EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1626 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Shirley Van Loenen 03-12-2021

Goede service . Goed advies en netjes aangesloten door de winkel . Uitleg hoe het apparaat werkte

P vd Put 03-12-2021

Scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke site. Mijn zoons en ik zijn helemaal blij met de nieuwe televisie!

JG 02-12-2021

Voor Black-Friday wilde ik een nieuwe TV aanschaffen en hield daarvoor de prijzen in de gaten. EP triggerde mij met een reclame-folder met scherpe prijzen, veel scherper dan elders via internet te vinden. Dat is nog eens transparant en duidelijk!
TV is via bezorgdienst netjes afgeleverd, waarbij je het moment van bezorging kan afstemmen. Erg prettig.
Al met al zeer tevreden.

Ipad 02-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke site!
En bij de artikelomschrijving is ook alles te vinden wat nodig is.
Kortom voor herhaling vatbaar.

Sander 02-12-2021

Goed geholpen en goede service na de koop. De prijs is ook goed. Raad iedereen deze winkel aan.

Erik Jongkind 02-12-2021

Aangeraden om de Samsung HW-Q800A te plaatsen onder een 55"samsung TV. Goede soundbar met fantastisch geluid en Dolby Atmos. Laagste prijs ten tijde van Blackfriday. Ook snel geleverd door een alternatieve bezorgdienst ipv Postnl of DHL. Fijn.

Kees 02-12-2021

Grote en overzichtelijke winkel met vriendelijk en kundig personeel daar door een goede keuze kunnen maken

Barbara 02-12-2021

Goed verpakt en nieuw in doos. Dit is mijn 2de set. Ben er weer blij mee. Dezelfde eerste set van andere grote shop was al geopend geweest.

Jarin 02-12-2021

Via internet een tv besteld en deze afgehaald in de winkel. De winkel Iet er prachtig uit en het personeel is enorm vriendelijk.

R. CAPITEIJNS 02-12-2021

Onze oude tv ging stuk en ik kreeg reclame van EP Beerepoot. Gelukkig kon ik online bestellen, de winkel is wat verder weg.
Ik kon de datum invullen van levering, de chauffeur sms te dat hij er aan kwam, prima geregeld!! Klasse!!

Joost 02-12-2021

Fijne winkel. Service was fijn. Product besteld en kwam goed verpakt binnen en op tijd. Zeker de moeite om vaker bij te bestellen.

Justyna 02-12-2021

Vriendelijke bezorgers. Alles netjes achtergelaten oude machine en alle verpakkingen weer meegenomen.

Maurice 01-12-2021

Na telefonisch contact besloten om mijn tv op te halen in plaats van bezorgen. EP een zorg ontnomen en ik eerder blij gemaakt met de nieuwe tv.

José 01-12-2021

Gewoonweg super!! Bestelling van mijn super gave Samsung watch 4 had ik de volgende dag al in huis. Nette website en alles is zeer duidelijk. Ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige website is

Lucinda steenbakker 01-12-2021

De medewerkers van dit filiaal zijn heel vakkundig, vriendelijk en hebben ook nog eens humor op de juiste momenten! Het was echt een hele fijne winkel ervaring! Ook ben ik erg tevreden over de service van het leveren, er werd van te voren gebeld dat ze onderweg waren. echt een top communicatie! mijn complimenten!!!!

Ellis 01-12-2021

Snelle levering, goed product! Ik zou zeker nogmaals een bestelling plaatsen!

Flowers 01-12-2021

27-11-2021 de LG OLED65G1RLA gekocht bij EP de Beerepoot in Hoorn. Vanaf het begin tot eind een zeer goede begeleiding gehad met de aankoop omdat ik nog erg twijfelde tussen 2 modellen. Ik kom hier zeker nog eens terug, ook al ligt het niet in de buurt waar ik woon (Almere).

M Bakker 01-12-2021

Goed product, mooie prijzen en super snelle levering!
's Avonds een TV van 25kg besteld en de volgende dag geleverd

Eric Jan van Lieshout 01-12-2021

top service en altijd een praatje en daarbij nog een gezellige winkel ook makkelijk online bestellen en ophalen in de winkel of het word gewoon bezorgd

Harold 01-12-2021

Perfecte service! Vrijdag avond besteld, zaterdag al gebeld voor de levering. Maandag geleverd, 14.00 toen bleek verpakking stuk en de TV die erin zat helaas ook maar om 17.00 dezelfde dag werd er een nieuwe gebracht.

BasH 01-12-2021

Keurige service, mooi product en aardige bezorger. Snelle levering en van tevoren bericht gehad over het tijdstip. Fijn ook dat jullie zelf leveren en niet via de post.

j.Bais 01-12-2021

Mooie producten en snelle service en een goede communicatie direct naar de klanten toe.

Vriendelijk bezorgers met een lach en een bedankje van hun uit naar mij als klant, bedankt ;-)

Veel keuzens en technische uitleg over de producten en betalings mogelijkeheden .

Conclusie een top bedrijf en service gericht .

Hajrudin 01-12-2021

Prima schop alles wat netjes op tijd afgeleverd
en op gewenste plek neergezet en afgesloten

Ro Lemonis 01-12-2021

ik heb een Kamado Bbq gekocht die zeer scherp geprijsd is. vriendelijke medewerkers aan de telefoon die erg behulpzaam waren met de vraag of de pallet door de voordeurpaste, medewerker is direct naar het magazijn gelopen om de boel op te meten.
dag erna alles keurig op tijd geleverd al met al een aanrader. Hier gaat zeker de slogan op "alles voor een glimlach" maar dan met mooie groen grijze kleuren.

Paul 01-12-2021

Uitstekende service. TV op zondag besteld (voor de scherpste prijs in Nederland!), maandagavond werd deze bezorgd en hing hij aan de muur. Vragen werden binnen no time beantwoord.
Dit was mijn eerste aankoop bij EP en zeker niet de laatste.
Echte aanrader!