EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2833 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Martijn 23-04-2021

Via Internet droger aangeschaft. Opdracht geplaatst in het weekend, maandagmorgen al direct een belletje van EP over wanneer de levering plaats zou vinden. Super vriendelijk personeel. Aanrader!!

Kevin 23-04-2021

Super geholpen de wasmachine was wel iets later omdat deze niet meer op voorraad was maar daarna snel en vakkundig gebracht en geïnstalleerd!

Liesbeth 22-04-2021

Prima, duidelijke website, goede communicatie, snelle levering, keurig verpakt!

Leen. 22-04-2021

Ondanks het feit dat de geleverde vaatwasser niet na behoren werkte is deze na een kleine discussie opgehaald en het aankoop bedrag teruggestort. Dit hoor je wel eens anders.

Jeffrey Meuwissen 22-04-2021

Fantastische ervaring gehad bij EP, hele vriendelijke medewerkers & service

Wil 22-04-2021

Je bestelling wordt keurig geïnstalleerd en evt. problemen direct opgelost. Fijn om hier te shoppen.

Franklin Stegink 22-04-2021

Ik en mijn vader kopen alles wat te maken heeft met beeld en geluid en wasmachines en wasdrogers altijd bij ep in Elburg.

Personeel zeer klantvriendelijk en weten waarover ze praten.
Het belangrijkste is altijd hoe een winkel omgaat met artikelen die eventueel kapot gaan.

Ook daar is er altijd goede service.

Wij zijn al jaren klant en zolang ze bestaan zullen wij onze spullen daar blijven kopen.

Hanny 22-04-2021

Artikel goed te vinden op de site. Bestelling en levering prima. Helaas werd oude vriezer in eerste instantie niet mee teruggenomen. Nadat ik enkele dagen erna sprak met klantenservice, werd de oude vrieskast alsnog opgehaald. Dus toch nog netjes geregeld.

P.H.Braam 22-04-2021

goede service en vriendelijk persoon aan de telefoon. Goed uitleg gegeven over mijn vraag over garantemogelijkheden.

Leny 22-04-2021

Fantastische service, zoals altijd. De nieuwe tv gebracht, geïnstalleerd en uitgelegd hoe alles werkt. De oude weer meegenomen en het keurig achtergelaten. Zowel bij het uitkiezen van de tv als het installeren nemen ze de tijd voor je!

Jolanda 22-04-2021

Duidelijke webshop, wasmachine werd goed omschreven.
Telefonisch op de hoogte gebracht over de levering. Goede afspraak gemaakt over de levering. Vriendelijk personeel

Jan Veen 21-04-2021

Goede ervaring en netjes en correct behandeld en afspraak is afspraak!
Klantenservice goed bereikbaar en doorverbonden met het juiste fileaal waar ik netjes te woord gestaan werd en ik nog van nodige technische informatie werd voorzien.👌

Jan 21-04-2021

goede product omschrijving en scherpe prijsstelling. Product voldoet aan alle verwachtingen.
Bovendien snelle levering met vriendelijke bezorgers.

Martin 21-04-2021

Snel het juiste product gevonden, eenvoudig af kunnen ronden en de volgende dag al in huis. Top.

Theodoor Visser 21-04-2021

Snel besteld en binnen een uur afhalen. Prima! Na de bestelling werd ik persoonlijk door de winkel gebeld dat het klaarlag.

Richard 21-04-2021

EP heeft me goed op de hoogte gebracht vd levering en altijd vriendelijk te woord gestaan!

Dominique 21-04-2021

Enorm klantvriendelijk personeel en goed advies gekregen voor het kopen van een nieuwe televisie, snel een deal kunnen sluiten dankzij een leuke korting op de gewenste televisie.

Serra 21-04-2021

Ik werd vriendelijk ontvangen. Ik kreeg ongevraagd mooie tips mee. Alles stond zoals afgesproken klaar.

Ploeg 20-04-2021

Telefonisch al heel fijn geholpen toen de wasmachine een foutcode aangaf. Helaas wasmachine overleden maar ook voor de nieuwe machine een snelle levering binnen 48 uur.

