Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk 16-10-2020

Prima webshop met groot aanbod. Ook mdw. van fysieke winkel (wel vaak druk waardoor je lang moet wachten) weten goed waar ze over praten en helpen je goed. Goede prijs en supersnelle verzending. Volgende x zeker weer CameraNU.nl voor mij!

Nelien 16-10-2020

Ik zocht een green screen en vond bij Cameranu.nl voldoende keuze. Een aanbieding gevonden die keurig de volgende dag bezorgd werd. Alles duidelijk, vlot en volgens afspraak. Mijn man is tevreden met zijn green screen. En samen zijn we tevreden over Cameranu.nl.

Mark 16-10-2020

Snelle service! Zoals ik gewend ben van Cameranu.nl. Werk na behoren en er tevreden over

Bert 16-10-2020

Op zoek naar een telelens om (na het corona tijdperk) wilde dieren in Afrika te kunnen fotograferen kom ik op de site van Cameranu een tweedehands lens van Canon tegen, een 400 mm wat in mijn ogen samen met een extender 2.0 een mooie combi is. Via de site de lens gekocht en een 70-300 lens ingeruild, op mijn verzoek de aangekochte lens naar de winkel in Urk laten sturen zodat ik hem daar kon afhalen en gelijkertijd mijn oude lens in leveren. Dit ging allemaal goed en op een goede dag naar Urk getogen om mijn lens op te halen, best spannend vond ik. In Urk prima ontvangen binnen de corona maatregelen en met een medewerker de aangekochte lens bekeken en besproken, tot zover alles in orde.
Nadat ik de lens op mijn camera geschroefd had en hem had uitgeprobeerd had vroeg ik de medewerker om de extender 2.0, wat er toen plaatsvond verbaasde mij omdat mij sterk werd afgeraden om de extender te gebruiken in combinatie met de aangekochte lens. De argumenten die daarvoor aangedragen werden strookten niet met wat ik op internet had gelezen maar klonken heel plausibel, temeer omdat die rechtstreeks uit de praktijk kwamen. Uiteindelijk heb ik de lens weer ingeruild (voor de prijs waar ik hem voor gekocht had) en op advies van de medewerker een Tamron 100-600 mm gekocht.
Dit staaltje objectief advies over objectieven heeft bij mij een heel goed gevoel gegeven, een goed advies boven omzet stellen onderscheid de goede fotozaak!
Cameranu heeft wat mij betreft een dikke pluim verdient

nancy 16-10-2020

via internet besteld en snel thuis geleverd in Duitsland. super ook dat de btw tarief aangepast werd :) zal dus zeker mijn volgende lens ook bij jullie bestellen

maureen 15-10-2020

ik had een canon selfie cj1300 besteld in combi pakket met inkt en foto papier, het was bij cameranu.nl de goedkoopste aanbieding, na het bestellen en betalen zag ik pas op de bevestiging mail dat het nog niet leverbaar was, dus wisten ze ook niet wanneer het wel bezorgt werd, tot mijn verbazing kreeg ik de dag erna van cameranu.nl bericht dat het de volgende al bezorgt zou worden, helemaal geweldig , 3 dagen na bestellen had ik mijn product in huis.

Jessica 15-10-2020

Ik was op zoek naar een bepaald fotoboek. Helaas was deze tijdelijk uitverkocht. Mijn vraag wanneer het boek weer binnen zou komen werd netjes, vriendelijk en snel beantwoord door Cameranu. Uiteindelijk het boek besteld en binnen een dag had ik het in huis. Prima service!

Bram 15-10-2020

Goede product informatie en snelle en correcte levering. Zo zou elke winkel moeten zijn.

Sjoerd 15-10-2020

Erg fijne winkel. Had mijn bestelling nog dezelfde dag in huis. Je kunt altijd vertrouwen op CameraNu!

