EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 543 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

slob 15-11-2018 Via de website gekocht

goede service

ik vindt het redelijke goede shop en een goede service en een goede levering en ik wil wat meer aanbieding zien.

Pieter 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe oplader voor mijn iphone. EP had een scherpe deal. Product werd volgende dag al bezorgd. Top.

Bianca 13-11-2018 In de winkel gekocht
Wervershoof

Fijn advies wat niet voelt als een verkooppraatje!

Wederom een fijne ervaring bij Beerepoot! Je wordt vriendelijk te woord gestaan, ze denken met je mee en je krijgt eerlijk advies, dat vind ik zo fijn. Ze hadden nu ook nog eens een mooie actie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjan 11-11-2018 Via de website gekocht

Informatie over leveren produkt

Wat ik een beetje als vervelend heb ervaren is dat ik geen tijdschema had om in te kunnen calculeren wanneer produkt geleverd zou worden.
Daarom na aantal dagen, bij geen bericht, zelf contact opgenomen.
Verder prima levering erg vriendelijk verlopen...
Je krijgt wat je hebt besteld.

Paul groen 11-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Jack stet is te vinden in zuidscharwoude super service alles word in de puntjes verzorgt goed uitgelegd het sonos apparaat thuis geinstaleerd zonder kosten

Hoffman 10-11-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden

Zeer goed en fijn geholpen

Gebeld voor vaatwasser.
Deze stond niet in de winkel maar werd binnen het half uur op gehaald uit magazijn.

Jan 10-11-2018 Via de website gekocht

levertijd teleurstellend

dinsdag 6 november wasmachine besteld, was volgens site op voorraad (2 dagen levertijd) vervolgens telefoontje gekregen van filiaal dat moest leveren dat het een week zou gaan duren. De volgende dag nog eens gebeld hoe het precies zat.
Filiaal gaf aan dat hoofdkantoor in Nieuwegein standaard aangeeft dat machines op voorraad zijn ondanks dat per filiaal verschilt. wacht nu nog steeds op machine, nog niets vernomen van eventuele leverdatum. Wasgoed hoopt zich nu al 4 dagen op hopelijk komt de machine maandag 12 november. teleurstellend dat grote winkelketen leverantiebelofte niet kan waarmaken

Hendrika Tigchelaar 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie

Zeer mooie en prettige winkel.
Prima service en deskundige, vriendelijke verkopers.
Ik kom er graag!

Rosalina Bloosvonk 04-11-2018 In de winkel gekocht

service van Firma Snijders uit Beilen

de service was vantassie oven deed het niet maar meneer Snijder kwam op zaterdag na sluitinstijd toch even bij ons kijken super verder met alles wat wij gekocht hebben gaat de service heelgoed sha pho voor deze Persoon

Boy Robeerst 03-11-2018 In de winkel gekocht
Vught

Vriendelijk en terzake kundig

Men wordt er zeer accuraat geholpen. Ik ga er niet alleen naar toe voor de goede merken maar ook om de goede afwikkeling van de bestelling en vriendelijke verkopers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dion 02-11-2018 Via de website gekocht

Levering later dan vermeld

Wasmachine op woensdag besteld. Levertijd 1/2 werkdagen. Niet dus. Zelf achteraan moeten bellen en volgende woensdag pas in huis. Over de machine zelf kan ik niet zoveel zeggen want die gebruikt mijn vriendin.

Jac Vermeulen 02-11-2018 In de winkel gekocht
EP: Janverdaas oudenbosch

snelle levering en instalatie. ziggo werkte niet echt mee

EP:Jan Verdaas in oudenbosch op aanraden van diverse mensen ivm goede service en klantvriendelijkheid

prima winkel 02-11-2018 In de winkel gekocht
ep:van bavel vught

duidelijk en een prima advies/en service

levering in orde/ keurig afgewerkt/klant vriendelijk zowel in de winkel als op lokatie/komt afspraken na/ en de koffie is prima

Theo en Wilma 02-11-2018 In de winkel gekocht
Grootzevert Groenli

Ouderwetse gastvrijheid en vriendelijke bediening

Echt nog een winkel waar de klant centraal staat. Goede uitleg van artikel welke je wil kopen.
Niet de directe verkoop staat centraal maar de tevredenheid van de klant staat voorop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Menno 31-10-2018 Via de website gekocht

Via de plaatselijke electrowinkel, dat waardeer ik

De shop is ok, de prijzen zijn zoals gebruikelijk op het met de concurrentie overeengekomen niveau, althans om en nabij de minimum prijzen die gevraagd worden op internet.

Lidie Rooks 30-10-2018 Via de website gekocht

stofzuiger

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, en snelle levering.
Bovendien zit er een EP winkel bij ons in de buurt, wat makkelijk is bij evt. vragen/reparatie.

