EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 784 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

G.J. Ronner 22-07-2018 In de winkel gekocht

Vlotte bediening en goede service

Hebben goede uitleg gekregen bij onze laatste aankoop een stereo set van Pioneer. Ook bij de vorige aankopen was de service prima en ook de installatie van grote apparatuur verliep vlot en vakkundig. Komen altijd in deze zaak. Je wordt hier prima en vakkundig geholpen.

Floortje 21-07-2018 In de winkel gekocht
Wervershoof

Goed geadviseerd

Ik werd goed geadviseerd. Verschillende ventilatoren gezien en kunnen testen. Ben blij met mijn keuze!

Radha 19-07-2018 In de winkel gekocht
Corona

Deskundig, betrouwbaar en goede service!

Goede service, deskundig, vriendelijke mensen. Eigenlijk zoals het zou moeten. Online icm winkel geeft het beste resultaat op de beste aankoop!

MMV Milder 19-07-2018 In de winkel gekocht
Swaak Leiden

Fijne ontvangst en goede voorlichting

Swaak is ons bekend bij de vorige tv en meerdere aankopen .De service is geweldig en de monteur kan niet beter

marcel Zincken 17-07-2018 In de winkel gekocht
van der Kampen

geweldige service - Ep van der Kampen.

Denkt met klant mee en denkt in oplossingen.
Ik had een aanbiedingen gezien bij de concurrent maar medewerker is niet te flauw en biedt mihetzelfde setje aan voor ook die prijs te leveren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr.J Buikes 17-07-2018 In de winkel gekocht
Total Electronics

uitstekende service

Goed in ons dorp bekend om de uitstekende service ook in het centrum dus goed bereikbaar daarnaast vriendelijk en deskundig personeel.

Jan Bruinenberg 16-07-2018 Via de website gekocht

matig

levering was 2 werkdagen dat werden er 10 door dat ik de winkel heb gebeld waar mijn vrieskast bleef anders had het nog langer geduurd.kast werd 2 dagen later bezorgt en er werd gevraagd of ik wilde af rekenen terwijl ik de kast met ideal had betaald.
Dus geen goede beurt.

Mevr. J Buikes 16-07-2018 In de winkel gekocht
Total electroniks Vaassen

Zeer tevreden

Vriendelijk en vakkundig personeel.houden zich aan hun afspraak.en het juiste assortiment ook de service is uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

dien vrijvogel 15-07-2018 In de winkel gekocht
ep in vught

goede service

hele fijne winkel staat altijd voor je klaar altijd vriendelijk en beleefd en de koffie staat altijd klaar

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra Jansen 12-07-2018 In de winkel gekocht
nijverdal

Altijd netjes geholpen

Altijd netjes geholpen. Soms is er best iets mis met een product en dan wordt je niet weggestuurd of met een kluitje in het riet gestuurd maar dan wordt het opgelost. Zonder gedoe.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stijn rasters 11-07-2018 In de winkel gekocht

Super fijn!

De shop is zo fijn. Ik liep de winkel in en heb gelijk het artikel kunnen vinden. Ook dankzij de fijne medewerker. Ik raad de winkel zeer aan vooral omdat je heel veel spullen hier hebt.

Stefan 11-07-2018 Via de website gekocht

Lekker duidelijk

Ik had een muurbeugel nodig voor mijn tv. De keuzehulp liet mij snel de mogelijke meurbeugels voor mijn tv zien.

Levering via DHL ging niet helemaal vlekkeloos. DHL kwam telkens overdag, terwijl ik er niet was. Ik kon ook niet aangeven bij DHL dat ik het wilde afhalen bij een afhaalpunt.

Judith 11-07-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en effectief geholpen

Ik heb voor EP Elburg gekozen omdat ik weet dat zij goede service verlenen en ook gedegen producten verkopen . En ook nu weer . Onze wasmachine was kapot en ik ben als eerst naar EP Elburg gegaan. Daarbij de tijd genomen om te kijken welke machine bij mijn huishouden past en is we uitleg gegeven over de verschillen en overeenkomsten van alle wasmachines die er staan zodat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken.
Nog geen 24 uur later stond de nieuwe wasmachine bij mij op zolder zijm eerste wasje te draaien.

Yvonne Hoogendijk 10-07-2018 In de winkel gekocht
EP:Tol

Altijd goed en uitstekende service!!

Droger stopte ermee vanochtend en ben om 11.30 uur naar Tol gegaan voor een nieuwe. Prima service, duidelijk en eerlijke informatie over de producten.
Het is nu 15.35 uur en de nieuwe droger staat al te draaien bij ons thuis......je hebt snel en je hebt snel....!!

