EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christa Van der Ham- muller 04-10-2021

Online besteld , dag van bezorgen gekozen . Werd toch nog gebeld om alles goed af te spreken . Fijn !

Bas 04-10-2021

Product snel geleverd.
Helaas verpakt in een te grote doos met plastic opgeblazen “kussentjes” als vulling.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik vrees dat er op het moment geen andere passende doos in het magazijn beschikbaar was, waardoor hiervoor is gekozen.

Marjon 04-10-2021

Een vrieskastje besteld via internet. Over de bezorging werd daarna nog even persoonlijk contact gezocht. Op de dag zelf was het mogelijk om laat in de middag af te spreken zodat ik mijn tijd goed kon indelen: super! De bezorgers installeerden het apparaat en gaven nog tips voor het gebruik: heel fijn!

Vera 03-10-2021

Nette prijzen en fijn aanbod. De winkel is in de buurt zodat ik met vragen daar makkelijk heen kan gaan. Er stond alleen dat hij op voorraad was, dit was de reden van bestellen. Helaas was dat niet zo vandaar geen 10 maar een 9. Het contact met de winkel was erg prettig. Dat maakt het de 9 waard! Zij belden direct toen de koelkast bij hen binnen was en hebben hem direct geleverd.

Allard 03-10-2021

Super goede service. EP belt zelf voor het maken van een afspraak. Vanwege een opgebroken weg kon de chauffeur niet bij ons huis parkeren maar moest 100 meter lopen met de wasmachine (op een steekkar), maar dit was geen enkel probleem.

Uzi 03-10-2021

Ging allemaal heel snel en duidelijk mails hoe het verder ging lopen, pakje is goed ingepqkt en netjes afgeleverd,ben er heel blij mee.. even sparen voor de volgende aankoop.👍🙃

FB 03-10-2021

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Een inductiekookplaat gekocht. We kregen een leen kooktoestelletje mee, zodat we evengoed konden koken, tot de inductiekookplaat geleverd werd.
Top!

Jeannette 03-10-2021

Kookplaat besteld snel en goed geleverd ben zeer te vreden!!
Direct via het magazijn EP geleverd .

Samir 02-10-2021

Ik gebruik dit bedrijf voor de eerste keer voor een vaatwasser... Twee jongens kwamen en installeerden de nieuwe vaatwasser en leverden het af... en namen de oude mee... ze waren erg aardig... Ik raad dit bedrijf en de levering is op tijd.

S 02-10-2021

Heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Super goede service! 👌🏻
Ga zo door!

Peter Steltenpool 02-10-2021

De website was makkelijk te vinden, en het bekijken en beoordelen van de verschillende TV' toestellen was heel makkelijk.
Het bestellen ging heel vlot, en het contact daarna ging ook heel goed. de levering was heel vlot.

IJsselstein 02-10-2021

Druk gezin, vaatwasser kapot. Op zondag een nieuwe inbouw vaatwasser online gekocht, direct dezelfde dag werd er gebeld om een afspraak in te plannen. De dinsdag erop op afgesproken tijdstip ingebouwd en geïnstalleerd. Zelfs nog even een plintje bijgezaagd om hem echt goed passend krijgen. Dit is precies de reden waarom we de vaatwasser bij een lokale partij hebben gekocht. Top service!

Hein 02-10-2021

Duidelijk en goed contact, zowel telefonisch als per mail en snelle levering.

Arno 02-10-2021

Op de website wordt vermeld dat het oude apparaat gratis wordt meegenomen, echter bij aflevering van de nieuwe frituurpan was de chauffeur niet bereid om de oude pan in ontvangst nemen.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Kleine artikelen, ook een frituur pan valt hieronder, worden altijd geleverd door DHL. Zoals u elders op onze site kunt lezen nemen DHL, Postnl ed geen oude kleine apparaten mee. U kunt wel altijd het apparaat bij uw dichtsbijzijnde EP:Winkel inleveren, zij voeren dit dan met plezier voor u af.

Mariska Van de Schootbrugge 01-10-2021

Werdt goed geholpen en snel
Vriendelijk personeel en zou er zo weer bij bestellen

Peroti 01-10-2021

Ik zocht een goede goed koop wasmachine , toevallig kwam ik op deze site, en zag Beko wasmachines met redelijke
goede reviews over dit merk.

Bestelling was snel gedaan en binnen zeven dagen geleverd.
Het artikel is zoals omschreven.

ria 30-09-2021

geweldige service, vriendelijk en behulpzaam, meedenkend, goede aanbiedingen. Erg blij met mijn aankopen, kopen al jaren hier en altijd geweldig, voor ons geen negatieve ervaringen

Hoekstra 30-09-2021

Prima webshop met bezorging door een lokale winkel. Ik werd netjes werd gebeld om het bezorgmoment te plannen en ook een belletje vlak voor bezorging. Keurig netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

Hannah 30-09-2021

Snel geleverd, goede communicatie.
Super mooie aanbieding LG Oled televisie. Heb veel vergeleken en ben blij met mijn aankoop!

Maritza Koster 29-09-2021

Vaatwasser gekocht en laten plaatsen door Swaak. Zeer tevreden over de afhandeling. Vriendelijke bezorgers en mooi geïnstalleerd in onze keuken. Zelfs gratis de kraan vervangen omdat hij niet meer dichtging. TOP!

Anoniem 29-09-2021

De snelheid die ze beloven maken ze waar, maar jammer dat er geen gratis installatie bij in zat

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. U zult ongetwijfeld begrijpen dat voor installatie twee personen mee komen en dat zal ook moeten worden betaald.

Cobie Neijzen 29-09-2021

Besteld in Hoorn en zou het ophalen in Volendam maar door omstandigheden was dat niet mogelijk in overleg werd het keurig thuisbezorgd. Super geregeld.

JJ Bouquet- van Dijk 29-09-2021

Ze bellen meteen als je een grote bestelling hebt gedaan om een dag af te spreken.

Vriendelijk en een goeie service!

Jolanda van der Linden 29-09-2021

Gekocht bij EP Piet Gruyters in Helmond, savonds om 17 u besteld, en smorgens om 10u al bij ons thuis bezorgd, netjes op zijn plek gezet en oude vriezer meegenomen. Wederom TOP service zoals we dat bij Piet Gruyters gewend zijn !

Eef 28-09-2021

Snelle levering, prima product.
verder niets op aan te merken
Er is contact geweest wanneer het product geleverd zou worden en een redelijk strak tijdstip en niet een tijdsbestek dat je de hele middag moet zitten wachten op je levering.