EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

van dr molen 30-07-2022

goede site een losstaande vriezer gezocht. deze via de fysieke
winkel besteld . Netjes op tijd geleverd.

Jochum 29-07-2022

Overzichtelijke webshop met duidelijkheid over prijzen en kosten,
De levering (volgende dag) ging keurig.
Aanrader voor aanschaf van apparatuur en waarbij ook het woord nazorg wordt van toepassing is.

frankyboy 29-07-2022

Het pakketje werd 4 dagen te laat afgeleverd, elke dag kreeg ik een email met de verwante aankomst tijd die dag, maar niets dus.

Harry Jacques 29-07-2022

Goede aanbieding voor een nieuwe laptop van Asus en plezierig, kundig in klantcontact, snelle levering.

Vincent 29-07-2022

Prima winkel. Keurig contact over de levering. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam.

Jesmattie 29-07-2022

Ik vind het uitstekend en de mensen zijn klantvriendelijkheid en ik zou nog meer.mensen garanderen om bij jullie te kopen

Corts 29-07-2022

Mooie winkel en service prima, aardig personeel. Gelukkig hebben we hier in Groenlo nog een giede winkel voor witgoed en radio/tv.enz. top!!!!

Linda 29-07-2022

Binnen 15 minuten nadat ik mijn order online ingelegd had, kreeg ik een telefoontje met een aanbieding voor een upgrade.

Fred 28-07-2022

Ik had voor EP gekozen omdat het apparaat wat ik wilde kopen op dit moment alleen bij EP beschikbaar was en zeer snel werd geleverd (vanuit centraal magazijn). Bovendien is de winkel waar ik voor had gekozen bij mij in de buurt, echter werd mij bij afronding van de bestelling echter duidelijk dat een andere winkel, 18 km verderop, eventuele service verleent. Een beetje vreemd ...........

Arno 28-07-2022

Mooie winkel ,zeer tevreden over de adviezen van vakkundige medewerkers.
Komen er altijd voor elektronische apparatuur

GH 28-07-2022

Wij hebben voor deze shop gekozen i.v.m. de prijs en kwaliteit van artikel wat we zochten. deze site is overzichtelijk en je kunt er makkelijk vinden wat je zoekt. het bestellen en betalen ging makkelijk en het artikel werd snel en goed verpakt geleverd.
wanneer geleverd wordt was ook goed te volgen

Inge 28-07-2022

Wij zijn tevreden over de service van de winkel en zullen zeker jullie aanbevelen aan familie leden.

Ruud van Ooijen 28-07-2022

Bij het online zoeken naar een inventum inbouw koelkast die bij een andere winkel niet op voorraad was kwam ik bij EP in Hoorn terecht. Na de koelkast bestelt te hebben werd ik keurig per mail en telefonisch op de hoogte gehouden. Ook heb ik voor informatie 2 keer gebeld en ik werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Het liep soepel en volgens afspraak, de 2 monteurs die de inbouw koelkast kwamen monteren waren heel vriendelijk, werkten goed en netjes. Kortom een top zaak en ik geef EP Beerepoot een 10

ErikO 27-07-2022

Duidelijke levertijd die ook waar gemaakt werd. En bij levering werd alles netjes conform opdracht geleverd

Giant 27-07-2022

Geweldig!! Top service! Goed advies! Veel keuze! Persoonlijke benadering!!!!

Moria 27-07-2022

De bestelling is online geplaatst. Een paar uur daarna werd ik gebeld met een vraag over de levering. EP bood aan de mobiele airco de volgende dag te zullen leveren in plaats van 2 dagen later, zoals tijdens het online koopproces werd aangegeven, omdat er in de planning een levering in mijn woonomgeving was weggevallen. Dat vind ik echt super!

Natasha 27-07-2022

Heb een koelkast en een kookplaat gekocht. Super mooi en heel functioneel. Ze werden netjes bezorgd. Mijn kookplaat was helaas niet meer voorradig maar dat was netjes opgelost door de heren uit de winkel en werd goed op de hoogte gehouden tot en met bezorging en installatie ervan.

Blaset 26-07-2022

EP GRAVENZANDE is een aanrader. Service is werkelijk met hoofdletter S. Zowel de telefonische informatie en de bezorging en het installeren geven mij het vertrouwen om in de toekomst vaker te kijken/kopen bij EP Gravenzande

Giant 26-07-2022

Geweldige service en productkennis. Adviseren, leveren en installeren en assisteren bij storingen. top.

Paul 26-07-2022

Bestellen gaat simpel en goed daarna werd het toch wat stil; na rappel werd ik geïnformeerd over de levering
Dat ging weer snel en goed; dus ik ben en blijf klant

Reinier Verbeek 25-07-2022

Perfecte service, goed advies. Eerst via het centrale nummer goed advies, Toen in de winkel nogmaals. En ik kon de machine meteen meenemen, toen ze merkten dat mij dat beter uitkwam, Iemand fietste meteen naar het magazijn ervoor en pakte de machine uit en hielp bij het laden.

Angela 25-07-2022

Bestel vaker bij EP. Altijd snel geleverd, grote voorraad en fijne aanbiedingen.

Fred 25-07-2022

Fijne webshop, artikelen met duidelijke omschrijving. Prima communicatie over de bestelling. Snelle bezorging, dinsdag in de middag besteld woensdagochtend in huis.

Bart knapen 25-07-2022

Ik kan alleen zeggen wat een top service ze denken met je mee ze zijn erg klantvriendelijk &
Klantenservice is gewoon een DIKKE 10

EP mierlo top winkel

EP Vaassen 25-07-2022

Betaling via visa gaf problemen maar is uiteindelijk toch gelukt! Keurige en snelle afhandeling van mijn order