EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Rina 31-07-2019

In de ochtend gebeld, en in de middag stond mijn nieuwe wasmachine al thuis. Zeer vriendelijk en deskundig.

B. Honselaar 31-07-2019

Ik werd goed geïnformeerd over het product (e-book). Vragen werden direct en met kennis beantwoord. Zag later de e-book te koop voor € 20,00 minder. Kreeg zonder problemen de € 20,00 terug van EP:Beerepoot Hoorn. Complimenten.

U.R.Tjebbes 31-07-2019

Ouderwets Plezierig.
Uitstekende klantgerichte service in de winkel in Udenhout, maar ook bij de leveringen thuis.
Meedenkend!
Wij doen er graag zaken!

Jan Bonnes 31-07-2019

EP Molendijk in Denekamp blinkt uit in klantvriendelijkheid. Ze geven goede en eerlijke adviezen.
Ze kennen vaak scherpe actieprijzen, die niet of nauwelijks onderdoen voor elektronica reuzen als de Mediamarkt. En een van de belangrijkste zaken: ze leveren een uitstekende service.

eteb 30-07-2019

Vriendelijk en deskundig personeel in filiaal te Bergen NH.
Hebben ruime sortering en anders is bestellen nooit een probleem.
Zie ze zelfs de nieuwe verkregen batterijen achteraan het rek hangen zodat die zijn blijven hangen als eerste verkocht worden, nog nooit ergens gezien. Top!
Ook voor de oudere generatie onder ons is dit de ideale winkel met een ongekende service.

Mevrouw M. Kester 30-07-2019

De site is overzichtelijk. Eerlijk gezegd zijn wij naar de winkel gegaan om een product te kopen. De mensen in de winkel zijn bijzonder aardig en nemen de tijd voor je om uit te leggen wat het beste voor jou situatie is. Ook de service is prima.

Niet 30-07-2019

Staat dat het product op voorraad is en dat de levering 1-2 dagen bedraagt. De levering zou opeens 5 dagen bedragen. Er werd vervolgens niet een alternatief aangeboden.
Officiele reactie van EP.nl 30-07-2019

Geachte heer, mevrouw,

Vervelend dat u niet het gewenste artikel heeft ontvangen. Graag horen we middels mail wat er fout is gegaan, wij bieden namelijk altijd een alternatief aan, mits dat er is. U kunt de klantenservice mailen, dan kijken we graag met u mee.

Will 28-07-2019

De beste prijs, goede site en snelle levering. Goed gecommuniceerd over levering door telefoontje .

Joseph 28-07-2019

Inventum inbouw Vaatwasser gekocht. in december 2018. Vaatwasser slecht ingebouwd waardoor keukenraamwerk verschoven is. Lades gaan niet meer op een normale manier open en dicht!
Probleem wordt afgedaan als zijnde "een oude keuken" kosten zijn voor klant!
Bij Faarts kopen wij nooit meer iets!
Officiele reactie van EP.nl 30-07-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Ik heb navraag gedaan bij onze ondernemer wat er is gebeurd/gedaan. Ik begrijp dat zij hun uiterste best hebben gedaan om het voor u op te lossen. Er is een extern bedrijf geweest om te kijken of de inbouw goed was, en dat is ook bevestigd. De ondernemer is ook zelf bij u geweest, en heeft u voorgesteld de kosten 50/50 te delen. Hiermee erkennen zij niet dat het werk niet goed is, maar wilden u juist aan alle kanten helpen het op te lossen. De lade werkte na het vastzetten van een schroefje, dat is ook getest, u heeft na een half jaar wederom gebeld dat de la niet goed werkte, maar waar een keuken gebruikt wordt, kan speling komen. Het is jammer dat ondanks de inspanningen van de ondernemer het niet is gelukt om tot een goed einde te komen. U kunt altijd contact opnemen met de ondernemer om toch te kijken of er van beide kanten iets gedaan kan worden.

