EP.nl - Reviews & Ervaringen

8,9 Lees 2098 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1308 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Mensen 23-04-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Geweldige service!

Duidelijke uitleg over de verschillende soorten en merken waarbij geen sturing is naar 1 soort maar je echt je eigen keuze kunt maken.
Daarnaast snelle service waarbij ze alles keurig uitleggen en voor je aansluiten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jmj heijnen 23-04-2018 In de winkel gekocht
ep-tummers Panningen

goede sevice

deze winkel gekozen daar via internet deze als goedkoopste stond vermeld voor een e reader. Tevens kregen we daar goede uit leg en als er iets kan ik er altijd heen om raad te vragen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.Jong, Blokker 23-04-2018 In de winkel gekocht

e-reader

ze nemen alle tijd en leggen alles ook goed uit, desnoods op een andere dag dan van de aankoop,personeel is zeer behulpzaam, en over het algemeen goes onderricht,

T.v Dulmen 23-04-2018 In de winkel gekocht

t.van Dulmen

Ik ben van een generatie dat niet is opgegroeid met computer e.d. dat wil zeggen dat je over het algemeen iets meer en veelvuldiger uitleg wilt krijgen, nou dat is nou precies wat je in deze winkel krijgt, wanneer en hoeveel je wilt, dat noem je "gewoon" KLASSE

vrouw Den Hoorn 22-04-2018 In de winkel gekocht
Corona Den Hoorn

Klantvriendelijk en prima service

In de winkel duidelijke informatie over het product; klantvriendelijk.
Snelle levering mogelijk.
Bezorging, installatie met informatie over het gebruik: prima verzorgd.
Ben zeer tevreden met de aankoop.

Kroontje 22-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn nh

Topaanbieding!

Betrouwbaar en snel: levert goede kwaliteit.
Ik kan weer jaaaren bakken en grillen voor de hele familie!

Hans Wouters 21-04-2018 In de winkel gekocht

Prachtige winkel

Goed en volledig assortiment,hele leuke aanbiedingen.
En een perfecte service en een snelle levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 20-04-2018 Via de website gekocht

EP Beerepoot verdient meer dan mijn vorige review aangaf!

Ik had een hele slechte beoordeling geschreven omdat ik ervan baalde dat ik al 3 weken moest wachten op de levering van een Kitchen Aid en ik vervolgens een telefoontje kreeg dat niet bekend was wanneer deze wel zou komen. Ik heb in dat gesprek aangegeven te overwegen de opdracht te annuleren.
Harold van EP Beerepoot in Hoorn verdient echter een pluim! Hoe het precies geregeld is weet ik niet, maar 3 dagen na bovenstaand telefoontje is alsnog de kitchenaid geleverd. Klasse en dit is goede service wat mij betreft!
Rest natuurlijk wel dat EP dit proces beter op orde moet maken. Want de concurrentie heeft het misschien wel beter voor elkaar.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

Niek 20-04-2018 In de winkel gekocht
EP Faber Kollum

Prima geholpen

Deze winkel heeft vakkundig personeel die defecte apparatuur goed kan repareren, maar ook goed kan adviseren over een nieuwe aankoop. Levering en installatie aan huis is prima verlopen

Menno 19-04-2018 In de winkel gekocht

Fantastische winkel!

Een elektronicawinkel als de Beerepoot in Hoorn heb ik nog nooit gezien. Fantastische presentatie van de tv's en zeer veel keus. Vriendelijke mensen en konden al mijn vragen beantwoorden. Voor mij de eerste keer, maar kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

noenes 19-04-2018 In de winkel gekocht
Vught

geweldige service

ze hadden normaal de gevraagde vrieskast in voorraad, maar nu net niet, maar de volgende dag werd ie bezorgd

TV-kijker 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Nadat onze philips tv al twee keer kapot is geweest, gaf hij laatst voor de derde keer de geest. Gebeld met EP en daarna een mail gestuurd met de beschrijving van alle problemen. EP reageerde de dag erop dat ze een nieuwe, gelijkwaardige (voor ons van groot belang, i.v.m. de afmetingen) tv zouden opsturen. Deze is de dag erna keurig bezorgd en wij kunnen weer tv kijken.

Zo hoort het!!!

Een grote pluim voor EP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marcel 19-04-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Koelkast geplaatst

Top levering prima geleverd ook me oude vaatwasser mee genomen top
En snelle levering goed services

Alt 17-04-2018 Via de website gekocht

Super service en kopen bij/via website lokale ondernemer.

