EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2518 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Kevin 20-05-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie en aardige nette installateur van de koelkast!

Bert 20-05-2022

Professionele uitleg en altijd een Top service
Van het vriendelijke personeel.

Rsy 20-05-2022

Topservice. Echt wie ik ook aan de telefoon had. Miele oven voor mij bestelt afgeleverd op z'n plek gezet. Lieve mensen dank je wel. Ik was heel lang op zoek naar deze oven en jullie hebben dat voor mij besteld. Service die ik hier in Amsterdam niet meer gewend ben. Mijn zien jullie zeker terug.

Ria van Dam 20-05-2022

Wij zijn s'morgens in de winkel in Zetten geweest.
Goed advies gehad en hebben een wasmachine gekocht die ze de zelfde dag nog gebracht en aangesloten hebben. Vriendelijke medewerkers!

Kitty 19-05-2022

Hebben hele goede ervaring met winkel in Zeeland. Vriendelijk behulpzaam personeel. Heb smart watch on line besteld bij ep en ook dat is heel goed bevallen

fam. Randwijk 19-05-2022

Onze Miele stofzuiger powerline was stuk. Voorbereidend werk gedaan, onze keuze was gevallen op de Miele stofzuiger C3 ecoline silence (Gereduceerd geluid i.v.m. het dragen van 2 hoortoestellen).
Met deze informatie naar de winkel van E.P. Beerepoot te Schagen.
De verkoper v. W. aangegeven welke stofzuiger wij wilden. Deze kijkt in zijn bestand, loopt weg en zegt: "Ik weet het al". Uiteindelijk komt hij met de Miele C3 Powerline, met de mededeling dat deze hetzelfde is. Uiteindelijk overgehaald om de C3 Powerline aan te schaffen. Bij thuiskomst toch niet tevreden met de aankoop. Deze teruggebracht en het aankoopbedrag terug ontvangen.
Mededeling van de medewerker dat deze stofzuiger niet via de winkel aan te schaffen was.
De Miele C3 ecoline silence was wel via de Webshop van E.P. Beerepoot te bestellen. De winkel zelf kon dit niet doen, dit moesten wij zelf doen.
Uiteindelijk hebben we dit ook gedaan.
Verkoper bleef volhouden dat er praktisch geen verschil was met beide stofzuigers.
Bij ophalen van onze stofzuiger hebben we in de winkel het aantal decibel gemeten.
De Miele C3 ecoline silence gaf ca. 65 decibel aan, de Powerline zat op ca. 84 decibel.

Romy 18-05-2022

Ik heb bij EP een gasfornuis en koelkast besteld ongeveer 2 weken geleden op de vrijdag. Zij belde mij na het weekend meteen op om een afspraak in te plannen voor levering kortom super snelle levering. De jongen man die het kwam leveren was erg vriendelijk en maakte nog even een babbeltje met mij terwijl hij mijn gasfornuis aansloot.

EP is zeker een aanrader!

Erik 17-05-2022

Super makkelijk te bestellen via de site.
En wat een service door een leen-stofzuiger beschikbaar te stellen omdat de levering op zich liet wachten.
Fantastische service, die je zelden tegenkomt!

Interbert 17-05-2022
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Een zeer goede winkel, klantvriendelijk en een goede service. De koelkast wordt netje op de 1ste verdieping voor de deur afgeleverd. De bezorgers krijgen van mij 5 steren.

Eva 17-05-2022

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering, waarbij we s ochtends te horen kregen hoe laat de bezorging zou zijn. Klopte precies!
De koelkast hebben we nog niet in gebruik genomen, dus daarover kan ik niks zeggen. Maar hij was bij EP wel goedkoper dan bij andere winkels.

Rosita 16-05-2022

Goed wasmachine Goede service en klant vriendelijk,de jongens geeft goed advies

Michelle 16-05-2022

Via internet een bestelling gedaan en kwam zoals beloofd. Een onderdeel was beschadigd in doos, dat direct gemeld en het was geen probleem. Het onderdeel zou opnieuw worden aangevraagd en heb ook direct een mail van de leverancier ontvangen dat het zou worden opgestuurd. Al met al een prima service en zeer vriendelijke, bekwame en eerlijke mensen.

Diny van Ginneken 16-05-2022

Word hier altijd goed, netjes en vriendelijk geholpen. Ook de communicatie is prima.

Ingrid 15-05-2022

Al vele jaren onze vaste winkel voor al onze huishoudelijke appparaten. Snelle levering en vakkundig wordt alles geplaatst en/of geïnstaleerd. Goede en vriendelijke service.