T V Duyvendijk 27-07-2019

Overzichtelijke site
Prijs kwaliteit is prima
Vriendelijk, behulpvaardig personeel

A. 27-07-2019

Duidelijke uitleg, snelle bezorging , en vlug uitgepakt en neergezet en oude t.v. meegenomen.
TOP!! Over de t.v. ben ik heel erg tevreden . Als de 2e t.v. in de slaapkamer vervangen moet worden
zou ik zeker ook naar deze winkel terug keren. Zeker ook daar deze t.v. een gunstige prijs was.
Ik heb deze winkel al aanbevolen in mijn vriendenkring.!!!!!

Wim 26-07-2019

Site overzichtelijk, service altijd prima. Dik tevreden. Ook aan huis wordt je goed geholpen, installatie is goed en snel.

carla 26-07-2019

EP Dokkum - fijne toegankelijke winkel, prettige medewerkers, alle tijd voor informatie, gratis bezorging, dus: prima winkel voor iedereen

peter staadegaard 24-07-2019

prima service geen moeite te veel pas in orde als de klant tevreden is
Bij storingen of schade prima afhandeling

Renée van Turnhout 24-07-2019

Langs geweest in de EP winkel in mijn woonplaats Best. Mijn vaatwasser lekte enorm veel water. Er was al een monteur van een ander bedrijf geweest en heeft alle rubbers vervangen maar probleem was er nog steeds. Hij wist het niet meer....Toen ik bij EP kwam werd ik erg vriendelijk geholpen en een uur later werd mijn vaatwasser opgehaald. Hoewel ik gezegd heb dat als het niet meer te maken was, ik bij hun een nieuwe zou kopen, heb ik mijn vaatwasser na een weekje weer netjes terug gekregen en hebben ze het weer geinstalleerd. Kosten 135 euro. EP had ook kunnen zeggen dat het niet meer te repareren was zodat ik een nieuwe zou aanschaffen! Wat mij betreft dus alleen maar lof en ga zo door!!

Marije 24-07-2019

Waardeloos, ventilator besteld en afgerekend, en toen kwam er een mail dat hij toch niet op voorraad was, maar die kwam in de spambox. Zoiets moet niet kunnen.
Toch maar naar Bol, die doen tenminste wat ze beloven.
Officiele reactie van EP.nl 24-07-2019

Geachte mevrouw,

Het is heel vervelend dat u niet het gewenste artikel heeft gekregen, echter, er stond bij ter indicatie dat u een EP winkel kon bellen voor levertijd, en is direct een mail gestuurd naar u met de melding dat hij niet leverbaar was, inclusief alternatieven. Dat deze in de spambox komt, kunnen wij helaas ook niet verhelpen. Dat u hierdoor een negatieve ervaring heeft, is jammer, maar wij hebben geprobeerd u te bereiken middels telefoon en mail. Hopelijk kunnen we u een ander moment beter van dienst zijn.
Met vriendelijk groeten,

R O 23-07-2019

Goede en nette service.
Artikel bleek niet op voorraad
Ik werd tijdig gebeld dat het artikel besteld moest worden en dat de levering enige tijd kon duren en of ik dat geen probleem vond.
Na 2 weken kon ik het alsnog ophalen.
En voor een hele mooie prijs.

Dennis 23-07-2019

Kan niet tippen aan de service van een mediamarkt of coolblue. Een dag later krijg je eens op je gemak een mailtje dat de bestelling goed is aankomen met de mededeling dat er is gekozen voor een ep vestiging in de buurt?. de dag na bestellen nog geen belletje of mail ontvangen over de bezorging. ls je je bestelling vlug geleverd wil hebben moet je kiezen voor coolblue of mediamarkt, want voor de rest wordt je mar bewust gedesorienteerd op hen sites voor bezorging.
Officiele reactie van EP.nl 23-07-2019

Geachte heer, wat vervelend dat de bestelling niet is verlopen zoals u had gewenst. Wilt u een mail sturen naar de klantenservice, dan kijk ik graag voor u waar het mis is gegaan.

