Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1073 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gianni 21-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik aangetrokken werd door hun ruime assortiment van producten. Daarnaast zijn deze producten ook van uitstekende kwaliteit. Ik heb nu al een aantal keer producten besteld via cameranu, en ik ben nooit ontevreden geweest van mijn aankopen.

Wat ik ook een mooi aandachtspunt vind, is dat cameranu het product perfect beschrijft op hun website. U bent dus altijd genoeg geïnformeerd voordat um het product aankoopt.

Perfect op tijd aan huis geleverd zoals afgesproken via mail en heel veel aandacht geschonken aan de veiligheid van het product in de doos.

Ik zal dus nooit een andere shop kiezen om mijn camera materiaal aan te kopen en ik raad deze shop daarom sterk aan. U zult niet teleurgesteld zijn.

Ruud 21-08-2020

Met behulp van de klantenservice (I.) is het gelukt om een 2e hands 7D MK ii, die in Urk lag, en een 2e hands 24-105 f/4.0 L die in A’dam lag binnen 2 dagen bij mij te bezorgen. Geweldige service!

Frans 21-08-2020

Snelle reactie op een vraag om advies, daarna een snelle levering van het gewenste product en vervolgens een naar tevredenheid werkend systeem.

EK 21-08-2020

Goede bereikbaarheid. Mooie overzichtelijke winkel. Uitstekend geholpen door de medewerker. Vakkennis maar ook meedenken in de te maken keuzes.

Ron 21-08-2020

Goed uitleg en de mogelijkheid om de lens uit te proberen!
Daarnaast goede uitleg betreft verschillende filters te gebruiken voor deze lens.

Patrick 20-08-2020

Bij de aankoop was er een probleem met de verzendingskosten naar Belgie maar na een paar telefoontjes is dit heel vlot gregeld.

Verder ben ik heel tevreden van de aangekochte lens.

C Poppelaars 20-08-2020

Na wat online onderzoek uiteindelijk bij cameranu.nl uitgekomen. Naast een scherpe prijs hebben ze ook een erg uitgebreid assortiment. Ook als je op zoek bent naar accessoires voor wat oudere camera’s kunnen ze je helpen. Verder is de service ook dik in orde.

J C te Harderwijk 20-08-2020

Had een vraag over een waardebon, kreeg zeer snel duidelijk antwoord . Heb direct de waardebon besteld en volgende dag in huis.

G. van Noorden 20-08-2020

De camera werd super snel geleverd, hij was de volgende dag al binnen. Ook was het erg goed verpakt.

Mieke 20-08-2020

Ik vond mijn bezoek aan deze winkel erg prettig. Er werd meegedacht en duidelijk een product aangeraden dat paste bij mijn wensen en budget. Daar kom je dus graag weer terug...

Bert V 20-08-2020

Ik raad deze webwinkel heel sterk aan door de zeer goede service. Eens een product besteld de dag nadien netjes verpakt thuis geleverd en dat zelfs tot in België. Ik heb al enkele keren op deze site besteld en raad dat iedereen aan wie op deze site een product naar eigen wens vind.

Bramsnor 20-08-2020

Netjes en prima op tijd het “groene scherm” geleverd.
Scherm is volgens verwachting en voor een nette concurrerende prijs. Nu er mee aan de gang.

Gerco 20-08-2020

super goede camera heel erg tevreden!!
1 pin puntje, als 1 artikel niet op voorraad is kom alles pas als dat artikel er ook is, maar het artiel komt wel snel,

super winkel

frans 20-08-2020

Al een tijdje zoekende naar een goede en betaalbare Olympus OM-D E-M1 II zag ik bij CameraNU plots een aanbieding van een toestel dat wat prijs/ beschreven kwaliteit wel aan mijn eisen scheen te voldoen. Vermits ik bij vorige aankopen bij CameraNU steeds zeer goede ervaringen had besloot ik de knoop door te hakken en te bestellen. Ik betaalde online via bancontact maar ik kreeg geen bevestiging van CameraNU. Zaterdagmorgen nog geen bevestiging en ik kreeg argwaan, was er ergens info onderschept ?
Na een aantal zeer snel en zeer correct afgehandelde mails met de vriendelijke medewerksters van de klantendienst kwam alles toch snel in orde. Ik betaalde dan per overschrijving en nu 2 dagen later heb ik mijn aankoop in handen. Het toestel is nauwelijks van nieuw te onderscheiden en het schijnt ook perfect te werken. Ik ben weer maar eens zeer tevreden met de service van CameraNU en die fijne contacten die ik hier ervaar dat vind je nergens. Voldoende reden om deze winkel als mijn leverancier van fotomateriaal bij uitstek te bestempelen! Bedankt aan al die mensen van CameraNU waar ik contact mee had want ze hebben mij letterlijk op mijn gemak gesteld.

Martijn Bonkenburg 19-08-2020

Ik als onwetende "fotograaf" had veel vragen die ik eerst via de site en later per mail had verstuurd. Steeds snel, eerlijk en duidelijk antwoord en advies ontvangen. Snelle levering. Laat in de middag besteld en volgende dag in huis. Erg blij mee.

