Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1018 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karlijn 18-09-2020

Prima aanbod en service. Heb zelf een tweedehands flitser gekocht die helemaal in orde was en de volgende dag thuis werd bezorgd.

Peter 18-09-2020

Ben een beetje klaar met Kamera-Express die een beetje uit zijn jas gegroeid is en service aan zijn laars lapt.
Daarom een verademing om bij Cameranu.nl mijn camerspullen te kopen
Ga zo door!!

frank bosvelt 17-09-2020

Veel op voorraad en vriendelijke hulp en advies aan de telefoon en zeer strakke snelle levering .Top!

Ruud de jong 17-09-2020

Camera.nu is een perfecte winkel ,scherp geprijsd, zeer snelle levering,service en klantvriendelijkheid ,en verstand van zaken ....gevolg .... tevreden en vaste klantenkring ..ga zo door

Evert Smit 17-09-2020

De levering werd binnen 24 uur geleverd.De doos vertoonde wel sporen van schade maar gelukkig voor de printer was dat niet zo.Na het uitpakken direct aangesloten en uitgeprobeerd.Hij is geruisloos,snel en print heel erg boven mijn verwachtingen.Hij print echt scherpe foto's met mooie kleuren en ook nog zonder de witte randen.Ook op gewoon papier zie ik mooe slijtvaste prints verschijnen.Ik ben blij dat ik deze printer heb aangeschaft.De Epson XP970.vriendelijke groeten.

Etienne 16-09-2020

Groot assortiment, goed advies, snelle levering, maar vooral ook goede prijs.
Wat wil je nog meer??

Erika 16-09-2020

Heb maandag besteld en dinsdag had ik hem. Boven verwachtingen super snel geleverd. P1000 is een heel mooi camera met superzoom. Heb aangeschaft voor vogel fotografie. Was even wennen en na vier dagen had ik beeldvullend ijsvogel foto's. Met 3000mm is het moeilijk stil te houden, maar heb ook al mooie scherpe foto's gemaakt uit hand. Nu heb ik een monostatief besteld, zal makkelijker zijn.

Kerm 16-09-2020

Ik heb eind juli een aankoop gedaan van een fotobewerkingsprogramma (capture one). Dit was mij geadviseerd door een medewerker van CameraNu. Ik heb het programma uitgebreid proberen te doorgronden, maar ik was er niet blij mee. Ik heb altijd Photoshop gebruikt. Hoewel ik dik over de termijn van inruilen zat, was CameraNu bereid om Capture One terug te nemen en heb ik alsnog Photoshop Elements 2020 besteld en ontvangen. Ik vind het een zeer nette service van CameraNu. Met Photoshop Elements 2020 ben ik weer in mijn element. Dank aan CameraNu voor de geweldige service.

Erwin van Hulten 15-09-2020

Het bestelde product was onverwachts niet voorradig en niet meer leverbaar. Super geïnformeerd en heb een ander product mogen uitzoeken. Volgende dag was dit binnen. Top service en proactief.

MBO 15-09-2020

Heb vooraf een duidelijk beeld kunnen verkrijgen van het artikel dat ik gekocht heb. Mede door de vergelijking die je bij verschillende producten kon maken was mijn keuze snel bepaald.
Het overzicht is duidelijk en helder op de website geplaatst en voorzien van de nodige reviews.
Ook tekstueel is het duidelijk en heldere bewoordingen geplaatst en, indien nodig, voorzien van een verklaring wat er bedoeld wordt.

Remco Selhordt 15-09-2020

Ik, als leek had een set uitgezocht, samen met een kennis die er iets meer verstand van had. En klant bij jullie was in Apeldoorn. Toen zij ter plaatse was., en mijn verhaal uitlegde. Adviseerde de verkoper om een body te bestellen in Urk, en daarna een losse lens te bestellen. Zodat ik met een budget van €500 een beter set zou hebben, dan een nieuw, maar met mindere specs., zou hebben. De verkoper won daarbij een klant voor langere tijd, dan voor zijn omzet op kortere termijn te kiezen. Topper.

Denis 15-09-2020

Duidelijke en snelle service!! Vriendelijk klante service die na een vraag duidelijke uitleg heeft gegeven. Waardoor ik de juiste camera's en accessoires snel heb kunnen bestellen. Snelle levering aan huis!

