Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik v Geffen 26-05-2021

Ik was opzoek naar een Gopro max camera, en kwam al snel bij cameranu.nl uit,dit omdat de prijs zeer scherp was in eerste instantie...ben niet zo van duren dingen via internet bestellen,maar na wat reacties gelezen te hebben de gok gewaagd. Levering binnen dagen stond geschreven omdat even niet op voorraad was...gebeld...BUITENGEWOON VRIENDELIJK te woord gestaan...en gewoon vrijdag in huis... DIKKE aanrader deze winkel...heb ik ook verteld en geschreven na hun toe...een nieuwe zeer tevreden klant erbij Cameranu.nl..☆☆☆☆☆

Greet 26-05-2021

Snelle service, goede kwaliteit en producten zo als ze zijn omschreven.
Top.

M. Gademan 26-05-2021

Fijn bedrijf met keurige service!

Gisteravond voor 23:59 een product besteld met de verwachting dat deze vandaag binnen zou komen. helaas ontving ik iets naar 00:00 een mailtje dat er iets is misgegaan... kan gebeuren natuurlijk, vanochtend de klanten service gebeld en tot de oplossing gekomen dat de bezorging alsnog vandaag kon plaatsvinden door een avond bezorging (Extra kosten werden voor hun rekening gehouden).

*De bezorgdatum was belangrijk door vertrek uit Nederland (anders had het natuurlijk ook de volgende dag gekund)

Jean Paul 25-05-2021

De Eos Adaptor EF-Eos M was overal uitverkocht, niet bij CameraNU.nl dus ! Snel gevonden, bestelling en betaling verliepen heel soepel zonder teveel poespas. En dan ook nog eens super-snel geleverd, van NL naar BE ! Mijn ervaring : kan volgens mij niet beter ! En dan nog eens een tientje goedkoper dan elders, ik twijfel niet meer.

Ella 25-05-2021

Op de site kon ik makkelijk de informatie vinden die ik nodig had. Het bestellen ging makkelijk en de levering was supersnel en het product was prima verpakt. Ik ben dus een zeer tevreden klant!

Vakzaak met vakmensen! 25-05-2021

Fotografieartikelen kan je tegenwoordig bij iedereen kopen, jammer. Een goed advies ontbreekt heel vaak. Zo niet bij cameranu. Tot voor kort waren er twee vakzaken waar ik mijn fotoartikelen kocht. Toevallig als ik naar het noorden moest, in Urk. En bij fotobooms in Amsterdam. Die laatste zaak is nu ook een cameranu. Daar ben ik blij mee. Cameranu heeft een zeer ruim aanbod, omschrijft zijn producten helder op internet en soms niet altijd belangrijk, ze leveren zeer vlot.

Hans 25-05-2021

Snel en goed geleverd. Gekozen voor Cameranu i.v.m. eerdere goede ervaringen. Dit keer was de buitenverpakking behoorlijk ingedeukt, doch dat zal meer aan de transporteur liggen dan aan de verzender. Er staat met grote letters Cameranu op de doos, dus de transporteur mag daar wat voorzichtiger mee omgaan.

Frederik Jan 25-05-2021

Een breed en scherp geprijsd assortiment waaruit te kiezen is. Dit kiezen wordt ondersteund door gemotiveerde, inhoudelijk deskundige en service gerichte mensen en website. Regelmatig scherpe en interessante acties. En hoewel het bedrijf commercieel prima in elkaar steekt is het duidelijk niet hun doel zoveel mogelijk te kopen maar vooral zoveel mogelijk tevreden klanten te hebben. Het is mij meermaal overkomen dat de verkoper mij overtuigde voor een goedkoper en eenvoudiger product te kiezen, omdat het beter aansloot bij mijn wensen en behoefte.

René 25-05-2021

Voor het eerst bij cameranu.nl een occasion camera gekocht ,de beschrijving klopte helemaal met wat ik kreeg.
de camera was netjes verpakt in bobbeltjes folie in een doos die weer in een andere doos zat met lucht kussentjes .
de accu en de oplader zaten ook in de doos .
Het was geen camera van een paar duizend euro maar zo was het wel verpakt .
een paar dagen later ook nog een lens gekocht voor een mooie prijs deze was ook heel goed verpakt dit geeft mij vertrouwen hoe ze met je aankoop omgaan ook al zijn het geen nieuwe spullen die je koopt.
Nu kijk ik uit naar de winkel die ze gaan openen in Rotterdam daar ga ik zeker kijken

ronald 25-05-2021

ik kende deze winkel al van eerdere aankopen. Camara nu is een paradijs en je wordt er telkens op zeer prettige rustige wijze geholpen met een meer dan perfecte voorlichting.