Folkert Folkers 19-08-2020

Ik ben door anderen geattendeerd op CameraNu omdat de levering en service op een heel hoog niveau zaten. Zoals ik heb kunnen zien is CameraNu niet de goedkoopste maar wel de beste en betrouwbaarste. Dit heeft mij doen kiezen voor CameraNu. De bestelling die ik heb gedaan was vlot te bestellen, snel geleverd en in onberispelijke staat afgeleverd. Dus niets dan lof.

Bert 19-08-2020

Ik zat al een tijd te denken of ik mijn spiegelreflexcamera zou gaan vervangen door een systeemcamera. Nadat ik in de vakantie weer veel gesjouwd had met een zware rugzak was ik om: ik ging voor spiegelloos! Na verschillende websites geraadpleegd te hebben zag ik bij cameranu een mooie aanbieding: Panasonic dc g9 met een Panasonic leica 100-400 lens. Ideaal voor mijn vogelfotografie! Eerst eens gebeld met de klantenservice of ik mijn oude spullen kon inruilen. De klantenservice was een verademing. Ze waren deskundig en dachten mee in mijn keuze. In ruilen kon uiteraard en als de nieuwe aankoop niet beviel dan kon die binnen 30 dagen retour. Kijk dat geeft vertrouwen! Spullen gepakt en naar Urk gereden. Daar werd ik prettig ontvangen, mijn spullen werden getaxeerd en met de complimenten hoe ze er uit zagen werd er een heel reële prijs geboden. Wat ik prettig vond is dat dit een vaste prijs was, geen handjeklap of zo. Verder alle ruimte om de nieuwe combi te proberen. Waarbij er een eerlijk en deskundig advies werd gegeven. Y Tja en als je dan zo’n moderne lichte combi in handen hebt, dan laat je die niet meer los natuurlijk. Met achterlating van mijn oude zware spullen en wat bijbetaling ging ik naar huis met de Panasonic en bijbehorende lens. Ik ben er heel blij mee!

Peter 19-08-2020

Hele duidelijke website, ruime keuze, gemakkelijk bestelproces en snel geleverd.

d'Ouwe 19-08-2020

Prima levering binnen de gestelde tijd en en grote keuze aan materialen. Ik bestel mijn Ilford printerpapier graag bij CameraNu.
Ze zouden een 10 gekregen hebben als de bezorgdienst het pakket aan huis hadden afgeleverd en niet bij een buurman hadden achtergelaten. Onnodig te zeggen, dat ik thuis was!

Harrie 18-08-2020

Winkel in Groningen. Vriendelijk behulpzaam personeel. De keus in de winkel is natuurlijk een stuk kleiner dan in Urk, maar genoeg om een keus te kunnen maken. Prima geholpen.

Cor Groenendijk 18-08-2020

Ik heb bewust voor CameraNu.nl gekozen omdat zij aangaven het door mij gezochte specifieke artikel te kunnen leveren. Zij stelden me niet teleur: Binnen 1 dag had ik de scanner ontvangen,
Prima service !

Onno von Meijenfeldt 18-08-2020

Ik ben al een tijdje bekend met Cameranu.nl
De site werkt ontzettend makkelijk en snel, tevens zit de site boordevol nuttige informatie en tips.
Heb ook al eens te maken gehad met de klantenservice ivm een issue.
Ben hierbij optimaal geholpen en gunde ik Cameranu.nl de aanschaf van mijn Canon EOS 90D, waar ik nu ontzettend veel plezier aan beleef.

De mensen zijn allemaal klantvriendelijk en helpen je graag.
Leveringen zijn supersnel en goed.
Materialen prima verpakt, de meeste apparaten zijn natuurlijk kwetsbaar.
Daarbij hanteren zij prijzen die absoluut marktcomform zijn.
Dus mijn credits gaan naar Cameranu.nl omdat ze veel toegevoegde waarde bieden !

Ik blijf in ieder geval klant.

Gert 18-08-2020

Ik zocht een item voor mijn lens2scope. Jullie hebben dit nagevraagd bij de importeur en binnen 2 dagen kreeg ik antwoord en heb het toen besteld.
Echt actieve houding hulde

Jessica 18-08-2020

Ik was op zoek naar een bepaalde harde schijf. Na wat prijsvergelijkingen ben ik bij CameraNU.nl uitgekomen. Het prijsverschil met de andere aanbieders was vrij groot en dus erg interessant.

Hun klantenservice is uitstekend. Bij het invoeren van mijn gegevens had ik een typfout gemaakt. Helaas kwam ik daar pas achter na ontvangst van mijn factuur en bestelbevestiging. Buiten kantooruren een mail gestuurd naar CameraNU.nl en letterlijk binnen enkele minuten een bevestiging dat de correctie was doorgevoerd.

Het bestellen en het daarna volgen van het bestelproces ging makkelijk en goed. Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis.

Voldoende redenen om de volgende keer ook mijn bestelling bij CameraNU.nl te plaatsen.

E. van der Veer 17-08-2020

Vorige week maandag op de valreep een Canon 850D body besteld en betaald via de website.
Ging allemaal vrij simpel, en 20 minuten later kreeg ik de bevestiging dat de camera klaar lag (had gekozen voor afhalen in Apeldoorn).
Wat overigens een mooie winkel is, met een heel breed assortiment, en waar het aan kennis niet ontbreekt.

Wat voor mij iig telt, is dat het gehele bestelproces simpel en snel verliep. Inmiddels al meerdere accessoires besteld, dus dat zegt genoeg. :-)