Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Koen 25-01-2021

Snelle levering zoals afgesproken, en een bon erbij om mijn camera schoon te laten maken. Betere service kan niet.

nancy van der Krabben 25-01-2021

Normaal ben ik niet zo van het reviews schrijven maar deze goede ervaring met Camera.nu wil ik zeker delen.
Mijn man had me verrast met een nieuwe Camera.
Hij had alleen een body besteld wat dacht dat de Canon statieven ook op een Nikon zouden passen😂.
Contact gezocht met CameraNU en zouden het statief nasturen zonder extra kosten, als de volledige kitprijs.
Er was iets fout gegaan tijdens het invoeren van de nalevering. Ik had contact met CameraNU. Ze kwamen niet gelijk met 100 smoesjes maar gaven de fout toe. En het statief kwam de volgende dag.
Al de communicatie verliep via Whatsapp. Kreeg alle keren binnen 10 minuten een reactie.
En wat ook fijn is is dat je een account hebt en als je inlogt kun je snel zien wat bij jou camera past.
Je betaalt misschien iets meer, maar de service is het het zeker waard.

Dora 24-01-2021

Ik heb een Hama USB 2.0 Card Reader 35 in 1 gekozen. Makkelijk in gebruik. Bestelling bij Cameranu.nl en bezorging is snel gegaan.

Guido 24-01-2021

Zoals steeds werd mijn bestelling keurig op tijd geleverd.
Bestelde een Zhiyun ZW-CTIA-002 Panasonic Kabel voor Crane 2.
Dezee kabel doet perfect zijn werk.
Nu kan ik mijn camera bedienen vanop de gimbal.

Mark 24-01-2021

Een shop waar mensen werken met verstand van zaken. Ondanks drukte komen ze na wat ze beloven. Service is perfect . Op site via chat word men netjes en snel geholpe als je vragen hebt.

Nathalie 24-01-2021

Op advies van de videovakvrouw kocht ik via deze webwinkel de Boya microfoon. Professionele website, waarbij ik snel vond wat ik zocht. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.

Eddie Haasjes 24-01-2021

Alles wordt mooi duidelijk omschreven. Vlotte bezorging,ook in coronatijd. De fysieke winkel is ook altijd een feestje om te bezoeken

Amir 24-01-2021

Dit is de eerste keer dat ik bestel bij cameranu.nl en Ik kan zeggen dat ik een hele fijne ervaring met deze firma heb. Goede spullen, hele fijne service. Online en ook in de winkel krijg je alle tijd en hulp, ook als er vragen zijn. Je kunt nu ook telefonisch advies vragen! Dat advies geven ze heel eerlijk, zonder iets te willen verkopen dat duurder is dan nodig. Helemaal tevreden.

Ap 24-01-2021

Snel met beantwoorden van mails naar aanleiding van vragen, deskundig met betrekking tot advisering, behulpzaam met het zoeken naar volwaardige alternatieven en vriendelijk.

Carolien 24-01-2021

Nadat ik een keuze had gemaakt voor een nieuwe lens heb ik toch nog even gebeld met Cameranu. Ik ben heel prettig geholpen met goed advies door een medewerker waardoor ik een goede beslissing kon maken. Het bedrijf is heel goed bereikbaar en de prijzen zijn prima. Ik kreeg mijn nieuwe lens de volgende dag al! Super service, bedankt!

Steffen 24-01-2021

De afgelopen week tweemaal bij CameraNU wat gekocht. Echt een top service en vriendelijk personeel. Ze zijn makkelijk te bereiken en helpen je goed bij vragen over producten. Toen ik met een klein prijsverschil kwam van een concurrent van CameraNU, hebben zij de prijs voor mij aangepast en gelijk mijn order gereed gemaakt. Ik kom zeker weer terug als klant!

Tessa Bosters 23-01-2021

Een hele fijne winkel om spullen online te kopen. In mijn geval een prijzige aankoop (Canon 70-200 f/2.8 IS USM lll) en nu met de Corona lockdown niet in de winkel kunnen bezichtigen. Via de website voldoende informatie weten te bemachtigen en via de opties om vragen te stellen voldoende mogelijkheden om mezelf over de laatste twijfels te laten informeren. De producten bestellen verloopt via een prettig bestelsysteem, en worden keurig netjes bezorgd. Vooraf via de mail al een linkje ontvangen om mijn bestelling te volgen. Producten zijn mooi stevig verpakt, wat toch net dat beetje extra biedt. Vind het altijd riskant om dure aankopen zonder te bezichtigen online aan te kopen, maar in dit geval zijn alle twijfels weg genomen. Zou een volgende aankoop ook zo weer bij Cameranu.nl plaatsen.

