EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1630 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herman 11-03-2021

Hulpvaardig, kundig en prijzen marktconform
Inmiddels ca 12 maal een product bij EP gekocht

Trudie Nannings 11-03-2021

EP Beerepoot is sowieso een prima zaak en geweldige service.
Ik bestelde een Bastard One Minute Lighter, die was níét voorradig en zou nog maanden duren dat ie er was.maar ik kreeg een betere voor dezelfde prijs. Ik vind het TOP

Ans O.K 11-03-2021

Via de site gekocht, en omdat men met onze keuken bezig was en er een container stond meteen de verpakking eraf gehaald en in de container gegooid! Maar later bleek dat ik geen inbouw koelkastje had gekocht maar een gewone, jammer want hij valt nu wat uit de toon!
Wel van het keukenbedrijf het deurtje en de roosterplint e d gekregen voor als we een inbouw willen gaan kopen!
Kon door de weggegooide verpakking niet meer ruilen , maar wel heeft men de oude grote koelkast meegenomen , en er werd gratis bezorgd!!
Als we de inbouw gaan kopen gaan we wel weer naar de EP !!

Albert 11-03-2021

Ik vind de weshop klantvriendelijk en overzichtelijk. De aflevering via transmission is een 5, omdat het alveren voor de 3e keer pas ok was.

Geachte heer N,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat Transmission, de transporteur van een van onze samenwerkende partners, 2 maal een niet thuis kaart in uw bus heeft gedaan. Aan de hand daarvan kunt u contact opnemen om een dag en tijd af te spreken.

Elise Stolk 11-03-2021

Wij hebben voor de webshop van EP Beerepoot gekozen omdat wij al jaren bekend zijn met EP Beerepoot en we weten dat het altijd in orde is, wat we er ook bestellen. Service is altijd goed.
Het is duidelijk te vinden in de webshop, alles is overzichtelijk en er is makkelijk contact te maken wanneer er vragen zijn.

Jelle 11-03-2021

Het shoppen gaat prima, website werkt goed. Het bellen voor een levering afspraak vind ik onnodig.

Daarna wilde ik retourneren.
Moest ik wederom gaan bellen om retourneren te regelen. Kon ik niet doen via centraal punt waarna ik werd doorverbonden met de winkel. Die kon mijn bestelling niet vinden....
Daarbij werd mij twee keer gevraagd wat de reden van retour was en of ik nog een ander product terug wilde. Ik kreeg de indruk dat ik mij moest verantwoorden. Vond ik niet prettig.
Daarna moest ik zelf naar de winkel (in Corona tijd) om het product terug te leveren.

Bij elkaar redenen om niet meer te bestellen en toch weer bol.com te gebruiken.

Geachte heer d K,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft.
De servicewinkel had niet moeten vragen aan u waarom het artikel terug komt, dat is aangegeven bij uw retouraanvraag, dat is ook zo doorgegeven aan de winkel zodat zij op de hoogte waren.
Het terugbrengen naar een DHL punt of winkel met klein apparatuur is wel gebruikelijk bij ons, tenzij het apparaten zijn zoals wasmachines en koelkasten, die worden afgehaald door onze logistieke partner.
Gebruikelijk loopt dit echt heel anders! Onze welgemeende excuses.

antoon appel 11-03-2021

prima winkel. werd prima geholpen! tevens ook prima geholpen met uitleg van de wasdroger.

rob 11-03-2021

in deze tijd erg moeilijk aan een vaatwasser te komen heb er 2 maanden op moeten wachten , maar de aanhouder wint wat ik wel zou willen is een kleine uitleg of installatie !

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik ga ervan uit dat u ook al contact op hebt genomen met de leverende EP:Winkel? Mocht u verder nog toelichting wensen, kunt u gerust de klantenservice mailen.
Met vriendelijke groeten,

Beltman 11-03-2021

Prima service, alles aangesloten en oude machine meegenomen.
Ik raad het iedereen aan!

Kees Peltenburg 10-03-2021

Zeer tevreden. Vlotte bezorging en goed verpakt. We doen dit zeker nog eens!

Huib van Dijk 10-03-2021

alles altijd dik voor mekaar, open eerlijk en transparant advies, en een top service

Ray 10-03-2021

Prima online shopervaring, snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke product info op de website en een soepel bestelproces met meerdere betaalmogelijkheden. Gratis verzending waarbij het product goed verpakt de volgende dag bezorgd is.

A.N.de Man 10-03-2021

Ben uitstekend geholpen,goed te woord gestaan,ze nemen in ieder geval tijd voor jou met advies geven over alle apparaten waar je om vraagt.

Lizanne 10-03-2021

EP shop vind ik zoals ik al eerder heb vermeld een super fijne winkel!
Bezorgen snel en het kontakt is ook helemaal top!

T.S.M. van Dijk 10-03-2021

"Live shoppen" was er niet bij, voor mij. Dus, nadat ik bij een coole internetshop mijn voorkeuren voor mijn kijk ervaring had getest heb ik "mijn voorkeur" bij EP besteld. Per telefoon werd er contact met mij gezocht voor het maken van een afspraak, mede ook omdat de tv ook "opgehangen" moest worden. De volgende dag al kwam zo'n mannetje met mijn nieuwe tv én de benodigde schroevendraaiers om 'm op te hangen. Cool gewoon.

Ramon Bos 10-03-2021

Persoonlijk contact, goed advies en zeer snelle levering. Levering door lokale vestiging bevalt goed. Product voldoet aan de verwachtingen.

Krisz 10-03-2021

zeer goede service altijd, ik koop mijn spullen al heel wat jaren bij Ep Hoorn top winkel 👍

Simon 10-03-2021

Alles stond al netjes gereed voor je. Petje af voor de verkopers in deze moeilijk vervelende periode.

Hayo 10-03-2021

Prima zoekfunctie. Snelle levering ondanks de Corona. Afhandelen van betaling zou van mij eenvoudiger en sneller mogen. Verder prima 👍🏼
Officiele reactie van EP.nl 10-03-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vragen wat u bedoelt met afhandelen van betaling? Heeft u het over de keuzes op onze webshop? Graag ontvang ik van u een mail, wellicht kan ik een en ander toelichten? U kunt mailen naar: klantenservice@ep.nl.

William keupink 10-03-2021

Super geholpen en uitstekende service!
TOP
Mooie overzichtelijke winkel.
Ervaren personeel.

Karin uit de Fles 09-03-2021

EP Elburg
Medewerkers zijn erg vriendelijk, eerlijk in hun advies en over de producten. Service is goed. Er wordt ook netjes aan de afspraken gehouden. Daarom kopen wij onze electtonica en witgoed graag bij EP Elburg.
Karin uit de Fles

J. Bakker 09-03-2021

Online geshopt, duidelijke website, mooie aanbiedingen en Ep heeft fysieke winkels bij ons in de buurt wat ik ook zeker belangrijk vindt. Maar nu in corona tijd is online toch een extra gemak met dezelfde service als in de winkel. S morgens besteld en s middag al geleverd Top!

F. Mulder 09-03-2021

De webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk! En de levering aan huis was al binnen 1 dag! Dus ik ben zeer tevreden

Jan 09-03-2021

Online besteld bij een lokale ondernemer. Netjes geleverd na telefonisch overleg. Oude apparaat meegenomen ter recycling.

H.Slomp 09-03-2021

makkelijk bestellen van producten en thuis te betalen en aan gesloten goede surfers.