EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1571 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton Veenboer 18-03-2024

Goede webshop/winkel. Snelle levering en wat mij betreft een zeer goede service gekregen. Zeker aan te raden.
Mvg Ton

Pieter 18-03-2024

Wij hadden een nieuwe inbouwoven besteld en daarbij de optie genomen voor inbouwen. De verwachte periode die op de website aangegeven werd klopte. Netjes van te voren gebeld voor een dag en tijdstip. De monteurs waren mooi op tijd en het demonteren van de oude oven en installeren van de nieuwe oven was snel gebeurd. Daarna hebben ze snel uitgelegd wat de belangrijkste functies waren maar je moet toch zelf de handleiding lezen. De oude oven en verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen. Zeer tevreden over herapparaat en het werk wat verricht is.

MB 18-03-2024

Duidelijke website, groot assortiment en het bestellen is duidelijk en gemakkelijk. Het product is geleverd volgens de gewenste levertijd en zat ook erg netjes verpakt

Patrick 18-03-2024

EP was de goedkoopste voor hetzelfde koffiezetapparaat. Prima afhandeling en snelle bezorging.

Henk levinga 18-03-2024

Even gebeld. En heel goed behandeld. En heel klantvriendelijk. Snelle levering.
Voor ons een hele dikke 10.
👍👍👍👍👍👍

..N 18-03-2024

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en goede service. Gezellige winkel en personeel.

Nadja 18-03-2024

Wij zijn erg tevreden over EP. Op de website besteld en konden het dezelfde dag afhalen bij het filiaal. Helemaal super geregeld! Ook zijn wij goed geïnformeerd in de desbetreffende winkel.

Tiffany 17-03-2024

Mijn wasmachine was maandag kapot gegaan. En dat is balen met 2 kinderen.. woensdag tegen de avond geleverd gekregen. Helaas was er iets mis met de wasmachine, mailtje gestuurd in de avond en kreeg snel een reactie terug. Is heel snel opgelost en de volgende dag een nieuwe geleverd gekregen die helemaal prima werkt. Heb de afgelopen 3 dagen weer een stuk of 6 wasjes kunnen weg werken. Helemaal blij mee. En een top service!

Wasmachine 17-03-2024

Ruime keuze aan apparaten. Overal een duidelijk overzicht van eigenschappen. En duidelijke recensies. Ook werden er groene surgesties gegeven. Heel fijn. De levering was binnen twee dagen en er werdt snel contact gelegd via telefoon om dat door te spreken.
Wat ik zelf erg praktisch vond is dat ik het aangekochte product in drieën kon betalen.

J. Wendt 17-03-2024

Overzichtelijke website, duidelijke afspraken, nette bezorging (ook logistiek!) en een perfecte product!

William Bastemeyer 17-03-2024

Wilde Deebot X2 kopen, collega uit hoorn zorde ervoor dat het online gezet werd voor payin3 en hij zorde ook jog ervoor dat ik concurerende prijs kreeg. Hij denkt niet alleen mee aan hoe ik zou kunnen betalen maar ook de prijs. Hij maakte het mogelijk. Hij verdient een prijs voor beste EP Berepoot Sales rep.. Zijn naam is verkoper.

De Jonge 17-03-2024

Zou niet weten wat er beter had kunnen gaan! Hele fijne ervaring met EP Beerepoot.

Melvin Loos 16-03-2024

Top prijs-kwaliteitverhouding alleen de reclame van voor 20:00 bestelt morgen in huis dat ligt jet niet helaas

Abe 16-03-2024

Op zondag besteld en maandag gelijk contact dus prima en snel een reactie over de levering. Oude wasdroger meegenomen.

Nico Rietveld 16-03-2024

We zijn fantastisch geholpen. De bestelde machine was niet leverbaar we kregen een prima alternatief aangeboden. Goede service ik zal het iedereen aanraden.

Filmon 16-03-2024

Dat is goede service en ook op tijd ik was blij mee de bezorger is vriendelijk

Richelle 16-03-2024

Goed geholpen. Snelle reactie op een vraag via de mail. Product werd snel geleverd.

Bart van den Elshout 15-03-2024

Altijd perfecte service, een zeer prettige zaak waar je altijd uitstekend geholpen wordt!!

Arjan 15-03-2024

Alles prima verlopen, simpel besteld voor een goede prijs en snel bezorgd. Aanbevolen.

SJ 14-03-2024

Levering liep net wat anders dan gebruikelijk. Telefonisch keurig benaderd voor een alternatief op een andere dag. Levering gedaan door vriendelijke jongens

Pier Nijholt 13-03-2024

Goede voorlichting,prettig en snelle vakkundige service en prima uitleg/tips door monteur op 4 maart

André Knarren 13-03-2024

Zeer goed en netjes geholpen, alles netjes uitgelegd en thuis geïnstalleerd.

Marjolein 13-03-2024

Deze winkel is dicht in de buurt en verleent goede service. Ze reageren snel en houden zich aan hun afspraak.

Blikman 13-03-2024

Prettig geholpen.
Nette bezorging en vriendelijk personeel.
Bezorging keurig op tijd.

?? 13-03-2024

De EP IN hoorn hebben we bezocht, eigenlijk naar aanleiding van een folder die we in huis kregen bij de Medemblikker.
onze koelkast was aan vernieuwing toe en we gingen kijken voor een inbouwkoelkast maar de maat die we hadden is nauwelijks leverbaar meer. op advies van een medewerker hebben we dan gekozen voor een losstaande, deze meneer gaf goed advies en dat hebben we zeker gewaardeerd , dus hiervoor onze dank.