Besloten om het gewenste product te kopen bij/via de website van een lokale ondernemer. De prijs van het product was vergelijkbaar met die van de grote online electronicabedrijven.
De bestelling de volgende werkdag netjes ontvangen.
Contact gehad met de klantenservice per e-mail m.b.t. de bestelling, binnen een kwartier het antwoord en de oplossing op mijn vraag.
Ook erg prettig: geen verplichting om een account aan te maken als je een bestelling wilt doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bandhoe 17-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

AEG vaatwasser besteld ter vervanging van defecte voorganger voor mijn moeder.
De installateur was vriendelijk en duidelijk ervaren. Binnen no-time het oude apparaat afgekoppeld. Bij het plaatsen van de nieuwe vaatwasser bleek de originele waterslang een extra lange uitvoering te zijn. Zonder meerwerk verving hij de nieuwe (te korte) slang door de langere slang.

Oude machine netjes meegenomen. Qua prijs een middenmoter, maar goedkoper dan Coolblue aangevuld met de service van een vakman. Onze witgoed bestellen we voortaan bij deze keten.

Sarah 17-04-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel en webshop

De prijzen zijn ok en het personeel is vriendelijk. Uiteindelijk bij de webwinkel een aankoop gedaan omdat het model niet op voorraad was. Maar het is prettig om met problemen aan te kunnen kloppen bij een behulpzame winkel als EP Swaak.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard 16-04-2018 In de winkel gekocht
EP Groot zevert

Service was zoals altijd perfect

ik heb het product in de EP winkel gekocht,snelle en zeer duidelijke uitleg over het product.
perfecte levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 16-04-2018 Via de website gekocht

Na 3 weken nog geen product geleverd.. internetwinkel???

Ik wacht na ruim 3 weken nog steeds op levering van mij Kitchen Aid. Heb al diverse keren gebeld en ik word telkens netjes te woord gestaan, maar het moet nog vanuit België aangeleverd worden en niemand die me kan vertellen wanneer ik de KitchenAid dan wel krijg.
Kom op EP, willen jullie jezelf serieus nemen als internetwinkel? Wees dan eerlijk over je voorraadstanden op de website!!
Ik heb bij Coolblue gekeken, daar is de kitchenaid op voorraad (precies dezelfde die ik bij jullie heb besteld!) en wordt binnen een dag geleverd. Prijsverschil 5 euro in jullie voordeel, dat wel.
Vooralsnog is het 1 keer en nooit weer voor mij bij EP..

Jochem 15-04-2018 Via de website gekocht

Super service

In de winkel , ep stadshagen, word er goed geluisterd naar je wens, ook wordt er doorgevraagd naar je thuissituatie. En komt er een passend advies. Dit heb ik echter gekocht via de website omdat dit een online aanbieding is.

Cees 15-04-2018 In de winkel gekocht
Heijnen te Heerle

Wasdroger AEG T7DBN400

In de EP winkel van Heijnen te Heerle ben ik uitstekend geholpen. Er was alle tijd om goed uitleg te geven over dit model en de mevrouw in de winkel was duidelijk goed op de hoogte van de voors en tegens van dit apparaat. Zo duurt het wel een stuk langer voordat de droger klaar is maar dit gaat gepaard met een relatief laag stroomverbruik en de was komt er kurkdroog uit. Ook de aflevering van de machine was keurig op de afgesproken dag en de bezorgers hebben alles netjes aangesloten.
Kortom: een tevreden klant.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ep molendijk 15-04-2018 In de winkel gekocht
EP Molendijk

Super snelle service.

Ik zocht een nieuwe wasdroger, omdat de oude het na 24 jaar had begeven, binnen de tijd van een uur had ik een nieuwe droger geïnstalleerd thuis staan. Dat noem ik nou eens snelle en goede service.

Koning 14-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had een andere IPad besteld maar die was niet voorradig. Ik kreeg een mail met een vervangend model of ik daar ook mee akkoord ging. Kreeg alleen geen terugkoppeling of hij aanwezig was in de winkel, toen ik langsging lag hij al klaar.

Gretha 14-04-2018 In de winkel gekocht
ep voordeelland oudeschild

Prima geholpen

Prima winkel, veel keus voor een betaalbare prijs. Personeel is goed op de hoogte van de produkten wat ze verkopen en ook zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ina 13-04-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid-Scharwoude

Geweldige service, geven uitstekend advies.

