EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 494 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Marie-Louise Dudink 21-01-2019

Een prima bedrijf met diverse vestigingen in West Friesland die allen dezelfde ouderwetse service en kwaliteit bieden en waar je niet de hoofdprijs voor betaalt!

Aaltina lusseveld- schuurman 20-01-2019

hallo, ik ken deze winkel goed, het bevalt mij hier goed, in het verleden, heb ik hier ook al heel vaak wat gekocht, ze leggen het netjes uit, je krijgt het op de plek waar je het hebben wilt, ze zijn vriendelijk, wat wil je dan nog meer.dan ga je toch niet naar een andere winkel, bvd

Maike van Putten 20-01-2019

Hier heb ik altijd mijn mooie spullen gekocht. Alles wordt goed en enthousiast uitgelegd. Ook kun je met veel vragen bij jullie komen. Ik vindt het een super winkel, ik geef een acht als cijfer omdat er altijd dingen zijn om te verbeteren.

Diana 20-01-2019

Flexibel, goede service wanneer apparatuur niet helemaal in orde is na verloop van tijd, goede services center en deskundigheid mbt apparaat dat je aan wilt schaffen

Tineke 20-01-2019

Vrijdag 18 januari is in de avond mijn wasmachine stuk gegaan. Aangezien Beerepoot zijn service hoog in het vaandel heeft staan ben ik de zaterdagochtend gelijk naar Beerepoot gegaan. Ik kan anders zeggen dat ik professioneel te woord ben gestaan en een wasmachine heb gekocht.
Eenmaal thuis zag ik dat de zelfde machine bij de concurrent een dagaanbieding had die 100€ goedkoper. Telefonisch contact met de desbetreffende verkoopmedewerkster opgenomen. Zij dacht en keek met mij mee. Zonder problemen kreeg ik de wasmachine ook voor die prijs. Dat noem ik een goede service. Daarnaast rekenen zij een klein bedrag voor het bezorgen en installeren van de wasmachine en nemen ze de oude mee.

Voor mij een reden om mijn volgende aankoop weer bij Beerepoot te doen.

prima 20-01-2019

Mooie locatie en goed bereikbaar winkel opzicht geeft je bijna een huislijk gevoel.
Het personeel is rustig niet opdringerig ,men laat rustig kijken en als je vragen heb worden deze voldoende beantwoord

Martin Stam 20-01-2019

Vriendelijk,charmant, open en transparant. Uitstekend geholpen! Ik kan geen enkele tip verzinnen om het beter te doen.

Seijsener 19-01-2019

EP Zwirs geeft altijd goede service. Ik ben een trouwe klant van ze. Ik had via internet een inbouwoven besteld en de volgende ochtend kreeg ik al telefonisch bericht dat de bestelling goed doorgekomen was en dat ik de bestelling 3 dagen later kon komen ophalen. Ik had me in de sluitingstijd van de winkel vergist en na telefonisch overleg kon ik de oven alsnog ophalen nadat de winkel al gesloten was! Verder krijg je altijd goed advies bij de aankoop van een product. EP Zwirs kan ik iedereen aanbevelen!

Fred 19-01-2019

Het artikel en moment van bezorging voldeden exact aan omschrijving, verwachting en vooraankondiging

Astrid Schaefers 19-01-2019

Topservice! Wel beter om rechtstreeks in de winkel te kopen, ze geven je de laagste prijs en leveren snel en netjes!

Pascale 19-01-2019

Goede service. We komen zeker nog een keer terug. Ook de levering was snel. Het enige wat minder was, was dat er op internet stond dat het bezorgd zou worden via DHL. Maar ze bezorgen het zelf.

Sjaak Bronkhorst 18-01-2019

Super tevreden met persoonlijke en snelle service voor reparatie van inbouw koffiemachine en combi oven. Keurige prijzen. Ik kan het iedereen aanraden!

Ronald Bakker en Mensure Solak 18-01-2019

Alweer prima service gehad bij EP de aankoop van een Philips Senseo Viva Cafe. Bovendien een zeer aantrekkelijke aanbieding van het apparaat namelijk van 99 voor 59 Euro.
Nergens goedkoper en de eerder genoemde prima service, zorgt ervoor dat ik hier zeker weer terug kom. Binnenkort voor een nieuwe TV en dan is 250 Euro van harte welkom.

P. va Zalinge 18-01-2019

vriendelijk en deskundig personeel, snelle levering , dinsdag 15.01.19 besteldt ,en we konden het vandaag 18.01.19 afhalen , en we kregen zelfs koffie aangeboden.

vanW 17-01-2019

Prima service en snel geleverd. Besteld via de website en de volgende dag afgehaald (na een mailtje) in de winkel.

