EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

esther 17-11-2019

een fijne webshop , duidelijk omschreven , wordt gratis bezorgd , oude apparaat wordt meegenomen , vriendelijke bezorger, en de tijd die verteld wordt klopt uitstekend , volgende keer weer EP

Ina Schipper 16-11-2019

Na 38 jaar vaste klant bij Expert, zijn wij nu klant bij EP Zwolle-Zuid. Ja u leest het goed 38 jaar. Dit omdat de service en vriendelijkheid van Expert Zwolle-Zuid niet zo klantvriendelijk meer zijn. Wij zijn trouw en het doet zeer. Maar goed, toch maar schoorvoetend eens de nieuwe winkel binnen gestapt van EP Zwolle-Zuid. Deze verkoopmedewerkers, snappen direct wat wel en wat niet wat voor ons is. Wij kochten een soundbar van Bose, die heel professioneel geïnstalleerd is bij ons thuis door een zeer gemotiveerde installateur met het juiste ondernemende gedrag door mee te denken met ons hoe we de kabels kunnen wegwerken, zodat het een strak plaatje wordt. Als we iets niet snapten mochten we gerust bellen en/of appen. Vanmiddag waren we weer in de winkel om kabels en stekkers aan te schaffen, weer wordt er met ons meegedacht, wat super fijn is. Weer viel het ons op hoe schoon de winkel is, met een mooie presentatie van de artikelen horend bij het seizoen.
Wij houden niet van naming and shaming, maar we durven wel te zeggen, dááááág Expert!
Officiele reactie van EP.nl 18-11-2019

Geachte mevrouw Schipper,

Hartelijk dank voor uw feedback tav EP:Zwolle Zuid. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik heb uw review met plezier doorgestuurd naar het filiaal.

Sally Deekmam 15-11-2019

Ik heb online alles geregeld, iets wat ik gebruikelijk niet doe. Het was voor mij erg overzichtelijk.
Jullie waren heel snel met bellen inzake de dag van leveren van het product.
Jullie hebben een tevreden klant erbij en zal jullie zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

Tineke (CJM) Vermeulen 14-11-2019

Heb een Nilfisk stofzuiger gekocht, heb deze nu een paar keer gebruikt. Prima apparaat! Kon deze op de fiets niet meenemen. De verkoper bood aan om hem thuis te bezorgen. Gratis gedaan, dus ook de service is uitstekend!

Yakandra 14-11-2019

Ik zocht een speciefiek gasfornuis van bosch was niet in de winkel werd netjes online besteld de bezorgers waren zeer netjes en vakkundig met uitpakken en alles nakijken op de plek neergezet waar hebben wilde en aangesloten alle verpakkingen netjes meegenomen werd netjes van te voren gebeld of ik thuis was ben zeer tevreden

D 13-11-2019

We werden super goed geholpen bij het kiezen van een nieuw koffie apparaat en konden de koffie ook proeven. Goede service

Lize 12-11-2019

Duidelijke website, levering was prima en op tijd, duidelijke mailwisseling, artikel is zoals afgebeeld en beschreven.

NeeP 12-11-2019

De website werkt op zich prima. Het gaat echter helemaal fout bij de levering. De levering wordt verzorgd door TransMission. Pakketje niet ontvangen omdat ik net een boodschap was gaan doen. Volgens de Track&Trace website zou er een briefje in de bus gedaan zijn. Ik heb overal gezocht maar geen briefje gevonden. Bellen met EP..tja dan moet u bij de transporteur zijn. Bellen met TransMission dus.. tja dat is het lokale depot, ik geef u een 06 nummer. Bellen met dat 06 nummer.. voicemail. Moet ik als klant echt als een dolle achter mijn pakketje aan EP? Ik heb nu nog geen duidelijkheid.
Officiele reactie van EP.nl 12-11-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij dat wensen.
U heeft een mail ontvangen met daarin wat vragen omtrent uw ordernummer. Graag willen we kijken waar het niet goed is gegaan zodat een en ander opgehelderd kan worden. Graag wachten we uw reactie af.

