EP.nl - Reviews & Ervaringen

9,0 Lees 2021 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1297 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dave en Annabel 14-02-2018 Via de website gekocht

De service is zeer goed, ver bovengemiddeld

Ik heb zelden zo een goede service mee gemaakt. Bij het aansluiten bleek mijn kraan lek te zijn geraakt en de bezorgers/installateurs vertelde mij dat ze niet weg gingen voor dat de machine goed werkte en de kraan niet meer lekte. Ze hebben de kraan vervangen en een rustige uitleg gegeven over de wasprogramma's van de machine. Hulde, lof en bloemen!!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J.Lotte 31-01-2018 In de winkel gekocht
EPBeerepoot, van Aalstweg

slechte service

De behandeling in de winkel is goed. Wij vinden alleen dat als je een groot apparaat koopt,dat de plaatsing er bij hoort! En de emballage wordt meegenomen.

GN 25-01-2018 Via de website gekocht

Bij andere winkel strijkijzer € 15,- goedkoper!

Ik baal dat ik hetzelfde strijkijzer op de dag van ontvangst bij Blokker voor 44,99 zie staan. Bij EP voor € 59,95 gekocht..... Vind ik persoonlijk toch een groot verschil!

Tol 06-01-2018 In de winkel gekocht
Volendam

Goede service en vriendelijk personeel

Bij EP Beerepoot in volendam wordt je als klant goed en vriendelijk geholpen. Het personeel weet waar hij over praat en kan hierdoor en goed advies geven.

Rob 02-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Niet dat uitbundige van de Mediamarkt maar goed geholpen door vakkundig personeel met aandacht. ook de prijzen zijn uiteindelijk niet hoger.

Hein van der Zel 02-01-2018 In de winkel gekocht

Gemotiveerde mensen.

Wij kopen al jaren bij ep beerepoot.
Gemotiveerde werknemers met verstand van zaken,en nemen de tijd voor klanten.
We gaan nooit ergens anders kijken,dit zegt genoeg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

??? 02-01-2018 In de winkel gekocht
Werversoof.{Is Sjaak Beerepoot begonnen]

Familie van hun.Bekend ..Winkel goed en vlot personeel.

Ken de mensen dus.Verkopen de goeie artikelen met kennis.Geweldige service.
Moet ik er nog meer van zeggen?Houwen zo.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel Spruijt 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service en uitleg. Nemen alle tijd voor je om alles uit te leggen. Bij thuiskomst werkte het apparaat niet goed. Kwam meteen een monteur langs. Bleek een serienummer niet goed te werken. Apparaat werd omgeruild.

B. Klaver 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service en klantvriedelijk

Uitstekende service, uitstekende vakkennis, klantvriendelijk. Goede overzichtelijke winkel, uitgebreid assortiment en dus volop keuze in elke prijsklasse

M.Bakker 31-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen in het Makado Centrum

Service was Top in Schagen bij Beerepoot

Shop is niet te groot maar met veel mogelijkheden. Je word aardig te woord gestaan en netjes bediend. Ook de vakkennis is top, ze kunnen je van alles vertellen en laten zien.
Ze komen je ook na wat ze je beloven, volgende keer ga ik weer naar Schagen.

MIrjam Bruin 31-12-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hof van Hoorn

Geholpen door deskundig personeel in een sfeervolle winkel!

Direct bij binnenkomst valt de sfeervolle uitstraling op. Voor een elektronica winkel is dat best bijzonder. Wij deden onze aankoop op 31 december en ja hoor er waren ook
oliebollen voor de bezoekers. Een fijne winkel waar wij zeker vaker zullen komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr Mol 31-12-2017 In de winkel gekocht
wervershoof en de airfryer in bovenkarspel

een winkel die weet waar hij het over heeft

zeven maanden terug heb ik mijn man door een erngstige ziekte verloren en dan gaan er ook nog eens dingen stuk in huis. Dus met mijn zoon 3 keer de winkel bezocht en we zijn uitstekend voorgelicht over onze aankopen. goede voorlichting gehad en een goede bezorgservice. Het personeel in de winkel weet waar ze over praten en dat geeft vertrouwen. Erg fijn als je zo goed geholpen word .Bedankt EP Beerepoot

M van Bemmel 31-12-2017 In de winkel gekocht

goede eerlijke service

goede eerlijke verkoopster die goed advies heeft gegeven en heeft gezorgd voor een snelle goede levering

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mandy vV 31-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Service is top!

Service is super. Heb hier een cadeau gekocht voor mijn vriend, achteraf bleek t artikel bij de mediamarkt 20 euro goedkoper te zijn. Dit is wel erg jammer.

Klaas Oud 31-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

goede service

goede duidelijke uitleg over het product, klantvriendelijk, en het is de winkel waar wij altijd onze spullen kopen.

Monique 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel dat je goed te woord staat en met je mee denkt!
Op de vragen die we hadden kregen we goed antwoord en ondanks dat het druk was werd goed de tijd genomen

J.A.t Hoen 31-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en snel geholpen

De gevraagde radio was niet meer in voorraad alleen het showmodel en werd goedkoper aangeboden waar wij, als koper, best tevreden mee waren

Baas 31-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot

Zeer goede service!

