Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1001 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda altena 10-05-2021

Heb een super uitleg en advies gehad in de winkel op urk.
Ben zeer tevreden. Camera was niet op voorraad, maar werd paar dagen later netjes verpakt thuis afgeleverd.
Dus super service!!! Bedankt.

Joelleg 10-05-2021

Super snelle levering! Iemand die zich houd aan de levertijd. Goede kwaliteit en duidelijke website!

Marjan Tamse 10-05-2021

Prettige en zeer vlotte communicatie over een besteld product, wat anders was dan op de Camer.NU site werd afgebeeld.

Ron Albers 10-05-2021

Onlangs kocht ik een 105mm macro objectief. Ik mocht daarvoor een 85 mm objectief en 2.0 converter inruilen. Ik ontving een prima inruilprijs waar ik erg tevreden mee was. Al met al een prima deal. Het objectief werd snel vanuit Urk naar Eindhoven verstuurd waar ik het kon ophalen. In de winkel goede uitleg.
Ik ben een tevreden klant.👍🏼

Saskia 10-05-2021

Vorige week een Canon EOS 90D gekocht bij CameraNu.nl in Eindhoven. Wat een verschil met mijn vorige camera; een EOS 2000D! Vooral de snelheid (10 shots per seconde!) Dit is super bij wildlife en sportfotografie.
In de winkel vriendelijk en goed geholpen met uitleg over de functies van deze camera. De verkoper heeft de camera direct gebruiksklaar ingesteld.
Vooral dat men de tijd voor je neemt vind ik erg prettig.
Online vond ik CameraNu.nl al top, live is de service ook geweldig. De Canon EOS 90D én CameraNu.nl zijn beide aan aanrader!

Lisa 09-05-2021

Snelle levering, uitgebreide informatie over de camera en voor welke doeleinden hij gebruikt kan worden. Los van de camera informatie ook veel informatie over het fotograferen zelf. Aanrader!

Janny 09-05-2021

Menig jaar ben ik klant bij CameraNu. In Urk staat een prachtige ruime winkel met alles waar je in de fotografie wereld van kan dromen. Op een vriendelijke wijze en met veel kennis krijg je goed advies. Goed luisteren naar de klant is een positief punt. Ook via het internet kan dit advies gegeven worden.

Blackbird66 09-05-2021

In deze onmogelijke tijden voor wat betreft het krijgen van "feel" bij een nieuwe camera is het prettig dat er bij cameranu.nl veel info bij de diverse producten op de website te vinden is. Ook voor wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding scoren jullie bij mij heel goed. De toegankelijke website, vlotte afwikkeling van de bestelprocedure, heldere communicatie en snelle levering zijn dikke pluspunten!

York 08-05-2021

Snelle service, ruim en gevarieerd aanbod. Van lens, tot filter, alle accessoires die je maar nodig hebt in de fotografie. Fijne website waar duidelijk te zien is wat op voorraad is.

marjolein 08-05-2021

toppie Lensen

hele goede servers
Goed uit leg gekregen overlens hoe mee om moet gaan (tips) wel dikke 10 verdient

Randy 08-05-2021

Ik bestel vaker bij CameraNU. Mooi aanbod en goede prijzen. Waar ik altijd blij mee ben is het contact. Gelukkig hoef ik niet vaak te bellen, maar een keer kan ik me goed herinneren. Goed en vriendelijk geholpen. Dat blijft hangen. Dank en tot de volgende bestelling.

G.M. Van Os 08-05-2021

We hebben een hele goede voorlichting gehad, goed advies welke camera bij mij past. Prima winkel om je camera te kopen, vriendelijk personeel, dus echt een aanrader.

Dawn 08-05-2021

Bij deze webshop uitgekomen vanwege de beschikbaarheid van de door mij zo gewenste digitale fotolijst. Prettig navigeren op de site. Ik vind het heel prettig als ik in het menu aan de linkerkant van een site wat opties aan/uit kan vinken die mijn zoekopdracht specifieker maken, dat is hier dik in orde. Bestelproces vlot, levering vlot. Dus geen minpunten, dus een 10

Evert 08-05-2021

De ontvangst had wat hartelijker en persoonlijker gekund maar gaandeweg werd de verkoper wat toeschietelijker. Er ging in verhouding teveel gesprekstijd aan niet terzake doende onderwerpen verloren. Ik heb een adequate uitleg van de camera gemist.

kylie2005 08-05-2021

Mijn product gemakkelijk te vinden. Werd goed verpakt thuis ontvangen.
Daags na mijn bestelling ontving ik al weer mijn lens. Top !!!

Jayme 08-05-2021

Makkelijk online webshop in gebruik en aankoop. Goede informatie, klikken en kopen. Super blij met mijn artikelen. Alles wat ik nodig heb, koop ik nu hier.

Robert-Paul Jansen 08-05-2021

De lens die ik wilde kopen was, zoals overal, niet op voorraad. Ik heb de lens gereserveerd en binnen een paar dagen had ik hem toch in huis! Ondertussen kreeg ik netjes updates over de reservering. Top gedaan! Altijd heel blij met de service van cameranu.

Steffie 07-05-2021

Goede kwaliteit product, ik heb mooie beelden gemaakt.
Jammer van de lever tijd/dag. Ik had jullie shop gekozen omdat jullie de snelste levertijd hadden, helaas kreeg ik hem niet zoals op de website stond, waardoor ik het niet heb kunnen gebruiken voor een shoot, waar ik het voor besteld had.

Erik Buis 07-05-2021

Hulpvaardig als altijd en toen er een onderdeel van mijn net aangeschafte achtergrond ophangsysteem niet goed bleek werd mij dezelfde dag nog een nieuwe gestuurd.

Wesley 07-05-2021

Goed advies gekregen over camera geschikt voor foto en video.
Extra accessories waaronder de accu komen zeer van pas.

C. Both 07-05-2021

Goede informatie Goed verpakt en snelle levering met Post NL. !. Zeer betrouwbare organisatie. Een aanrader om zaken me te doen

Els Ledant 07-05-2021

Bij CameraNu.nl wordt ik altijd super fijn geholpen. Hoe druk het ook is in de winkel, het vakkundige personeel neemt altijd alle tijd om goed te helpen.

Henk 07-05-2021

Altijd vriendelijke service en de mensen weten waar ze het over hebben. Ze nemen de tijd. Ook via de WhatsApp wordt heel goed en snel gereageerd! Vooral zo doorgaan en jullie houden veel tevreden klanten!

Lars Traas 07-05-2021

Hele prettige en goede service. Deze mensen weten alles over de spullen die ze verkopen en kunnen je voorzien van goed advies. Daarnaast helpen ze je aan een compleet pakket aan materiaal waarmee je meteen van start kan gaan. Een dikke 10 voor de goeie service, hulp en kwalitatieve producten!

Jan-Paul 06-05-2021

Onlangs een nieuw telelens Sigma 150-600 sport en een monopod gekocht. Afspraak gemaakt om in de winkel het verschil tussen de Contemporary en de Sport te bekijken en vooral te voelen. In de winkel werd ik prettig geholpen en goed geinformeerd. Nadat ik de eerste dag op pad was geweest was echter van de aangeschafte monopod het gehele voetje al verdwenen. (welke er toch inschroefd zou moeten zitten) Wat mij dan een beetje teleursteld is dat ik bij CameraNu, =nadat eerst wordt toegezegd dat zij uiteraard een vervangende zullen sturen, te horen krijg dat zij niets anders voor mij kunnen doen dan een setje van 3 bestellen a de som van € 25,-. Een beetje teleurstellend na een investering van € 2.000,- te hebben gedaan.