EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 973 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

FransR 15-07-2019

Overzichtelijk, duidelijk, eigenlijk precies zoal het hoort te zijn. Het gekochte wordt persoonlijk en heel vriendelijk door de dichtsbijzijnde winkel afgeleverd

Grietje van der Laan 14-07-2019

Bij EP Rosies in Veendam heb ik een nieuwe wasmachine gekocht. Ik werd voordat ik een keuze maakte goed voorgelicht en er werd voor een snelle levering gezorgd. De machine moest op twee hoog worden geïnstalleerd, geen enkel probleem, mijn complimenten.

Paul 13-07-2019

Heb alles in goede staat ontvangen maar de aflevering heeft erg lang geduurd.
Officiele reactie van EP.nl 14-07-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat de levering langer duurde. Wellicht wilt u de klantenservice een mail sturen, dan kunnen we kijken waar dat aan lag. Uiteraard onze excuses!

Jan C. 13-07-2019

Uitermate klantgerichte winkel met deskundig personeel, eerlijke adviezen, snelle service en een kwalitatief goed aanbod van artikelen. Personeel denkt mee en handelt oplossingsgericht.

H 12-07-2019

Een geweldig winkel. Je krijgt er erg goed advies. Komen later nog een keer als je iets niet snapt. Werken erg netjes en klantvriendelijk.

Alex 11-07-2019

Duidelijke site, apparaat geleverd door winkel in de buurt met een zeer persoonlijke benadering! Goede communicatie over aflever tijdstip. Top geregeld.

Ans 11-07-2019

Ik vind het een prima shop, alles duidelijk geformuleerd en met relevante filters.
`s middags meteen gebeld door een medewerker van EP voor het maken van verdere afspraken.

Jacob-Haren 10-07-2019

Heel simpel en duidelijke site. Bestellen was zomaar klaar.
Aanbiedingen zijn makkelijk te vinden en er staat ook bij of ze nog leverbaar zijn. Prima ervaring.
Levering van de bestelde televisie was super snel en goed.
Groot voordeel is ook dat er ondersteuning is van een lokale winkel als dat nodig mocht zijn. Nog niet nodig gehad gelukkig.

M.J.Nat 09-07-2019

EP Weys Zetten kenmerkt zich door een vlotte bediening en uit alles blijkt dat je hier te maken hebt met mensen met verstand van zaken zowel op het gebied van consumentenelectronica als huishoudelijk en witgoed . Wij doen al zeker een tiental jaren zaken naar volle tevredenheid en hopen dit nog jaren te continueren . Hulde voor de fantastische service .

Koos Krijgh 09-07-2019

Helen goeden servies vriendelijk personeel,en de monteurs die de vaatwasser kwamen plaatsen helemaal top zouden een hoop winkels een voorbeeld aan kunnen nemen

Harry Vromen 09-07-2019

Mooie combinatie van online winkelen en de bezorging door lokale en al jaren bekende EP-partner in Elburg. Online bestelling verliep vlekkeloos. Telefonische afspraak wanneer het schikte om de vriezer te bezorgen. Vriendelijke bezorger. Gewoon no-nonsense. Wij zijn blij met onze aankoop. Zeker een winkel om op te letten als je een witgoed aanschaf doet.

Tevreden klant. 09-07-2019

In de keurig overzichteliike EP: Beerepoot winkel te Broek op Langedijk werden wij voorzien van een goed advies mbt de aankoop van een afwasmachine.
De levering en montage ging snel en op een zeer professionele manier.
Het thuis betalen op het pinapparaat vindt ik een pre.

ruud 07-07-2019

De eigenaar en personeel zijn uitermate vakbekwaam, vriendelijk en altijd bereid om te helpen met raad en daad

Danny 07-07-2019

Ik heb de bestelling online gedaan. Bezorging is gedaan door het filiaal Zetten.
Door de super aanbieding duurde het een dag langer voordat de tv bij het filiaal was. Daar kan het filiaal niets aan doen.
De dag dat de tv geleverd zou worden kreeg de bezorgauto pech. Werd daarover gebeld en ze kwamen meteen met het aanbod om de bezorging na de openingstijd nog te komen te bezorgen. Dus de tv toch die avond bezorgd.
Top dan het meedenken om toch die avond van de tv te kunnen genieten.

P.Bogte 06-07-2019

Na aankoop van een tafelmodel vriezer werd deze netjes thuisbezorgd.
Goede kwaliteit voor een nette prijs!!

