Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob Carton 23-05-2021

De site van Camera.NU.nl is duidelijk, overzichtelijk en ze vertellen geen onzin. Levering is echt supersnel en communicatie over de levering is uitstekend. Ik heb een monopad aangeschaft en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Pluim voor CameraNU.nl

Niels 23-05-2021

Door het prettig overzicht en het goede advies dat je krijgt (zowel in de winkel als online) heb ik voor deze webshop gekozen. Ze bieden daarnaast goede inruilvoorwaarden voor mijn oude camera en accessoires en doen niet moeilijk over retouren.

K Buffing 23-05-2021

Op een zeer goede manier advies gekregen bij mijn aankoop. Klantgericht en klantvriendelijk belangrijke speerpunten voor Cameranu!

Geert Arie Warta 23-05-2021

Moest even langer wachten op mijn order, maar werd tussendoor per e-mail op de hoogte gehouden

Robert 22-05-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Product werd ook meteen de volgende dag geleverd. Niks negatiefs over te zeggen.

Jan 22-05-2021

Zeer snelle en goede reactie. Vervanging van kapotte dopjes van verrekijker. Ben zeer tevreden!

Mark Gaal 22-05-2021

Goede site. Duidelijk en helder. En top service. Vriendelijk personeel. Die je goed begeleid en echte service bied. Zowel online als in de winkel zelf.

Mira 22-05-2021

Voor mij was het belangrijk dat mijn bestelling op tijd aankwam. Bij alle producten stond dat ze de volgende dag in huis zouden zijn. Bij de track en trace kwam ik erachter dat dat niet het geval was en dat mijn pakket in tweeën was gesplitst. Wel vond ik het heel fijn dat ik mijn bestelling kon tracken en wel wist waar ik aan toe was. Ik had per ongeluk ook een verkeerd product besteld en het was makkelijk om een retourlabel en te krijgen, wel was het retourneren niet gratis, waar ik wel een beetje van baalde. Alsnog wel tevreden over mijn bestelling. Wat ik wilde was op voorraad en mijn producten zijn onbeschadigd binnengekomen.

Ovidiu Pop 22-05-2021

best price on the whole www.
fastest delivery on Earth (I got the goods in less than 24h).

Wil Houtman 22-05-2021

Voor het eerst een artikel gekocht via deze site: een Full screen cleaner kit. Het bestellen ging vlot en zo ook de levering. Het afleveren gebeurde door een vriendelijke en correct handelende PostNL-er. Kortom: alleen maar complimenten!

Simon Kleiboer 21-05-2021

Erg fijn geholpen. Goed advies en een scherpe prijs voor wat ik heb gekocht. Zeker een aanrader.

Eric 21-05-2021

Toegankelijke en duidelijke webshop. En wat nog belangrijker is, ze doen wat ze beloven. Snelle en accurate levering van de bestelde producten.

Tico Fidanque 21-05-2021

ik kan heel moeilijk gaan doen en een heel erg goed uitziende review schrijven maar nee...
vind het jammer dat ik alleen maar een tien kan geven, heb nog nooit een negatieve ervaring gehad en zeer vriendelijke personeel.
bezorgen is altijd precies op tijd en hierdoor bestel ik liever mijn camera gear bij jullie dan ergens anders!
keep up the good work!

FujiIsLife 21-05-2021

Na slechte ervaring met andere sites, opnieuw bij CameraNu besteld. Ik had het de volgende dag binnen. Geweldig!

Petra 20-05-2021

Dia/ Fotoscannner gekocht om, nu ik met pensioen ben, eindelijk tijd heb om de dozen met dia’s van mijn ouders door te kijken te scannen en op te slaan. Maar ook alle oude negatieven uit ons pre-digitale tijdperk door te worstelen en leuke documentjes van te maken.
Apparaat besteld bij cameraNu paar dagen later gearriveerd. Mooi apparaat doet wat het moet doen, kost wel wat tijd en geduld... maar dat heb ik nu.
Helemaal blij!