Ger 15-10-2020

Een vertrouwde leverancier, met een uitstekende service. Een foutje in de levering is door het vriendelijke en deskundige personeel direct hersteld. Super tevreden

Ben 15-10-2020

Ik heb deze manfrotto statiefkop besteld omdat ze hem in voorraad hadďen en ook de prijs er goed uit zag.
Ik kreeg hem een dag later al thuisbezorgd.snel en conform afspraak.wat schets mijn verbazing dat het verzendadres in Urk was.laat ik daar nu 3 dagen later een cursus hebben.En daar tref ik een enorm goed gesorteerde fotozaak met heel veel verschillende camera's en andere foto artikelen.ik kom best in veel zaken maar dit had ik nog niet eerder gezien.echt de moeite om eens te bezoeken

Slawosz Osmanski 15-10-2020

Immediate fulfillment of my order. I bought a Tamron lens and had it in my hands the next day! Thanks to the detailed description of the products, I had no difficulties in choosing. The price was very attractive, I am 100 percent satisfied, I was considering buying used product but the offer of Cameranu.nl
convinced me to buy a new beautyfull lens. Thanks ! - Slawosz

jank 14-10-2020

Duidelijke website, vlotte levering. Bestelde apparaat (draadloze microfoon) werkt uitstekend.

Jan Scherpenisse 14-10-2020

Prima winkel , er was wat misgegaan met de bestelling ,maar werd netjes opgelost met een telefoontje , maandag en excuus en levering op de zelfde avond na het telefoontje. Viel het toch allemaal nog mee en kon ik gaan genieten van t mooie gekochte product. Nogmaals bedankt voor de service. Top!!

Teach 14-10-2020

Wát n goede service van CameraNu.nl
Op vrijdag n scanner gekregen, in het weekend ontdekt dat er een defect aan was, maandag gebeld en teruggestuurd en donderdag een vervangend apparaat gekregen. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Herman 14-10-2020

Ontzettend te vrede met uitleg geven van producten, erg duidelijk en vriendelijke service zowel online als telefonisch dat is een dikke 10 wel waard.

Jaap 14-10-2020

Prima geholpen door de stageloopster, Met behulp van de ervaren begeleider, mijn prachtige lens mee kunnen nemen.

Jasper 14-10-2020

Zeer klantvriendelijke winkel. Het is zeker een 10 voor mij maar ik moet eerlijk blijven. Had een pre order gedaan op de Canon r6 die niet helemaal goed verlopen was. Ondanks dat is het goed afgehandeld. Daarom 1 puntje er van af. Ga zo door cameranu.nl

Petra 14-10-2020

Bestelling kwam niet de volgende dag maar de dag daarna. Prima. Produkt was erg goed verpakt.

Priscilla Blankendaal 14-10-2020

CameraNu op Urk is een super nette en overzichtelijke winkel.
Ik kom er graag en wordt altijd netjes geholpen en voorzien van goed en fatsoenlijk advies.
Personeel is vriendelijk.
Ook als er een koop uitblijft, is dat nooit geen probleem, ze verkopen liever dan niks, dan dat je weggaat met iets waar je niks aan hebt.

Weerd 13-10-2020

Deskundigheid/ vriendelijk/ betrouwbaar/ betaalbaar en dit alle vele jaren dat wij hier komen

Marc Opperman 13-10-2020

Overzichtelijke site met heldere omschrijving
Makkelijk in gebruik zelfs via een mobieltje
Prijzen liggen gemiddeld lager dan bij vergelijkbare sites
Snelle levering met zorg verpakt

ingrid 13-10-2020

Vanwege de afstand tussen mijn woonplaats en Urk slechts 1 maal in de winkel geweest. Heel erg tevreden, ook over de service on line. Zonder problemen 2 dagen na ontvangst van mijn bestelling de korting nog gekregen na 1 telefoontje naar de service afdeling. Die korting ging pas in op de datum van mijn telefoongesprek maar men maakte daar absoluut geen punt van! Voor mij veel beter dan die grote concurrent in het westen des lands

Dennis Sleeswijk 13-10-2020

Na veel vergelijken heeft camerau.nl telkens de meest scherpe prijzen. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden naar de levering van je bestellingen.
Ook als een product niet voorradig is, nemen ze direct het initiatief en vragen of ze je bestelling alvast mogen versturen met een nalevering. En als je belt met een vraag, dan hebben ze weinig nodig om te zien waar het om gaat en helpen je gelijk verder.

georges 13-10-2020

Beste prijs op het net. enorm vriendelijke communicatie
duidelijk gedetailleerde beschrijvingen op de site. ik ben grote fan!