Corry Kloos 09-07-2018 In de winkel gekocht
EP TOL Lange nieuwstraat IJmuiden

super service

wij kwamen thuis na een weekend weg, eerst maar even een was draaien,helaas de stoppen sloegen door,begreep er niets van,onze AEG was pas 16 jaar oud,nooit iets gehad,om 15.15 uur naar EP Tol,machine uitgezogd de AEGL7FB60Y.vroeg wanneer kunt u hem brengen? als u naar huis gaat,komen wij achter u aan,om 16.30 uur stond de nieuwe machine te draaien. Tol was met 2 man,wij mochten niets doen 15 minuten en alsof er niets gebeurd was,de machine was aan het draaien en de oude was weg.
wat kun je daar van zeggen, SUPER,Super de service van TOL

FV 09-07-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Personeel laat je met rust wanneer je gewoon even rond wilt neuzen en verleend een vriendelijke en uitstekende service wanneer dit nodig is.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wendy 08-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Besteld op de website en netjes gebeld door de lokale winkel om bezorging af te stemmen. Zelfs op de dag zelf kon ik de bezorging nog een uurtje verzetten door even te bellen. Waar vind je dat nog? En dan ook nog de beste prijs (kocht een koelkast).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hassan 06-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, super-vriendelijk staff

Zeer vriendelijk personeel, ze hielden me op de hoogte van de status van mijn bestelling, belden me toen de apparaten zijn binnen gekomen, hielpen me het in de auto te laden. Geef zelfs suggesties voor het onderhoud van de apparaten.

Ries Colijn 05-07-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Perfect geholpen met een koel drankje

Ik kom al jaren bij EP Swaak. ben nooit teleurgesteld geweest. prima service en altijd goed advies.heb al mijn elektrische apparaten uit deze winkel.

P. Arlotta 05-07-2018 In de winkel gekocht
EP Nijverdal

super goede service. Staan altijd voor je klaar!!!!

Goede bezorging. Alles wordt netjes geleverd en aangesloten. Leuke vriendelijke personeel. Wij zijn al jaren vaste klant van EP. Betrouwbare zaak. Zeker een aanrader!!!

K.J.Boatman 04-07-2018 In de winkel gekocht
Harlingen.

Geweldige Service.

Mooie winkel, alles is goed te vinden, maar de verkoper is er toch gelijk bij dus hoofte wij niet te zoeken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jansen 04-07-2018 Via de website gekocht

Beetje jammer

Omdat ik via internet ging zoeken, kwam ik ook EP uit het dorp tegen. Na 2 dagen gaan vragen hoe het ervoor stond, ze wisten nog van niets. Daarna kreeg ik te horen dat er die week ook eigenlijk niet meer geleverd kon worden!
Dit zou komen omdat ik via EP.nl had besteld en niet in de winkel zelf!
Uiteindelijk wel een afspraak gemaakt voor die zaterdag in de middag, dan zou de koelkast er wel zijn.
Degene die kwam brengen, was super! Dat maakte weer een beetje goed.
Maar voor mij geen volgende bestelling meer bij deze winkel, helaas.

Wieneke 02-07-2018 Via de website gekocht

Fijne service, goed uitleg bij de plaatsing van de machine.

De bezorgers namen de tijd en waren zorgvuldig en voorzichtig met het plaatsen van de wasmachine. Ze gaven me ook een eerste uitleg over de werking. Prettig en kundige vaklui.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees Kager 02-07-2018 Via de website gekocht

Koelvries oké. Waterpas stellen onnodig? Volgens Miele wel!

Wekelijkse reclamefolder bracht ons op idee van webshop. Beerepoot voelt dichterbij, zeg maar vertrouwder dan megastores. Aflevering perfect verlopen. Jammer dat we op de website geen aanklikmogelijkheid voor installeren hadden gevonden. Maar het is ons gelukt hoor!

oosterwijk 01-07-2018 Via de website gekocht

Kon beter

Voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis ''Amehoela'', Niet dus .Geleverd apparaat had een deuk moest een nieuwe besteld worden, 5 dagen later werd het bezorgd door 1 bezorger, ik woon drie hoog (geen lift) of ik even mee wou helpen (ben hart patiënt). Ben blij dat ik geen wasmachine gekocht had.bezorger haalde de apparaten beneden al uit de beschermende verpakking, daar was ik niet blij mee want ze moesten nog omhoog.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

oke 29-06-2018 In de winkel gekocht

NIET OPDRINGERIG

Je kunt rustig rondkijken, wordt vriendelijke te woord gestaan en je krijgsmop jouw situatie en wensen prima advies

Thea Boudewijns 29-06-2018 In de winkel gekocht
EP Rickelman in Best

Super geholpen en fantastische SERVICE...TOP.....