Manon van Althuis 05-07-2019

Bestelling op een avond geplaatst, de volgende ochtend gelijk een telefoontje van EP in Grou (Leistra). Machine moest nog gemaakt worden. Levering binnen de afgesproken tijd. Snelle bezorging en oude machine wordt gratis meegenomen. En zeer tevreden klant.

leon 05-07-2019

goede ,vriendelijke en snelle service. Je kunt ze altijd bellen voor advies.

Marcel Knook 04-07-2019

Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan EP Beerepoot, vestiging Hoorn, al jaren een groot begrip in de regio. Dit keer voor een kleine (32inch) televisie voor de slaapkamer van onze zoon. Alhoewel ik van te voren wist welke tv onze voorkeur had en het model niet op voorraad was toch deskundig geholpen. Niet de allerlaagste prijs in de markt maar daar wordt ook bewust niet voor gekozen. Het gaat bij EP Beerepoot om de juiste prijs/kwaliteitsverhouding met service op hoog niveau. Omdat niet exact kon worden aangegeven wanneer het toestel geleverd zou kunnen worden tijdelijk een leen toestel meegekregen. Dat zorgde uiteindelijk toch voor een grote glimlach op het gezicht van onze zoon. Op het moment dat EP Beerepoot dit niveau weet vast te houden dan zullen er in de toekomst nog vele bezoekjes volgen.

Klaver Electra Obdam 04-07-2019

Heel vriendelijk personeel die goede advies geven.
Een winkel om trots op te zijn.

Mattijs Boltjes 04-07-2019

Zeer klantvriendelijk, werd goed en duidelijk uitgelegd naar de mogelijkheden

Ilona 03-07-2019

Heel persoonlijk, goede service, wordt goed meegedacht. Je voelt je thuis! Super!

Coby Nannings 03-07-2019

Erg meegaand met de mensen en voor ieder budget . Kijk niet verder ga naar de winkel en je zal verbaasd zijn wat er allemaal mogelijk is bij en beerepoot. Dus gewoon doen je krijgt vooral een vriendelijke gespreksstof.waar vind je dat tegenwoordig nog !!!

Ingrid en Herman van Keimpema 02-07-2019

Daar wij al veel apparaten bij EP Beerenpoot in Hoorn hebben gekocht gingen wij voor de aanschaf van een oven weer naar hen. Wij kochten een oven. Installatie door hen vond plaats. Na het eerste gebruik begon de narigheid met een foutcode. Direct gemeld bij EP Beerenpoot Hoorn. Oorzaak: oververhitting. Ventilatie werd aangepast echter foutcode bleef komen. Leverancier werd ingeschakeld. Een monteur kwam en constateerde een defecte koelventilator. Werd door nieuwe vervangen. Dus..we hebben een nieuwe oven in gerepareerde staat. Voor ons niet acceptabel. Het vertrouwensgevoel was bij ons niet meer aanwezig. EP Beerenpoot had daar alle begrip voor. Zij losten deze zaak op om de "oude" oven terug te nemen en boden ons aan om een andere oven te kiezen. We stonden versteld van zo'n service. Een dikke pluim.

j bobeldijk 01-07-2019

de shop is erg snel je hoeft niet lang op je bestelling te wachten
de service is erg goed,en als er wat met het apparaat is dan proberen ze eerst zelf te kijken en anders sturen ze hem op en dan krijg je een vervangbaar apparaat in de plaats.

TruusJ 01-07-2019

Ik vond de site erg gemakkelijk en de combi magnetron werd de volgende dag al geleverd. prima service.

M.Avis 01-07-2019

Ik beveel EP van harte aan aan iedereen die goede producten en super service wil!
heb er net weer een filter voor mijn bij EP gekochte Dyson cool link gekocht. superblij mee! ook met onze recent daar gekochte LED TV zijn wij helemaal tevreden! ik geef een 10!

Eve 30-06-2019

Prima shop snelle service, mooi apparaat voor een goede prijs. Blij mee😊.
Vaatwasser maakt goed schoon, dit miste ik al een tijdje bij de andere vaatwasser. Maar ja 11 jaar heeft ook geen schuld.

Monique 30-06-2019

Heel erg blij met m'n wastorens! Eentje voor de wasmachine en een voor de droger.
Alles staat stevig, netjes en opgeruimd. Goed stevig materiaal en duidelijke handleiding.