De verkoper(s) nemen de tijd voor de klant en je krijgt een duidelijke uitleg over de producten. Mocht er iets niet goed zijn met het product krijg je een vervangend apparaat mee en een goede herstelservice.

Fam Franken 31-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Betrouwbare mensen, hebben verstand van wat ze verkopen. Deskundig advies, denken met je mee, snelle levering. Dit zijn punten die zo bij me opkomen. Erg blij dat de EP bij ons in de buurt zit

Valk 31-12-2017 In de winkel gekocht

EP Beerepoot Hoorn

Geweldige winkel. Qua beleving en advies. Een groot contrast met Mediamarkt aan de overzijde. Ik ga voor goede service en oprecht advies, ipv goedkoop en opdringerig personeel.

D. v. Twillert 30-12-2017 In de winkel gekocht
Blokkenmakerssteeg Spakenburg

Deskundig advies om 5 voor 6

Op basis van eerder ondervonden goeie after sales, ben ik kort voor sluitingstijd de winkel ingelopen voor een zo goedkoop mogelijke dvd-speler. Ook voor een digibeet als ik werd kort en duidelijk uitgelegd waarom de duurdere versie zoveel beter is. Omdat het aankoopbedrag eigenlijk wel meeviel, ben ik overstag gegaan. Diezelfde vond nog zat ik de eerste zelf aangeschafte dvd met genoegen te bekijken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.haverkampp. 30-12-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

wat elektonisch apparatuur betreft de keus E.P.Beerepoot

je hebt zaken waar een vertrouwen groeit en dat gebeurd bij E.P.Beerepoot met andere woorden eerst rondkijken en dan beslissen en dan wordt het Beerepoot

Harry van Santen 30-12-2017 In de winkel gekocht
Dr. van Aalstweg 5, Hoorn

Deskundige voorlichting

De verkoper heeft goede informatie gegeven waardoor ik uiteindelijk overtuigd was van een goede keus.

Lisenka Pechtold 30-12-2017 In de winkel gekocht
Stadshagen, Zwolle

Ik kan ze wel zoenen!!

We gingen voor een goed klinkende soundbar, omdat het tv-geluid zo slecht is. Kregen een prima advies en gratis installatie. Gelukkig maar, want onze generatie is opgegroeid met het telraam en een leesplank. Niks digitale kennis. Al dezelfde avond na de levering en installatie drukten we op verkeerde knopjes en wisten het systeem tot zwijgen te brengen. Grote frustratie bij ons, je snapt er namelijk geen geen K****meer van, als dat electronische gedoe. De volgende ochtend meteen met EP Stadshagen gebeld (zaterdag 30 december, razend druk in de winkel, monteur vrije dag) en nog geen kwartier later stond er een vlotte jongeman voor onze deur die binnen 10 minuten ons systeem weer heerlijk liet klinken. Nog even een paar handige tips zodat we niet weer vastliepen en "Fijne jaarwisseling mevrouw, en als er wat is, gewoon weer bellen hoor". Daar reed het EP-autootje weer onze straat uit en konden wij weer heerlijk verder genieten van de Top 2000. EP, bedankt voor deze prima service!

marije 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

super klantvriendelijk en snelle levering

eerlijke en snelle benadering van personeel. goed advies passend bij de wensen. last minute heel behulpzaam in levering en plaatsing.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvonne 29-12-2017 In de winkel gekocht

duidelijke informatie die aansloot op mijn vragen

Ik had al één en ander uitgezocht op internet en daarna telefonisch contact gehad omdat ik de door mij bekeken stofzuigers graag echt wilde zien en wat vragen had over de accessoires. Eén van de producten was op voorraad dus heen gegaan. Stond al uitgepakt en was al bekeken aan de hand van mijn vragen. Waren dus zo klaar echt super!

Ton 29-12-2017 In de winkel gekocht
Raalte

goed geadviseerd

Ben hier, zoals ook eerder, goed geholpen en geadviseerd. Dit maal over de aanschaf van een wasmachine

Praktijk bij de Beuk 29-12-2017 In de winkel gekocht
Heijnen Heerle

Nooit meer een aankoop meer via anonieme websites !

Echt super , service op maat en oplossingen ipv zelf uitzoeken. Trouw en echt waar is dat nog te vinden !

Tanja Pielstroom 29-12-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service

EP Beerepoot is de winkel waar ik graag kom. Goed opgeleid personeel en zeer behulpzaam. Mooie winkel. Alles is er aangenaam.

Ruud. 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP , SCHAGEN

goede service

Ging heen voor de samsung UE55MU8000, en ga de winkel uit met de QE55Q7F,
Slimme verkooppraat?, nee !! , gewoon het verschil goed laten zien , en ben als blij mens
de winkel uit gegaan.

Dank aan de verkoper voor het maken van de juiste beslissing! Top :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ansie 29-12-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

We komen al jaren bij ep.Beerepoot in Hoorn en worden ook altijd leuk geholpen. De service is prima.