Jelle 15-05-2022

Keurig nette feedback, over een besteld artikel, met het voorstel deze bestelling aan te passen, in een fabricaat, welke op voorraad ligt en ook nog eens 10 euro goedkoper is.

Ireen 15-05-2022

Hoewel op de website de verzendmethode mij aanvankelijk niet duidelijk was - ophalen in een winkel of toch thuisbezorging? - gaf een telefoontje naar de firma snel duidelijkheid. Ik kwam snel bij de juiste persoon terecht die me vriendelijk te woord stond.

John Schijven 15-05-2022

Ik zocht een Sonos Beam en omdat ik altijd naar EP Jan Verdaas Ga in Oudenbosch maar die had hem niet op voorraad ook in het centraal magazijn van EP was het artkel niet bij EP Beerenboot wel dus heb ik hem daar besteld .

Maurice 15-05-2022

Prima prijs en goede service.
Product was niet op voorraad binnen half uur gebeld of een alternatief een optie was.
In mijn geval niet en week later op de afgesproken tijd geleverd.
Enige wat gek is, is dat de aanbieding voor extra garantie (5 jaar) nergens op papier staat.
Ik ge er echter van uit dat ik dat niet nodig heb maar je weet maar nooit

Linda 14-05-2022

Leuke actie. Prima service. Even een belletje t.a.v. de exacte levering en de spullen keurig bezorgd aan huis.

Manon 14-05-2022

Snelle levering, prima product en een perfecte service.
De koelkast is netjes in de verpakking helemaal naar mijn appartement gebracht (geen lift aanwezig)

Dirk 14-05-2022

Snelle levering, mooi product en nette afhandeling en een mooie prijs!! Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn koelkast.

Sjors 14-05-2022

Goede service en erg vriendelijk, dit mis je vaak vij grotere ketens die alleen willen verkopen zonder service te verlenen.

Frank 13-05-2022

Duidelijke website, goede aanbieden en product werd ook nog eens snel geleverd, top!

Jolanda 13-05-2022

Bestelling via internet en woensdag al binnen. Prima. Zo hoort t ook idd. Ze belden wanneer te bezorgen. En ook goed nagekomen.

Jo 13-05-2022

snelle levering en weten waar ze het over hebben en wat ze verkopen en dat vind ik het grootste pluspunt.

Bert 13-05-2022

EP is duidelijk, maar vooral gekozen, als onverhoopt dectechniek je in de steek zou laten. Dan ben je blij dat je bij EP gekocht hebt. Goede service en geen gedonder. Ook eerst naar de winkel geweest voor info. Duidelijke en eerlijke uitleg en geen mooie praatjes om je wat aan te smeren. En zo hoort het ook. Daarom kom ik graag bij EP

Arjan van Loon 13-05-2022

Bestelling netjes afgehandeld. Product was niet op voorraad, maar ben hierover correct telefonisch geïnformeerd. Levering op het gewenste aflever moment toch gelukt. Goede service.

Tom 13-05-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe radio en kwam vanwege de scherpe prijs bij EP terecht. Duidelijke website met goede informatie scherpe prijs, snelle levering. Kortom: uitstekend!

Hans 13-05-2022

Makkelijke site, goede vergelijking mogelijk tussen de produkten en een leuke aanbieding gevonden.

N. Zeemans 13-05-2022

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop bij Baas en tevreden over de medewerker die de afwasmachine geplaatst heeft.

Petra 13-05-2022

Alles keurig geregeld en zeer vriendelijk
Bezorger wasbeer behulpzaam
Goede artikelen

Dirk 12-05-2022

wasmachine online gekocht die op voorraad was. Was hij niet toen 12 dagen aan het lijntje worden gehouden met dan wordt hij geleverd. iedere keer niet. Steeds zelf moeten bellen naar de klanten service. iov andere gekocht. Die was goedkoper en wel meteen leverbaar. heel blij mee dat we weer een wasmachine hebben. gelijk opgehaald. Ze zouden gelijk het verschil terug storten. wacht er nu al 4 dagen op. Wat een slechte service.

A.Wil 12-05-2022

Prima service van Corona Den Hoorn. Hun voorraadbeheer is prima in orde. De gewenste TV was op voorraad in Den Hoorn en dat klopte. De volgende dag werd ik al opgebeld of ze meteen de TV konden brengen en installeren. 30 mins later kwamen ze met de TV. Weer 30 mins geïnstalleerd en de oude tv en verpakking meegenomen. Geweldig!

Jose 12-05-2022

Ik vind de site,overzichtelijk.de artikelen zijn goedkoop.geweldige service,ook bij levering.