Ga altijd naar EP Rickelman in Best omdat je daar uitstekend geholpen wordt...zeer goede en nuttige adviezen krijgt en een TOP service ontvangt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A Sikkema 27-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service

De winkel heeft als een van de weinige een uitgebreid assortiment staan. Ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen, en de verkoopster heeft er alles aan gedaan om mij van de juiste info te voorzien. Graag een compliment voor haar. ( Sigrid van Wettum) Als ondernemer weet ik hoe belangrijk het is om deze mensen in je organisatie te hebben.

Dieter 26-06-2018 Via de website gekocht

Levertijd 1-2 dagen, .... echt 6 dagen.

Ik had verwacht dat zij de koelkast binnen 1-2 dagen zouden leveren.
Vrijdags bestellt. Zaterdag word gebeld door een winkel in de buurt dat zij hem zouden bestellen. Maandag woord die dan echt bestellt, door de winkel in de buurt, om na het magazijn van EP gestuurd te worden. Donderdag, dus na 6 dagen woord hij dan geleverd.
Het enige positive waren de 2 medewerkers die de koelkast heel voorzichtig, (zonder krassen), op de plaats van bestemming gebracht hebben. Daarom dus nog een 6
Vraag van de winkel, (nazorg) of de voor de levering beloofde info, ... Nee dus.
Alleen dus nu een vraag voor een review. ... Graag.
Blijkbaar zijn er verschillende EP,s aan het werk die een mogelijke probleem van de ene na de andere schuiven?
Ik zou de winkel aanbevelen voor de aflevering van het product.
Ik zou de winkel NIET aanbevelen voor snelle levering en beloofdes.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

M.C. 25-06-2018 In de winkel gekocht
EP Raalte

Geweldige omruil, 19 inch zonder DVB naar een 20 inch DVB

De 19 i , volgens PR op EP site uitstekend geschikt voor caravan en met DVB. Is onjuist in Langedijk ingeleverd en een 20 inch opgehaald in Raalte. Perfect en snel geregeld, klasse.

Willem 24-06-2018 In de winkel gekocht

super goede service

goede informatie over de Liebherr koel/vries combinatie, en aflevering was super uitgepakt en geplaatst op de juiste plek, beveel deze winkel zeer zeker aan.

Frodo 24-06-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Goed assortiment, speciale producten, klantgericht

Ik ken (EP) Swaak nog van vroeger. In de buurt gevestigd, eerlijke kennisdragende adviseurs, en de aan huis service verlenende mensen weten wat ze doen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman Beuving 24-06-2018 In de winkel gekocht

Vertrouwde super service!

Vriendelijkheid goede uitleg, en superservice, had een radio cd speler gekocht, thuis uitgepakt en geïnstalleerd prima zal je denken? Maar bij de cd ging de lade wel open, maar niet meer dicht. Erg vervelend! Meteen weer naar de winkel , uitgelegd aan de verkoper. Die vond het erg vervelend, kon meteen de aperatuur ruilen! Super toch! Vr. Groet.

Bertha Thalen 23-06-2018 In de winkel gekocht
Ommen

Goede voorlichting, snelle levering en uitstekende uitleg.

De voorlichting in de winkel was uitstekend. De gemaakte afspraken zijn bij de snelle levering prima nagekomen en de uitleg na installatie was heel duidelijk.
Echt aanbevelenswaardig!

Jos Schouw 22-06-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch Jan Verdaas

Jan Verdaas topservice

Jan Verdaas voor een eerlijk advies, goede oplossing en goede service! Super vriendelijke mensen in de winkel. Voor een persoonlijke benadering ga je naar Jan Verdaas in Oudenbosch. Veel meer verstand van zaken dan de gemiddelde mediamarkt en bcc verkoper.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 21-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service ep van Houwelingen te Brandwijk

Ik heb de tv op zondag besteld, omdat deze bij de concurrent pas op donderdag of vrijdag geleverd kon worden. Dus ik ging ervanuit dat de televisie dinsdag geleverd zou worden. Nu was het zo dat ik netjes gebeld werd door de winkel of ze deze op de maandag konden leveren echt een topservice !!!

Jan van den Berg 17-06-2018 In de winkel gekocht
Swaak leiden

Alles klopt bij fa. Swaak leiden

Je krijgt als klant alle aandacht en een perfect advies.
Aflevering en aan de wand monteren, gaat keurig netjes.
De tv wordt keurig waterpas opgehangen en aangesloten incl. de andere componenten, zoals tuner en blu- ray speler.

M platte 17-06-2018 In de winkel gekocht
Ep voordeelland

Hele goeie goeie service!