Kee Sman 30-10-2018 In de winkel gekocht

Blij met mijn aankopen & goede hulp

Fijne winkel, alles wat je nodig hebt kun je hier tegelijk aanschaffen. Ik had een fouhn en een elektrische tandenborstel nodig en daar heeft het personeel mij kunnen helpen. Door die hulp wist ik welk product het best bij mij past, beter dan iets online bestellen waar je geen persoonlijk contact of advies kunt vragen.

René 29-10-2018 Via de website gekocht

EP.nl doet wat het zegt!

Eigenlijk kwam ik hier terecht, omdat EP.nl op de dag na de weekendactie op dinsdag nog steeds de Samsung HW-N950 voor €1199 aanbood en....daar gaat dan nog €250 cashback via Samsung vanaf. Toen was ik verkocht en dat was net op tijd, want op woensdag daarna kost het bij EP.nl inmiddels €1499. De levering etc. door EP.nl Schalkwijk was snel en perfect. Ik beveel zonder meer EP.nl aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Vries 28-10-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Al jaren klant van EP:Schalkwijk en altijd goede service. Klantvriendelijk personeel met verstand van zaken.

berend123 27-10-2018 Via de website gekocht

alles ok met internetbestelling

Prima prijs voor een föhn plus gratis verzenden als bonus. Kan niet verkeerd.
Prima verzending en bezorging.

Hans en Lena 27-10-2018 In de winkel gekocht
EP Zwirs Langeraar

geweldige services

Voor EP Zwirs in Langeraar gekozen voor een soundbar en een tv. Behoorlijk wat problemen met de soundbar en tv, die wilde niet communiceren met elkaar. Na elke keer weer dingen uit te sluiten kwamen zei met de oplossing. toch wel een keer of vier geweest bij ons. Maar wel opgelost. werkelijke top services.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan en Tiny 27-10-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Geweldige service

Na lang twijfelen, onze keus gemaakt en een Bose home cinema + Samsung TV gekocht bij Beerepoot EP in Hoorn. Zijn erg goed geholpen en de installateurs hadden veel geduld. We kregen een goede uitleg en alles is keurig geïnstalleerd.

Wimke. 26-10-2018 Via de website gekocht

Prima winkel met top service behulpzaam personeel..

Door een mooie aanbieding ben ik met deze e.p winkel in contact gekomen. Ook de internet bestelling heb ik op de afgesproken tijd ontvangen. Toppy !!

Anetta 25-10-2018 In de winkel gekocht

Dik tevreden

Goed advies verkoper, snelle levering.
Super goed geplaatst(vaatwasser)
Dik tevreden over alles!
Wij kopen al jaren bij EP: Beerepoot en ze blijven alles hoog in het vaandel houden qua service!
Ga vooral zo door!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willy Schuil 22-10-2018 In de winkel gekocht
Denekamp

De service is zonder meer heel goed , ook bij reparaties .

Voor onszelf en voor moeder paar jaar geleden een wasmachine gekocht , perfecte aflevering en aansluiting . Een klein probleem in garantieperiode werd de volgende dag opgelost .
Daarom nu ook een waterkoker besteld , een dubblwandige , die moeilijk te krijgen is , maar EP heeft hem voor een leuke prijs .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas Brevink 22-10-2018 In de winkel gekocht
Groenlo, EP Groot Zevert

Prima, aanrader!!

Mooie winkel met vriendelijk personeel, met verstand van zaken! Omdat ik 3 producten tegelijk heb gekocht kon ik zelfs nog korting krijgen, heel fijn. De levering was volgens afspraak, op tijd en met de nodige uitleg bij de apparaten. Super!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

andre pronk 21-10-2018 Via de website gekocht

super goede serivice

ik heb gekozen omdat ik aftepay kan gebruiken. en ze leveren heel erg snel dat is ook belangrijk voor een klant

Martin Stam 20-10-2018 In de winkel gekocht
Gorredijk

Vakkundig geholpen

Als leek in begrijpelijk bewoordingen alles uitgelegd. Diverse opties zijn de revue gepasseerd. Daardoor overtuigd om tot aankoop over te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 20-10-2018 Via de website gekocht

geweldige serves

goed verpakt en snelle levering en alles was geregeld ook de levering
ik zou een andere klant aan raadden

Tieko Ellérie 20-10-2018 In de winkel gekocht
Winschoten

Geweldige service en vriendelijke mensen.

De Treffer is voor ons de vaste leverancier voor witgoed,audio etc. Misschien is de treffer iets duurder dan de bekende discounters, maar daar staat tegenover dat de Treffer altijd meteen voor ons klaarstaat en behulpzaam is als er eens een probleem is. Nou kom daar maar eens om bij een discounter. Nee, de Treffer doet zijn naam eer aan!!!

Marijnissen 19-10-2018 In de winkel gekocht

Super tevreden!