Marcel Wiegerinck 20-05-2021

Overzichtelijk shoppen en CameraNU heeft bijna altijd alles op voorraad. Snelle bezorging en netjes verpakt.

Gert 19-05-2021

BlackRapid strap met 2 jaar garantie, hiervan breekt de borgclip af binnen een maand. Tot twee keer toe (eerst telefonisch en daarna in de winkel) wordt toegezegd dat de borgclip zal worden vervangen en naar mij opgestuurd. Vervolgens krijg ik mail dat dit niet onder de garantie valt! Na een boze mail van mij wil CameraNu dan het clipje wel sturen, mits ik 3,95 hiervoor betaal! Een klein bedrag voor een klein stuk plastic, maar een waardeloze service voor iets waar garantie op zit en wat mij tot 2x toe is toegezegd! Ik ben woedend! CameraNU levert totaal geen enkele service!

Eurika 19-05-2021

Goede advies, professionele, vriendelijk en heel flexibel. Ik was heel erg goed geholpen door de medewerker en ze werken mee met wat ik precies nodig heb.

Eef 19-05-2021

Door kennissen ben ik geadviseerd naar camernu te gaan! Ik ben beginnende fotograaf, maar wil er meer uithalen, en professioneler te werk gaan. De hulp in de winkel was super. Ik werd met geduld geholpen en kreeg antwoord op al mijn vragen, en heel goed advies ook nav mijn budget. Ik wist niet wat ik wou, maar de tips en adviezen waren zeer waardevol én erg vriendelijk personeel. Het is een flinke uitgave, en het personeel gaat daar zorgvuldig mee om, om mee te denken in de mogelijkheden.

hartea 19-05-2021

goede site, enorm veel keuze en veel onderliggende informatie over het artikel, dat de keuze gemakkelijker maakt.

Lous Meijer 19-05-2021

Ik heb al vaker van jullie gebruik gemaakt. Zowel telefonisch, online als ook aan de balie wordt ik altijd goed en vriendelijk te woord gestaan. Mijn vraag naar een oplader voor een ouder soort accu werd direct opgepakt, en het advies dat ik kreeg over mijn aanschaf was correct. Wat ik ook fantastisch vind is dat ik het gevraagde binnen 24 uur in huis had. Jullie doen wat je zegt en wat je belooft. Prima!

Hannah 19-05-2021

De service is geweldig! Ik bestelde een camera en had deze dezelfde dag nog in huis. Er werd keurig een tijdvak aangegeven, zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te wachten. Mijn camera kwam in perfecte staat aan. Ik vond de site erg overzichtelijk en het was makkelijk om camera’s met elkaar te vergelijken. Door het aantal reviews vond ik het extra betrouwbaar overkomen en dit klopte gelukkig ook. Heel erg blij mee!

George 19-05-2021

"Snel, vakkundig en vriendelijk" zijn woorden die Cameranu.nl typeren.

Na onderzoek voor het inruilen van mijn vorige camera kwam ik uit bij Cameranu.nl. Ik mailde de informatie en kreeg dezelfde dag nog antwoord van inruilspecialist Marc-Jan.

Ook voor hulp bij het uitzoeken van nieuwe apparatuur heb ik 's avonds om 21:30 nog telefonisch contact gehad. De producten konden toen direct gereserveerd worden, totdat mijn andere camera was ontvangen. Vervolgens is direct de nieuwe apparatuur opgestuurd.

Binnen 3 werkdagen was het hele proces doorlopen en ben ik erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Elettra 19-05-2021

I chose for buying my camera as it seemed to me the most trustworthy webshop, as well as it had the best combination of camera+lens and related price. I ordered my camera at 22:00 and the day after before lunch I had everything at home already!

Winanzo 19-05-2021

De bestelling en aflevering snel en vlekkeloos verlopen. Duidelijk omschrijving van het product.