M.bouhuis 29-12-2017 In de winkel gekocht
EP Knol in Haarlem

Geweldige sevice

Prima uitleg van verschillende merken TV led toestellen,waardoor wij een prima keuze konden maken en tot koop over konden gaan.
En aan huis alles prima aangesloten met veel geduld.

Ruth Markvoort 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Met aandacht en geduld geholpen

Vandaag een IP pad gekocht en met aandacht geholpen. Ook voor het zoeken naar een goede hoes werd tijd genomen, erf fijn, dank je wel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

George van Diermen 28-12-2017 In de winkel gekocht
Spakenburg

Top winkel

Wij zijn altijd zeer tevreden over EP Heijnen. Vriendelijke jongens en erg goede service. Wij komen daar dan ook altijd graag weer terug.

sjh weijers 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn dr CJK v Aalstweg

Overzichtelijke winkel goede voorlichting

Alles prima bevallen! Veel assortiment aanwezig overzichtelijk, voldoende keus, goede voorlichting door verkoper

Elly 28-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Personeel staat echt klaar voor klant en een prima advies.

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel. Ze staan echt klaar voor de klant. Goede uitleg en zeker niet opdringerig. Nemen echt de tijd voor je!!

Irene 28-12-2017 In de winkel gekocht
Langeraar

supersnelle levering

Na terugkomst van ons weekendje weg stopte mijn wasmachine ermee. Daar stond ik dan met 6 draaien was!!! Naar Zwirs in Langeraar dus. Ik werd snel geholpen en goed geinformeerd in de mogelijkheden. Keuze gemaakt en snel geleverd. Super service!!

G.M. Blauw 28-12-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder klantvriendelijk

Ik koop altijd bij EP:Beerepoot vanwege de goede service en de klantvriendelijkheid. Ik heb eens een espressoapparaat gekocht waar steeds iets aan mankeerde en na mijn klacht kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Ook heb ik daar een laptop gekocht die voor mij werd geïnstalleerd. En, ook niet verkeerd, de koffie staat altijd klaar!

B.Boon-Smit 27-12-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Het is een ruime winkel waar je op een deskundige manier wordt geholpen zonder dat men opdringerig is.

Marieke 27-12-2017 In de winkel gekocht

Service service service

Het maakt niet uit wat voor een elektrisch apparaat ik nodig heb, ik ga sinds een aantal jaren altijd naar EP Beerepoot. Een ruim assortiment, concurrerende prijzen, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende service. Zeker een aanrader!

Hannie 26-12-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke vakmensen

Er wordt goed geluisterd naar waar je behoefte naar uit gaat en het advies is daarna maatwerk. Men probeert niet het duurste aan je te verkopen, maar het product waar de klant gelukkig van wordt. Verder blijken productkwaliteit en service door de jaren heen steeds prima te zijn.

Wendy Vriend 24-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn EP

Juist advies, prima kwaliteit.

We werden goed geholpen, veel informatie met ruime keuze.
Duidelijke uitleg waardoor keuzes steeds beperkter werd en we tot een goede eindkeuze zijn gekomen. Werd de tijd voor ons genomen.

M. van der Hulst 24-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

prima service

Een van de redenen om voor EP te kiezen was omdat het een landelijke keten is.
De service is er relaxed, niet verkoop gericht maar juist klant vriendelijk en geven goede informatie en nemen de tijd voor je.
Luisteren goed naar je wensen.
Prima tot zo ver.

Augustina Kamstra 24-12-2017 In de winkel gekocht
Leek

Super tevreden over de service!!!

We hebben bewust voor een kleinere shop gekozen, om de service, klantvriendelijkheid, de tijd dat ze voor je nemen. Geen lopende band werk. Je bent geen nummer, maar klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 24-12-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Komen er al jaren. Goede service en mensen met kennis van zaken in de winkel. Goede prijs prestatie.

Ootes 23-12-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Service is top en goed advies en zeker genoeg keuze. Er zijn ook genoeg deskundige medewerkers die je goed helpen!

WPK 23-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Topzaak voor alle aparaten met (of zonder) een stekker !

EP Beerepoot Hoorn is een zaak met vriendelijke medewerkers, welke ook nog eens verstand van zaken hebben. Je wordt er goed te woord gestaan en krijgt alle aandacht die je wenst.

Inge 23-12-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk en prima geholpen

Mooie, ruim gesorteerde winkel met vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt om je te helpen.

fam.postma 22-12-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

goed gehopen met vriendelijk uitleg

Goed en vriendelijk geholpen bij het aankoop van een nieuwe t.v. Duidelijk uitleg gekregen over de uitleg van het aparaat.

A. Strating 22-12-2017 In de winkel gekocht
EP Prieto te Zuidhorn

grote inzet om zo snel mogelijk de oven geleverd te krijgen

In eigen dorp is het zeer prettig winkelen bij EP Prieto. Er werden kosten nog moeite gespaard om om de juiste informatie te geven.