Snijder 17-01-2019

In de folder van EP zagen wij een TV in de aanbieding voor een mooie prijs. Helaas kwam deze aanbieding niet op het juiste moment ivm andere grote uitgaven deze maand. Toch maar in de winkel gaan kijken hoe de televisie er uit zag en uiteindelijk besteld op de webshop, omdat wij hadden gezien dat EP werkt met Afterpay. En dat kwam natuurlijk qua financiën goed uit. EP heeft een duidelijke site, het is makkelijk om een bestelling te plaatsen. Direct maar even een account aangemaakt. De volgende ochtend direct al een telefoontje van de EP om een bezorgafspraak te maken. 2 dagen later al! Bezorging verliep soepel. Bezorgers hebben de TV tot in de woonkamer gebracht op de 4e verdieping! Chapeau! TV staat nu te shinen in onze woonkamer en doet het vooralsnog prima.

Theo rienstra 17-01-2019 In de winkel gekocht
In ijmuiden

Goed geholpen goed advies

Uitgebreide artikelen waarom ik vroeg en advies over radio cd en dvd spelers wat ik wilde aanschaffen

Ricardo 17-01-2019

Super goede service en leuke winkel in Veendam.

Eerst een wasmachine gekocht met gratis bezorgservices en nu een diepvries gekocht.

Deze winkel is een echte aanrader!

PMU 15-01-2019

Had nog een oudere iPad Air. Kwam bij EP een mooie aanbieding tegen voor een beschermhoes. Meteen besteld. Bleek achteraf nog mooier en steviger dan ik had verwacht. Geen haast maar toch zeer snel ontvangen.

Gf Meenhuis 14-01-2019

Wij hebben deze vaatwasser gekocht bij EP Nijverdal vanwege hun uitstekende service.
Ook vanwege de kennis van zaken over deze vaatwasser en hun goed advies.
Na de koop is de vaatwasser uitstekend ingebouwd en de oude is weer meegenomen.

Ido Rosenthal 12-01-2019

After ordering I recieved a call in order to set the delivery time according to my preference, the equipment was delivered at the set time.

John 11-01-2019

Goed geadviseerd, tevreden over de producten en met behulp van de website de juiste keuze vaatwasser kunnen maken, top.

Mlouise van Haren 11-01-2019

Omdat het espresso-apparaat wat wij graag wilden de volgende dag al geleverd kon worden.
Wij hebben dit apparaat online besteld en de volgende dag opgehaald bij EP winkel in Groesbeek

Concurrerende prijs en prima service! 11-01-2019

Prijstechnisch was EP heel aantrekkelijk om daar onze Beko vaatwasser te bestellen. De machine werd keurig afgeleverd en voor een kleine meerprijs geïnstalleerd. De aansluitkraan bleek defect, maar de monteur vond het geen probleem om deze even te vervangen. Het verpakkingsmateriaal en de oude machine werden keurig mee terug genomen. Prima service dus!

Marlijn Cornelissen 11-01-2019

Een vaatwasser besteld. Er stond levertijd 1-2 werkdagen. Dit op de 29 besteld dus feestdagen tussendoor. Logisch dat de levertijd wat langer is hierdoor. Maar geen 2 weken toch? Wat blijkt het artikel moet nog besteld worden. Vandaag 11-01 nog geen vaatwasser binnen. Jammer!

Sparks 11-01-2019

Snelle levering van de inbouw koelkast na bestelling via website. Bij aflevering uitgepakt door bezorger en in de keuken geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal meegenomen evenals de oude koelkast. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Shopper 10-01-2019

Zeer prettige winkel..alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en service gericht. Snelle levering volgens afspraak en alles netjes weer mee genomen. Zo zie ik het graag!

U 10-01-2019

Product nooit ontvangen maar wordt door after pay service wel aangemaand om te betalen met dreiging van boete etc etc.
Officiele reactie van EP.nl 11-01-2019

Beste heer/mevrouw,

Ik zou u willen verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@ep.nl of via 0800-7278637 (gratis nummer)

Zodoende kunnen we dit uitzoeken.

Groet,

Ep.nl

JB.v/d West 10-01-2019

deze shop is goed daardoor heb ik nu een dab+radio zodat ik iedere dag geruisloos naar mijnmuziek
kan luisteren en dat is leuk als je nog alleen op de wereld bent en er nooit iemand komt, daarom geef
ik de shop een 9. want alles wat ik huis heb komt van EP-v/d Molen wasmachine/droger/tv/koelkasten.

Niels 10-01-2019

Bestellen ging makkelijk werd snel geleverd en je kan in termijnen betalen.

Henk 10-01-2019

Duidelijke vermelding op de site van het product en een zeer snelle levering en nazorg.

Elly 09-01-2019

Via de site van EP een Edy koelkast besteld. Supersnel geleverd en geplaatst door 2 aardige medewerkers die ook meteen de verpakking meenamen. Ben erg blij met mijn koelkast. Dit was de 1e keer bij EP via internet normaal ga ik naar de zaak in Bovenkarspel waar ik altijd super geholpen wordt.

John 09-01-2019

Goede aanbieding van een Siemens wasmachine. Er werd van te voren gebeld om het product af te leveren. Dus al met al een zeer goede ervaring met EP.

