EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1654 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annelies Koks 17-07-2022

Noodgedwongen iets via webshop besteld omdat het via de winkel in rotterdam hillegersberg niet kon. Best tevreden maar toch ga ik liever naar de winkel.

kimberley van essen 17-07-2022

De medewerkers van EP zijn super vriendelijk, en je bestelling word snel bij je geleverd :)
Fijne ervaring met deze winkel!

Diane 17-07-2022

Heb een mobiele airco van Inventum goede service en makkelijke betaling goed bezorgd en advies gekregen had er een paar vragen over ,en meteen t andwoord gekregen ze weten wat ze zeggen heb nu al een paar keer de airco in gebruik gehad en doet aan de eisen wat er beschreven stond koelt heerlijk dus al bij al perfect en 10 sterren ik beveel t zeker aan een goed aanwinst

Sylvia 17-07-2022

Vriendelijk geholpen en probleem rond levering door klantenservice goed opgepakt. Ik ben steeds op de hoogte gehouden mbt de stand van zaken

Jaap de boer 17-07-2022

Na enige twijfel en toch ook wel wat op internet te hebben afgezocht.
Hebben we toch besloten om de lokale winkels te steunen. Nadat we in de winkel onze wensen hebben aangegeven heeft het personeel ( Jack) Ons geweldig geholpen en zijn we met een Tv voor onze dochter en een goed gevoel weer naar huis gegaan.

Ray Bouma 16-07-2022

Eenvoudig bestellen op de site. Bezorging is perfect geregeld. Er wordt netjes contact met je opgenomen over de bezorgdag. Snel, netjes en correct!

Dave 16-07-2022

De website van EP is overzichtelijk en duidelijk.
Product informatie compleet.
Bestelling vlot, idem aflevering. Er werd persoonlijk contact opgenomen over de aflevering. Het betrof overigens een Zanussi koel/vries combinatie type ZTAN24FUO. Erg tevreden over dit apparaat. Bij aflevering is oude koelkast meegenomen, nieuwe keurig uitgepakt en aangesloten en verpakkingsmateriaal meegenomen. Ook nog prima uitleg gekregen. Al met al een goede keuze.

Anja 16-07-2022

De service van EP Baas Assen was prima ! Er werd contact met mij opgenomen na de online bestelling zowel via de mail als telefonisch. De levering ging correct met uitleg , installatie en deurwisseling ( koel/vriescombinatie). De aankoop maakt me blij , veel ruimte en heel weinig geluid.. een tevreden klant.

LeonSoest 16-07-2022

Ruime keus met goede en duidelijke informatie op de website. Op zondag besteld en maandag direct gebeld voor levering en plaatsing op de door mij gewenste dag. Prima geregeld. Monteurs kwamen samen. Nette en vlotte plaatsing van de inbouwvaatwasser. Top!

Leonie 16-07-2022

Ruime keuze in assortiment, ook in prijs-kwaliteit. Goede toelichting op producten en producten op voorraad, waardoor snel het gewenste product in huis!

Schagen 16-07-2022

Geweldige service van X super bij aansluiten en instellen en een duidelijke uitleg.

Coen 15-07-2022

De webshop is duidelijk en maakt een keuze goed mogelijk. Het telefonische contact daarna was erg duidelijk en de gemaakte afspraken werden netjes opgevolgd.

Winkel in brandwijk 15-07-2022

Waardeloze winkel.
De stofzuiger die er zou zijn was er niet.bleek later,
Ik zou als vergoeding een stofzuiger krijgen die 12 euro duurder was, dat was niet zo.
Oude stofzuiger zou mee worden genomen,was niet zo.
Een ongeïnteresseerde man aan de telefoon vond mij duidelijk een zeur.
Hier ga dus niet meer naar toe, ik koop mijn nieuwe Miele wel ergens anders.

Peter Teunissen 15-07-2022

snel geleverd nette en behulpzame bezorger
goede machine tegen een redelijke prijs

Esther 15-07-2022

Zeer snelle reactie en levering. Aardig personeel en goede service. Ik raad iedereen aan hier zijn elektronica witgoed e.d. aan te schaffen....! Wij kochten een extra koelkast van hisense met vriesvak ( ook om mee te nemen op vakantie) werkt perfect!

Jan en Mirjam Mussers 14-07-2022

mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en zeer kundig personeel. Werden heel goed geïnformeerd over de vrieskast die wij uiteindelijk gekocht hebben.

Paul 14-07-2022

Vorige week een koelkast gekocht, dag erop werd hij al geleverd! Supersnel en goede service.

Caroline Bosters 14-07-2022

Ik ben zeer tevreden met deze shop ik was opzoek naar een e reader voor mijzelf en vindt het erg belangrijk dat je producten bij een plaatselijke ondernemer zoals EP Heijnen uit Heerle waarmee ik telefonisch contact heb gehad en mij met een goed advies om de e reader via hun website te bestellen. Dus dit heb ik gedaan en de volgende dag is mijn pakketje aan huis bezorgd ik ik nu met veel plezier nu de boeken kan lezen en nu al zeer tevreden over mijn kobo libra 2 e reader ben .De volgende keer bestel ik weer via firma Heijnen en raad iedereen aan om eens op hun site of in de winkel te gaan kijken en denk net als ik aan de plaatselijke ondernemers want die hebben nog echt de tijd voor de klanten en de nodige informatie over de producten en goede service, en de prijs is vaak het zelfde als de grotere bedrijven. Dus wees loyaal en koop lokaal.

J. Heinle 13-07-2022

Online besteld, snelle levering.
Vriendelijke monteur, gaf goede uitleg, nam de tijd!
Ruimde verpakkingsmateriaal op en nam het mee,! Top.

Edwin 13-07-2022

Online besteld en product lag klaar in de winkel zoals vermeld bij aankoop, in de winkel zeer klantvriendelijk geholpen en goede kennis van het product

Rudy97 13-07-2022

Snelle levering van een goed product, zelf makkelijk te installeren
goede communicatie over de levering

Leo 12-07-2022

Duidelijke website/shop.
Over het algemeen redelijke prijzen.
Altijd een goeie service.
Wanneer het nodig mocht zijn kun je zo even bij de lokale winkel binnenlopen.
In de webshop vaatwasser besteld die zonder mankeren toch thuis werd bezorgd door de winkel.

Willie 12-07-2022

Geweldige shop om te bestellen en zeker de service vond ik prachtig.
En de bezorging tot in de puntjes verzorgd.
Ik kan deze winkel zeer aan bevelen.
Mijn volgende product ga ik met 100% weer bij deze shop kopen.Super fantastisch.

Desiree 12-07-2022

Snel, vriendelijk en wat beloofd word maken ze waar, top service!!!

Ik had online een bestelling geplaatst en werd meteen daarna gebeld dat het niet op voorraad was, dag er na was het al binnen en zouden ze tussen 14:00/15:00 uur komen, precies om 14:00 uur stonder er twee vriendelijke heren om mijn koelkast te leveren, kortom geweldig!

Silke van Deelen 12-07-2022

Snelle levering, keurig naar binnen gebracht. Volgens jullie website heeft het product goede reviews. Ben benieuwd of wij over de koelkast zelf ook zo tevreden zijn. Met de prijs en levering is in ieder geval niets mis :)