Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1073 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liena 29-06-2021

Camera Nu is een bedrijf met uitstekende service, gedreven mensen die begripvol en vol medeleven zijn

Martijn 29-06-2021

Erg goede service en bezorging. Maar het beste van CameraNU.nl vind ik de overzichtelijke website. Door een minimalistische stijl qua kleur en indeling is het een hele fijne site om alles te kunnen vinden wat je zoekt. Door de uitgebreide filters kun je bijvoorbeeld zien welke lenzen er allemaal beschikbaar zijn voor jou specifieke camera. Vervolgens kun je door filters als diafragma, zoombereik, stabilisatie en meer, heel overzichtelijk de ideale lens vinden. Perfect!

Lucas van Sonsbeek 29-06-2021

Het is goeie service want mijn bericht werd binnen 7 minuten gelezen. Scherpe prijzen

Herrie 29-06-2021

Snelle levering. Keurige feedback dat een artikel niet tot de standaardvoorraad behoorde maar wel te bestellen was. Hierbij ook geen geld vooraf gevraagd, maar gewoon betalen bij levering. Zeer tevreden !

Thart 28-06-2021

Ben tot nu toe altijd goed geholpen en snelle service , ik werd ook goed te woord gestaan, bij vragen enz ik hoef geen prijs hiervoor ik heb alles wat ik nodig heb voor mijn hobby, Mvg taart driebergen

Brigitte Theunissen 28-06-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijs het meest aantrekkelijk was. Snelle levering van de camera die ik had besteld.
netjes verpakt. Communicatie ovr de levering was ook duidelijk.
Aanraders dus!

Rens 27-06-2021

Afgelopen een tas bij cameranu.nl besteld, want ik had al goede ervaringen met caneranu en ze hadden de beste prijs. Zeer tevreden over de site en alle informatie die er op te zien is over een product. Het product is ook helemaal zoals beschreven en naar wens. Voor een volgende aankoop zal ik zeker weer cameranu overwegen.

Matthew D 27-06-2021

The store is super easy to navigate, but the best aspect is the information they provide and the fact that they offer really good refurbished product. I'm a complete photography novice but I could find my way around and was able to get more than enough information to know what was best for me. Would highly recommend and will definitely use again.

Hans bogaarts 27-06-2021

Was toe aan een nieuwe verrekijker, dus enig voorwerk gedaan en diverse testen uitgeplozen en daardoor een keuze gemaakt. CameraNu Gebeld voor meer info, en eventueel voorraad in het nieuwe filiaal Rotterdam. Werd geholpen door een aardige verkoopster met veel kennis van zaken en vooral veel interesse. Super goed geholpen en blij met m'n Vortex kijker voor een mooie prijs.

Marcelle 27-06-2021

Fijn deskundig vriendelijk personeel. Uitstekende collectie apparatuur.Fotowerk prima verzorgd afgedrukt.

Tosca 27-06-2021

Ondanks dat het niet meer opvoorraad was, toch hun uiterste best gedaan, dat ik toch het bestelde binnen kreeg. Top service.

William Slotboom 27-06-2021

Al jaren een goed en vakkundige winkel met veel kennis. De sfeer is uitstekend en met veel plezier wacht ik op mijn nieuwe RF 600 mm lens.

Iwa 27-06-2021

Het blaasbalgje was wat ik nodig had, voorradig, goede prijs, op tijd geleverd

Lenus van der Broek 27-06-2021

Service is uitstekend en er wordt altijd goed geadviseerd. De website is altijd erg actueel

Nkhan 26-06-2021

Ik heb hier mijn nieuwe bridgecamera besteld. 's avonds besteld en de volgende dag had ik de camera al in huis (in België)!
Correcte service, ik had op voorhand wat vraagjes omtrent mijn aankoop en was binnen de 24h verder geholpen.
Ook de 5 jaar garantie is zeer goed en verder kreeg ik ook een gratis batterij bij mijn camera.
Ik zag ook dat een artikel iets goedkoper was op een concurrerende website, maar een medewerker wou zelfs graag de kosten in vermindering brengen zodat het evenveel was als de andere website.

Dit is de tweede keer dat ik hier iets bestel (vorige keer een verrekijker) en ik zal hier zeker nog opnieuw bestellen indien ik iets nodig heb.

Mark Ruwaard 26-06-2021

Ik bezoek de site van CameraNu.nl regelmatig. Acties, aanbiedingen en tweedehands artikelen zijn in aanbod divers en erg aantrekkelijk geprijsd! Zo ook de teleconverter van Sony (2 x voor FE vatting). Mailtjes over beschikbaarheid en duur van de levering waren helder. Het zou even duren voor het artikel beschikbaar was en dan zou het nog van uit Eindhoven via de hoofdvestiging in Urk gaan. Kortom een dag of 6 zou het kunnen duren. Op mijn vraag of het niet rechtstreeks vanuit de vestiging in Eindhoven verstuurd zou kunnen worden is snel gereageerd maar het kon helaas niet. Een dag na deze vraag wordt het artikel afgeleverd!! Wat aangenaam onverwacht! Zo maar een dag of 4 eerder dan waar ik op had gerekend. Staat en werking zijn werkelijk top. Zo krijg ik met mijn 200-600 Sony G ineens een bereik van 400-1200 mm. Zo ben ik op alle fronten meer dan tevreden.

Atie van Hoorn 26-06-2021

Goede sortering voor een lens case die ik zocht voor een 600 mm lens. Snelle levering en past perfect.

Van der burg engineering 26-06-2021

Heb veel gebeld naar andere fotozaken en in de wacht gezet ik belde cameranu binnen een minuut naar de technische afdeling gevraagd en zeer snel een antwoord gelijk mij bestelling doorgegeven b innen een week mijn onderdelen en 2 items worden na gestuurd
Dat is nog service goede uitleg en veel kennis en geven zelf nog aan kom je er niet uit gelijk bellen

Rien 26-06-2021

Via telefoon heel goed geholpen maar in de winkel niet echt anders had ik er een andere lens bij gekocht die veel lichtsterk is

Newo 25-06-2021

Onlangs een Sigma 16mm lens aangeschaft. Andermaal heel goed geholpen in Amsterdam. Zeer tevreden met de service altijd!

Gerrit 25-06-2021

Voor 23.59 bestelt?, de volgende dag in huis. Valse belofte(niet erg hoor, maar beloof het niet) Het bleef stil op de lijn. Niets, nul. Geen bericht van vertraging tot drie dagen later: bericht en correcte bezorging. Hoe dan ook dik tevreden hoor.

Thijs 25-06-2021

Fotorolletjes besteld voor bruiloft. Was van vertraging in het opsturen maar is zeer adequaat en behulpzaam opgelost door de medewerkers van cameranu.

Erwin van Maanen 24-06-2021

De Camera NU winkel betekent de terugkeer van de broodnodige kennis en service in de regio Rotterdam. De winkel mag dan niet al te groot zijn, maar de service is geweldig. Voor alles wordt de tijd genomen, of het nu een lens is of een geheugenkaartje. Ze luisteren goed naar de klantwens en dringen niets op. Hier staan mensen met kennis en hart voor de zaak èn fotografie. Een ware verademing!

Mirjam 24-06-2021

Supersnelle levering, gewoon top weer. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Cameranu.nl

Jacob 24-06-2021

Gisteren een objectief besteld. Vandaag in huis zoals belooft. Keurig verpakt.

Ga zeker weer bestellen als het zo ver is.
Overzichtelijk en snel.