Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karel Apeldoorn 16-08-2021

Deze keten heeft Cameratools overgenomen in Apeldoorn. Daar had ik de camcorder gekocht die nu defect. is. Men heeft een poging gedaan om bij Panasonic wat voor elkaar te krijgen. helaas mislukt. ( duur geintje ) Ben wel tevreden over der kennis en inzet van de mensen hier.

Rob 15-08-2021

Zeer fijne en overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel , goede prijzen en personeel bezit van vakkennis, zeker een aanrader.

Reina 15-08-2021

Winkel in Groningen bezocht. Had er een bestelling laten bezorgen. Uiterst vriendelijk personeel; nemen de tijd en zijn in voor een grapje.

NikonCrys 15-08-2021

Fijne webshop met veel inhoudelijke informatie en tips en tricks voor zowel beginners als meer ervaren fotografie fanaten. Afhandeling ook top: snelle levering, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden.

Abubakar 15-08-2021

Wil je een snelle service en Ben je opzoek naar een nieuwe camera ga dan naar cameranu. Nl

BvN 15-08-2021

Het door mij gezochte product was bij deze webshop het goedkoopst. De omschrijving was duidelijk. De levering was snel. Ben tevreden met het product.

Vitor Freire 15-08-2021

I had an issue with the postnl pickup location and couldn't get my package. I contacted cameranu and they solved the issue right away.

Joost van der Lee 15-08-2021

Product duidelijk omschreven prijs was goed en snel geleverd terwijl de lens bij andere uitverkocht was. Goede service!

Michel Bouquet 15-08-2021

Prettige gesprekken over ons vak en kundige adviezen.
Attent informeren over productontwikkeling en beschikbaarheid waardoor je net dat stapje voor kunt zijn in de markt.
Ale openstaande zaken worden goed bijgehouden.
Betrouwbare service.

den Haan 15-08-2021

Bij cameraNu Eindhoven geweest voor een cleaning van 2 camera's en wat advies.
Super snel en goed geholpen! Enorm aardig en kundig personeel

bjorn 14-08-2021

Goede service, snel antwoord op vragen.
Puntje van verbetering zou de actuele levertijd zijn die bij het product staat. Op de site staat 1-3 dagen, naderhand zou er in een mail 5 dagen hebben gestaan. Niet wereldschokkend, maar kan lastig zijn als je op basis daarvan je keuze maakt.
Verder geen opmerkingen zoals altijd bij camera.nu

Clemens 14-08-2021

Mooie prijs en heldere communicatie. Benaderbaar personeel voor extra advies over de huidige camera’s die toppers zijn om mee te filmen.

Ed 14-08-2021

Snelle levering van de camera remote, het is precies wat ik er van verwacht had.
Heel handig in gebruik.

Rutger 14-08-2021

Overzichtelijke site, goede prijs en snelle levering. Tevreden over cameranu.nl !!

Marlet 14-08-2021

Persoonlijk contact in de winkel van Apeldoorn: slecht geholpen. Verkoper luisterde slecht naar de wensen, kwam met onbegrijpelijke technisch verhaal. Kwam denigrerend over. Advies om maar een vakantie baan te zoeken… terwijl ik al een (vakantie)baan heb, om door te sparen om een andere camera te kopen. Want o.a. een Camera die ik op het oog had , kon ik niet bekijken, omdat hij dan uit de verpakking gehaald moest worden… tja een van de redenen om naar de winkel te gaan, is om de camera vast te houden. Camera is dus niet gekocht. En ben naar een concurrent gegaan.

Frans Otten 13-08-2021

Monopod bestelt. Duidelijke communicatie via de mail over betsling en afhandeling van de bestelling. Snelle levering. Dik tevreden.

Lien lavrijssen 13-08-2021

Ontdekte 2 dagen voordat ik mijn fototoestel wilde gebruiken, dat de batterij niet meer functioneerde. Snel op internet gezocht wie er snel een nieuwe batterij kon leveren…cameralui leverde binnen 24 uur een nieuwe batterij. Top. Bedankt

M. Westhoven 13-08-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe lens en de verkopen heeft echt tijd nog moeite gespaard om mij alles hier over uit te leggen. Ik ben nog van de oude stempel en ondervind nog welles het probleem dat men met moderne begrippen ( die bij mij niet altijd bekend zijn) iets gaat uitleggen waar door ik het niet snap. Ik was er met onze klein zoon en beide begrepen we zijn uitleg. Ik hoef jullie niet aan mijn vrienden aan te bevelen want ze zijn allemaal idolaat jullie winkel.

Douwe 13-08-2021

Prima uitleg van de verkoper en veel geduld bij de aankoop van een Fuji systeem camera en accessoires. Een fijne winkel ervaring. Je kunt de winkel in Amsterdam zeker op je favorieten lijstje zetten, hij staat er bij mij in ieder geval met hoofdletters op 😀

Wouter Dielissen 13-08-2021

Duidelijke website, artikelen die ik wilde waren goed te vinden, heldere omschrijving en ontzettend snel thuisgestuurd.

Het hele traject werd ik goed op de hoogte gehouden van verpakken tot bezorgen.

Iris 13-08-2021

Helder aanbod, veel informatie, gemakkelijk bestellen. Inloggen was even lastig omdat ik niet direct een mail kreeg om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen en het duurde ook even voor ik de bevestiging van de bestelling kreeg, waardoor ik even bang was dat er iets was misgegaan. Maar gelukt! En het werd meteen de volgende dag bezorgd in een superstevige verpakking.

Marziana 13-08-2021

Mooie en duidelijke webshop met groot assortiment. Gemakkelijk bestelgemak en snelle levering.

L. Pereira 13-08-2021

tweedehands Nikon teleconverter gekocht. Het is in goede staat en het werkt prima. Levertijd langer dan adverteerd maar dat had te maken met het doorsturen vanaf de winkel waar het zich bevond. comunicatie via WhatsApp was prima

Paul Zwemmer 13-08-2021

De webshop is fantastisch duidelijk en helder had een nieuwe oogschelp nodig was zo gevonden op de website makkelijk te bestellen zonder een hoop gedoe, de shop was makkelijk bereikbaar in Amsterdam her artikel was er zelfs al eerder dan de afgesproken 15.00 uur zoals vermeld stond in de webshop, zeer deskundig personeel en gelijk maar mijn camera laten reinigen was allemaal geen probleem er was voldoende personeel aanwezig mooie winkel voor ieders wat Wills.

Jeroen 13-08-2021

Overzichtelijke website met actuele voorraad informatie.
De prijzen zijn over het algemeen lager dan de andere winkels.
Veel betalings mogelijkheden en goede communicatie over de leverdatum.