Kritisch 17-11-2019

En meneer of mevrouw NeeP? Heeft u zoals verzocht door EP al teruggemaild? Volgens mij vragen ze dat toch? Om te helpen?

Rieneke 11-11-2019

Bij EP Beerepoot in Hoorn in 2016 een AEG bovenlader gekocht. Prima geholpen. In 2019 begint de wasmachine bij het centrifugeren veel trillingen te maken. Telefonisch contact op genomen. Er komt iemand kijken van de servicedienst met een leen automaat. Ik kan dus blijven wassen, top. Krijg hem gemaakt weer terug, er is een coulance prijs berekend vanwege de jonge leeftijd van het apparaat, klasse. Lawaai en trillingen zijn er echter nog steeds. Ik mag hem ook nog na laten kijken door iemand van AEG, dan komen er echter wel voorrijkosten etc bij. In overleg met een medewerker van EP Beerepoot besloten een andere wasmachine te kopen. Kreeg korting, gratis installatie en doosje anti kalk/schoonmaakmiddel. Prima service. Top.👍

Jan Matheeuwsen ( klant van Rickelman in Best ) 10-11-2019

Afgelopen maand zaken gedaan met firma Rickelman in Best m.b.t. een dvd/cd speler.
Ondanks dat wij als klant steeds maar niet tevreden waren bleven ze naar ons luisteren en vol aandacht naar onze wensen luisteren. De baas is zelfs 4x bij ons thuis geweest omdat wij de bediening niet helemaal begrepen. Nu is alles in orde en daar hebben wij heel veel respect voor.
De firma Rickelman staat voor ons m.b.t. service en klantvriendelijkheid op een eenzame 1e plaats. Hiervoor onze dank....

B Roubroeks 09-11-2019

Super winkel. Goede mogelijkheden qua bestellen/betalen en snelle service.
Zou het zeker aanbevelen aan andere

Gert Wieringa 08-11-2019

Mooie overzichtelijke site. Één maar, net als bij zoveel andere webshops kunnen ze de belofte’ “vandaag besteld, morgen in huis” niet waarmaken. Wel kreeg ik de volgende dag keurig een telefoontje van de winkel in de buurt met uitleg waarom de levering niet deze dag zou zijn.
Misschien een idee om dit op de site duidelijker te vermelden, wel op voorraad bij de fabrikant maar niet bij Oje.
Verder keurig aan huis afgeleverd op het afgesproken tijdstip.
Officiele reactie van EP.nl 11-11-2019

Geachte heer Wieringa,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen we ter harte! Er gaan wat veranderingen plaatsvinden op termijn waaronder vermelding van levering. Fijn dat EP:Oje u verder goed heeft geholpen, veel plezier met uw aankoop.

Lies 06-11-2019

Wij hebben in de winkel een nieuwe tv gekocht. Super aardige werknemers, ze weten waar zij het over hebben. Wij zijn super goed geholpen en de deur uit gelopen met een nieuwe tv!

Trees 06-11-2019

EP Rickelman in Best levert top service!!
Wij zijn daarom zeer tevreden over dit bedrijf.
Afleveren, in bedrijf stellen, aansluiten, problemen oplossen, alles doet men tot volle tevredenheid.
Complimenten.

Trees 06-11-2019

EP Rickelman in Best levert top service!!
Wij zijn daarom zeer tevreden over dit bedrijf.
Complimenten.

