Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Andreas 18-02-2021

Heldere productomschrijving, concurrerende prijs, vriendelijk contact en supersnelle levering.

Henk 18-02-2021

Beroep gedaan op garantie van de verrekijker.
Keurig behandeld en correct afgewerkt.

Saartje 18-02-2021

Super snel! De webshop is erg duidelijk en er is genoeg informatie te vinden! Ik had een dag vertraging vanwege de sneeuw, maar mijn bestelling was, zoals er op de website stond, nog dezelfde dag verzonden door CameraNU. Heel netjes! Het was een hele dure lens en het was gelukkig heel goed verpakt.

Ed Veltman 18-02-2021

De shop is aanbevolen door vrienden en voldeed volledig aan onze verwachtingen.
Levering van de bestelde producten was super snel.

Ron 18-02-2021

Snelle en professionele service e nee verkopen is er niet bij,altijd een oplossing en zeer vlotte levering en dat alles tegen een oer hollandse prijs. Dikke tien

Noor 18-02-2021

Ik kreeg de link van jullie site omdat ik n cadeautje moest hebben voor iemand die bij jullie ook n camera heeft gekocht, ik moet zeggen dat je prima op de hoogte word gehouden van alles en t bere snel is geleverd. Chapeau! Ik zou zeggen blijf deze service houden.

Eddy 18-02-2021

De website is zeer gebruiksvriendelijk en een bestelling plaatsen is kinderspel. De prijzen zijn zéér gunstig en de artikelen worden onmiddellijk verzonden. 's Anderdaags werd het pakje geleverd. Fantastisch ! Het bestelde voldoet 100% aan mijn verwachtingen.

bruin 18-02-2021

De site is erg overzichtelijk, heel makkelijk om accessoires voor je lens of camera te zoeken. De levering was ook perfect en supersnel! Had in de avond besteld en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis en kon ik aan ermee aan de slag. Ga zeker weer hier bestellen.

Josh 18-02-2021

In filiaal Groningen mijn sensor laten reinigen van mijn Nikon D3. Regelmatig even foto tussendoor gemaakt om te kijken of het echt schoon was. Uiteindelijke resultast was perfect! Pima service en aandacht voor de klant!

Sabien 18-02-2021

Onlangs de Sony a6000 starters kit besteld. Mijn voorkeur ging uit naar CameraNu omdat er een groter SD-kaartje werd geleverd dan op andere websites en ik mag mijn camera de komende drie jaar ook nog laten schoonmaken. Verder heb ik veel contact gehad met de klantenservice via WhatsApp omdat ik een aantal vragen had en een verzekering wilde afsluiten. Ik geef geen 10 omdat ik na een aantal dagen nog niets had gehoord over mijn verzekering, maar dit is uiteindelijk geregeld. Ook even compliment hoe snel ik telkens reactie kreeg van de klantenservice.

Bas Hokse 18-02-2021

Klein vraagje over de levering deze werd direct behandeld, daarna mijn camera binnen 1 werkdag ontvangen. Top!

Harold 18-02-2021

Wij zochten goed advies en een supersnelle levering. Wat we kregen was, naast het goede advies, een levering die nog sneller was dan gehoopt. Kortom een zeer goede ervaring. Ook voor toekomstige bestellingen weten we CamaraNu zeker te vinden.

Ruud 17-02-2021

Informatie, betaling en levering. Alles keurig en netjes. Voor plezier, voor dat de bestelling in handen is gekomen.

Kathinka 17-02-2021

Duidelijke foto’s, goede informatie over de eigenschappen / kenmerken van de producten. Prijzen zijn conform marktwaarde. Snelle verzending.

Saskia 17-02-2021

De website gaf duidelijke informatie over het product met goede beschrijving en foto's. Er werd snel geleverd met duidelijke handleiding.

Renard 17-02-2021

Ik heb door de jaren heen altijd fotoapparatuur bij cameranu gekocht.
Altijd goede aanbevelingen, snelle leveringen en moie duidelijke website.

Carla 17-02-2021

Bestelling gedaan na online advies. Dit was duidelijk en maakte dat ik een weloverwogen keus kon maken. Deze dienstverlening is consequent, of ik nu iets duurs koop of een kleine aankoop doe. Zelfs als ik niet direct tot aankoop overga nemen ze de tijd mij goed te adviseren. Bestelling is vervolgens ook snel geleverd.

Sylwester 17-02-2021

Snel geleverd! Het artikel precies wat gezocht was en omgeschreven. Goede service en producten!

Dianne 17-02-2021

Heldere en duidelijke site. Erg gebruiksvriendelijk en producten zijn makkelijk te vinden.

Rudi Vansier 17-02-2021

Prima service in de avond besteld de volgende dag netjes verpakt aan huis geleverd kan niet beter weet waar ik moet zijn voor volgende aankopen doe zo verder superwinkel

Paul 17-02-2021

Via chat juiste info voor de items,
Snelle levering en degelijke kwaliteit aan schappelijke prijs

JM 16-02-2021

cameranu.nl heeft er een heel tevreden klant bij.
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, soepel bestelproces en snelle levering.

Ik ben snel en goed geholpen via de chatfunctie op de website en via de telefoon met mijn vragen over de aanschaf van een Fujifilm camera en lens. Bestelling en betaling vervolgens snel en makkelijk verlopen, levering ook.

Marleen V 16-02-2021

Camera.nl geeft goede informatie over de producten. Daardoor kon ik de juiste keuze maken voor een fototoestel. Product is goed verpakt en volgens de afgesproken bezorgtijd afgeleverd. Wat ik heel erg prettig vind, is de whitepaper met allerlei tips om beter te fotograveren.

Marcel 16-02-2021

Saramonic blink 500 2b gekocht bij camera nu.

Op voorraad en scherpe prijs. Bovendien snel geleverd.
Prima communicatie.

Ruud 16-02-2021

Geleverde product is in prima! Service helemaal ok! Ze doen 'gewoon' wat ze online zeggen. (Dus niet alles wat tegenwoordig online fout gaat, zomaar weer op 'corona' schuiven).