Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bente 03-10-2020

Vorige week een canon camera gekocht in Apeldoorn, ik kwam de winkel binnen en gelijk kwam er een vriendelijk personeel om te vragen of hij kon helpen. Na een uurtje zitten met wat te drinken en uitleg over verschillende camera’s, lenzen etc, werden er wat camera’s bij gepakt om te kijken welke het beste bij mij zou passen. Na wat test foto’s gekozen voor een canon. Ook had ik er gelijk een tas bij gekocht waarbij ik 10% accessoire korting kreeg! Naast de camera en de tas, de contactgegevens gekregen van de verkoper voor eventueel een dag cursus fotograferen in de Dierentuin in Arnhem. Ik heb een hele goede hulp gekregen, en bij blij met mijn nieuwe camera! Ik raad het zeker aan als je aan het denken bent aan het overwegen van een camera om even een bezoekje te brengen aan CameraNU. :)

Nico 03-10-2020

Winkel in Eindhoven is prima maar de webshop in Urk is onbetrouwbaar. Kreeg mijn bestelling onverpakt en zonder fabriekslabel los en incompleet in een doosje. Kennelijk al eens door iemand anders geretourneerd. Na telefonisch contact alsnog naar de winkel om het op te lossen. Dat wil je niet van een webshop; mijn geld is ook in orde !!!! Mijn identieke review wordt dáár natuurlijk niet geplaatst. Sneu stelletje........
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-10-2020

Goedemiddag Nico, Het is zeker niet de bedoeling dat je zo een ervaring hebt met onze webshop. Ik kan alleen geen verdere informatie vinden om welke order het gaat. Ik wil daarom graag met je in contact komen. op welke manier kunnen we in contact komen. We vernemen het graag.

Piet 03-10-2020

Ik heb mijn camera de Nikon P1000 besteld bij Cameranu.nl.
Vrijdagavond besteld zaterdag heb ik mijn eerste foto’s er al mee gemaakt.
Ik heb al vaker bij dit bedrijf besteld en ben er zeer tevreden over.
Over de camera zelf nog even, wat een super ding .

Arnoud 03-10-2020

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen vanwege het grote aanbod en de goede producten, maar vooral vanwege de snelheid die ze beloven 'morgen gratis in huis'. Volgens mik kun je zelfs tot 23:59 uur bestellen.

De producten die ik heb ontvangen zijn prima in orde, maar de snelheid is ver te zoeken. Sommige producten heb ik inderdaad de volgende dag. Maar het merendeel duurt een stuk langer; van 2 dagen tot 4-5 dagen. Ik snap best dat je het niet altijd in de hand hebt als webshop, maar vind het wel heel irritant als wordt belooft dat iets de volgende dag in huis is - waar ik dan op reken - dat het dan nog dagen duurt voordat ik het heb. Terwijl de snelheidsbelofte een van de redenen is (was) om voor Cameranu.nl te kiezen. De klantenservice reageerde heel lauw op mijn klacht hierover.

Volgende keer bestellen bij een andere webshop dus.
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-10-2020

Goedemiddag Arnoud, Wat vervelend dat de producten niet op tijd zijn geleverd. Als ik naar de laatste order kijk zie ik dat deze uit meerdere collie bestond. De zending is oprecht de avond dat je besteld hebt verzonden. Maar de levering van 2 pakketen heeft helaas wat langer op zich laten wachten door een sorteerfout bij postnl. Dit is zeker niet goed te praten maar helaas door ons te voorkomen. Het is zeker niet de bedoeling dat we hier lauw op reageren en elke klacht nemen we zeer serieus.

Mar_Leine 02-10-2020

CameraNu was de enige die een opzetstuk voor mijn Lensball had, Duidelijke omschrijving en goede prijs.
Daarnaast telefonisch snel bereikbaar, wat niet te zeggen is van de concurrent. Hiernaast aardig en behulpsame medewerkers. Ze denken met je mee en zetten een stapje extra voor je. Dus ik ben meer dan dik tevreden!!!

Helna 02-10-2020

Godendag,
Ik wilde informatie over een foto bewerkings programma, en kwam thuis met heel info over een objectief die ik wil gaan aanschaffen. Wat een aardige medewerker en, vooral kennis die
uw medewerker hebben.
Ik kom zeker terug om deze lens aan te schaffen.
Fijne winkel in Apeldoorn.!

Fleur 01-10-2020

Ruime keuze, duidelijke website, betrouwbaar, goede service en supersnelle verzending! In één woord: top! Ik ben heel erg blij met de producten die ik heb ontvangen :) Ik kan deze website zeker aanbevelen.

GFG 01-10-2020

Supersnelle levering. 's Morgens besteld en 's avonds al bezorgd. Batterij was direct te gebruiken. Top.