Julia 25-05-2021

Redelijke levertijd, een duidelijk website en daarbij kreeg ik snel een confirmatie per email van mijn bestelling met de benodigde informatie. In het algemeen betrouwbaar.

Vin88 24-05-2021

Groot assortiment, makkelijke en overzichtelijke site, leveringstijd zoals aangegeven.

Cees V 24-05-2021

Mijn oude statief was aan vervanging toe. Ik ben bij CameraNu zeer goed geholpen met het uitzoeken van een nieuw statief.
Zeer tevreden met mijn nieuwe stabiele aanwinst.
Alle lof voor de professionele medewerkers.

Robert 24-05-2021

Duidelijke site, prima prijs - kwaliteit verhouding, goede service en personeel is kundig en heeft kennis van zaken.

Sergio 24-05-2021

Mooie occ. Nikon lens aangeschaft. Was beschreven als minimale gebruikssporen maar eigenlijk zo goed als nieuw.
In oorspronkelijke verpakking met originele bescherming
maar toch nog extra beschermd ingepakt.
Snel verzonden met track and trace.
Volgende aanschaf zeker weer bij deze camerazaak.

Reinold 24-05-2021

Goede advisering en veel goede informatie ontvangen over de juiste camerakeuze.

Thom 24-05-2021

Duidelijke uitleg naar aanleiding van mijn wensen voor de camera; geen opdringerige verkoper, maar eerlijk e =n deskundig.

Gerrit 24-05-2021

Bestellen en leveren is prima. Klantenservice schiet tekort. Mijn ervaring: je wordt niet serieus genomen.

Astrid 24-05-2021

Cadeautje voor mijn man. In de roos geschoten, was er super blij mee. Keurig, zoals afgesproken bezorgd.
Kan zich vele uurtjes zich bezighouden met fotograferen met zijn drone. Drone wordt nu DROOM.

Jan 24-05-2021

Een 10 lijkt wat hoog, betekent dat er volgens dit waardeoordeel geen verbetering mogelijk is. Het is niet de eerste keer dat ik wat bestel bij CameraNu. Het gaat ook elke keer perfect. Afgesproken levertijd klopt altijd zelfs in Corona tijd. Spullen zijn goed verpakt en kunnen tijdens transporrt een stootje hebben.
De site om te bestellen is gebruikersvriendelijk. Wat je nodig hebt is snel gevonden, kortom mijn Foto speciaalzaak. Zowel on-line als in de winkel zelf

Marcel 24-05-2021

Een professioneel cameraman gaf me de raad bepaald materiaal aan te schaffen voor het opnemen van interviews - namelijk belichting en geluidsapparatuur. We hebben toen gekozen voor de winkel met de beste service, namelijk CameraNu. Want er waren nog wel wat andere mogelijkheden. Daarbij is CameraNu een firma met erg vriendelijk personeel.
Bedankt voor jullie professionele hulp. Ook voor de fotografietips die erg in de smaak vallen.

Alain Achten 23-05-2021

Eerlijke vlotte afhandeling, juiste info op de site, ook met betrekking tot leveringstermijn. Zeer tevreden over de info via mail, snelle reactie ! Correcte prijs en prima garantievoorwaarden (5 jaar). Van een tevreden Belgische klant.

Rob Carton 23-05-2021

De site van Camera.NU.nl is duidelijk, overzichtelijk en ze vertellen geen onzin. Levering is echt supersnel en communicatie over de levering is uitstekend. Ik heb een monopad aangeschaft en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Pluim voor CameraNU.nl

Niels 23-05-2021

Door het prettig overzicht en het goede advies dat je krijgt (zowel in de winkel als online) heb ik voor deze webshop gekozen. Ze bieden daarnaast goede inruilvoorwaarden voor mijn oude camera en accessoires en doen niet moeilijk over retouren.

K Buffing 23-05-2021

Op een zeer goede manier advies gekregen bij mijn aankoop. Klantgericht en klantvriendelijk belangrijke speerpunten voor Cameranu!