Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans van veenendaal 02-09-2021

Dit keer was ik in de winkel voor het gratis reinigen van de sensor.ik werd prima geholpen zonder vreemde vragen en alles werd in een mum van tijd geregeld.een dikke pluim

Bob 02-09-2021

Ben er geweest om info voor het kopen van de Canon R .gesprek gehad met verkoper. Wilde hem even proberen maarr accu was leeg. Verkoper deed er niet eens een goede accu in zodat ik hem even kon testen.

E Kulovits 02-09-2021

Super fast delivery and excellent customer service! I had to return a lens because it was not the right fit and within a day of sending it back I got a confirmation and the refund is on its way. That's how you make your customers not only happy but also return again and again!

Peter Kwakernaak 02-09-2021

Enorme gebruiksvriendelijkheid en deskundigheid in de nieuwe winkel in Rotterdam. Gebruikmakend van de gratis sensor-reiniging, besloten om mijn lans te laten schoonmaken bij het geadviseerde adres. Kom hier zeker terug voor advies en aanschaf.

Janne 02-09-2021

Super snelle levering! Goeie producten en top service!
Vorige week de eerste bestelling gedaan en deze week alweer een 2e!

Henk 01-09-2021

Met de camera voor een sensor schoonmaak beurt in Groningen geweest, ontvangst was zeer vriendelijk en had nog enkele vragen, perfect geholpen, lekker bakkie leut gehad, blijf dus terug komen bij deze mensen

Gia Piet 01-09-2021

Ik werd heel goed geholpen, moest wel even wachten omdat de verkoopster bezig was en haar collega ook, vond ik heel prettig omdat ik dan weet dat er goed naar je geluisterd wordt.

Nelleke 01-09-2021

Het aanbod van CameraNu is heel uitgebreid, je kunt er alles vinden wat met fotografie te maken heeft. De website is heel overzichtelijk en duidelijk, met veel informatie.
Leveringen zijn netjes en vlug. Facturen en garantiebewijzen komen netjes over de mail.
Ik had een objectief besteld dat niet helemaal aan mijn verwachting voldeed, ik zocht daarom telefonisch contact met de klantenservice. Aan de telefoon ben ik heel fijn en vriendelijk geholpen, ik werd meteen doorverbonden naar iemand die goede kennis had. Het retourbeleid was heel duidelijk, binnen een paar dagen werd een nieuw objectief bezorgd (net voor mijn vakantie), fantastisch!

Chris 01-09-2021

Mooie winkel en ik werd er erg goed geholpen bij aankoop van een verrekijker. Goed advies en het was super fijn dat ik ze buiten mocht uitproberen.

John 01-09-2021

Goede keus, supersnelle levering!
Had al een ervaring met een aanschaf van een lens die niet voldeed.
Zonder problemen retour!! Perfecte fotowinkel!!!

Patricia 01-09-2021

Super snel verzonden! Wat problemen bij postnl qua bezorging, maar dat staat uiteraard buiten jullie om.
Cadeaubonnen zijn super netjes verpakt en snelle service. Blije vriend want die kan bijna zijn nieuwe lens bestellen!

Rick 01-09-2021

Ik had een ND8 filter besteld. Na de eerste keer gebruik te hebben gemaakt van het product was ik niet tevreden en wilde ik een ND4 filter hebben. CameraNU heeft het ND8 filter omgeruild voor een ND4. Heerlijke service!

Jacque 01-09-2021

Snelle correcte afhandeling en levering van de nieuwe Vortex Diamondback HD 8x42 NEW verrekijker. Ik raad dit echt aan iedereen aan. En voor de prijs moet je zich niet inhouden.
Tijdje geleden had ik verrekijkers van 500 tot 1500euro bekeken maar de Vortex Diamondback HD 8x42 stijgt boven mijn verwachtingen! Dus met deze verrekijker heb je de beste prijs/kwaliteit.

Raoul Brouns 01-09-2021

Vorige week online een verrekijker besteld bij CameraNU.nl. De verrekijker werd snel (binnen 24 uur) door PostNL geleverd. Enige minpuntje was dat de verrekijker die ik eigenlijk had willen bestellen de komende weken niet op voorraad is.