Julius 29-06-2019

Ruim opgezette winkel vriendelijk personeel duidelijke informatie no nonsens. Ondanks de warmte staat men voor je klaar om een goed product te mogen leveren

Carel 29-06-2019

De winkel is netjes en duidelijk opgezet. Elke afdeling een verkoper die weet wat er verkocht wordt. Toen ik begon over de prijs, liet hij online zien wat de concurrenten in webshops deden. Hij was echt de goedkoopste, en nu met een makkelijk (technisch) aanspreekpunt die eventuele garantie of technische vragen kan beantwoorden. Oud vertrouwd persoonlijk!

Aad Dudink 28-06-2019

Telkens als wij inkopen voor huishoudelijke artikelen gaan wij nar Beerepoot in Hoorn. En iedere keer valt het ons op dat je op een accurate manier wordt geholpen en een vakkundige uitleg krijgt van het personeel. Alle foefjes die op apparatuur kunt uitoefenen wordt duidelijk uiteengezet . Dingen waar je helemaal niet bij stilstaat krijg je erbij cadeau. Zelfs als je hulpbehoevend bent staan ze je bij en helpen zij je om de apparatuur in de auto te zetten. Je komt er altijd tevreden vandaan.

Gerrit ter Wee 27-06-2019

Zeer gebruiksvriendelijke winkel en wel omdat!
Er eerst naar je wordt geluisterd , er aandacht voor je is en er dan naar een passend product/advies wordt gezocht om aan je wensen te kunnen voldoen. Ook na aanschaf van product is de aandacht en service zeer goed, je wordt dan ook goed geholpen met zo nodig nog een keer uitleg.

Peter K 27-06-2019

Gezellige binnenkomst goede vriendelijke bediening geduldige medewerkers ondanks dat we moeilijk konden beslissen maar dat toch deden.

T H de Vries 27-06-2019

Ik heb een heel kleine weergave van deze winkel Leek waar je steeds als klant binnenkomt en er tevreden weer uit gaat. Goeden vriendelijk personeel en behulpzaam.

Mirjam 27-06-2019

Winkel in Hoorn.
Duidelijke uitleg door een leuke verkoper.
Het koffie bonen apparaat werd volledig uitgelegd met een duidelijke kennis van zaken.
Heel handig zodat je hem thuis gelijk kunt gaan gebruiken harstikke bedankt daarvoor.

Jackelien 27-06-2019

Wij zijn super tevreden over de lg 4K smart tv. Goede service, die we hadden besteld was niet op voorraad, maar er werd ons netjes eem andere aangeboden. Dus super service en snelle levering. Wij zijn heel erg tevreden.

HNM 26-06-2019

Duidelijk en helder. Het aangeboden model was niet meer op voorraad, maar direct een mail ontvangen met een alternatief tegen dezelfde prijs. En 2 dagen erna geleverd.

Holink 26-06-2019

Overzichtelijk, goede filter om mee te zoeken, makkelijk bestellen en snelle levering. Eigenlijk niks te klagen. Dit was ook de enige winkel waar ik iets extra's kreeg bij mijn gekozen product!

Mario 26-06-2019

Ik dacht dat het lastig zou worden met internet bestelling kwa service als er iets mee was, tv toestel bleek niet in orde, verzoek van EP om foto’s op te sturen van het euvel en er werd mij direct een nieuw toestel beloofd, 2 dagen later inderdaad nieuw toestel, top service👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Raymond 26-06-2019

LG tv besteld bij EP, helaas kwam de tv niet de dag erna maar daar kan ik mij niet aan storen. Tv aangesloten en er bleek een fabrieksfout in te zitten, meteen gebeld en foto's gemaild, binnen een kwartier reactie en de volgende dag een andere tv in huis, ook nog een nieuwer type omdat de tv niet meer op voorraad was, dit allemaal voor dezelfde prijs. Dus een dikke 10 voor de klantenservice en een 9 voor algemeen omdat de tv niet de dag erna in huis was. Ik beveel EP aan.

Elze-Marieke 26-06-2019

EP: Berepoot is gewoon dé nummer 1 in Hoorn als het gaat om electronica, witgoed, huishoudelijk, etc.