Wij kiezen altijd voor een winkel in het dorp, dat zijn de mensen die met aandacht naar je luisteren, om te weten en te adviseren wat je graag zou willen.
Bovendien leveren ze snel, en geven een goede uitleg over je apparaat.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Bakker 13-04-2018 In de winkel gekocht
EP Rosies Veendam

Een 10+ Shop

Altijd aardig , alert en behulpzaam + goede service en niet te beroerd om even
haarfijn uit te leggen wat je wil weten over een bepaald product.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dhr en Mevr Geurts 12-04-2018 In de winkel gekocht
EP: Tummers 5931 EL Tegelen

Vakkundige begrijpelijke tekst en uitleg

Duidelijke vakkundige tekst en uitleg over het warmtepompsysteem en bediening door de vriendelijke verkoper. Snelle levering en plaatsing op de eerste verdieping met nogmaals een duidelijke uitleg over bediening en onderhoud van de Miele wasdroger.
Geweldig product zoals gewend van Miele, maakt weinig geluid, zuinig energieverbruik, grote vulopening met verlichting en is bedieningsvriendelijk een kind kan de was doen (mits het kan lezen). De machine doet exact wat op het display staat. Al met al zijn we uiterst tevreden over het advies en de aankoop van de Miele warmtepompdroger, wij kunnen wel weer 20 jaar vooruit.

Wim Hellenthal 11-04-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Prima service

Ik heb bij EP na een TV, ook een koelkast gekocht, die in de aanbieding was. De aflevering is heel goed verlopen. Eerst een bericht over de datum en tijd van aflevering en een telefoontje een kwartier van tevoren. Plaatsing is ook heel goed gegaan.

jan l. 10-04-2018 Via de website gekocht

prima service

doen precies wat ze beloven;
bestelling: overzichtelijk en makkelijk te plaatsen
levertijd: zoals afgesproken
aflevering: op de dag en tijd die was afgesproken
we zouden teruggebeld worden: werd ook prompt gedaan.
Dus prima zaak/winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 09-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Super vriendelijk geholpen en een gezellige sweer hangt er

Zo door gaan want ik vin dat ik bij julie goed en vriendelijk geholpen ik ga liever naar julie dan naar media markt

Gerrit 09-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Het komt altijd onverwacht. Wasmachine "overleden". Bij onze vertrouwde EP kregen wij een deskundig advies, repareren of nieuw? En welke dan? Duidelijke uitleg gekregen en uiteindelijk voor een ASKO gekozen. Deze wordt snel geleverd en aangesloten, natuurlijk gaat de oude mee terug. De kortingsactie was mooi meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas 09-04-2018 In de winkel gekocht
Stedebroec

Geweldige winkel

Geweldige winkel. Speciaal vanuit Haarlem naar Stedebroec geweest omdat de service hier fantastisch is. Personeel is erg aardig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie Wijtman Midwoud 09-04-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Goede service

Keurige winkel.
Vriendelijke en deskundige adviseurs.
Het artikel wordt kosteloos en op het juiste tijdstip thuis bezorgd en netjes geïnstalleerd.
Het oude artikel werd keurig mee terug genomen.
Zeer tevreden met alles.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra 09-04-2018 Via de website gekocht

Goed !

Via de webshop besteld, volgende dag berichtje ontvangen en opgehaald in de winkel !
Super makkelijk!

Sophie den Hartog 08-04-2018 Via de website gekocht

ik ben keurig geholpen

Snelle reactie van de winkel. Keurig telefonisch contact. Product was van omvang te groot
en er was een nieuwe bestelling waardoor de leverantie ook nog op tijd werd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

twan heesakkers 07-04-2018 Via de website gekocht

correcte snelle levering

eerder aankoop en installatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd, en bevestigd de mening van andere dat service en kwaliteit hoog in het vaandel staat

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.G. de Koning 06-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Service met een kleine s

Afgelopen week bij E.P. in Hoorn 2 koelkasten gekocht voor rond de E. 600. Voor het gemak direct gepind. De veel aangeprezen inruilkorting was niet van toepassing "want het was al erg goedkoop". Bij levering,pas aan het eind van de week, bleek dat het niet bij de service hoorde om even de doos uit te pakken. Blijkbaar was dat een service die te hoog was gegrepen. Vanzelfsprekend was ik er van uit gegaan dat dit gewoon bij de "service" van elke leverancier hoorde.
Helaas zo niet bij E.P. Beerepoot in Hoorn. Een telefoontje dat ik later kreeg heeft mij niet van mening doen veranderen. Service van A tot Z. Alleen de Z lijkt me op zijn plaats, nl Zielig

Luuk 06-04-2018 In de winkel gekocht
Hardenberg

Goed advies, vlotte bediening

Medewerker denkt goed mee. Heeft kennis van de apparatuur. We kochten er al eerder witgoed. Bevalt goed. Ook de bezorgservice is fijn en vlot geregeld.

lspanthera 05-04-2018 In de winkel gekocht
elburg

klantvriendelijk ,behulpzaam,meedenkend en geweldige service

al jaren klant bij deze geweldige EPwinkel klantvriendelijk ,behulpzaam,meedenkend en geweldige service

Jan 05-04-2018 In de winkel gekocht
Raalte

prima winkel en prima mensen

Je wordt goed en deskundig geholpen door aardige mensen en geven een goed en uitgebreid advies. Ze bezorgen ook thuis en sluiten indien gewenst ook aan

Aarts 03-04-2018 Via de website gekocht

EP Tummers Horst; een echte afknapper en afrader!

