EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 640 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

M 23-09-2018 Via de website gekocht

Keurig bedrijf

Als de prijs niet verschilt met de grote aanbieders, kies ik liever voor de middenstander. Werd gelijk terug gebeld na het plaatsen van een bestelling voor het maken van een afspraak voor de bezorging. Afspraak is netjes nagekomen en personeel was vriendelijk en behulpzaam.

L.C. Moll 23-09-2018 In de winkel gekocht
EP Jack Stet

Geweldig geholpen en de installatie was perfect.

De winkel van EP Jack Stet is lekker in het dorp. De service is geweldig en de medewerkers deskundig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marianne van Dongen 22-09-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

altijd vriendelijk en goede afspraken compliment

wij zijn altijd zeer tevreden over de manier waarop je in de winkel geholpen word duidelijke uitleg van je aankoop precies altijd de tijd van levering die je hebt afgesproken

Lida & Henk Lasschuit 22-09-2018 In de winkel gekocht
Van Aalst weg in Hoorn

Geweldige services

We zijn al meer dan 25 jaar trouwe klant van Beerepoot , omdat e service uitstekend is heel vriendelijk en behulpzaam personeel , een winkel om aan te bevelen

Rita 22-09-2018 In de winkel gekocht
BOVENKARSPEL

Geweldige service

Deze keer een wasmachine gekocht en heel tevreden met mijn nieuwe LG machine. De jongemannen die hem kwamen installeren waren keurig en vlot. Gelukkig hoefde er geen tussenblad tussen om de droogtrommel er op te plaatsen, scheelde toch weer €50. Heel tevreden met de service.

Kirsten OO 21-09-2018 In de winkel gekocht
Denekamp

Eerlijk en goed advies

Zeer goede service en montage voor al uw elektronica! Zelfs de steile trap op naar boven was geen probleem.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jurgen 20-09-2018 Via de website gekocht

Zondag besteld en woensdag al in huis..

Heb op zondagmiddag via internet een koelkast besteld bij EP. Na dat ik 2 keer had gebeld naar EP werd de koelkast op woensdag bij mij thuis geleverd. De bezorger kwam alleen en heb de bezorger mee geholpen om de koelkast de trap (1 hoog) op te krijgen.

De koelkast van Liebherr werk perfect.

Jeroen 20-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Het duurde wel even voordat er contact opgenomen werd maar de afelvering werd keurig op tijd binnen een heel kort tijdsslot gedaan. Bovendien heel fijn dat de droger ook nog in de kelder gezet werd hoewel ze volgens leveringsvoorwaarden slechts de eerste drempel over hoefden te gaan.

T. Chejjar 20-09-2018 In de winkel gekocht
Ep Hoorn

Geweldige service

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik de service geweldig vind de verkopers luisteren naar wat jij wilt en gaan opzoek naar de juiste product in overleg. Ik kwam voor een bepaalde wasmachine en had al research gedaan en de medewerker kon mij overtuigen om een ander model te nemen. Goede uitleg en service. Nu ben ik super blij met mijn nieuwe wasmachine. Ep bedankt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Louise 19-09-2018 In de winkel gekocht

Fijn, duidelijk en vriendelijk geholpen

lang gespaard om een voor mijn man een keramische BBQ te kopen. Ik kwam zonder enige kennis van zaken bij Beerepoot in Hoorn. Er was meer keuze dan ik van te voren had gedacht. De medewerkers hebben me fantastisch geholpen. Uitleg, voor- en nadelen van elke soort. Geen druk om meteen te beslissen, kennis van zaken en oplossingsgericht want ik wilde mijn aankoop het liefst morgen in huis hebben. Dat werd geregeld door opnieuw zo’n ding te bestellen en mij de BBQ mee te geven die al was besteld voor een andere klant maar die hem pas in november geleverd wilde hebben. Top service!

Bettie M 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zuidhorn

Vriendelijke kenners

Bij Prieto kun je altijd terecht of het nou voor een wastoren of machine is, voor een babyfoon of een stereotoren, maar ook voor de aanleg van je cv/ vloerverwarming of electra, ze hebben de kennis in huis. Bovendien word je vriendelijk geholpen en altijd met een lach.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marja 19-09-2018 In de winkel gekocht
Prieto zuidhorn

Leuke mensen, en goede service..??

Heb het altijd met 2e handjes moeten doen. Toch uiteindelijk een nieuwe wasmachine daar gekocht. Voor het eerst in de winkel geweest, maar gelukkig ook voor mijn budget ook een mooie en goede wasmachine. Keurig bezorgd en aan gesloten.
Helemaal blij 😀

Prima service en bezorging 19-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keus van kwaliteit producten.