Voorheen nieuwe wasmachine eerst online gekeken , maar daarna toch gegaanvoor zekerheid en vertrouwen van de verkoop in de winkel.
In de winkel absoluut duidelijke uitleg gegrepen voor datgene waar ik naar op zoek was. Een eenvoudige machine zonder teveel “toeters en bellen”. Er bleven 3 keuzes voor ons over en uiteindelijk hebben we nu een betere en goedkopere machine dan welke we online gezien hadden.
De machine was snel te leveren, is netjes thuis gebracht, geplaatst en aangesloten en ook nu kregen we weer een duidelijke uitleg over de machine en de mogelijkheden.
Ook de eerste testdraai is door deze heren uitgevoerd.
Nogmaals, wij zijn echt super, super tevreden over alle service die we hebben gekregen!!!
Dankjewel EP xxx in Oudenbosch.

René Vagevuur 18-10-2018 In de winkel gekocht
Zuid Scharwoude

Top service

Ik was op zoek naar een nieuwe TV . Ben zeer vakkundig en rustig geholpen waarna ik een goede keus heb kunnen maken. Tevens een zeer duidelijke uitleg over een home cinema set die ik ook heb aangekocht. De TV en de Home cinema set zijn keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Heel tevreden.

Bakker 17-10-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastisch overzichtelijke en goedwerkende site!

Ik werd doorgestuurd naar de goedkoopste site. Zeer overzichtelijk en gebruikersvriendelijk!
Ga zo door

Roy 15-10-2018 In de winkel gekocht

geduldige verkoper

Ik was twee weken geleden bij Beerepoot in de showroom geweest voor advies over een nieuwe wasmachine en droger. Werd uitstekend geholpen, maar kon op dat moment niet beslissen. Vandaag werd ik geholpen door dezelfde verkoper welke eerst een droger aan mij verkocht. Omdat ik de droger niet op voorraad was, werd er meteen gebeld naar de leverancier om na te zien wat de levertijd ging worden.Eigenlijk had ik de wasmachine ergens anders goedkoper gezien, maar het gun effect naar deze verkoper was doorslaggevend om toch ook de wasmachine bij Beerepoot te kopen.

H.Werner. 14-10-2018 Via de website gekocht

bijzonder goede service en klantvriendelijkheid.

Produkten op het eiland zijn over het algemeen duurder als aan de wal.
Toch heb ik meerdere produkten bij EP Ruigh aangeschaft omdat ik graag iets meer betaal om verzekerd te zijn van de excellente service van dit bedrijf.

Bert 13-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service, redelijke prijzen

Al een aantal jaren ons vaste adres voor TV, witgoed en andere electronica. Flinke keus, vriendelijk en deskundig personeel en met name uitstekende service. Als er eens wat is met een product wordt dat altijd in alle redelijkheid afgehandeld.

Ellen 13-10-2018 In de winkel gekocht
Vught

Top service

Marcel geeft je goede, nuttige informatie, informeert wat je wil met de aankoop van het product, wat mogelijk is enz. Een top verkoper maar bovenal een aardige oprechte man, die niet verkoopt om maar te vekopen!

Bert en Tiny 13-10-2018 Via de website gekocht

Product is prima maar online-bestellen slecht geregeld

De online service is niet zo goed. Droger besteld, kregen geen bericht wanneer hij afgeleverd zou worden. Zou via plaatselijke EP gaan maar die wist van niks, zelf maar verder gebeld. Droger werd geleverd door EP winkel uit ander dorp. Wist niets over meenemen van oude droger en hij stond met een factuur op de stoep terwijl de droger al vooruitbetaald was.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

JohnnyBravo 13-10-2018 Via de website gekocht

Slechte bestelprocedure

Prijzen zijn goed maar het bestellen via de site is waardeloos.
laden duurt erg lang en moest geregeld refreshen om door het bestelprocess te komen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Edward Plug 13-10-2018 In de winkel gekocht
Meppel

Gewoon een eerlijk verhaal

De mensen maken de shop. Een eerlijk verhaal over het product is wat ik wil. Ik zoek geen pratende reclamezuil. Bij EP krijg je dit eerlijke verhaal en bovendien is de prijs ook nog eens goed. Prima dus.

EP de Treffer 12-10-2018 In de winkel gekocht
Winschoten

Geweldige service!!