KW 26-06-2019

Leuke aanbiedingen, voor een leuke prijs. Vriendelijk mensen aan de telefoon.
Vondt het alleen jammer dat het zo neer gezet werd en weg was die.
Ik ben dit anders gewend.
Ik kijk altijd op google aanbiedingen en dan wat ik zoek, zo kwam ik ook bij EP Stevens.
Officiele reactie van EP.nl 26-06-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een order geplaatst zonder bezorg en aansluitkosten daarbij aan te klikken. Dat betekent dat de ondernemer het apparaat daar neer zet waar u wenst, aansluit, waterpas zet, en het verpakkingsmateriaal weer mee neemt. Kiest u daar niet voor, dan is het een drempellevering. Die keus is dus dan geheel aan u. Nu zijn onze EP:ondernemers meestal wel bereid om met een steekwagen het apparaat daar te plaatsen, maar dat is coulance. Verdere handelingen kosten 29,95 en dan krijgt u hetgeen boven is beschreven. Uiteraard wensen we u veel plezier met uw twee apparaten!

Michael 25-06-2019

Wij gingen eerst naar een andere winkel, waar niet eens de moeite werd genomen om ons ter helpen, behalve aan een andere energiemaatschappij.
Bij EP in Hoorn werden we goed ontvangen, er werd geluisterd waarvoor we de stofzuiger nodig zouden hebben en er werd advies gegeven. Uiteindelijk hebben we een goede stofzuiger gekocht, en nog een geheugenkaart. Alleen al door de service die werd geboden. Voor ons geen andere grote landelijke keten meer.

henann 24-06-2019

Nieuwe wasmachine aangeschaft. Moest naar de bovenverdieping. Binnen 10 minuten was de oude machine verwijderd en stond de nieuwe proef te draaien. Vakkundige bezorgers en met deze review wil ik proberen de laatste ster achter op hun T-shirt vol te maken.
Kom al jaren bij deze winkel omdat ik service erg belangrijk vind.

Lidwien 23-06-2019

Zeer fijne winkel. Deskundig personeel die je vriendelijk te woord staan.
Goed geholpen bij het uitzoeken van een grotere tv.
Duidelijke afspraak kunnen maken over levering en installatie op een tijd die ons uit kwam!
Erg tevreden en we komen zeker terug!

Bertine 23-06-2019

Fijn en deskundig personeel dat verstand heeft van zaken! Goed prijs-kwaliteit verhouding en service die erbij zit.

Familie Hagen 21-06-2019

Inventum airo besteld.
Na bevestiging van de bestelling werden wij na een uur later gebeld door de betreffende EP winkel (EP. Heijnen) om aan te geven dat het product vandaag geleverd zou worden. Een zeer nette en snelle service. Zojuist is de airco geleverd door het vervoersbedrijf en wij zijn erg tevreden!

Bob Bijleveld 21-06-2019

EP Beerepoot in Hoorn is een fantastische winkel, met zeer deskundig personeel, vriendelijk en servicegericht. Wij zijn al vele jaren klant bij deze winkel en nog nooit een negatieve ervaring. Nu onlangs een nieuwe droger aangeschaft, er was een probleem in het begin van het gebruik,( veel lawaai bij eerste gebruik, daarna niet meer) waardoor wij het vertrouwen in het apparaat een beetje kwijt waren. Eerst werd er gezorgd dat er een monteur van Miele langskwam, die er niets aan kon ontdekken. Maar omdat wij het vertrouwen in dit apparaat toch een beetje kwijt waren, werd er zonder moeilijk te doen een nieuwe geleverd. Heel fijn!

Mona 20-06-2019

Had een koeler online besteld en mits voorradig zou deze de volgende werkdag bezorgd worden door de dichtstbijzijnde winkel. Was wel voorradig maar moest nog besteld door de winkel en door drukte konden ze pas woensdag bezorgen ipv maandag ; de koeler was vrijdag besteld.
Ze moeten de site aanpassen wat de levering betreft. Kregen wel direct antwoord van de winkelier als we een vraag hadden.
Dat was wel prettig en de levering ging op zich ook goed , ook goed advies gehad!
Officiele reactie van EP.nl 21-06-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Momenteel wordt er inderdaad hard gewerkt om de site meer actuelere informatie te geven op termijn. Wij nemen uw feedback zeker ter harte! Fijn dat de winkelier het voor u prettig heeft gemaakt. Veel plezier met uw aankoop!

Evert 20-06-2019

Topservice,

Ze hebben zich echt ingezet om snel te leveren terwijl het product nog niet op locatie was. Adviseerden ook een andere, goedkopere ophangbeugel.