Hans Nolet 05-11-2019

bestellen gaat simpel, jammer dat de levering van DHL niet simpel ging maar veel verwarring schiep. Was het nu wel of niet bij de buren geleverd ?? Uiteindelijk werd het een dag later dan gepland door DHL geleverd. Ik zou een andere leverancier kiezen !
Officiele reactie van EP.nl 06-11-2019

Geachte heer Nolet,

Hartelijk dank voor uw feedback, stellen we op prijs! Het is inderdaad heel vervelend dat er geen duidelijkheid werd gegeven vanuit DHL omtrent uw pakket. Gelukkig is het goedgekomen en wensen u veel plezier met uw aankoop!

kidan 03-11-2019

Ik wil een 9 als beoordeling geven voor de vestiging te Wervershoof!!! Aardig en deskundig personeel welke je als klant goed adviseerd en de tijd voor je neemt, ook als je nog niet precies weet welke keuze je exact wilt maken. De verschillen worden goed uitgelegd. Dit vind ik persoonlijk een enorm verschil met de locatie in Hof van Hoorn, daar werd ik niet eens te woord gestaan, daar zullen ze mij ook niet meer zien. Mijn beoordeling is dus ook bedoeld voor de locatie Wervershoof!!! Zij verdienen een Pluim.

Dhr. J.Jager 03-11-2019

makkelijke website, erg overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling volgde er goed contact over de voortgang van de bestelling en telefonisch contact over de dag van levering en tijdstip. Erg prettig. Ook in de winkel werd ik goed geholpen bij mijn vragen over de juiste aansluitkabels voor randapparatuur. Heel erg bedankt.

Harri 02-11-2019

Door een spanningspiek op ons netwerk thuis begaf in eerste instantie onze tv het. Wij naar de MediaMarkt om ons te laten adviseren. Hadden vooraf al de testen van de Consumentenbond bekeken. Wij hadden geen goed gevoel van de betrokken adviseur en zijn op zoek gegaan naar een andere elektronicaconcern. We kwamen uit bij eP Beerepoot in Broek op Langedijk. Daar zijn we goed geholpen en kregen we de juiste informatie over het toestel dat we wilden hebben. Enkele dagen later werd het toestel bezorgd en aangesloten; tevens op internet.
Twee weken later begaven ook onze wasdroger en vrieskist het en bovendien maakte de wasmachine een vreemd geluid. Weer zijn wij naar genoemde zaak gegaan en hebben daar drie nieuwe exemplaren aangeschaft. Ook nu weer goede informatie en persoonlijke behandeling. Ook deze apparaten werden keurig door het Beerepoot geïnstalleerd, er werden tips gegeven en de tv werd nog even opnieuw afgesteld op een goed beeldkwaliteit. De oude apparaten werden keurig meegenomen evenals het inpakmateriaal. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.
Recent hebben we daar een iMac aangeschaft (wisten wat we wilden hebben) , ofschoon we daarvoor wel even moesten onderhandelen, omdat de Mediamarkt en Coolblue deze computer 200 euro goedkoper aanboden.

Vertrouwen! 02-11-2019

Aanvankelijk was ik niet blij met het voorstel van het winkelpersoneel dat mij tegemoetkoming in de kosten van een nieuw onderdeel van mijn ladyshave voorstelde. De vlotte en positieve afwikkeling van het hoofdkantoor geeft vertrouwen voor de volgende aankoop. Ik krijg een nieuw apparaat en omdat dit goedkoper is dan die van mij, ontving ik het verschil terug. Dank jullie wel!

Klant uit Otterlo 02-11-2019

De bestelling geplaatst omdat ik dacht dat de vaatwasser op voorraad was en snel geleverd kon worden.
Per iDeal betaalt. Daar had ik later spijt van van hij was niet op voorraad en het duurde daardoor langer voordat hij geplaatst werd. Er werd keurig gebeld en de monteur kwam ook op de juiste tijd. En gaf goede adviezen.
Officiele reactie van EP.nl 04-11-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Een vaatwasser of ander witgoed, wordt altijd geleverd door een EP:Ondernemer. Die hebben niet altijd apparaten op voorraad en moeten wel eens bestellen bij een leverancier, ook op eigen magazijn staat niet alles, daardoor kan het iets langer duren, dat wordt wel vermeld in de winkelmand hoeveel dagen ongeveer. De ondernemer neemt wel contact met u op voor het uitleveren en de status van de order.
Het feit dat u per ideal betaald heeft geen invloed, mocht een order geannuleerd worden door u als consument, betaald de EP:Klantenservice u altijd direct terug. Fijn dat het goed is gekomen, uiteraard veel plezier van uw vaatwasser!