Ik ga altijd naar de Treffer in Winschoten. Ik kom er al jaren en ze weten precies wat ik wel en niet wil. Hebben ze iets niet in voorraad dan wordt het besteld en vaak binnen paar dagen is het er.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ilona de Boer 12-10-2018 In de winkel gekocht

Wat een topapparaat

In de winkel in Hoorn kreeg ik goede adviezen van een nog jonge medewerker. Ik ging niet naar huis met een gewone stofzuiger en een robotstofzuiger, zoals ik thuis bedacht had, maar met een futuristische Dyson V8 (steelstofzuiger). Wat een apparaat, echt top. Heel gemakkelijk kun je de vele bijgeleverde accessoires verwisselen en het zuigt zo ontzettend veel op. Ideaal om zo draadloos in huis te werken. Het is wel jammer dat de steel een bijzondere en opvallende kleur goudgeel heeft, en die er ook nog vrij makkelijk vanaf gaat. Dat mag wel anders van mij. Het apparaat is niet heel licht, tenminste als je het plafond doet. Voor op de grond is het wel goed. Ik raad dit apparaat her en der al aan. En u, de lezer, als u deze nog niet heeft...overweeg het dan zeker! Zelfs mijn 15 jarige zoon vraagt me regelmatig of hij misschien iets moet stofzuigen...dat zegt wel wat!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.STIKKERS 12-10-2018 In de winkel gekocht
EP: TOON BERGMANS, ZEELAND N.BRABANT

10 Plus voor de geweldige service.!!!! van EP Zeeland N.Br.

Wij kochten in de allerheetste week van 2018 een AIRCO. Na 2 nachten vonden we het geluid van de airco te luid.
Gelukkig konden we deze inruilen voor een airco die stiller is. Maar...... die was niet te leveren, de vraag hierna was door de hoge temperatuur te groot.
Van EP Toon Bergmans in Zeeland N.Br. hebben we de airco mogen gebruiken totdat het andere ex. weer te leveren was.
Het harde geluid hebben we beperkt door oordopjes te gebruiken.
Zo hebben we toch nog koele dagen en nachten gehad.
EP. Toon Bergmans bedankt voor de fijne service.

Henk 11-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam EP: Rosies

Zeer tevreden over de vriendelijke behandeling in de winkel

Onze vragen werden klantvriendelijk beantwoord en het advies was duidelijk.
De door ons aangekochte koffiemachine voldoet aan onze verwachtingen en is inderdaad zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Pistoor 09-10-2018 In de winkel gekocht
hoorn

prima service

Prima uitleg gehad , als klant behandeld , niet als een nummer.
Kortom zeer tevreden , ook met de levering , mooi op tijd en naar wens afgehandeld.Alleen jammer dat b.v voor het plaatsen betaald moet worden .

Hans de Graaff 07-10-2018 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Fijne winkel

Het is een prettige overzichtelijke winkel en uit eerdere ervaringen is de service top.
De medewerkers zijn vriendelijk , niet opdringerig en kundig

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michel van der Weegen 07-10-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Geweldige service en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, men weet waar ze het over hebben en zijn van alle markten thuis.
Je kunt er van alles zien en krijgen van TV tot drogers en I-pads tot muziek installaties. Top zaak.

Bas 06-10-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Goede service en een prettig bedrijf.
Ruime collectie.
Leuke actie's regelmatig.
Deskundig advies waar je wat mee kan.

LilianV 06-10-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed geholpen! Eerlijke prijzen en vriendelijke service.

Op de gevel staat in grote letters dat EP Beerepoot 'service' geeft en wat ons betreft werd dat helemaal waar gemaakt bij ons bezoek aan hun winkel in Hoorn. Wij waren op zoek naar een nieuwe koelkast en werden snel verliefd op een Amerikaanse koelkast van LG. Toch besloten we er nog even over na te denken en verlieten we zonder aankoop de winkel. Thuisgekomen hebben we even een blik geworden naar andere aanbieders en er leek een fors prijsverschil te zijn. Na een aantal dagen nagedacht te hebben, besloten we toch voor deze koelkast te kiezen alleen twijfelden we over een aanschaf Bij EP ivm het prijsverschil. Toch vinden we het ook belangrijk lokale ondernemers te steunen door niet op internet te kopen dus zijn we terug gegaan naar de winkel. We hebben met een van de medewerkers het prijsverschil besproken en wat bleek: we werden op het internet verwezen naar een net iets ander model met een plastic deur i.p.v. RVS welke sowieso een stuk goedkoper is! Zo zie je maar, die lage prijzen op internet zijn niet altijd wat je denkt! We hebben voor een eerlijke prijs precies de koelkast kunnen kopen die we wilden en we zijn vriendelijk te woord gestaan en we zijn blij met onze aankoop!

J Lemmens 04-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeker niet teleurgesteld

Onlangs voor het eerst een bestelling bij EP.nl geplaatst. Ik zag toevallig in de folder een mooi aanbieding voorbij komen, dus ik dacht, waarom niet. EP is gevestigde naam, dus met vertrouwen naar de site gegaan en m'n bestelling geplaatst. Dit verliep allemaal kinderlijk eenvoudig en ik had het product op tijd in huis.
Voor mij zeker een winkel/website waar ik van nu af aan vaker zal bestellen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -