EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 956 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

john van overbeek 20-09-2017 In de winkel gekocht
Technisch Bureau Corona Dijkhoornseweg 10

Zeer vriendelijk geholpen,goede uitleg, /voorlichting.

schitterende winkel, grote keuze en prijzen, goede/duidelijke uitleg en zijn bereid om op specifieke vragen in te gaan als je iets niet weet.Je voelt je er prettig.Voor mij geen media markt meer,hebben een probleem opgelost met de Samsumg TV gekocht bij media- markt,was nog geen 8mnd oud.

A.G.M.Droog 20-09-2017 In de winkel gekocht
Zwirs in Langeraar

Prettige en goede service

Ze laten je op je gemak kijken en laten ook het gevraagde komen als het niet op voorraad is en dan kan je alsnog beslissen of de koop door gaat of niet

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EP: Jan Verdaas 20-09-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Heel goede service

Werd geholpen door vriendelijk en vakbekwaam personeel,zeker niet opdringerig en geeft absoluut goede uitleg over het product (en)
Ook voor het afleveren geld het zelfde als bovenstaande

Jos 20-09-2017 In de winkel gekocht
Dorrestijn - Breezand

Geweldige service

Onze vorige t.v. was stuk en werd opgehaald voor reparatie, we kregen intussen een leentoestel van ze. De reparatie ging zoveel kosten, dat we besloten een nieuwe te kopen. Deze werd keurig gebracht en geïnstalleerd bij ons, alle zenders en mogelijkheden stonden er na een poosje op, dit hadden we zelf niet voor elkaar gekregen als dikke zestigers. Dat is volgens ons het voordeel van een dorpswinkel !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Trees Miedema 20-09-2017 In de winkel gekocht
Groenlo, Groot Zevert

Serieus genomen, goed advies, service: evt. later omruilen.

Ik word als klant altijd serieus genomen, ze nemen alle tijd, advies blijkt ook later te kloppen, ze blijven vriendelijk en bereidwillig bij eventueel omruilen. Extra inzet is nooit een probleem!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

s c entius 19-09-2017 In de winkel gekocht
hoorn

altijd goed geholpen

geeft altijd een goed vertrouwd gevoel.heeft alle goede merken in huis. en ze zijn nooit op dringend en ik hoor ook van mijn kennissen dat ze er graag binnenlopen.

Andere Beijer 19-09-2017 In de winkel gekocht

Gewoon Goed!

Shop ziet er goed en overzichtelijk uit.
En....goed personeel, kundig, service gericht.
En bij het gekochte apparaat, stond er bij ons gelijk een mannetje klaar die aanbood de toch wel zware magnetron naar beneden te sjouwen!
Compliment.

Miranda 19-09-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Geweldig

Hele goede en snelle service ruime keuze in het assortiment en klantvriendelijk personeel met goede tips

Frans 18-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

De keuze is reuze en de service is TOP!

Ik koop al mijn apparatuur bij EP Beerepoot in Hoorn. Zo ook een sonos installatie. Deze moest gekoppeld worden aan mijn Harman Kardon installatie, hetgeen ik niet voor elkaar kreeg. Zelfs een schets van een medewerker, hoe ik e.e.a. moest aansluiten, hiermee kreeg ik niet het gewenste resultaat. Uiteindelijk is een service monteur geweest en was 1,5 uur bezig om alles opnieuw te installeren. Kosten nul, omdat ik zelf ook al het nodige had ondernomen. Dat noem ik service, want ik had wel de bereidheid om hiervoor te betalen. Ik noem deze zaak altijd "de vrienden van EP:Beerepoot".

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Gerda Nij Bijvank 17-09-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

goede service

Het is in de buurt . snelle levering Als hij defect is komen ze langs . Eerst op website gekekentoe advies gevraagt bij de winkel.

