Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

YDUR 24-08-2021

Na meer dan 10 jaar met mijn vorige camera te hebben gefotografeerd, en ik vorig jaar mijn net nieuw aangeschafte Panasonic onderweg was verloren, wilde ik wel weer een nieuwe camera hebben. In eerste instantie ging ik voor een nieuwe Panasonic of Canon, maar ben na informatie en met de inzet van de verkoper met een Sony, en accessoires thuisgekomen. Cameranu in Groningen, wel in de stad, maar niet in de drukte van de binnenstad.
Met het parkeren moet je wel een beetje geluk hebben. Gezien het aanbod op de website had ik een grotere winkel verwacht. Je kunt er ook koffie drinken. Ik ben er goed geholpen en derhalve positief over Cameranu in Groningen.
Mijn volgende camera zou er best wel weer vandaan kunnen komen.

Rob 24-08-2021

Prima service, levering was op tijd en product was nice. prijs kwaliteit verhouding ook prima

Henk Vellinger 24-08-2021

Kwam om mijn sensor van de camera te laten reinigen. Ze hadden gelukkig een actie. Werd snel geholpen, het was vroeg en niet druk. Camera werd gereinigd en kreeg het na ongeveer een kwartier terug. Dank voor de koffie en de lectuur op de leestafel. Kom net als in het verleden zeker weer voor de aanschaf van nieuwe spullen.

janneman 24-08-2021

Het bestellen ging zeer gemakkelijk en de levering was zeer snel en heel blij met de nieuwe Gopro batterij, dit is voor herhaling vatbaar.

Hans H 24-08-2021

Zoals altijd: snelle levering, keurig verpakt en een overzichtelijke website waar je gemakkelijk een keus kan maken. Goed bezig mensen! Ik zal hier vaker iets bestellen.

Stefan 24-08-2021

Goede prijs en snel geleverd, op voorraad was ook op voorraad. Ik zou wel slechts 1/10 geven voor Postnl. Heeft niet aan huis geleverd en onmiddelijk naar een postpunt gebracht. Verpakking was ook mishandeld, gelukkig was het een rugzak.

epv 23-08-2021

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod voor gratis sensor reiniging van mijn camera, en dat is goed gebeurd terwijl ik er op wachtte. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zeggen ze, maar toch enkele kleine puntjes. Om de sensor reiniging te doen waren enkele instellingen wat veranderd. Niks bijzonders, maar het was netjes geweest dit even te melden of om ze terug te zetten. Nu kwam ik er achter toen ik de volgende foto nam. Ik heb een Pentax spiegelreflex camera en had gehoopt het nieuwe model k3iii te zien in de winkel. Er was echter niets van Pentax. Toen ik er naar vroeg werd gezegd dat Pentax niet met zijn tijd mee ging. Afgezien of dat waar is, was het geen erg tactische opmerking. Bovendien biedt Cameranu het nieuwe model wel online aan. Maar in ieder geval bedankt voor een goede en snelle sensorreiniging.

NH 23-08-2021

Fijne winkel, erg goede service en advies. Ook de producten zijn heel goed, ook tweedehands.

Roshni 23-08-2021

Na wat research online kwam ik bij CameraNU.nl terecht. De positieve reviews die ik las zorgde voor een hoge verwachting.
En die werd waar gemaakt!
✅ Stevig spul (lampstatief en balhoofdadapter)
✅ Snelle levering
✅ Goed verpakt geleverd
De website staat voortaan tussen mijn favorieten.
Dank voor de goede service!

Murielle 23-08-2021

Prima service! Werd van tevoren gebeld dat de desbetreffende lens beschikbaar was. Vriendelijk personeel, snelle afhandeling.

Selwyn 23-08-2021

Product besteld voor half 12,en de zelfde avond thuis!
De verzending is net zo scherp als de prijzen, en het aanbod van producten.
Eindstand ik ga hier vaker dingen kopen.

