Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RonaldB 03-08-2020

Zeer uitgebreide Webshop op het gebied van foto, video en aanverwante. Zeer snelle reactie op de bestelling en snel geleverd. Ook bij het retourneren van een onderdeel snel geld terug. Bij een moeilijke keus via Internet de winkel in Apeldoorn bezocht en werd ook daar zeer goed geholpen met ook nog bijzondere adviezen. Ook de voordeelactie van Canon werd snel uitbetaald. De klantenadministratie is top en factuur was meteen correct en tevens per email. Alles een 10 waard. Echter een telefonisch contact wilde niet erg lukken, daarom en punt aftrek en een 9 voor CameraNu.nl

Rutger 03-08-2020

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Amsterdam aan een goede eerste camera, de medewerker nam alle tijd en ik kreeg zelfs een kopje koffie. Naast expertise ook nog geen gastvrijheid!

Jurgen 03-08-2020

Ruim assortiment, goede prijzen en extra garantie! Ook worden producten snel geleverd mits op voorraad.

Gerard vd Bilt 02-08-2020

Site duidelijk en overzichtelijk, artikelen op voorraad, snelle en goede levering.

I bergman 02-08-2020

Een aantal dagen geleden een Nikon z6 gekocht met diverse toebehoren . Bij binnenkomst werd je al vriendelijk begroet. Deze vakmensen nemen echt alle tijd voor je . Dit wordt zeer gewaardeerd!

John 02-08-2020

Bestelling zou niet op tijd in winkel zijn om op te halen volgens Camera Nu en kreeg een tel dat ze het naar huis zouden sturen zonder verzendkosten.
Resultaat was dat het nu toch op tijd bij ons thuis geleverd is geworden door Post NL.
Prima initiatief van Camera Nu

Dennis 02-08-2020

Duidelijk en overzichtelijke site. Een GoPro Hero 8 besteld voor mijn zoon. Zeer snelle levering. Vrijdagavond net voor 2300 besteld en de volgende middag netjes in huis.

Maandag bleek de GoPro 50.- in prijs gedaald en een telefoontje was genoeg om het verschil terug te krijgen. Zeer begripvol te woord gestaan en binnen twee dagen stond het op de rekening.

IB 02-08-2020

Na mijn vraag per e-mail ontving ik een snelle uitgebreide reactie.
Ook bij nadere vragen was er een snelle en heldere reactie per mail
Goede service.

Huub 02-08-2020

Het artikel wat ik besteld had was de volgende dag aanwezig. Helaas voldeed het niet aan mijn wens en kon het d.m.v. wat gegevens invullen op de website het product retouneren. Binnen een dag kreeg antwoord van ontvangst en werd de betaling op mijn rekening terug gestort.
Al met al bijzonder tevreden...

Ani Skevi 02-08-2020

Highly reccomended! The staff is a combination of kindness, convenience, prompt service and helpful advice. They know their job and how to make your life easier. It is always a first choice to be there.

Sem van den brink 01-08-2020

Cameranu.nl is makkelijk online te bereiken en ook nog eens via hun winkels! Ze zijn altijd klantvriendelijk en hebben verstand van waar ze over praten. Overigens komen ze niet heel zakelijk over wat je erg welkom laat voelen.

Ze staan met garantie ook altijd aan jouw kant! Dus als er iets mis is met je aankoop dan helpen ze je met alle liefde en met top service!

Henk 01-08-2020

Prima kwaliteit tegen een redelijke prijs. Snel en keurig geleverd. Topshop

xavier 01-08-2020

Had per ongeluk 2 x besteld zonder het weten.
Zij hebben de volgende dag automatisch de dubbele bestelling verwijderd waarvoor dank. Veilig shoppen bij hen!

Ton H. 01-08-2020

Ik heb een digitale nachtkijker aan geschaft. Na eerst uitvoerig op de site van camera.nu de opties te hebben bekeken.
Alles stond overzichtelijk en duidelijk omschreven.
Na de keuze te hebben gemaakt bleek ook de prijs nog eens iets lager dan elders. De levering ging vervolgens snel en netjes.
Kortom een betrouwbare shop die ik kan aanraden.

geertje 01-08-2020

goed geïnformeerd over de verrekijker, de tijd nemen en advies geven.
Top kan niet anders zeggen

vdBaan-Media 01-08-2020

Hetgeen ik zocht snel gevonden in de webshop en tegen een prima prijs. Besteld en de volgende dag keurig thuis bezorgd door PostNL.

Robin 01-08-2020

Ik heb een extra accu besteld voor mijn camera, hij is zoals verwacht en kwam super snel binnen

de Groot 31-07-2020

Fijne winkel met een breed assortiment aan camera en camera-gerelateerde producten. Helaas was de 1-3 werkdagen die bij mijn product stond niet correct (5 werkdagen).

John 31-07-2020

Veel keuze, groot assortiment. Product goed weergegeven en voorzien van relevante informatie om tot de juiste keuze te komen. Nette prijs en interessante combi aanbiedingen. Overzichtelijk en transparant bestel- en leverproces. Snelle levering en zeer correcte helpdesk.

Amanda 31-07-2020

Nette winkel, fijne service. Er is uitgebreid de tijd genomen om mij van een goed en deskundig advies te voorzien.

SGM 31-07-2020

Duidelijke webshop
Snelle levering
Bij vragen duidelijke uitleg en snelle reactie
Alles goed verpakt

Mandy Roos 31-07-2020

Super snelle service, had het dezelfde dag binnen. (!)
Goed verpakt, duidelijk omschreven op de site, totaal niets negatiefs te melden. Zal zeker vaker hier bestellen!
Ook in het verleden langs geweest voor pasfoto’s, super fijn, nemen de tijd en mag mee kijken of je tevreden bent met de foto.

Mathijs 31-07-2020

Laadkabel doa (dead on arrival) ontvangen voor mijn Gimbal. Via whatsapp contact gezocht om de kabel terug te sturen. Perfecte (en supersnelle) oplossing aangeboden. Zeer servicegericht!

Tak 31-07-2020

Terugkerende koper bij CameraNu. Deze keer een nieuw statief met dolly aangeschaft. Direct af kunnen halen. Bij eerste gebruik bleek een van de swiffels van een wiel van de dolly niet goed, mee terug gegaan en direct meerdere opties aangeboden gekregen om het product zo snel mogelijk te kunnen vervangen. Denken goed mee. Top service!

Inkiepinkie 31-07-2020

Duidelijke beschrijving van de lensbol en mooie tas erbij voor een mooi prijs en snelle verzending