 is misschien wat overdreven, maar alles ging goed. Juiste artikelen en snel verzonden en goed verpakt, kortom, helemaal goed.

Miranda Lafeber 21-09-2020

Duidelijke site, snelle levering, goed bereikbaar en goeie service bij vragen !

Mattijs de Bruin 21-09-2020

gebruiksvriendelijke site en ook bij het ophalen erg vriendelijke en behulpzame mensen. Snelle levering en een scherpe prijs.
Dik tevreden!

Tassie 21-09-2020

CameraNu.nl was veruit de goedkoopste aanbieder van het product dat ik zocht en het werd binnen een dag geleverd. Een zeer tevreden klant dus! Ik zou hier zeker nog eens bestellen :)

Peter 21-09-2020

Fijn bedrijf met de bereidwilligheid heeft en tijd neemt om iets voor je uit te zoeken. Al is het maar iets van € 9.- en... de volgende dag al in huis.

didado 20-09-2020

Prima service. Omruilen omdat ik een foute maat koos was zo geregeld en meteen werd de juiste maat opgestuurd

Dagmar Zark - Everts 20-09-2020

Goede services, heel vriendelijk personeel en zeer goede kennis van de producten die ze verkopen!! Daarnaast een ruime winkel met een heel breed assortiment!

JOB 20-09-2020

Binnen no time in huis , onze aangeschafte cameratas. Goede omschrijving. En netjes geleverd. Tegen een mooie prijs.

Marieke 19-09-2020

Snelle goede service. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Heb al meerdere keren iets besteld in deze webshop.

Wim Perk 18-09-2020

In het verleden was ik klant van Vaslovski, ik werd daar altijd goed geholpen. Aangezien het personeel van toen nu nog werkt in deze vestiging en uitermate te spreken ben over de medewerkers van deze, nu camera nu, vestiging kom ik hier voor andere aankopen terug. Vriendelijk deskundig personeel

Frans Stremme 18-09-2020

We hebben een Selphy foto printer besteld. De volgende dag al geleverd. Werkt prima en maakt erg mooie afdrukken. We zijn zo enthousiast dat ik er nog een heb gekocht voor mijn dochter. Die is ook weer de volgende dag afgeleverd. Precies zoals ze hebben beloofd, chapeau CameraNU.nl

Wim Scheenen 18-09-2020

Goede bestel procedure en snelle levering van de producten. Mogelijk zou de vergelijken tussen producten iets beter kunnen.

nl1jkr 18-09-2020

Fijne site, hele snelle bezorging, Veel producten te krijgen en een goede prijs.
Ik ga hier de volgende keer dat ik iets nodig heb zeker weer kijken.