Willem Zuidema 17-09-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

Deskundig advies/Touch and Feel ervaring

Touch and Feel is voor ons erg belangrijk. Bij EP Mensonides staan er voldoende demo modellen om dit goed te kunnen ervaren. Hierdoor en mede door het eerlijke en deskundige advies van Johan een doorslaggevende keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simon 17-09-2017 Via de website gekocht

EP Beerepoot er is een oplossing voor elk probleem

Een goede service is altijd de basis van ondernemerssucces. Dat bleek ook bij mijn aankoop van mijn Miele wasmachine. Door een kleine miscommunicatie stond op de bon plaatsen zonder installatie. Echter dat was wel besteld. De medewerkers ondanks hun drukke schema loste het met 1 telefoontje op en de wasmachine werd alsnog geïnstalleerd en uiteraard het plaatsing bedrag betaald. Super

G.C. van Hoogeveen 16-09-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Kwalitiet staat hier hoog in het vaandel

De kundige winkelmedewerkers staan altijd klaar met een goed advies. Ze kennen zelfs de meeste klanten bij naam. In deze winkel zal men niet koste wat kost een artikel verkopen, maar doet men moeite om de klant te helpen, om een goede beslissing te nemen. Soms krijgt de klant een reparatie-advies. Indien het gewenste artikel niet voorradig is, wordt het besteld, en vaak wordt de klant de volgende dag thuis gebeld, dat het bestelde is aangekomen. Bij het betreden van de winkel krijg ik altijd een "prettig gevoel".

Daniël 16-09-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Persoonlijke service

Iedere klant wordt waarde aan gehecht door de klant zelf een keuze te laten maken met de hulp van de werknemers van EP. Je wordt dus echt geholpen aan het beste product voor jou! En niet gewoon een standaard verkooppraatje.

I. van Leeuwen 16-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Verkoper begreep precies wat we zochten

Goede service. Werden snel en goed geholpen door verkoper die goed luisterde naar onze wensen. Hij informeerde naar onze huidige apparatuur en naar de gebruiksfrequentie. Op basis hiervan toonde hij verschillende modellen van verschillende merken. Op basis van onze wensen kwam hij tot een goed advies.

R & D 16-09-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Service een dikke pluim.

Na prijsvergelijk bleek de koelvriescombinatie bij EP in Kollum als goedkoopste uit de bus te komen. De deur van de combinatie werd gratis omgezet en bezorging was ook gratis. Ons oude witgoed werd daarnaast ook nog eens kosteloos meegenomen.

EP van den Berg 15-09-2017 In de winkel gekocht
Ooltgensplaat

Geraldine service

Je word altijd vriendelijk beholden. Krijgt goed advies. Ze nemen alle tijd voor je. En snelle levering en goede service met installeren.

J Oosterhaven 14-09-2017 Via de website gekocht

ik ben super fijn geholpen.

Ws hier en daar al wezen kijken tot ik bij EP Mensonides kwam , hier was ik op de plek waar ik zijn moest goede uitleg goede prijzen en een super service een dikke pluim.

Michel 14-09-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaad

top service en klantvriendelijkheid !!

Na aangegeven te hebben wat voor tv we zochten
op hun advies afgegaan , gelukkig , wat een top tv heb ik nu zeg .
Antwoorden van vragen ; recht voor
zijn raap.... eerlijkheid... daar hou ik van !!
Man tot man , woord tot woord !!
Klasse zaak.... tot weerziens...

Corina 13-09-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Klantvriendelijk

Ik werd snel, behulpzaam een met goede adviezen geholpen.
Ik kon mijn keuze, met het advies dat ik kreeg, snel maken.
De volgende dag werd mijn koelvriescombinatie al geleverd.
Ik ben tevreden!

Anne 13-09-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Prettig contact, goed overleg, super service!

Wij doen altijd onze zaken met EP in onze woonplaats en zijn altijd dik tevreden. Assortiment, prijs, service, dat zijn toch de belangrijkste instrumenten om goed met klanten om te gaan. Daarnaast altijd een zeer vriendelijke behandeling. Top!

Julia Groot-Nijssen 13-09-2017 In de winkel gekocht
Knol Haarlem

EP Knol Haarlem.