Jacintha 15-09-2020

Bestelling geplaatst bij cameranu en deze opgehaald in Apeldoorn. Goed geïnformeerd (door .....) met een kop koffie.
Fijn dat je online kunt bestellen maar fysiek ook terecht kunt voor vragen/aankopen/tips/informatie.

Aad 14-09-2020

Prima service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Tevens goed geholpen door de chat-service met de juiste artikelen die ik zocht.

Gertjan van midden 14-09-2020

De winkel in urk maakt en keurige indruk. Ik werd zeer professioneel geholpen. Daarnaast kreeg ik - en dat kom je niet vaak tegen - alle ruimte de lenzen buiten te testen zonder dat er iemand constant me kijkt.

Richard 14-09-2020

Ik vind CameraNu.nl een prettige winkel, geen gehaast en dwingend personeel. Prijzen zijn (vaak) lager dan menig concurrent. De webshop biedt goeie informatie en als ik toch nog vragen heb zijn ze razendsnel met het beantwoorden via de Whatsapp, reeds 2 x via Whatsapp een bestelling geplaatst en stond netjes klaar in de winkel in Amsterdam. Ik vind persoonlijk contact wel prettig en dan kan ik ook nog even 'live' rondsnuffelen in de winkel. Ga zo door, zou ik zeggen.

Bresser C 14-09-2020

Prims zaak , goed geholpen en goede uitleg ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Tecla Schotanus 14-09-2020

Ben zeer tevreden over deze winkel. De productinformatie is volledig en verzorgd. De kwaliteit vande kijker overtreft mijn verwachtingen. Snelle levering en goed verpakt. Ben super blij met mijn gekochte verrekijker!

WJ van Essen 14-09-2020

Prima geadviseerd bij de aanschaf van een backup-oplossing voor mijn foto's. Het gewenste product was helaas niet op voorraad in de winkel in Apeldoorn, maar werd kosteloos opgestuurd waarna ik een dag later de gewenste oplossing in huis had.
Klantgericht, betrouwbaar en snel!
Ook bij vragen reageert Cameranu.nl snel en werken ze altijd aan een oplossing.

Nicolaas Torenstra 13-09-2020

bestellen ging gemakkelijk en snel. communicatie met de shop was prima.
extra opties pakken ze zeer makkelijk op. even bellen en geregeld.
verzending was snel en oke. toppie..

Harrie 13-09-2020

Ik koop eigenlijk altijd bij Camera nu zowel fysiek als online. De grote zware zaken zoals lenzen, camera's en statieven ga k liever zelf halen. Je wordt ontvangen met een bakje koffie en ook al is het ontzettend druk, men heeft gewoon tijd voor je. Dat betekent ook dat, als je komt en je nog niet aan de beurt bent, de kans bestaat dat je een tijdje moet wachten. Er staan boeken om te bekijken en je kan lekker rondkijken door de zaak maar je weet dat als jij aan de beurt bent, je ook rustig de tijd voor je genomen wordt. De kans dat je dus langere tijd moet wachten is aanwezig vandaar de 9 maar verder wordt ik altijd uitstekend geholpen door deskundig en vriendelijk personeel wat nog weet wat klantvriendelijkheid is.

Bart 12-09-2020

Goede prijs/kwaliteit voor m’n lens. Was blij dat ze de bulk versie hadden, die nieuw is en toch een paar tientjes goedkoper. Kreeg de dag na bestellen ook een service artikel gestuurd hoe ik het best kan werken met mijn groothoeklens en had de bestelling de volgende werkdag in huis.

Tijmen 12-09-2020

Omdat de shop redelijk dichtbij is, maar even langsgegaan voor een advies over een daglamp. Uiteindelijk ( na ruim een halfuur) de deur uit met de lampen. Advies lampen : ca 3 minuten. Rest van de tijd werd ons fototoestel ( simpel automaatje) volledig uitgelegd en goed ingesteld. geen enkele verkoop druk om een ander toestel te kopen , apparaat was prima , zelfs even gratis de geheugenkaart vervangen Wat hebben we veel geleerd, super, topklasse.
Vooraf haden wij gedacht dat Camera Nu alleen maar voor scherpe prijzen alles verkopen. Topservice, Topprodukten.

R v dommelen 10-09-2020

Weer super geholpen door de vriendelijke medewerkers, alles kunnen vinden wat ik zocht. Heb je spullen voor je camera nodig of wat anders raad ik deze winkel zeker aan!!

Harry 10-09-2020

Voordeligste prijs en snelste levering. Zondag besteld maandag in huis. Helemaal tevreden.