EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A H 09-09-2024

Fijn contact en snelle levering.
De bezorgdienst zou de aansluiting van het fornuis ook doen maar verliep niet goed. EP Mensonidus heeft ervoor gezorgd dat het snel en goed opgelost is. Fijn.

Theo van Gerwen 09-09-2024

Goede info door de winkelmedewerker en correcte levering en nog sneller dan afgesproken.

Staffan van Geelen 09-09-2024

Geweldig geholpen door een lieve dame. Hielp zelfs met tillen naar de auto 😃 Vriendelijk winkel met mooie producten tegen goede prijzen. Heel blij met mijn nieuwe Hisense tv.

Tristan 08-09-2024

Klantvriendelijk bedrijf, goede communicatie. Wasautomaat bleek niet direct leverbaar, maar hierover werd helder gecommuniceerd en uiteindelijk toch snelle levering en vakkundige plaatsing op de eerste verdieping met nog een korte uitleg over het gebruik. Prijs was ook veel beter dan bij concurrerende bedrijven. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden. Verder ook zeer tevreden over de Samsung bespoke superspeed wasautomaat :)

Fuad 08-09-2024

Alles goed geregeld, makkelijk, goedkoper dan andere winkels, snel levering.

Rens 08-09-2024

De klantenservice was goed georganiseerd. Levering conform bestelling waarbij de installateurs erg netjes, behulpzaam en mee dachten met mij als klant

Jorg 07-09-2024

Spotgoedkoop en een zeer goede service. De vriendelijke chauffeur belde mij ruim op tijd wanneer hij onze producten kwam leveren. De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Echt een top winkel!

W 07-09-2024

EP geeft een snelle en goede verzending. van product. goed verpakt en product is als beschreven. goede prijs

Braindamage 07-09-2024

Snelle professionele levering zou er zeker weer bestellen ………….,.,,,,,,,,,,

Bird 06-09-2024

Goede aanbieding voor de nieuwe AI Samsung washmachine, met gratis stofzuiger erbij was deze deal meer dan goed! Goede service, snel geleverd, goede communicatie als je iets wilt weten via e-mail, zeer snelle reactie..Erg blij mee en aan te raden want scheelt gewoon honderden euro's met andere winkels! EP Boelaars staat bij mij nu op 1..

F. 06-09-2024

Super snelle reactie en afhandeling van bestelling. Prima service. Bedankt voor snelle levering.

Daan Strijbosch 06-09-2024

Helaas is het niet mogelijk om een 0 te geven. Ik heb ontzettend slechte ervaringen met de winkel en het aankoopproces. Ook het contact na het aankoopproces was ver onder niveau.
Het vinden van het juiste product ging ontzettend soepel. Daarna ging het mis. Na de aankoop kreeg ik een venster met data te zien waarop ze de vaatwasser konden komen plaatsen. Uiteraard kies je voor een datum nabij, om niet eindeloos te hoeven wachten. Daarna begon het grote wachten. Op de gekozen leverdatum had ik nog niets vernomen, geen bevestiging maar ook geen contact over wanneer de vaatwasser geplaatst zou worden.
Wat doe je dan? Je gaat bellen met de winkel. Het was onmogelijk om hiermee in contact te komen. De dag daarna lukte dat wel, nog steeds niet eenvoudig. Vanuit de winkel kwam de belofte teruggebeld te worden, deze is niet nagekomen. Uiteindelijk werd ik pas teruggebeld na zelf meermaals de telefoon te hebben gepakt om te bellen.
De eigenaar van de winkel was laconiek en kwam niet met antwoorden waarmee ik geholpen werd. Vervolgens zou ik woensdag gebeld worden omdat ‘ie waarschijnlijk donderdag geleverd zou worden. Zowel van het terugbellen als het leveren was geen sprake.
Donderdag pakte ik dan ook zelf de telefoon om te bellen, wederom geen hulp. Daarom opnieuw de telefoon gepakt om het hoofdkantoor te bellen. Daar begon het vingertje wijzen, immers; het lag aan de winkel. Maar tijdens contact met de winkel lag het probleem bij het systeem van het hoofdkantoor. Hoe dan…
Het hoofdkantoor zou er voor zorgen dat ik snel werd teruggebeld door de winkel. Dat is helemaal niet gebeurd. Uiteindelijk werd ik (zonder hiervan weet te hebben) aan het eind van de dag door een andere winkel gebeld, met de vraag wanneer de vaatwasser geleverd zou worden. Pas toen ging het balletje rollen en is de vaatwasser uiteindelijk soepel en goed geplaatst. Wat opvallend was is dat ik die dag al de zoveelste was bij wie een soortgelijke situatie vooraf is gegaan.

