Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1022 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. van Driel 31-07-2020

Geleverd wat ik nodig had.
Keurig een bericht ontvangen van een bepaald artikel wat alleen elders in voorraad was.
Levering gelijktijdig met alle andere bestellingen, prima geregeld.

Ardjan 31-07-2020

Cameranu.nl, super fijne webshop, scherpe prijzen en de aan te schaffen producten zijn goed met elkaar te vergelijken! Het aanbod is enorm maar zeer goed te filteren en zo kom je gemakkelijk bij de producten die je zoekt. Verder altijd een zeer scherpe prijs en de levering is erg snel, altijd binnen een dag mijn producten hebben mogen ontvangen. Producten worden veilig verpakt en netjes afgeleverd. Voor mijn camera-spullen is Cameranu.nl mijn nummer 1!!

Michael 31-07-2020

Snelle levering en goede prijzen. Ik kreeg zelfs een kortingscode voor mijn verjaardag, wat een leuk idee! Altijd goed mailcontact en perfecte ondersteuning.

PVT 30-07-2020

Batterij was defect, nog net binnen de garantietermijn van 3 jaar. Zonder problemen een nieuwe gekregen. Super.

Prettige sfeer en erg deskundig. 30-07-2020

Deskundig advies, rustig, niet opdringerig.
Je bepaalt zelf wat jouw het beste bevalt.
Hier kan je even voelen en zien in een relaxte sfeer.

Nienke 30-07-2020

Zeer snelle service, dat vind ik echt een pluspunt. Op dagen voor 12.30 besteld, dezelfde dag nog in huis.
Ik ben altijd toch wat terughoudend als er dure producten moeten worden opgestuurd, maar bij cameranu.nl hoef je hier niet bang voor te zijn. Altijd keurig en stevig verpakt.
De retourprocedure verloopt ook heel erg vlot. Communicatie is hierin ook snel. En je geld heb je dan ook snel weer terug ontvangen.
Al met al een winkel met goede service, een winkel waar ik in de toekomst weer bestellingen zou doen.

Anja 30-07-2020

Eerlijk is eerlijk ik kan alleen maar vol lof zijn ..
Bestelling gedaan ,betaald...
Belden ze me gewoon op om te vragen wat ik besteld had...
Ik dat netjes verteld en wat bleek...
Ze haddeb gezien dat ik dubbel besteld had en of dat wel klopte...
Ehum echt zei ik ...nee joh ik hoef er maar een hoor..
Nou dan gaan we nu de bestelling aanpassen en versturen ..
Alvast veel plezier mee...
Hoe goed is dit..
Ik vind dat super en beveel deze winkel dan ook aan n ieder die t horen wil aan ...

Ralph 30-07-2020

De aankoop van een Tamron 70-300 mm lens is naar volle tevredenverlopen. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en het bestelde product ontving ik de volgende dag al thuis. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik zal een volgende keer zeker weer gebruik maken van deze website.

Udo Grimminck 30-07-2020

Enige tijd geleden bestelde ik een Panasonic DMC-FZ2000. De aflevering ervan verliep zoals ik mocht verwachten. Keurig en op de hoogte gehouden van het verloop ervan. Nu, heel recent, had ik een kleinigheid nodig van nog geen tien euro. Op precies dezelfde manier werd werd deze bestelling bevestigd en verder afgehandeld. M.a.w. groot, klein, duur, goedkoop, de bestelling wordt op precies dezelfde, correcte manier uitgevoerd. Hulde.
Een leverancier in mijn kringetje aanbevelen doe ik nooit, omdat ik het motto huldig: 'ervaring is de beste leermeester'. Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan puik.

hpnl85 30-07-2020

De logistiek van Cameranu is goed. In een tijd waarin de gemiddelde voorraden aan printers bij andere leveranciers ronduit dun is, levert Cameranu binnen een dag. Compliment!

Nuelle 30-07-2020

Fijne winkel. Aardig personeel. Nemen altijd ruim de tijd voor je! Professionele apparatuur in huis en het meeste op voorraad.

John Kamstra 30-07-2020

Mooie zaak , maar nog belangrijker is de deskundigheid van het personeel . Krijg zeker niet het idee dat ze in tegenstelling tot sommige andere zaken alleen uit zijn op inkomsten , maar de klanten gericht naar hun behoeften helpen

Christ Jacobs 30-07-2020

Super service en snelle levering bij een foute bestelling door mij werd alles in een snel tempo de door mijn fout weer hersteld TOP

Opa Henk 29-07-2020

Ik heb een prachtige Bresser (kinder) verrekijker gekocht als kado voor mijn kleinzoon.
Kan goed van pas komen bij de natuurkundige opvoeding

ans 29-07-2020

goede service. bij vragen direct antwoordt via whats app. ga camera cadeau geven dus hoop dat de ontvanger er erg blij mee is. heb voor deze winkel gekozen dmv de goede recensies!!!

Madelief 29-07-2020

Geweldige shop.
Had een accessoire besteld voor de gopro. Deze was niet helemaal oké. Binnen een paar dagen een nieuwe gekregen. Super

Willem de Groot 29-07-2020

Snelle levering, ruim binnen 24 uur, goed verpakt en met actie voordeel
Tip-top in orde en dus dik tevreden!

Ingrid 29-07-2020

In de winkel in Apeldoorn geweest. Wat spullen gehaald en gezocht naar een bracket voor mijn camera of alternatief. Helaas niet op voorraad. De heren hebben goed meegedacht voor een alternatief. Ze nemen daar echt de tijd voor je.

Richard 29-07-2020

Snelle levering, goede website. Veel artikelen, makkelijk zoeken en filteren. Gewoon betrouwbaar.

Martijn 29-07-2020

Een snelle en accurate levering van een product dat ik zo 1, 2, 3 niet snel kon vinden bij andere winkels.
Gelukkig wel bij CAMERA.NU waar ik al vaker mijn fotospullen kocht. Meteen de volgende dag in huis en dat was handig want het item was kapot en had ik snel weer nodig voor een fotoshoot.

martijn 29-07-2020

extreem snel geleverd.
De microfoon was goed en alle communicatie was duidelijk

goede ervaring!

Qtc 29-07-2020

Het product wat ik wilde kopen stond op uitverkocht heb toen contact gezocht met de klantenservice die mij informeerden dat ze er toch nog een hadden en die hebben ze meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had!

Daniëlle 29-07-2020

Ik heb voor deze online shop gekozen omdat ik duidelijk te zien kreeg wat ik wilde zien en de informatie erbij die ik belangrijk vind. Ik ga niet snel naar een online shop maar deze was gelijk duidelijk en hoefde ik dus ook niet lang verder te zoeken. Kwalitatief ook zeer goed de levering netjes en op tijd! Een aanrader.

Rob Bronsdijk 29-07-2020

Super fijne winkel duidelijke website. artikelen goed omschreven. De Klantenservice en winkelmedewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook de administratie . Het een en ander ging door mijn toedoen niet vlekkeloos maar werd zonder enig probleem opgelost.

Jan van der Spree 29-07-2020

Een prima duidelijke website.
Artikel van keuze makkelijk te vinden.
Snelle levering.

Een artikel wat niet in het voorraad systeem zit.
Na telefonische contact goed geholpen en kon apart besteld worden voor een goede prijs.
Fijn dat die moeite genomen wordt.
Ik kan cameranu aanbevelen.