Wildrik 01-11-2019

Lokale detailhandel heeft grote voordelen. Dichtbij en persoonlijk. En via de EP-website ook in staat koele blauwe collega's met gemak te verslaan.

Math 01-11-2019

Levering volgens het 'boekje' Prijs kwaliteit top. Aan alle gestelde voorwaarden werd en is voldaan.

Ed Meij 30-10-2019

Koop altijd electronica en witgoed bij Beerepoot. Uitstekend advies, goede prijs en vanouds perfecte service maken dat ik altijd terug kom! Fillipe heeft mij uitstekend geholpen en geadviseerd.

Ruud 28-10-2019

Zeer tevreden over EP:Beerepoot (Hoorn). Een winkel waar menig winkel een voorbeeld aan zou kunnen nemen. Kundige, meedenkende, niet opdringerige en vooral eerlijke verkopers. Service is geweldig. Bij mij was een insteekkaart van mij TV stuk gegaan, dus wil ik een nieuwe kopen. Zien ze in de computer (aankopen staan allemaal genoteerd) dat hij nog maar een half jaar uit de garantie is. Ik kreeg zo een nieuwe mee! Uiteraard kijk ik ook bij andere winkels, als ik iets moet aanschaffen, maar ik kom toch altijd weer bij EP:Beerepoot uit.

Hans 28-10-2019

21-10-2019 heb ik bij EP Stadshagen in Zwolle 2 Sonos ONE SL luidsprekers gekocht voor uitbreiding van mijn SONOS BEAM. Verkoper xxx van EP heeft mij keurig en voldoende uitgelegd hoe ik de instellingen thuis moest ingeven via APP van SONOS om de 2 ONE SL luidsprekers als stereo te laten klinken.

Antonia 27-10-2019

EP is een zeer klantvriendelijke winkel waar ze met je meedenken. Je hebt niet het gevoel dat er wat verkocht moet worden, laat staan het duurste, maar dat ze je echt graag willen helpen. Bij mijn zus was de magnetron kapot; komen ze kijken en advies geven zonder meteen een nieuwe magnetron te verkopen. Klasse! Voor mij bestellen ze elke keer netjes een cartridge voor de printer, zodat we het gewoon op kunnen halen in de winkel. Fijn dat er nog zulke winkels zijn

Arthur 26-10-2019

De website ziet er niet erg uitnodigd uit, maar de service is uitstekend! Wij hebben een droger gekocht bij EP en hadden hier wat vragen over en vroegen of er wat mogelijkheden waren qua bezorging. EP hielp hier graag bij en wat ik nog veel belangrijker vind, ze denken zelf mee in oplossingen! Ze komen met voorstellen en proberen de beste oplossing voor jou vraag te zoeken. Ontzettend fijn, mij hebben ze om haha! :)

Robert Jan van Steenis 25-10-2019

Ik heb wederom voor EP gekozen omdat ik er destijds mijn vaatwasser en koel/vriescombinatie heb gekocht nadat zij er in waren geslaagd om een lastig verkrijgbaar stekkertje voor de audioset van mijn hoogbejaarde vader te bemachtigen. Vanwege die persoonlijke service kies ik voor EP. Ik ben met EP in aanraking gekomen via een vriend in Haarlem die ook goede ervaringen heeft met EP.

