Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David 26-10-2020

Ik heb al vaak iets besteld bij Cameranu.nl. Ze hebben een ruim aanbod, scherpe prijzen en altijd een snelle levering.

frans de Bruin 26-10-2020

Ik ben in de winkel van Cameranu te Urk geweest. De informatie en kennis is ronduit voortreffelijk en het contact is zeer prettig. De mensen daar hebben echt verstand van zaken en dat is echt prettig want goed apparatuur is best prijzig en je wilt weten of je er goed aan doet tot aanschaf over te gaan.

Martin 26-10-2020

Prima beschrijving van de producten op de website. Verzending gaat ook uitstekend. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van de zending. Camera Nu heeft ontzettend veel op voorraad. Echt een topwinkel!

Es 25-10-2020

Online iets besteld om af te halen in de winkel, super snel geleverd en afgehandeld!

Mirian Zimmerman 25-10-2020

prima, heldere en duidelijke website.
Goede tijdige levering
Tevreden klant

Bernard Loman 25-10-2020

Uitstekende begeleiding naar zoektocht Peak Design Anchors passend op Sony RX100 IV.
Camera Nu, al jaren een betrouwbare partner.

...........

Mike 25-10-2020

Alles is verlopen zoals je het verwacht, een van de redenen waarom ik hier accessoires kocht voor mijn camera is omdat ze een stuk scherper geprijsd zijn dan vele andere!

Albert Kuiper 25-10-2020

Goede uitleg over het verschil tussen de Sigma en de Nikkon 70-200mm. Vriendelijk, koffie, wat wil je nog meer!

Ed 25-10-2020

De site is prettig, snelle zoekmogelijkheid en uitgebreide omschrijvingen. Ook de klantenservice heeft mij heel goed geholpen door adviezen over producten.

Tom van Baarsen 25-10-2020

Aardig personeel, die niet te beroerd zijn om vragen te beantwoorden over je aangeschafte product.
Zo hebben ze mij geholpen met een paar vragen die ik had over het gebruik van een greenscreen.

Hkist 25-10-2020

Ik heb bij cameranu in Apeldoorn een godox v1 flitser gekocht , ondanks dat deze niet op voorraad was in apeldoorn toch een goede uitleg van deze flitser gekregen , ik heb deze aangeschaft ,en de volgende ochtend is deze per post thuis afgeleverd TOP service .

kris 24-10-2020

ruime keuze, op zaterdag besteld, dinsdag reeds in België geleverd. Voldoet aan al onze verwachtingen

ivo 24-10-2020

meer dan tevreden!!

meerdere malen producten bestelt o.a. camera lenzen/filters/geheugenkaart.

- altijd tevreden met de service!
- duidelijke omschrijvingen van producten.
- krijgt altijd snel en duidelijk contact als een product iets vertraagd is.
- word altijd met goede verzorging opgestuurd.

ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan voor al uw camera producten!!

Frans Wuijts 24-10-2020

Ik bestelde een Hoodman loupe voor mijn camera. Deze was zeer aantrekkelijk geprijsd en werd de volgende dag snel en correct geleverd. Het product was van zeer goede kwaliteit, zoals ook omschreven op de website. Het voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen.

Anneke Dijkman 24-10-2020

Een fijne winkel om in rond te neuzen en bekwame verkopers. Ik had gedacht alleen even te dromen van wat ik mooi vind maar liep huppelend de winkel uit met een mooie lens die hoog op mijn lijstje stond. Het personeel attendeerde mij erop dat ik mogelijk mijn "oude" lens zou kunnen inruilen.
Zo geschiedde, een lens rijker en een mooie deal kunnen maken. Ook is de winkel goed ingericht in deze Corona tijd en het personeel gaat hier goed mee om.

Mandy Burgemeester 24-10-2020

Ik heb de Canon EOS 800 D + Canon EF 70-300mm objectief gekocht via cameranu.nl. De website is heel duidelijk en overzichtelijk, waardoor het bestelproces soepel verliep. Daarnaast had ik de camera de volgende dag al in huis! Ook de "basis" informatie op de website over het instellen van je camera is als beginnend fotograaf erg fijn en handig om te lezen. Kortom: een fijne en betrouwbare website om camera's en toebehoren aan te schaffen!

RobSpierings 23-10-2020

de aanschaf van een nieuwe DSLR camera ging niet over een nacht ijs. Gelukkig kon ik op eenvoudige manier door het vergelijken van de camera's een goede keuze maken.

Het bestellen en afrekenen werkt prima en orderbevestiging kwam meteen per e-mail. Ook de verzending werd gemeld zodat met Track and trace de zending gevolgd kon worden.

De levering kwam zoals aangegeven op de geplande afleverdatum binnen. Stevig en goed verpakt in een duidelijk herkenbare verpakking met Cameranu opdruk.

Cameranu is een betrouwbaar bedrijf dat zich houdt aan de afspraken !

Johan 23-10-2020

Ik werd door mijn zwager gewezen naar de website van camera.nl
Alles ging erg makkelijk en was snel klaar met bestellen van mijn benodigdheden.

Hugo 23-10-2020

Ik heb recent enkele artikelen aangekocht die correct en tijdig geleverd werden. De noodzakelijke informatie die ik verkregen heb via de website heeft bestelling foutloos laten verlopen. De bestelling heb ik correct kunnen opvolgen zodat geen onnodige tijd verloren is gegaan.

Hvd 23-10-2020

Alles verliep soepel van bestellen tot het gebruik van het product. We zijn blij deze service.
X

marja versteeg 23-10-2020

Wij hebben deze shop gekozen omdat hun het product hadden voor een mooie prijs .na de bestelling was het product sneller binnen als verwacht en voldoet aan al onze eisen

Laurens 23-10-2020

Ik had een dasspeld microfoon besteld via CameraNU.nl voor mijn spiegelreflexcamera. Helaas bleek het microfoontje toch niet geschikt. Na een gesprek met de klantenservice kon ik de microfoon gewoon terugsturen. Top service!

Luc 22-10-2020

Uitstekend prijs (50% reductie), snelle bezorging (Volgende dag geleverd in Belgïe), grote keuze, perfect voot mij. Ik ben frantalig.

WPJ 22-10-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik hier artikelen bestel of in de shop koop. Heb altijd een prima, deskundige en vriendelijke uitleg gehad. Omdat ik wist wat ik wilde heb ik de lens via de webshop besteld. Tot mijn verbazing heb ik hem 's-avonds besteld en had ik hem reeds de volgende dag in huis. Toppie.
Ben bijzonder tevreden over het product. Cameranu.nl ga zo door.

Twin 22-10-2020

Zoals gewoonlijk snelle levering van mijn bestelling en een goede service.
ik had namelijk het verkeerde filter besteld en die werd zonder problemen omgeruild ook al had ik de verpakking al opengemaakt.