Snoekje 09-01-2019

Prima service afgelopen maand.3 producten
Gekocht inductie kookplaat stereo installatie.en tv alles naar tevredenheid geleverd en aangesloten

Rieks 09-01-2019

Zij nemen alle tijd voor de klant ,ook als je terug komt met een probleem.
De klant is hier nog Koning en dat merk je op een prettige manier.

Sandra 08-01-2019

De bestelling is nog niet binnen, dus er wordt om een recensie gevraagd over de goederen die wel meteen betaald zijn, maar te laat geleverd worden. De filiaalbeheerders die je moet bellen als je info wilt wisten van niets.. alleen de mevrouw die bij de klantenservice werkt, stond mij keurig te woord en zocht het uit. Het wordt een week te laat geleverd, terwijl wij juist kozen voor EP , omdat die op de website aangaf, alles op voorraad te hebben...

TvdB 05-01-2019

Prima winkelen. Op zoek naar online kopen (airfryer). Op verzoek laten afleveren bij winkel in de buurt. Goede service

Doctee 05-01-2019

Ja heb een bestelling geplaatst van 8+2 oral b crossaction borstels, was op dat moment niet voorradig. Wij zijn nu een maand verder en nog niet geleverd sterker nog heb gebeld en was nog niet voorradig. Vreemd overal worden ze aangeboden. Vandaar dat ik toch niet zo tevreden ben.

T.M.Hibma 04-01-2019

Slechte communicatie. Hebben mij niet op de hoogte gehouden dat mijn bestelling er was.
Moest er zelf achteraan en bleek al langer dan een week te zijn gearriveerd. Nemen niet de telefoon op als je ze beld.
Ga zeker niemand adviseren hier te kopen.
Een dikke onvoldoende.

FvD 04-01-2019

Ik vind het fijn om online te shoppen bij een fysiek bedrijf dat in de directe buurt is. Dat geeft de combinatie van het vertrouwen van goede service en het (online) vergelijk voor een goede prijs.
De A+++ diepvries was exact wat ik zocht.

BertL 03-01-2019

Bestelling gedaan met aflevering in de winkel. Ik had verwacht dat het enkele dagen zou duren, maar ik werd dezelfde avond al gebeld. Het lag al klaar! Helemaal top. En de prijs was zeer concurrerend.

A. Hoonhout 02-01-2019

Ondanks dat ze van de leverancier de koelkast niet afgeleverd kregen, onderhielden ze contact met ons, op zich vonden we dat wel netjes!

Elvira Visser 02-01-2019

Goed advies, persoonlijke hulp, altijd keurig een uitgebreide factuur en een uitgebreid assortiment. Wat wil je nog meer als consument!

Erik 02-01-2019

Samsung besteld, snel geleverd door EP. Maar men wou thuis liever een TV op de slaapkamer met smartmogelijkheid.

Krijg de tip van EP om naar een EP in de buurt te gaan.
Nou. Toen begon de ellende van de zelfstandige ondernemer. Ze wouden geen zaken doen met mij omdat ik de TV bij het hoofdkantoor had besteld.

Ik heb 6 EP's gebeld rondom Zwolle. Allemaal hetzelfde.

Du ik ga nooit meer naar een EP winkel.
Rechtstreeks bij EP is super, maar als het niet bevalt geven de winkels niet thuis.
Webwinkel-ja
Winkels - nee
Officiele reactie van EP.nl 03-01-2019

Beste Eric,

Na het lezen van jouw review zouden we graag contact met jou hebben. Zou je ons een e-mail (klantenservice@ep.nl) kunnen sturen met daarin jouw order nummer en exact kunnen uitleggen wat er gebeurd is.

Groet EP.

R P 02-01-2019

Nieuwe Samsung TV en HK Citation set gekocht bij EP Tol in IJmuiden. Zeer tevreden over EP Tol, vriendelijk en deskundig personeel en... top service! Staan altijd klaar voor vragen of problemen.

Wonen bij September 01-01-2019

Prima, mensen denken mee, goede service. Winkel is om de hoek, dus ook handig om even naartoe te lopen.

Ton 31-12-2018

Prima service, goede bestelsite. Prijs is goed, concurrerend met Internet. Er werd netjes opgebeld wanneer het apparaat geleverd werd. Afgesproken tijd waren ze er ook. Zo steunen we ook de lokale middenstand

Frits 31-12-2018

levering volgens de site binnen 2 werkdagen. Realiteit was dat pas na 4 werkdagen contact werd opgenomen over het aflevermoment. Communicatie in de tussentijd kan beter.

Corry 30-12-2018

in het verleden al goede ervaring gehad met EP Zwirs. Uitstekend advies gekregen. Apparaat werd volgens afgesproken dag en tijd geleverd, oude machine ging retour.

goede service 29-12-2018

snelle levering en een goede service betreffende het aansluiten en instellen.