Anna 12-05-2022

Snelle service, ben zeer tevreden met het product, vriendelijk personeel, ik kwam de winkel binnen op woensdag, en op zaterdag was het geleverd.

R Velthuizen 12-05-2022

Mooi product, snel besteld,hele snelle levering
Goede garantie, zeer degelijke,betrouwbare winkels

Marjolein 12-05-2022

Fantastische service heel vriendelijke bezorgers goede uitleg van de wasmachine ook telefonisch goed tewoord gestaan. Heel blij met mijn aankoop machine doet het goed. Zou zeker anderen aanbevelen bij Boelaars te kopen.

Peter 11-05-2022

Handige site, de producten zijn overzichtelijk en duidelijk omschreven, de prijzen en specificaties zijn makkelijk te vergelijken met de vergelijk-tool bestelling, snel en correct geleverd

maarten cools 11-05-2022

Ben goed tevreden over deze winkel word telefonisch goed geholpen en snel geholpen super

Moon 11-05-2022

Mijn oven snel en makkelijk besteld. Goede uitleg en specificaties op de website. Snel in huis. Door een vertraagde dhl nog contact gehad met de klantenservice. Ook hier erg netjes te woord gestaan.

Janneman 11-05-2022

Ontevreden over het feit dat er niet achteraf betaald kon worden met Klarna. Kon alleen met iDeal betalen. In dat er wel reclame gemaakt wordt voor achteraf betalen.
Tevreden met het product en de levering hiervan.

Jan Pieter 11-05-2022

Ik heb voor het eerst online bij EP.NL een BBQ aansteker, the Black Bastard one minute lighter, besteld, zeer aantrekkelijk geprijsd, snel en goed afgeleverd, helemaal top geregeld door EP Beerepoot ism DHL. Heb nog meer BBQ accessoires van The Black Bastard nodig en ga bij EP.NL Beerepoot kijken naar hun aanbiedingen hiervoor

Anoniem 11-05-2022

Ik koos deze winkel omdat het dicht bij huis was. Wilde mijn aankoop op de fiets gaan halen. Kreeg ik net voordat ik wilde gaan een telefoontje dat het artikel 20 km verder op ligt. Helaas. Niet nu maar morgen kom ik het halen.
Telefoontje was welkom. Liever had ik het op mijn gekozen adres gehaald. Dan een 9. Nu een 8

Sonja 11-05-2022

Super! Wasdroger die ik had besteld was niet op voorraad.. door te late levering van leverancier, maar na telefonisch contact en perfecte informatie een ander model uitgezocht.

Jaap 11-05-2022

Personeel is altijd behulpzaam bij de keuze en bezorging meer dan OK. Niet altijd de goedkoopste misschien, maar wel een uitstekende service en waar krijg je dat nog tegenwoordig.

Erna Koster 11-05-2022

Goed geholpen en probleem oplossend. Nadat de aankoop gedaan was , was er een probleem met leveren. Dit goed gecommuniceerd en opgelost. Top!

Lisette 11-05-2022

Top! Goede levering en goede verpakking. Product bevalt ook nog erg goed!..

Martine 11-05-2022

Vorige week een frituurpan besteld, mooie prijs en gemakkelijk te bestellen. Alleen de levertijd was niet aangegeven, want via de knop om de leverdatum te kiezen werd ik naar de betaalpagina gestuurd. Maargoed, hoe lang kan zoiets nu helemaal duren tegenwoordig?

Helaas laat de levering nogal te wensen over. Zeer slechte aanduiding van de leverdatum en tijd via Trans Mission. Ook leveren ze niet bij buren. Ik was niet thuis omdat ik niet wist dat ze kwamen, dus had een kaartje in de bus om een nieuwe datum af te spreken.
Gepland voor 2 dagen later, hele middag zitten wachten voor niets want de zending was vertraagd las ik uiteindelijk in een mail later die avond.
1 week later nog niets ontvangen... ik ben benieuwd wanneer ze komen en wat ze doen als ik weer niet thuis ben.
Had ik nu maar dat tientje extra betaald bij een andere leverancier.

peter 11-05-2022

Hier een warmtepomp droger besteld,achteraf bleek deze niet meer leverbaar.
Kreeg ik een luxere uitvoering voor dezelfde prijs,hier belde ze zelf voor op!
En een dag later bezorgd dus top service en goede communicatie,erg tevreden!!

C Dekke 10-05-2022

Prima snelle service en netjes afgeleverd. Netjes gebeld na bestelling dat aflevering niet voor maar na het weekend zou plaatsvinden.