In de winkel word je goed geholpen en maken ze tijd voor je. Ik ben blij met mijn aankoop, de Samsung powerstick.

Andrea 16-06-2018 Via de website gekocht

Goed contact en snelle levering.

Omdat ik veel positieve ervaringen heb in het verleden met aankopen in de echte winkel besloot ik onze nieuwe tafelgrill over hun website bestellen. Even telefonisch contact gehad over het model maar alles prima geregeld. En dan toch nog binnen de levertijd bij ons thuis! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Vogelenzang 14-06-2018 In de winkel gekocht
Coddrcorona den hoornonadelft

prima winkel

Geweldig goed geholpen en het apparaat werd vakkundig geplaatst. En bovendien op tijd geleverd waarbij van te voren nog gebeld werd of het uit kwam. Klasse!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Uitstekende winkel. 13-06-2018 In de winkel gekocht
EP:Swaak Leiden

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel.

Zeer goede winkel. Wat voor vraag ik ook heb, ik word altijd geduldig te woord gestaan. Ik ben sinds 1975 naar volle tevredenheid klant.

Andre 13-06-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Ik kon deze shop niet, maar na een zeer slechte ervaring bij Media Markt heb ik bij EP een ijskast besteld en dat is me goed bevallen.

Hij wordt netjes uitgepakt geleverd zodat je kunt checken of hij onbeschadigd is , betalen bij levering is ook prettig.

Bij Media markt kreeg ik een beschadigde ijskast geleverd bezorgt door Post.nl en moest 3 weken wachten om mijn geld terug te krijgen door gesteggel tussen post en Media Markt .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jos 12-06-2018 In de winkel gekocht

levering inbouwkoel/vrieskast

er waren heel goede afspraken te maken over tijdstip van levering en het mee nemen van de oude apparatuur en ook nog neer gezet op de plek die we wilde plaatsen hebben we zelf gedaan volgens afspraak

Goed 11-06-2018 In de winkel gekocht
Raalte

Perfecte levering

Mooie verzorgde shop .Verzorgde meneer martin heeft mij goed geīnformeerd over voor en nadelen van een wasdroogcombinatie. Heb besloten gewoom een miele wasautomaat te kopen. Perfecte service en levering gehad.

Bert 10-06-2018 In de winkel gekocht
Beerepoot, Hoorn

Hier kom je terug

Al jaren geleden heeft Beerepoot ons voor zich gewonnen door service te bieden die onze verwachtingen verre overtrof. Het ging toen namelijk om garantie op een apparaat dat we elders hadden gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bas 08-06-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Tv besteld met prijsfout. Zeer sportief dat deze ondanks de te lage prijs gewoon geleverd wordt.
Netjes gebeld voor een afspraak. Hier ging het echter wat mis. Uiteindelijk toch nog snel geleverd, chauffeur belde netjes voor levering zodat ik thuis kon zijn. Tv is enorm groot maar ben er enorm blij mee. Al en al heel tevreden de

Bijsterbosch 07-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Had een Sony Bravia tv gekocht voor een zeer scherpe prijs via de EP.NL website. Achteraf gezien bleek de tv voor een verkeerde prijs op de website te hebben gestaan. EP.nl heeft uiteindelijk toch besloten de tv te leveren voor de foutieve prijs. Echt hulde voor EP.NL!
Ondanks de vele bestellingen toch zeer vlot aan huis geleverd.
Echt heel erg blij met de TV!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DW 06-06-2018 Via de website gekocht

Slechte Service, Tegenstrijdige communicatie!

Nadat mijn betaling door overbelasting van de website niet was gelukt, kreeg ik een e-mail dat het artikel alsnog geleverd zou gaan worden en dat hierover contact mij zou worden opgenomen. Daarna hoorde ik niets meer. Bij navraag kreeg ik een onvriendelijk bericht terug dat er toch niet geleverd ging worden omdat mijn betaling niet goed voldaan was. Rare service en erg klantonvriendelijk!

Bowie 04-06-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Toen mijn afwasmachine ermee ophield kon er heel snel een monteur komen. Helaas was reparatie geen optie. Online nieuwe machine gekocht waarna heel snel een telefoontje om de levering te plannen. Fijne mensen die weten waar ze het over hebben.

Elly Verweij 03-06-2018 Via de website gekocht

Senseo apparaat

Ik ben tevreden met dit apparaat. Mooie vormgeving, niet te duur. De vorige was duurder, maar daar brak elke keer een stukje bij het deksel af, zodat het deksel op een bepaalde manier dicht moest. Uiteindelijk werkte dat niet meer, omdat wij genoodzaakt waren een nieuwe te kopen, ondanks dat wij de vorige pas 1 1/2 jaar hadden.