Ik kies altijd voor EP. Goed advies en ruime keus. Voor ons een makkelijke manier om geluidsapparatuur of witgoed aan te schaffen. Snel bezorgt met de juiste uitleg voor het gebruik! Laatste aankoop was een Senseo koffieapparaat.

S.Vol 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zeeland Kerkstraat

Top winkel met mooie prijzen

Winkel heeft alles waar je naar zoekt prijs en kwaliteit zijn super en garantie en service komen ze altijd na,

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wendy van Zetten 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zetten

Fantastische Winkel met een Uitstekende Service

Fantastische winkel met deskundig personeel. Uitstekende producten voor een lage prijs onze hele familie komt er al jaren altijd de beste service zou Ep.nl en de fysieke winkels aan iefereen die hoge kwaliteit wil voor een zachte prijs deze fijne servicegerichte winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel Broekmate 19-09-2018 In de winkel gekocht
Nijverdal

Goede service en betrouwbaar advies!

Ervaren betrokken medewerkers die kennis van het product hebben en vakkundig advies geven. Het begint in de winkel en eindigt tour je product thuis is geïnstalleerd!

Ilse K. 19-09-2018 In de winkel gekocht

E.P. (Echt Perfect)!

Gekozen voor EP Nijverdal, mooi in de buurt. Het is een mooie, ruime winkel met behulpzaam personeel. Veel kennis over alle producten.
O.a. een wasdroger gekocht (prima prijs / kwaliteit). Levering was netjes op tijd. Ze gaan netjes om met het bestelde product. Alles was E.P. Echt Perfect.

Miranda A 18-09-2018 In de winkel gekocht

Goede service en klantgericht

Van vroeger uit, ouders kochten hier ook altijd alles al. Goede service klantvriendelijk en goede prijs of onderhandelbaar. Vertrouwde gezichten in de winkel die goede voorlichting geven. Ook voor reparaties altijd goede service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dimphy 18-09-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Geweldige service

Zodra je de winkel binnen komt, merk je al aan het personeel dat je een klant bent, die serieus genomen word.
Wij hebben zowel witgoed als tv s en ander klein spul gekocht, ze weten precies waar ze over praten en geven advies wat bij jou past.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Trudie Kool 18-09-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

duidelijke uitleg, en verschil tussen producten, helder advies

Fijne winkel, alles overzichtelijk opgesteld, zeer vriendelijke medewerkers. Helder advies. Prima service bij vragen of defecten product.

Sanne Westra 18-09-2018 In de winkel gekocht
Surhuisterveen

Super winkel

Wij hebben voor EP Surhuisterveen gekozen vanwege hun deskundigheid, gastvrijheid en gewelsige service! Is er iets met het product? Wees gerust, EP Surhuisterveen lost het voor je op. Kun je geen keuze maken? EP Surhuisterveen adviseert en geven hun mening. Ze luisteren naar je wensen en zoeken het beste product voor je uit die aansluiten op je wensen! Zeker een aanrader om bij EP Surhuisterveen iets te kopen.

Marije Kuis 18-09-2018 In de winkel gekocht
Zuidhorn

Wasmachine kapot: dezelfde dag een nieuwe!

Mijn garage stond blank na een wasbeurt, dus EP Prieto gebeld. Een uurtje later kon de conclusie getrokken worden dat de wasmachine was overleden. Hij kon gereanimeerd worden, maar we kozen voor vervanging. Die middag in de shop in Zuidhorn een ander uitgezocht. Deze werd aan het eind van de dag geleverd, geïnstalleerd en de oude werd meegenomen. Super blij met deze supersnelle service. En niet eens duurder dan online kopen.

J van den Burg 18-09-2018 In de winkel gekocht
EP mensonides Harlingen

Geweldig geholpen in de winkel om een keus te maken.

Ruime keus en vriendelijke uitleg in de winkel.Er staat een grootte verscheidenheid aan artikelen.De winkel is ruim opgezet en alles staat overzichtelijk opgesteld.

B de Lange 18-09-2018 In de winkel gekocht

Blij met mijn Jura!

Ik geef de ep winkel in Sneek een dikke 8 voor hun deskundige uitleg en goed onderbouwde advies bij mijn keuze voor de Jura E8.

de wit 18-09-2018 Via de website gekocht

gewoon top !

gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk , na de bestelling is er telefonisch contact geweest over de levering.
goeie zaak !

slob 16-09-2018 Via de website gekocht

goede service

was wel redelijk en de service was goed,alleen het product dat ik wilde hebben was niet op voorraad.