Tijdens het contact met winkel en hoofdkantoor was er weinig sprake van begrip. Ook van het bieden van oplossingen was geen sprake, van de problemen vooral wel. Hier ben ik als klant niet mee geholpen.

Kortom, een erg negatieve ervaring. Ik zou het dan ook zeker niet aanraden om hier een product aan te kopen.

- Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe was je ervaring met de professionaliteit?
- Zijn de medewerkers makkelijk aanspreekbaar
- Hebben de medewerkers voldoende kennis van de producten
- Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
- Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
- Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service-elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

• Assortiment: we zijn benieuwd naar jouw beoordeling over het assortiment.
- Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
- Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
- Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
- Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
- Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Rufus 06-09-2024

Bestelling snel geleverd. Prijs in lijn met andere webwinkels. Kan product niet beoordelen want is nog niet in gebruik

Alicia van Bleek 06-09-2024

Onwijs blij met onze nieuwe wasmachine!
Ik werd keurig een aantal dagen van tevoren gebeld met de vraag wanneer de levering thuis voor ons uitkwam. Levering top en de oude machine werd meegenomen.
Niks dan lof!

Jannie 06-09-2024

Alles was goed voor elkaar. Perfect afgeleverd. Van te voren keurig gebeld voor het leveren en een mail met het tijdstip waa ook op tijd
Zeer vriendelijk personeel

Jaap 05-09-2024

Goede service nette levering netjes op tijd na telefonische afspraak.
Oude apparaat mee retour genomen

Marko 05-09-2024

EP Ommen zijn gemoedelijke en meedenken jonge jongens die snappen hoe het werkt. Het is hun niets te gek om snel te schakelen en waar nodig ook om thuis te komen en het knelpunt op te lossen. Daarnaast zijn de prijzen marktconform en hebben ze in Ommen echt de gunfactor! Ik zeg een zaak voor iedereen

Henk 05-09-2024

Good price, service and delivery. Everything went fine. Based on this one experience I recommend to others.

Willy 04-09-2024

Nette winkel. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel. Correcte levering.

Nick 04-09-2024

Top winkel, goede service, klantvriendelijk. Geven goede informatie en denken goed mee.

Ahmed 04-09-2024

Super goede webshop, prijzen zijn t.o.v. concurrenten vergelijkbaar, duidelijke informatie over het product, verder geen op-aanmerkingen..

Joke 04-09-2024

Jeroen en vader altijd kwaliteit met de service. Denken met je mee geven geweldig advies.Deze zaak in den Hoorn (ZH) altijd relaxt.

Willem 04-09-2024

EP Bunschoten-Spakenburg is een winkel waar ik bijna altijd slaag en altijd ook prima geholpen word. Zeker met electronica (in dit geval een Jura E8 koffiemacine) vindt ik het prettig dat als er wat mee is dat ik dan met het product naar de winkel terug kan, iets dat vaak veel problematischer is bij internet aankopen. Ik heb in de loop der jaren ondervonden dat EP Heijnen service hoog in het vaandel draagt.

Sandra 04-09-2024

Laagste prijs via internet met keuze om te laten plaatsen. Goed contact over levering en plaatsing.

Cynthia 03-09-2024

Goede service. Snel geleverd en heel vriendelijk personeel. De oude tv hebben zij ook meegenomen