C.Staartjes 20-04-2021

Vriendelijke en behulpzame mensen, mijn bestelling prima en snel verzorgd, en bezorgd. Met professionele installatie en uitleg...gewoon Top!

Jan v Lierop 20-04-2021

zeer duidelijke webshop, snel kunnen kiezen wat wij nodig hadden.
Bijschrijving die bij het product zat was summier.
Gelukkig geeft you tube via een filmpje goede uitleg.
Installeren was een fluitje van een cent.

Richard 20-04-2021

EP stond mij zeer vriendelijk te woord en heeft mijn bestellingen zsm verstuurd. Absolute aanrader!

Andre Ooms 20-04-2021

Ik was verbaast over de snelheid van bestellen en correcte levering van mijn nieuwe televisie en een heel mooie prijs, dit was mijn eerste aanschaf bij EP, er volgen er meer.

Han Hoogendoorn 20-04-2021

Wij zochten doelgericht een Dyson Pure Cool en vonden deze bij EP (on line) als gunstigste geprijsd. Binnen een dag stond het gewenste artikel bij ons in de kamer. Maar het liefst winkelen we live in de winkel. Evengoed zeer tevreden.

G.Peters - De Vries 20-04-2021

De shop is erg overzichtelijk. De lokale winkel nam snel contact op om een ophaalafspraak in te plannen.

Schrijver 20-04-2021

Snelle en correcte levering een duidelijke website klantvriendelijk en toegankelijk.

Frank 20-04-2021

Verdaas heeft de service en vriendelijkheid van een ouderwetse witgoedzaak en concurrerende prijzen . Prima zaak!

A.koelman 19-04-2021

Echt super vooral omdat je achteraf kan betalen. we hebbe al eens eerder bij een ander wat besteld maar dan kam het niet of de firma ging failliet en dan waren we het geld kwijt. super snel bezorgd en op het afgesproken tijdstip. het kan dus wel op de mannier zoals de klant wil.

Jan-Willem 19-04-2021

Geen digitale factuur en ook geen papieren factuur bij de zending. Enkel een pakbon
Officiele reactie van EP.nl 19-04-2021

Geachte heer van L,

Hartelijk dank voor uw feedback. Meesten mensen willen geen overload aan papier en mailtjes, bij een eigen account kunt u altijd zelf een factuur downloaden, of anders de klantenservice vragen. Ik heb u een mail gestuurd met de betaalbevestiging.

Sibum 19-04-2021

Online EP winkel ging prima, daar zou ik een 9 voor geven, echter de fysieke winkel John van de Rijt scoort onder de maat. Eigenaar zou een keramische kookplaat aansluiten op een 2 fase groep. Dat kon hij niet., het was op 1 fase gemonteerd, met 4 aderige kabel, wat overigens niet mag in NL. Perilex is 5 adering moet je 5 aders aansluiten Ik betaal daar € 100,- teveel voor. Heb hem gedwongen om het zo aan te sluiten zoals het stond op het apparaat namelijk 2x N onder 1 klem van N. Toen had ik uiteindelijk 2 fase. Dat koste 2 dagen. En een heleboel irritatie. Ik koop niets meer bij John Vd Rijt. Tilburg. Het nu opgelost maar dat is slecht voor het vertrouwen. Ik wilde een klein bedrijf mijn aankoop gunnen.
, omdat die zo lijden onder grote. En je verwacht klantvriendelijkheid en niet afgezeikt te worden. Dat is de laatste keer geweest.

bfixt 19-04-2021

had een nieuw koffiezetapparaat gekocht van dolce gusto
maar de factuur werd afgekeurd voor de actie
keurig op gelost door ep

Siebe 19-04-2021

Super snelle levering en klantvriendelijk. Duidelijk of mijn pakket op voorraad is en wanneer het bezorgt zou worden.

Natascha 19-04-2021

Heb een Braun mixer gekocht. Betaald via Paypal en werd gratis verzonden. Goede communicatie over bestelling en verzending.

