Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roland 22-10-2020

Steeds correcte informatie - goed advies - compleet gamma - snelle levering - 100% OK

Ingrid 22-10-2020

Makkelijke website, navigatie snel en simpel, duidelijke en betrouwbare omschrijvingen van producten. Bij telefonisch contact worden alle vragen goed uitgezocht en inhoudelijk goede en vriendelijke antwoorden gegeven. Ik was op zoek naar een 2de hands lens, bij cameranu.nl was de prijs voordeliger dan 2de hands en kreeg ik nog een jaar garantie erbij! Bovendien is de lens dan helemaal nagekeken. Levering kon voor mini meerprijs zelfs dezelfde dag dus ik kon meteen gaan fotograferen, wat wil je nog meer? Mijn eerste indruk is dus zeer positief en ga zeker opnieuw bestellen :)

Jolanda H 22-10-2020

Snelle levering en de camera tas bevalt goed. Klopt met de omschrijving en is ruim voldoende voor mijn camera en bijbehoren (Nikon P1000).
Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding erg goed.

B. 21-10-2020

Nette overzichtelijke webshop met veel keus en informatie.
Het product wat ik s'avonds had besteld werd de andere dag al afgeleverd netjes.
Houden zo.

Rijk Snellen 21-10-2020

Fijne winkel goed bereikbaar ben netjes en correct geholpen door het personeel erg breed assortiment

Karin 21-10-2020

Al vaker bezocht , overzichtelijk en de informatie is duidelijk beschreven. Supersnelle , nette levering!

Marieke 21-10-2020

Heel snelle levering, en nette afhandeling. Wel enige verwarring in de communicatie, vandaar geen 10 :)

C. de vries 21-10-2020

zeer vlotte bezorging! echter m.b.t. de betaling was voor mij onduidelijk wanneer ik moest betalen (was niet direct zichtbaar) en ook niet (nadat ik hulp had ingeroepen) een bevestiging dat ik betaald had. Kon het alleen op mijn eigen bericht van ING later zien dat betaling gelukt was. Dus geen bevestiging van jullie. Kost dan onnodig veel tijd omdat je toch op allerlei manieren dat probeert eruit te krijgen resp. bevestigd te krijgen. Zie dit als opbouwende kritiek.

Dick 20-10-2020

goed contact, snelle verzending altijd soepel al meerdere keren iets besteld nooit klachten.

Roy 20-10-2020

Cameranu is altijd lekker toegankelijk. Je kan ze bellen of over Whatsapp communiceren. Ze zoeken zaken tot op de bodem uit en je krijgt een eerlijk antwoord. Voorraadproducten heb je de volgende dag in huis, altijd goed verpakt. Ook dit keer, terwijl ik niet echt een courant artikel bestelde. Top.

Laurens 20-10-2020

Duidelijke website met accurate informatie over de beschikbaarheid van producten. Levertijden worden waargemaakt. Ook de service is goed; er is een chat-functie op de website en telefonisch zijn ze bereikbaar tot 22:00 uur doordeweeks. Erg handig. Ik ben tevreden met mijn aankoop en de ontvangen service en raad cameranu.nl aan!

Yaroon 20-10-2020

Voor de verjaardag van mijn neefje heb ik een Konus Basic 10x25 verrekijker gekocht. Het product is diezelfde dag nog verzonden en een dag later geleverd. De verrekijker werd verzonden in een doosje met daarin extra luchtkussens om breuk te voorkomen. Kortom, zeer tevreden met deze webshop! En met het cadeautje waarmee ik als oom niet meer stuk kan!

Marloes 20-10-2020

CameraNU.nl heeft een snelle levering, duidelijke productomschrijving om de website staan en een vlot afrekenproces. De goederen werden netjes geleverd in een compacte doos met opvulling om de artikelen te beschermen. Prima ervaring dus!

Marco 19-10-2020

Ik heb al meerdere keren besteld bij Cameranu.nl en ze hebben altijd goed advies gegeven over de producten die ik heb besteld ook de uitleg op de website is negen van de tien keer goed en is er geen verder advies nodig. Ook de prijs vind ik goed. De levering is tot nu toe nog altijd op de afgesproken dag. Ik ben zeer tevreden over deze (web)winkel.