EP Knol Haarlem. Geweldige winkel met profesioneel personeel. Duidelijke een eerlijke uitleg over product. Beslist geen verkooppraatjes. Ik heb gekozen voor een Siemens wasmachine (made in Germany), maar ze bieden ook goedkopere alternatieven machines aan. En dit alles met veel geduld. De aflevering precies op afgeproken tijdstip en nogmaal duidelijke uitleg over machine. Kortom: niet kopen op Internet Maar via de dealer. Service staat hoog in het vaandel. p.s. Mijn oude Siemens (ook gekocht bij Knol), heeft het 17 jaar volgehouden zonder storing!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.J.Klaverstijn 12-09-2017 In de winkel gekocht
In Hoorn

goede uitleg en vriendelijk en vakkennis

Een grote nette winkel vriendelijk personeel en goede service je wordt netjes geholpen en de aflevertijd is heel snel en goed

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Conny Worp 11-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen Makado

Vriendelijk deskundig meedenkend personeel in Schagen.

Na in 3 andere winkels nul op rekest (of een m.i. te dure oplossing voor een klein probleem) te hebben gekregen in Schagen meteen goed en goedkoop geholpen aan een oplaadsnoertje voor mijn fototoestel: werd besteld en op tijd voor mijn vakantie geleverd. Bij het ophalen hiervan op ons verzoek uitgebreide informatie ontvangen over een keukenmachine die daar getoond werd en ook deze aangeschaft. De behandeling van de eerste kleine aankoop had ons VEEL VERTROUWEN gegeven in de winkel en het personeel.

Gerrit 11-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

Deskundig advies

Was al bekend met de winkel. Uitstekende service. Alles onder één dak te vinden. Voor de wasdroger een goed en duidelijk advies gekregen. Prijs/kwaliteit/verbruik, enz. Koop werd prima afgehandeld. Met een goed gevoel nog even bij de laptops gekeken. Ook daar een deskundig advies. Kom er zeker voor terug.

René 11-09-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Al jaren wordt, naar volle tevredenheid, gebruik gemaakt van de diensten van EPBeerepoot. Deskundig personeel, goede service en scherpe prijs.
Indien je aan vervanging toe bent van huishoudelijke apparatuur/witgoed adviseer ik, loop eens binnen bij EPBeerepoot.

nico 11-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN

goed mee denken

Ik heb voor de winkel gekozen omdat er nog tijd aan de klant wordt geschonken
en er goed wordt mee gedacht met de wensen van de klant

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

j.van henten 11-09-2017 In de winkel gekocht
ep.tol ijmuiden

geweldige service

wil deze winkel in ijmuiden graag een 10 geven (wat niet lukt via mobiel).smorgens wasautomaatomaat stuk gegaan naar ep tol gegaan en smiddags stond de nieuwe wasautomaat al weer te draaien .top service van tol ijmuiden.

S.Jongejeugd 10-09-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

goeie service

goeie service levering prima,winkel dichtbij in het centrum van Bovenkarspel, E.V.T. service in Hoorn

Jeannette 10-09-2017 In de winkel gekocht
Ep.Jan Verdaas

Echt TOP

Bij het uit zoeken van een nieuwe wasmachine tot aan de bezorging keurig geholpen.
De heren bij de bezorging waren keurig maar ook het gebruik van de steekwagen ging met belijdt. En dan ook nog een snelle bezorging. Echt prima

Cootje Haveman 09-09-2017 In de winkel gekocht
E EP Snijder te Beilen

Geweldige service. Persoonlijk advies

Altijd geïnteresseerd in de persoon/klant. Tijd voor een praatje! Waar vindt je dat nog? Nou in Beilen dus!

Wendy 09-09-2017 In de winkel gekocht
Horst

Goede service, blij met onze aankoop!

We hebben de stofzuiger in de winkel gekocht, we werden goed geholpen bij het zoeken naar de juiste stofzuiger.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

José 09-09-2017 In de winkel gekocht
EP: Mies Schuurmans / Den Dungen

Goede snelle service

In (enige) witgoedwinkel in Den Dungen gekocht. Vriendelijk (en bekend) personeel. Een snelle levering en volledig geïnstalleerd (2 hoog).

Jacquelien de Vries 08-09-2017 In de winkel gekocht
Kuik hollandscheveld

Je word top geholpen service en sfeer is er zeer prettig

Wij gaan altijd naar dezd winkel juist omdat je daar nog geholpen word. De sfeer is er goed. En niet alleen dit. Heb je problemen met een of ander er is zo een monteur. Heb je onderdelen nodig ze zorgen er voor dat dat binnen afzienbare tijd geregeld word. Gewoon een top winkel. Ga zo door.