Ri-Janne 01-09-2021

De klantvriendelijkheid en de betrokkenheid is erg hoog in de winkel.
Ook hebben ze veel verstand van zaken en weten ze waar ze het over hebben.
Voor alles wat met camera's te maken heeft ben je echt bij deze zaak aan het juiste adres!

matthijs 01-09-2021

Ik ging laatst op pad om een nieuwe filter te kopen. Ik werd meteen geholpen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn en wat je het beste kan kiezen. Vriendelijk personeel en snelle en goede service

Kees de Jong 01-09-2021

Al jaren klant bij CameraNu, zowel in de winkel als bestellingen online. Goede serves en altijd vriendelijk en netjes geholpen. Ook de bestellingen online gaan altijd prima.

Vincent Pothuizen 01-09-2021

Cameranu, specifiek de winkel in Eindhoven (beter bekend als CityFoto) heeft een fantastische indeling. De merken staan netjes ingedeeld in mooie vitrines en alle topmerken zijn vertegenwoordigd. Tevens heeft de winkel een eigen fotoprintservice van het allerhoogste niveau. Het personeel in de winkel bestaat louter uit echte professionals. Elke medewerker heeft een enorme kennis en veel ervaring van/in fotografie. Dat is heel prettig. Elke vraag die je hebt, wordt naar tevredenheid beantwoord. De webwinkel werkt erg prettig. Je kunt van alle aangeboden producten meerdere heldere/scherpe foto's zien en de technische beschrijving is meer dan voldoende.
Tevens zijn de prijzen van producten prima. Al met al ben ik enorm enthousiast over cameranu. De winkel heeft een prima assortiment en in de winkel werken alleen echte professionals! Ik raad iedereen aan om voor alle fotografie zaken naar cameranu te gaan!

Evdp 31-08-2021

‘s Avonds om 22h besteld, volgende dag al in huis. Super snelle levering en super service!

MS 31-08-2021

Prima webshop. Nog nooit problemen gehad met bestellingen van cameranu. Tot nu toe alijd goed verlopen. Wat ik vooral enorm fijn vind is dat hun website erg snel is en ik makkelijk en snel dingen kan opzoeken.

Patrick 31-08-2021

na advies van vrienden een 2e hands flitser gekocht aan een super mooie prijs, snelle levering, goed prijs en super snelle communicatie, een absolute aanrader

Nathan 31-08-2021

Bij Cameranu.nl heb ik al meerdere bestellingen gedaan. Waarom? Cameranu heeft een gigantisch aanbod aan alle camera gerelateerde spullen + veel meer. Deze producten zijn allemaal scherp geprijsd en van hoge kwaliteit. Hiernaast ben ik ontzettend tevreden met hun ontzettend snelle, vriendelijke en meedenkende klantenservice! Mocht ik weer eens wat nodig hebben voor mijn fotografie, dan ben ik hier zeker weer te vinden.

T van Beek 31-08-2021

Keurige winkel, eerlijke prijzen. Daarnaast loopt er personeel welke zeer zeker weet waar ze over praten.
Hartelijk dank voor ook nu weer het prachtige toestel wat we bij jullie hebben kunnen kopen

Cas 31-08-2021

Fijne winkel waar je altijd terecht kan voor vragen over een accu in mijn geval. Ze hebben gratis de sensor gereinigd van de camera daarbij.

Thom1995075 31-08-2021

Via de webshop een bestelling gedaan. Via whatsapp contact opgenomen met een servicemedewerker omdat ik nog een vraag had. De vraag werd snel opgepakt en beantwoord! 2 dagen later mijn bestelling in de winkel in Amsterdam opgehaald. Ik kreeg namelijk mail dat het klaar lag, en inderdaad. De medewerker pakte mijn bestelling er zo bij. Daarnaast ook nog gebruik gemaakt van de gratis (actie) sensorreiniging. Nu heb ik weer een schone camera en snel mijn nieuwe producten in huis, tegen een mooie prijs!