Marcel de Koning 23-08-2021

Heel erg goed geholpen, door kundige medewerkers. Hij pushte op geen enkele wijze en liet aan mij de keuze, na een goede uitleg

jazeker 23-08-2021

een zeer overzichtelijke winkel,met een duidelijk advies,en een vriendelijke verkoper,die goed uitleg gaf over verschillende camara,s

Robert 23-08-2021

Blijft een van de betere online shops. Duidelijke omschrijvingen, makkelijk zoeken en als ik er niet helemaal uit kom dan bel ik.
Nagenoeg geen wachttijd. Top!

Susanne 23-08-2021

Ik was op zoek naar een camera en heb verschillende aanbieders vergeleken en camera nu was de goedkoopste. Ook het pakket met oa batterij oplader, tas en sd kaart was een hele mooie aanbieding. De verzending was echt super snel en het volgen van de verzending erg makkelijk.

Eric z 23-08-2021

Very good communication, serious, super fast dhipment. Did their utmost so I get the lense I ordered within less than a day. Verycompetitive prices. Perfect ! Why looking elsewhere ?

Jeanine 22-08-2021

Hele goede uitleg m.b.t. de verschillende types fotocamera's en mogelijkheden! Vooraf was ik nog erg in twijfel t.a.v. mijn keuze voor een bepaald type camera. Omdat de verkoper goed naar mijn wensen heeft geluisterd en rustig de tijd heeft genomen om mij het verschil tussen de camera's uit te leggen, heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken. Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Arnold 22-08-2021

Een zaak met personeel die hart voor de klant heeft.
Altijd perfect en eerlijk advies.

W.B. 21-08-2021

Onlangs bij CameraNu een Sony A6600 gekocht. De verkoopster had alle tijd voor advies en ik kon de camera uitgebreid proberen. Dat was voor mij ook de reden om niet op internet te kopen. Mijn oude camera met lenzen kon ik inruilen voor een nette prijs. Als je een camera zoekt dan is CameraNu zeker aan te raden.

Prinses 21-08-2021

Hele goede service. Ik had een camera hoesje gekocht dat niet paste! Camera. Nu zag het als hun fout dat de informatie over het artikel niet klopte. Ik kon zonder verzendkosten te betalen omruilen voor een ander hoesje!

Densley 21-08-2021

Zeer ontevreden over hoe mijn bestelling is gelopen. Vrijdagmiddag een bestelling geplaatst in de verwachting dat ik het zaterdag kon ophalen bij een PostNL 24/7 servicepunt. Na mijn bestelling heb ik echter geen track & trace gekregen en niets vernomen van CameraNu. Zaterdag heb ik gebeld naar CameraNu en krijg ik te horen dat mijn bestelling niet verzonden, omdat het gecontroleerd moet worden voor fraude en dat pas maandag door de administratie kan gebeuren. Ik ben echt diep teleurgesteld, omdat ik mijn bestelling eigenlijk maandagochtend wou gaan gebruiken. Maar ik ben vooral teleurgesteld dat ik niet op de hoogte ben gebracht van de vertraging. Ik zal zeker niet meer bij CameraNu bestellen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-08-2021

Goedemiddag,
Bedankt voor het prettige telefoongesprek van gisteren.
Inmiddels hebben we je uitgelegd hoe het heeft kunnen gebeuren dat je order is blijven staan.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

An Hendrikx 21-08-2021

Dank zij de vriendelijke en professionele hulp van Ruud kon ik mijn lens ruilen en een andere kopen. Steeds een vlug en juist antwoord; de juiste hulp voor iemand die wat ouder is en dat is zeker belangrijk bij een aankoop.

Claudia De Vries 21-08-2021

Ontzettend hulpzaam en geduldig ook een eerlijk qua aanschaf keuzes. Bijvoorbeeld de juiste lenzen die niet duur hoeven te zijn.

Jeroen 21-08-2021

Cameratas aangeschaft, na vergelijkingen heb ik de tas bij CameraNu.nl gekocht omdat deze hier het goedkoopst was. Mooie producten, goede prijs en snelle levering. Helemaal top.

Rik 20-08-2021

Mooie, duidelijke site. De zoek/filterfuncties werken erg goed, waardoor je perfect kunt selecteren op wat je zoekt.
Snelle verzending in een goede verpakking, ik had het objectief de dag erna al thuis.