Ep leek 08-09-2017 In de winkel gekocht
Leek

EP in Leek!!
Moeder van 95jr helemaal in de stress. Koelkast stuk!
In de winkel een andere uitgezocht die 's middags al werd bezorgd.
Ook het deurtje werd naar de andere kant verplaatst zodat moeder er beter bij kan.
Top!

Molenaar 08-09-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Geweldige service en uitleg ze hebben er verstand van

Klantvriendelijk perfecte uitleg bezorging en plaatsing ook perfect kan niet beter erg persoonlijk scherpe prijs

Jan 07-09-2017 In de winkel gekocht
Hollandscheveld EPKuik

Prima service

Goede voorlichting in de winkel, levering en installatie volgens afspraak , oude apparaat meegenomen .

Simone Berkhout 07-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Overal muziek met ons nieuwe sonossysteem

Prima service, veel kennis aanwezig bij installatie en erg vriendelijk! We hebben in ons nieuwe huis nu overal muziek met een geweldig geluid.

F.Besseling 07-09-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

snelle en goede service

De klantbenadering is zeer goed. Netjes te woord gestaan en met goede uitleg.
Ook de levering is heel correct gegaan en de bezorgers hebben netjes gewerkt en ook nog eens goed uitleg gedaan over de werking van het apparaat

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hetty 07-09-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

Uitstekende service

Beerepoot Hoorn is een fijne zaak waar je altijd vriendelijk te woord wordt gestaan en waar ze goed met je meedenken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Helmi 07-09-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Super service

Super service in de winkel gehad en de chauffeur die de ijskast kwam brengen was erg beleefd en klantvriendelijk.

J.Dekker 06-09-2017 In de winkel gekocht
EP Tol Ijmuiden

geweldige snelle service

Zaterdag om 13.00 uur een droger en een tv gekocht en om 15.00 uur bezorgt en geïnstalleerd.
En zeer goed geadviseerd in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 06-09-2017 In de winkel gekocht
RAALTE

Goede service, fijne medewerkers

In de winkel altijd goede, vrolijke medewerkers, en goede service. Zelfs ooit een keer lagere prijs voor een no frost diepvries gekregen omdat hij op internet goedkoper was dan in de winkel.

FAM VAN WERVEN 06-09-2017 In de winkel gekocht
in VAASSEN

de service is 100 % snel dingen gelevert dus toppy

vindt de service prima als er wat is zijn ze er ook zo meestal zelfde dag nog was machine stuk zelfde dag s,avond nog andere op de plek staan ,heb je vragen worden duidelijk beantwoord

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dijk 05-09-2017 In de winkel gekocht
Rosies Veendam

Geweldige service

Rosies Veendam daar heb ik mijn nieuwe Sony TV gekocht.Uitstekende service, afspraak over aflevering TV op het moment die ons het beste past, duurt nog een week, maar een huur TV meegekregen met instructie zonder extra kosten.Alles voor een zeer scherpe prijs prima!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

diana haroun 05-09-2017 In de winkel gekocht
vught

Uitstekende uitleg in de winkel cq thuis.

De shop in vught is wel klein maar via een scherm i d winkel kun je nog meer artikelen zien
die je eventueel wilt aankopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.H.Eggink 04-09-2017 In de winkel gekocht
EP:Meppel

Prettig geholpen door een kundig persoon.

Vaker hier geweest en dat is goed bevallen.Hier in het verleden een televisie gekocht via de webside,deze werd thuis af geleverd en geinstalleerd.

Louise 04-09-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Geweldige service top winkel.

Wordt heel goed geholpen vriendelijk personeel, plus de producten wat ze hebben staan ze ook helemaal achter. Wij kopen al jaren in deze winkel vanwege de goede service gewoon top.

Wanda 04-09-2017 In de winkel gekocht
Bergen

Geweldige service!

Zeer vriendelijke verkopers. Doen net dat extra stapje voor je. Denken met je mee. Kleine zaak maar een grote service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leen de Wit 04-09-2017 In de winkel gekocht
Makado in Schagen

vriendelijke en deskundige bediening

de prijs van het gekochte artikel was gelijk aan webshops.
een prettige winkel in de nabije omgeving.