C.S. 19-04-2021

Fijne, betrouwbare winkel. Niet het massale zoals de grote winkelketens. Goede service

Jos 19-04-2021

Ultra korte wachttijd. Bestelde product stond al klaar bij de uitgang en heb nog hulp gekregen bij het naar de auto tillen.
Naast dit alles gewoon een vriendelijke afhandeling.

Joep 19-04-2021

Nadat onze koelkast na ruim 27 jaar trouwe dienst toe was aan vervanging, op zoek gegaan naar een nieuwe. Hier gevonden en een snelle levering! Heel blij mee.

Iet Vliek 19-04-2021

Via jullie site een Apple Watch serie 6 gekocht.
Prima geregeld, netjes verpakt.

ronaldo777 19-04-2021

Goed product gekocht tegen concurrerende prijs en nog snel bezorgd ook... Wat wil een mens nog meer ! Hele fijne ervaring dat shoppen bij EP.

Siska 18-04-2021

Ik heb een stofzuiger besteld. Volgende dag in huis. Super geregeld. Ik zou zo weer een aankoop dien.

Hans Aarden 18-04-2021

Klantvriendelijk, verstand van zaken,een goede en eerlijke website
Kortom een aanrader om te winkelen als je wat zoekt

Marion 18-04-2021

Nog niet zo lang klant. Door onze verhuizing naar groenlo. Ik marion back to the roots. Eenmaal bij EP geweest. Wil niet meer anders. Goeie service. Vriendelijk en correcte behandeling als klant

Eelco 18-04-2021

Ruime keuze en je kunt zelf kiezen tussen ophalen of bezorgen
En ze zijn vriendelijk en behulpzaam en denken met de klant mee

Hagenaars 18-04-2021

We zijn al langer een tevreden klant. We hadden al een wasmachine gekocht. De levering van onze nieuwe koelkast ging zoals afgesproken en de oude werd keurig meegenomen.

Bas 18-04-2021

Wat een winkel!! Bij binnenkomst heb je gelijk het gevoel van gastvrijheid. Als je vervolgens ook nog perfect wordt geholpen dankzij oa. de kundigheid van de werknemer verdien je een 10!!

Ronald Koster 18-04-2021

De goede service en het contant met de verkopers van de winkel. Al is het deze keer alleen telefonisch gegaan.

R Knol 18-04-2021

ik heb via de site van EP een Miele vaatwasser aangeschaft na beoordelingen van diverse site`s.
ook de laagste prijs en de winkel van EP in eigen dorp gaven de doorslag.
ik kijk altijd naar de verhouding van prijs en kwaliteit.

Ad Frijters 17-04-2021

Goede en snelle service, mensen in de winkel weten waar ze het over hebben, klantvriendelijk.

Jolanda 17-04-2021

Vriendelijk personeel. Je wordt hier eerlijk en deskundig geholpen. Duidelijke uitleg en goede service

Paul 17-04-2021

Verbazend was dat op Internet een dealer expliciet wordt geadviseerd omdat het model daar voorradig is. En geheel (niet) onverwachts wordt er gebeld dat het toestel niet voorradig is. Maar we hebben wel een andere met extra korting. Gezien dat de was elke week gedaan moet worden heb je weinig tijd om na te denken. Snel op internet kijken model had dezelfde specificaties dus ok lever maar. Teleurstellend is niet alleen het eerst nog verdedigen van de geen voorraad met de schuld aan het internet te geven, de goedkope verkoop truc, het toch extra betalen van 20,00 en uiteindelijk eindigen met een was machine met ZWARTE knop en rand die in onze volledige witte waskamer staat te vloeken.
Officiele reactie van EP.nl 19-04-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Gelet op uw berichtgeving is dit een winkelorder geweest. Ik adviseer u om alsnog contact op te nemen met de leverende winkel.

Renate 17-04-2021

Online mijn stofzuiger besteld, direct gebeld dat ik 'm af kon halen. Netjes geholpen tot aan het in de auto zetten... zo als het hoort, maar vaak niet meer gebeurt. Fijne ervaring.