Reina 23-01-2021

Cadeaubon besteld, en afgeleverd op een ander adres.
Alles was duidelijk uitgelegd en de bon kwam op tijd aan.
Ga zeker weer iets bestellen bij hun.

Jan W. van Waardenburg 23-01-2021

Ik heb al vaker in het verleden wat besteld en altijd een vlotte levering, meestal binnen 2 dagen.
Nu duurde het wat langer maar dat lag aan de bezorger vanwege de toegenomen drukte door de Coronacrisis. En laten we eerlijk wezen, wat maakt nou een paar dagen wachten uit, daar staat tegenover altijd een goede service en zeer schappelijke prijzen.

Johan Maring 22-01-2021

Cameranu.nl heeft een mooie en duidelijke site. En ofschoon ik vrij laat wat besteld had, kreeg ik het de volgende dag keurig netjes en goed verpakt thuis bezorgd. Ben heel blij met de camera en hoop er nog veel plezier mee te beleven. Fijn dat je vijf jaar garantie krijgt zonder ingewikkelde en lastige formulieren hoeft in te vullen.

Fred Boonstra 22-01-2021

Het is een vreemde tijd, je wilt natuurlijk wel kunnen shoppen voor je hobby, maar wel bij een vertrouwde winkel. Na hun uitgebreide website bezocht te hebben, en contact te hebben gehad met de klantenservice, afgelopen vrijdagochtend een nieuwe Canon EOS body besteld welke ik een uurtje later kon ophalen bij hun vestiging in Urk !

Luc 22-01-2021

Naast een overzichtelijke site met goede zoekfunctie, hebben ze bij CameraNU ook goede prijzen.
...en gratis verzending naar België.
In principe had ik "morgen" de bestelling in huis moeten hebben (op zaterdag!) maar ik kreeg een mailtje dat er iets niet OK was en de verzending "onbepaalde" vertraging opliep. Maar op maandag kreeg ik keurig verpakt (is lang niet overal zo) alsnog mijn pakketje.
Net als vorige keren ben ik dus alweer best tevreden!

Linda 22-01-2021

Ik heb de BOYA BY-WM4 aangeschaft. Ik gebruik deze voor mijn filmpjes, vlogs etc. Het geeft een ontzettend goed geluid. Ik moest er zelfs even aan wennen hoeveel geluid hij opnam (het is niet handig om op een houten vloer te lopen als je opneemt. Elke stap hoor je heel duidelijk, maar misschien kan ik dat nog ergens instellen). De levering was snel en de prijs is helemaal oke. Ik ben dus tevreden.

Hanna 22-01-2021

Stuk goedkoper dan de concurrentie en de volgende dag bezorgd ondanks de drukte.

tino 21-01-2021

Cameranu heeft een heerlijk overzichtelijke shop. heel soms vind ik de zoekfuctie wat eenkennig maar ipc vind ik altijd wat ik nodig heb.

Christien Heinsius 21-01-2021

Goede beschrijving van het product en voor de toepassingen ervan. Kwaliteit en prijs zijn in verhouding.

Mirjam 21-01-2021

Ontzettend fijn bedrijf. Op aanraden van een ander ooit in de winkel (Apeldoorn) mijn eerste 'echte' camera gekocht, vanaf die tijd altijd fijn geholpen. Prettig en eerlijk advies, kennis, snelle levering en aanstekelijk enthousiasme. Zowel in de winkel als telefonisch als digitaal. Dus gewoon een dikke tien!

Boudewijn 21-01-2021

Prima volgens afspraak en op tijd geleverd, prijs gelijk met de concurentie.
Verder nadien snelle en nette service gehad toen ik meldde dat er wat stuk was.

Gr

Robert Simoskie 20-01-2021

Duidelijke uitleg op de site ook om de producten te vergelijken, producten snel verzonden en goed verpakt...toppers

Lionel 20-01-2021

CameraNU.nl is a very serious, professional and reliable photo website. I'm a regular client and I was each time satisfied. Items are generally sent the day of the order. Delivery is very quick, packaging is perfect and items are well protected. I recommand it without any hesitation. Thanks.