Arie 01-10-2020

Top webshop, duidelijk, trusted webshop, verzekerd pakket. Goede communicatie.

Ron O 01-10-2020

Met kennis van zake werd er ondanks de coronabeperkingen alle mogelijkheid geboden de grip van twee camera's te vergelijken. Uiteindelijk in korte tijd besloten geen nikon d7500 maar een d500 te kopen

Bolkey 01-10-2020

Erg fijn dat ik de aankoop niet de volgende dag al bij de post had, maar tijdens het bestellen kan aangeven dat een paar dagen later beter uitkomt. Soms moet je het inderdaad eergisteren al hebben, maar vaak kan de bezorging veel relaxter. Heldere website, goede prijzen, ik ben een regelmatige klant bij cameraNu.

Anco Bierman 01-10-2020

Bij de vestiging op Urk een verrekijker gekocht. Vooraf op de site al voorwerk gedaan. Mijn keuze kenbaar gemaakt bij verkoper. Hij gaf mij nog een duidelijke uitleg mbt het verschil in beide verrekijkers. Daarnaast liet hij mij de keus om ook nog het verschil te beoordelen uit een ander segment. Verkoper gaf mij ruim de tijd om de verrekijkers te testen en was niet opdringerig. Na verloop van tijd vroeg hij mij of ik al een keuze kon maken en feliciteerde mij met mijn keus voor de Vortex 8x42 Diamondback HD

Erik Tervooren 01-10-2020

Ik ben al langer klant van CameraNu.nl die ik destijds gekozen heb vanwege de snelle bereikbaarheid, zowel fysiek als online. Zeer tevreden over de overzichtelijke website en de afhandeling van mijn online bestellingen. Mijn bestellingen waren binnen 24 uur in huis.

gt_castel_ 01-10-2020

zoals afgesproken werd alles , perfect geleverd . super service , rap en efficiënt . Trouwens , ook de dienst na verkoop is, heel goed georganiseerd , wat zeker een pluspunt is , bij online aankoop .

Iris 01-10-2020

Ik heb eerder besteld bij CameraNu en ben altijd tevreden. Nu liet de levering wel wat langer op zich wachten, want het product was niet op voorraad. Maar uiteindelijk had ik het op tijd, dus helemaal goed.

Els de Pee-Grin 30-09-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij betrouwbaar over kwam. En een ruime keuze heeft.

Wilma 30-09-2020

Ik heb in de loop der tijd diverse producten bij CameraNu.nl gekocht en ik ben altijd zeer tevreden over de snelle afhandeling, bezorging en service. Uiteraard is de kwaliteit van de producten ook uitstekend.

Diana 30-09-2020

Spullen lijken online beschikbaar op voorraad, na bestellen kreeg ik de mail dat niet beschikbaar meer was. Dus de "Voor 23:59 uur besteld? Morgen al in huis!" klopt niet. Uiteindelijk wordt het wel netjes opgelost. Maar online is niet de beste service bij Cameranu.nl

klant Ee 30-09-2020

deze shop had wat ik al op een aantal plekken had gezocht. de levering was snel en goed en de betaling is snel geregeld. het artikel heb ik meteen in gebruik genomen.

Suzan ter Beek 30-09-2020

We wilden HEEL graag deze printer (vanwege de goede referenties) en hij was overal uitverkocht.
Maar CameraNU.nl. had hem gelukkig nog wel.
Het pakket is snel en absoluut keurig afgehandeld. Ik kan deze 'winkel' zeker aanbevelen.

Peter 29-09-2020

Doen wat ze zeggen, heb er wel eens een camera besteld en toen het bleek dat ze niet aan hun levering van de volgende dag konden doen werd ik keurig netjes gebeld of een dag laten een probleem was. Net weer een nieuwe lens besteld en weer keurig Op tijd bezorgd. Ook als je vragen hebt of de winkel bezoekt wordt je netjes geholpen en geadviseerd. Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Theo Gijzen 29-09-2020

Goede communicatie, snelle levering en indien levering artikel iets langer duurt dan wordt je daar direct van op de hoogte gesteld. Klachten worden serieus genomen en goed opgelost.

Witida 29-09-2020

Yongnuo YN 300 AIR II gekocht. Snelle levering. Stevig verpakt. Heel tevreden.

Dirk S 29-09-2020

Site werkt prima, is duidelijk en overzichtelijk. Ook het plaatsen van een bestelling gaat snel en eenvoudig.

Rolf Boersma 29-09-2020

Ben zo'n 43 jaar klant bij Foto Booms geweest. Nu deze overgenomen is door Cameranu en deze ook nette prijzen hanteert blijf ik gewoon klant nu bij Cameranu, zowel in de winkel van Woustraat alswel online.