Een afwasmachine besteld, deze was op voorraad maar kon toch pas na 3,5 weken worden geplaatst. Nou wil ik graag de lokale middenstand helpen maar als ik dit bij BCC had besteld was het 2 dagen later geleverd en geïnstalleerd. Na het plaatsen bleek na 3 dagen een lekkage op de aansluiting. Ook nu was het pas na langer dan een week mogelijk om het te laten maken. Op de afgesproken dag zijn zij echter niet komen opdagen en hebben zij ook niets laten weten.
Bij dit bedrijf koop ik nooit meer wat en zal het iedereen afraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Bert / Rita Ariëns 02-04-2018 Via de website gekocht

Toon Bergmans; klantvriendelijke ontvangst en aanpak

Telkens weer als wij de winkel betreden worden wij op vriendelijke wijze ontvangen. Het maakt niet uit of je wel of niets koopt, als klant worden wij voorzien van uitleg en advies ook m.b.t. de website. De service die verstrekt wordt is netjes en klantvriendelijk.

Ime 02-04-2018 In de winkel gekocht
Ep: Van der Molen Gorredijk

Goede service en advies.

Deze winkel geeft goed advies en neemt de tijd voor de klant.
Service is goed. Uitgebreid assortiment met alle bekende merken.

Lian1990 01-04-2018 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Senseo besteld en werd gelijk de volgende dag geleverd werd netjes op de hoogten gehouden via de mail ook met inloggen kon ik alles goed volgen en zien makkelijke klantenservice via de chat ik koop zeker hier wat online derevieiqs dieje kunt zien zijn waar

Eric. 01-04-2018 In de winkel gekocht
EP.Beerepoot - Schagen

Top winkel

Ik heb hier de JURA E8 Espressomachine gekocht
de verkoper heeft mij prima geholpen met het uitzoeken van jura.
de prijzen waren net zo duur als op internet BV coolblue.
en we kregen er ook nog eens een gratis airfryer er bij.
helemaal top.

miek 01-04-2018 Via de website gekocht

zee snel geleverd

Kende EP niet maar koop hier zeker nog eens, makkelijk te lezen website, snelle levering en een zeer scherpe prijs

de graaf 31-03-2018 Via de website gekocht

vreselijk slecht

nou u levert niet 28-02 besteld en betaald 31-03 nog niks ontvangen schandalig
op de shop staat niet dat u het niet op voorraad heeft eerst een mail dat het iets langer duurt dan een mail dat het 3 weken duurt nu stilte kom op ga leveren beweeg eens!!!!!!!!

Weet ik niet meer 31-03-2018 Via de website gekocht

Voldeed voor het doel, niet voor herhaling vatbaar.

Niet goedkoop. Gekozen ivm vermelding op de website: " gratis levering". Bij afrekenen staat plots "zelf ophalen!" Dit kwam misleidend op mij over. Besproken met winkel mensen, zij vonden het voldoende dat dit bij het afrekenen wel vermeld stond.
In de winkel zelf kwamen zij ook echt ongeïnteresseerd op me over. Twee heren van de winkel aanwezig, keken beiden niet op of om bij binnenkomst. Oudere heer negeerde mijn verzoek of iemand mij kon helpen. Tijdje staan wachten. Vreemde situatie.

Hans 30-03-2018 In de winkel gekocht
roermond

zeer goed

Ondanks de drukte op zondag middag werd er genoeg tijd genomen om ons te helpen en te adviseren bij onze aankoop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jet 30-03-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

De bestelling verliep volledig zoals je het wenst: je bestelt iets, je hebt stem in bezorgmoment, bezorging volgens afspraak.
Dit zou de standaard moeten zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 29-03-2018 In de winkel gekocht
Raalte

Vertrouwd adres

EP Raalte levert goede technische service en dat vind ik heel belangrijk. Aanschaf van apparatuur kan ook tegen goede prijs. Kortom goede prijs/prestatie verhouding, persoonlijk en lekker dichtbij.