Tonny Mulder 25-10-2019

E staat voor Efficient en P staat voor Persoonlijk,koop al jaren bij EP Beerepoot Wervershoof,en nu de laatste aankoop online,beide ervaar ik als heel Efficient en Persoonlijk.Producten goede kwaliteit.
Officiele reactie van EP.nl 25-10-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wat een mooie feedback voor EP:Beerepoot, zijn ze erg blij mee. Fijn dat u zo tevreden bent!

Rob 24-10-2019

Een uitmuntende webwinkel met kwaliteitsproducten, die snel geleverd worden.

Miranda 24-10-2019

Op zoek naar een waterkoker voor ons nichtje die uit huis gaat om samen te gaan wonen. Al rondkijkend op internet kwam ik op de site van EP terecht en de revieuws waren goed, waardoor ik al vrij vlot besloot hier de gewenste waterkoker aan te schaffen. Zelfs de mogelijkheid van afterpay, wat wel fijn is als je ergens voor de eerste keer besteld en nog geen ervaring met die site/winkel hebt. Keurig mailtjes ontvangen over de voortgang, keurig en op tijd bezorgd, sneller dan gedacht. Hier een zeer tevreden klant en een heel blij nichtje. Een dikke duim voor EP

Jorg 24-10-2019

Stofzuiger besteld. Snelle levering, goede, snel reagerende klantenservice.

Zeer betrouwbaar en snelle levering van EP. 23-10-2019

Ik vind EP een fantastische shop.
Drie weken geleden een stofzuiger besteld en die werd (de volgende dag) snel en goed geleverd.
Deze stofzuiger beviel zeer goed. Ik zag dat mijn vrouw hem iedere keer mee naar boven nam, omdat hij veel beter zoog dan haar stofzuiger boven. Nu hebben we dus twee van deze heerlijke Inventum stofzuigers.
Ik ben er van overtuigd, dat zij langer meegaan dan twee jaar (twee jaar garantie), maar als ze defect gaan komen er direct weer Inventums via EP.
Dank voor de perfect afwikkeling.
Groet,

Frits 23-10-2019

Tv besteld op de website, die werd vervolgens de volgende morgen keurig bezorgd.
Uitgepakt, aangesloten en kijken maar. Eigenlijk zoals het hoort.
Tevreden gebruiker.

Kevin 23-10-2019

Op zondagavond een bestelling geplaatst voor een Samsung Soundbar, en dinsdag werd deze netjes persoonlijk afgeleverd. Tevens nog wat tips gekregen voor de Samsung Cashback Actie die op dat moment was, en tijdens het bestel proces netjes op de hoogte gehouden van de status door de lokale EP winkel.

George 21-10-2019

Ik ben op visite geweest in Hoorn bij EP: beerepoot, en ik ben daar goed, niet opdringerig ontvangen.
De medewerkers hebben allemaal, zo heb ik begrepen, hun eigen specialiteiten.
Dat is wel zo handig, niet één zo'n betweter.
Uiteindelijk hebben we een compleet "witgoed"? Ik geloof dat het zo heet, pakket aangeschaft. Koelkast, wasdroger, wasmachine, stofzuiger, magnetron en televisie.
Voor een redelijke prijs.
Nadeel vind ik wel dat de wasmachine niet is aangesloten.
Dat hadden we beter moeten communiceren.
Officiele reactie van EP.nl 23-10-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. EP:Beerepoot vindt het prettig te horen dat u zo tevreden bent. U had natuurlijk altijd kunnen vragen bij afleveren of het alsnog mogelijk was om de wasmachine aan te sluiten. Uiteraard veel plezier van uw aankopen!

M.Oosterhof 20-10-2019

Duidelijke site. Prijstechnisch interessant. Vlotte afhandeling en levering.

Nico 19-10-2019

EP Zwolle-Zuid
Zéér vriendelijke en deskundige mensen daar.
Ik ben goed voorgelicht en daar een wasmachine en een diepvrieskast gekocht.
Levering en installeren perfect!
Goede service!
Absoluut de moeite waard om deze nieuwe winkel te bezoeken.