Gerlach 14-09-2018 In de winkel gekocht
EP van Bavel in Vught

Uitstekend advies en dito service

Bij EP van Bavel een side by side Beko koelkast gekocht met wijnkast. Wilde hem graag eerst zien, maar helaas was er nergens 1 beschikbaar. Veel informatie gekregen, door EP van Bavel contact opgenomen met Beko importeur en uiteindelijk netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Ook nog mijn oude, loodzware, side by side meegenomen natuurlijk. Erg tevreden en nu genieten van mijn nieuwe koelkast. Maar dat zal geen probleem zijn na de goede instructie en installatie.

Max 13-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, gebruiksvriendelijke site.

Goede service, gebruiksvriendelijke site. Zat wat te twijfelen op de site, kon niet helemaal achterhalen wat de geboden service was voor afleveringen. Toen popte er een venstertje op en werd ik door een vriendelijke medewerkster uit de brand geholpen! 10/10, would buy again

Martin Stam 13-09-2018 In de winkel gekocht
Gorredijk

Zeer acurate uitleg

Wat er op de markt is kan ik hier bekijken. Niet te veel want dan zie je door de bomen het bos niet meer. Eerst in de winkel bekeken daarna via de website besteld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sjef 12-09-2018 In de winkel gekocht
Van Bavel te Vught

goed en eerlijk advies en daarvoor de tijd genomen.

Lokale ondernemer waar we al jaren komen en die we betrouwbaar vinden, zowel in zijn voorlichting als zijn service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevrouw Bot 12-09-2018 In de winkel gekocht

Miele WKM 132 WPS PowerWash 2.0/TwinDos Wasmachine

Zoals je kunt verwachten van Miele is de WKM 132 WPS een mooie wasmachine met veel mogelijkheden. De wasmachine is ondanks de vele mogelijkheden eenvoudig te bedienen. Als actie van Miele kregen wij voor een halfjaar wasmiddel voor het TwinDos programma. Dit moet je zelf bestellen maar werd zonder problemen een dag later geleverd.
Erg goede service van EP Beerepoot. De wasmachine is zonder problemen naar de derde verdieping van ons woonhuis gebracht en de oude machine meegenomen.

Johan van der Plaat 11-09-2018 In de winkel gekocht

Top geregeld Corona Den Hoorn!

Goede service en uitleg in de winkel bij EP Corona in Den Hoorn. Besteld en snel geleverd en geïnstalleerd, uitleg over de werking. Oude vaatwasser weer meegenomen en alles keurig achter gelaten. Betaling achteraf! En geregeld via de locale ondernemer. Leven en laten leven!

Jan van Sittert 10-09-2018 In de winkel gekocht
EP; Heijnen in Heerle

Kan niet beter

Afspraak en nog eens afspraak kan niet beter prima service volgende keer ga k hier weer naar toe prijs behoeft niet bepalend te zijn maar de levering en de na service is voor mij het belangrijkste

varinia 09-09-2018 In de winkel gekocht
HARLINGEN

TOPPIE

Door pech hebben en door verhuizing heb ik een flink aantal produkten gekocht. De service bij de balie? perfect. Het leveren aan huis? perfect. Het installeren thuis? perfect. Reparatie? perfect. Tja zoveel complimentje krijg je niet vaak. Mensonides is mijn winkel met de mensen erbij. Dank jullie wel

Stet 09-09-2018 In de winkel gekocht
Stet Zuid Scharwoude

Prima service plaatsing koelkast

Prima service zeer goede plaatsing koelkast met aansluiting elektra en waterpas gezet natuurlijk alles oké

Ruud Steenbruggen 07-09-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden

Na de uiteindelijke levering van de oven blijkt deze bij inbouw niet goed te zijn. Het front is scheef tov van de oven deur. Wij zijn in afwachting van een monteur die denkt dat het te repareren is. Wij stellen hierbij ons twijfels. Nu hebben we niks, geen geld en geen oven en moeten wachten oo een monteur en daarna weten we meer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces

A.Rouw 06-09-2018 Via de website gekocht

Top service en dichtbij

EP had een zeer scherpe prijs voor de wasmachine die ik graag wilde hebben. Omdat er een EP winkel in de buurt is en ik uitstekende ervaringen heb met hun service, heb ik het apparaat direct besteld. Een dag laten een telefoontje van de EP winkel in de buurt, wanneer zij het apparaat kunnen leveren, een half uur later stond de wasmachine op zijn plaats. Een top combinatie tussen online bestellen en lokale service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Simon 06-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Precies wat ik nodig had. Makkelijk op de website gevonden en voor een goede prijs online gekocht. Kan gewoon niet beter!