Dirk | Limoncello Club 19-10-2020

Ik was al langer op zoek naar een portable foto studio voor mijn product foto's (ik maak mijn eigen limoncello). De portable foto studio van cameranu.nl voldoet aan alle eisen. Zeer compleet, met 2 lampjes en meerdere achtergronden voor diverse product foto's. De camera.nu.nl website werkt vlekkeloos en ik kon (tegen de gunstigste prijs) deze portable foto studio kopen. Zelfs kreeg ik hier nog een extra korting op aangeboden. In 1 woord: TOP!

Leen Vleugels 19-10-2020

Ik volg avondschool fotografie en deze site werd mij aangeraden door een mede cursist. Duidelijke website, goede service, scherpste prijs, vlotte verzending

Marjolijn 19-10-2020

Een tijdje geleden had ik een Fuji XT-20 gekocht en voor mijn werk in Tanzania (veel natuur- en landschapsfotografie) had ik een goede lens daarbij nodig. De Fuji 100-400mm lens is een behoorlijke uitgave, dus daar moest ik wat informatie en voorwerk voor doen. Met de overweging om eventueel toch een andere body te kopen + minder dure lens wat uiteindelijk goedkoper is dan 1 Fuji lens. Ik heb een gesprek in de winkel gehad & er een nachtje over geslapen. Toen ik de volgende dag kwam waren de medewerkers zelf in overleg over mijn dilemma en welke keuze nou het beste zou zijn. Na nog een goed gesprek met de kundige medewerkers van CameraNu heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken. Goede tips en advies, op mijn doel afgestemd. Ik ben heel tevreden over het persoonlijke advies.

Bas 19-10-2020

Prima winkel. Geduldige uitleg over verschillende camera’s. Zeer breed gesorteerd.

Marcel M. 19-10-2020

Veel keuze in deze winkel! Zowel in de webshop als in de fysieke winkel. Het personeel is zeer ter zake kundig, geeft uitstekend advies en beantwoordt je vragen nauwkeurig. Het is ook fijn dat de webshop de actuele voorraad precies weergeeft. (Bij anderen heb ik weleens een slechte ervaring opgedaan.) Zeker een aanrader voor de volgende aankoop.

JanE 19-10-2020

Westcott Rapid Box 10 x 24 Strip gekocht. Scherpe prijs, goed product en een snelle en correcte levering.
Al eerder goede ervaring opgedaan met CameraNU. Ik kom hier terug.
De Rapid Box is niet compleet zonder de Deflector Plate en die zit er niet standaard bij. Ik heb dat niet gezien en dit onderdeel daarna alsnog besteld.

NEO MARIAN 18-10-2020

Alles was heel goed geregeld.
Ik bestelde 's middags de film voor de camera en de volgende dag ontving ik het pakketje.
Kortom, alles was in orde

Jan 17-10-2020

Grote winkel met ruim assortiment, goed te bereiken vanaf Amsterdam/Almere, ligt aan de rand van Urk. Prettig dat in deze Coronatijden aan alle veiligheid van klant en personeel wordt gedacht.
Van te voren had ik me al aardig ingelezen, in welke camera het moest gaan worden. De betreffende camera was aanwezig, we werden goed geholpen, en een bijkomend voordeel de camera die we wilden hebben was overal elders 90 a 100 euro duurder, dit was het ritje vanuit Zaandam dus ook waard. Ik zou deze winkel ook aanraden, ze hebben overigens meerdere winkels door het land verspreidt.

C.H. Jaeger 17-10-2020

Vorige week vrijdag bestelde ik een set studioflitsers. Geheel conform afspraak werd een groot en zwaar pakket zaterdag bezorgd. Afgelopen donderdag pakte mijn dochter haar cadeau uit. Alles zat keurig in de draag/rij-tas. Na een filmpje te hebben gedownload konden wij de softbox van de Godox Studio Smart Kit 250SDI-E installeren evenals de andere lampen.
Die set, een must voor iedere amateur fotograaf.

carina 17-10-2020

Ik ontving een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen, wat me hielp de keuze voor het meest geschikte product te maken. Ik ben tevreden met de snelle verzending, het product was degelijk verpakt.

Marlies 17-10-2020

De 3e keer dat ik bij camera nu wat heb besteld .en elke keer na volle tevredenheid. Product is goed omschreven en mooie, duidelijke foto's erbij. En vandaag besteld morgen in huis, top service.
En mocht je uitgebreide informatie willen hebben. Ga dan naar de winkels.... Paar keer op Urk geweest kundig personeel met alle tijd voor de klant.