Sandra 18-10-2019

Goede aardige verkoper met kennis van zaken, gaf goede uitleg over de aankoop.

Manfred 18-10-2019

Goede service en waar voor uw geld te allen tijde. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Jaap 17-10-2019

Er stond op de website dat levertijd 2 tot 3 dagen kon bedragen. Tot onze verbazing werden we de volgende dag laar in de middag gebeld met de vraag of de vriezer 's avonds omstreeks half zeven gebracht kon worden. Werkelijk klasse!!

Dani 17-10-2019

Prima site, duidelijk en overeenkomstig met geleverd product. EP gekozen omdat deze het goedkoopst was na vergelijking. Vlotte en eenvoudige afhandeling zonder een account te hoeven aanmaken. Bezorging de volgende dag kunnen ophalen bij afhaalpunt in de buurt. Prima geregeld!

AvB 17-10-2019

In de openingsaanbieding hebben wij een inductie kookplaat gekocht. Om te installeren kwam een monteur, deze beoordeelde dat het uiteindelijk niet verstandig was om het te plaatsen, omdat de kookplaat de warmte onvoldoende kwijt zou kunnen. De kookplaat terug naar de winkel en geld terug ontcangen. Geholpen door heel vriendelijk personeel.

JE 17-10-2019

We hadden een robotstofzuiger besteld met een leveringstermijn van ong een week.
in het begin is er wel contact geweest dat het waarschijnlijk een kleine 14 dagen zou duren.
vervolgens werden we niet op de hoogte gehouden over de levering, we hebben er zelf meerdere keren contact over moeten opnemen.
de stofzuiger is 4 weken na bestelling pas geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 17-10-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de winkel u niet op de hoogte heeft gehouden van de levertijd, dat had u heel veel meer duidelijkheid kunnen geven. Daarvoor excuses. We wensen u wel veel plezier van uw aankoop. Tevens hebben we u nog een persoonlijke mail gestuurd.

Paul 16-10-2019

Had het product om 17:55 besteld. Het was mij niet helemaal duidelijk wanneer ik hem zou krijgen en ik kreeg ook niet direct een mail met de bevestiging waardoor ik bang was dat het niet goed was gegaan. Echter kreeg ik de volgende dag de bevestiging van de bestelling en dat deze ook diezelfde dag direct geleverd zou worden. Snelle bezorging en duidelijke beschrijving! De desbetreffende telefoon bevalt goed, heeft alleen hooggevoelige toetsen waardoor je makkelijk een verkeerde knop indrukt, verder prima toestel!

Randy Beeren 16-10-2019

Zeer snelle levering van mijn bestelde product. Het product werkte naar verwachting en ik ben dan ook zeer tevreden over de kwaliteit en bezorgservice van EP.

LvB 15-10-2019

Overzichtelijke site met ruime keuze en snelle, correcte levering van de bestelling.

Theo 15-10-2019

Snelle levering alleen zou ik mailtje krijgen als het geleverd zou worden, helaas niet gebeurt. Maar toch snelle levering en vooral belangrijk voor mij E.P was de goedkoopste leverancier.
Officiele reactie van EP.nl 16-10-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw product is verzonden via onze distributeur, het is gebruikelijk dat ook zij een mail sturen met track en trace, waarschijnlijk is dat om onbekende redenen niet gebeurd, dit is inmiddels teruggekoppeld met deze distributeur. Wij nemen uw feedback zeker ter harte, fijn dat u tevreden bent over onze prijzen.

Karin de Neef 15-10-2019

Ik woon na 15 jaar weer in Hoogeveen maar blijf toch materiaal kopen bij Kuik omdat de service top is.
Dikke pluim voor de goede service.
Je wordt hier nog als mens benaderd en niet als nummer. Top!!!!!!