Annetim 06-09-2018 In de winkel gekocht
Toon Bergmans in Zeeland

Zeer klantvriendelijk

Bij mijn koop van een nieuwe stofzuiger werd ik aangenaam verast door de klantvriendelkheidvan het personeel. Ook gaven ze me goede uitleg en waren zeer behulpzaam met de stofzuiger in mijn auto te leggen👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Gert 06-09-2018 In de winkel gekocht
EP de Treffer in Winschoten

Heel erg vriendelijk personeel

Leuk personeel, bakje koffie gedronken, goede voorlichting, en perfect geholpen met het inladen van de wasmaschine.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

José 05-09-2018 In de winkel gekocht
SNEEK

Geweldig geholpen in de winkel! Persoonlijk en eerlijk.

Ik liep de winkel binnen met een vraag over een actie. De verkoper vertelde duidelijk en eerlijk over de prestaties van de stofzuiger die in de actie was. Ik belde de volgende dag of hij een stofzuiger voor mij achteruit wilde zetten. Ik kwam eind van de dag de winkel binnen en hij wist gelijk dat ik om die stofzuiger kwam. Heel vriendelijk geholpen en zeer nette winkel.

PIET BOT 05-09-2018 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot Wervershoof

Tevreden Klant !!!

Al jaren`n tevreden klant bij E.P ! Zij hebben `n grote keus in vele apparaten, en daarbij ook de prettige duidelijke service zowel in de zaak als Thuis !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

popeye 05-09-2018 In de winkel gekocht
volendam

snel begrip van probleem

Snel geholpen ,snel begrip wat mijn klein probleem was na mijn uitleg over dit product.
het ging over een beugel die wel paste maar (optisch)net iets te groot was voor mijn Samsung TV

C.zuijderduijn 04-09-2018 In de winkel gekocht
Elburg6

Plezierige service.

De ep in elburg heeft een breed assortiment.
Kunt er voor van alles terecht. Goede service en goede voorlichting.

G. IJff 04-09-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Super service

Bij EP is geen moeite teveel, de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en zeer kundig. Ze denken goed met je mee.

anouschka de looze 03-09-2018 In de winkel gekocht

geweldige service

hele goede wasmachine heel erg blij mee, service in de winkel uitstekend en de bezorgers ook zeer vriendelijk en vrolijk. Het wisselen van plek van wasdroger en wasmachine was totaal geen probleem

Colinda 03-09-2018 In de winkel gekocht
E.P. van Bavel

E.P. van Bavel. samsung qled-tv

Top TV

Wij hebben al heel lang een samsung tv (al 12 jaar). 1 ding was zeker we wilde weer een samsung tv, omdat dit merk ons heel goed was en is bevallen. Veel beter als alle merken die we al hebben gehad. Wij wilde ergens een tv gaan halen waar je goede en vriendelijke service krijgt, en we hadden goede dingen gehoord van E.P. van Bavel. Dus zijn we daar een kijkje gaan nemen, en we hebben heel veel informatie gekregen over allerlei tv’s. En hij was zeer te spreken over samsung qled-tv, en wij waren ook gelijk razend enthousiast. En hebben de aankoop gedaan, en heeft EP van Bavel de tv voor ons besteld. XXX (de eigenaar) is hem thuis komen installeren, dat zat bij de aankoop bij in (helemaal geweldig). Wij kijken nu een week naar deze tv, maar wat een geweldige kleuren en een helder beeldkwaliteit heeft deze tv, vele malen mooier dan onze vorige tv. Terwijl we daar al zeer tevreden over waren, hier zijn we hier hilarisch over. Samsung heeft zich hier mee overtroffen, ga zo door wij zijn zeer tevreden over jullie tv. En wij zijn ontzettend blij dat wij deze tv gekocht hebben, bedankt dat jullie deze in jullie assortiment hebben.

Durmus 02-09-2018 Via de website gekocht

Ik heb het niet binnen

İk heb mijn aankoop niet gekregen, hij is gekomen Maar wij wisten van niks hoe laat enz dus is hij Weer weggegaan en ik hoop dat ik het weer zo snel mogelijk krijg en een mail komt van waneer en hoelaat, en hij zou gisteren komen maar niks ontvangen!!!!!!!

dirk 02-09-2018 Via de website gekocht

koelvrieskast

jammer dat de bezorgers het apparaat niet uitpakten ,dat stond op de webside zijden ze. zal best vraag voortaan bv. 10 euro meer en neem de verpakking weer mee , het zou geen keuze moeten zijn . gr dirk

Desiree 02-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service , het artikel was heel snel geleverd, goed verpakt en nog belangrijker het voldoet uitstekend en niet duur.