Officiele reactie van EP.nl 23-07-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de bestelling niet gegaan is zoals gewenst. Een bevestigingsmail wordt automatisch direct verstuurt, maar het kan soms gebeuren dat deze in de spambox verdwijnt. Wilt u een mail sturen naar de klantenservice, dan kijken we graag na wat er mis is gegaan.
met vriendelijke groet,

A. van der Heide 23-07-2019

Wij zijn bij Beerepoot Hoorn een vaste klant, Al onze producten kopen wij daar. En onze ervaring is, dat wij altijd correct geholpen worden door de verkopers die daar werken. Maar ook als er een product stuk is, wordt er altijd een prima oplossing voor gegeven. Dus een dikke 10 voor Beerepoot Hoorn

Marijon 22-07-2019

Makkelijke website, prijs kwaliteit, vriendelijk contact door EP Panningen die de bezorging regelde.

Wilma 21-07-2019

Prima voorlichting in EP- winkel over diepvries die moet staan in ruimte die in de zomer erg warm kan worden. Diepvries kan geplaatst worden in ruimte van 0 tot 35/40 graden.
Snelle levering en plaatsing.

m.breet-leibbrand 21-07-2019

na het plaatsen van de bestelling direct benaderd door een medewerker van EP Beerepoot Hoorn. Goede info gekregen. Goede service. Zeer tevreden.

Zaweya 20-07-2019

Ivm het aankomende hete weer hadden wij een mobiele airco besteld.
Over wanneer de levering zou komen was het wat onduidelijk.
Er kwam geen track and trace.
Nadat we zelf gebeld hadden bleek dat het door de lokale ep winkel zelf bezorgd zou worden en is er een bezorgafspraak gemaakt.

Het is toen volgens afspraak bezorgd.

De airco werkt goed en geeft lekker koele lucht.
De ontvochtigingsfunctie lijkt echter weinig te doen.
Na dagenlang aanstaan hoeft hij nogsteeds niet geleegd te worden terwijl er per week hier 25liter aan water verdampt van het aquarium.

Verder henben ze vriendelijke klantenservice en werden we aan de telefoon veiendelijk te woord gestaan.
Wij zouden hier vaker bestellen :)
Officiele reactie van EP.nl 22-07-2019

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zou u willen adviseren met EP:Beerepoot contact op te nemen voor de ontvochtingsfunctie. Dat kan telefonisch via het bekende nummer die u heeft ontvangen in de bevestiging [0229 nummer]. Ik wens u koele dagen toe!

Monique Kooij 19-07-2019

Vanmorgen om 9.30 uur meteen naar EP Beerepoot in Wervershoof gegaan voor een nieuwe wasmachine. Onze was helemaal stuk en morgen gaan we op vakantie, dus dat kwam heel ongelukkig uit. Eigenlijk was de hele dag al volgeboekt voor de chauffeurs maar met eigen auto en mankracht en 1 verkoper uit de winkel stond 1,5 uur later de nieuwe wasmachine te draaien. Wat een service van die toppers in Wervershoof. Als dank een lekker taartje gebracht, dat hadden ze wel verdiend.

Dennis 18-07-2019

Personeel is professioneel en zeer klantvriendelijk.
Nadat ik van goed advies werd voorzien werd mijn nieuwe wasdroger binnen een dag geleverd en de oude stukke netjes meegenomen.

Chapeau.

Anny Bronzwaer 18-07-2019

Helemaal zoals een online winkel hoort te zijn. Alles verliep snel en perfect. Ook het product viel goed in de smaak.
Ik kan deze online winkel dus met een gerust hart aanbevelen!

DD 17-07-2019

Het was mijn eerste aankoop via de webshop van EP Beerepoot. Deze is zeer gebruiksvriendelijk.
Ik heb zo gemakkelijk en zo handig nog nooit eerder meegemaakt. En heb ook al veel artikelen bij andere webshops besteld. Dus kan goed vergelijken. Dit houdt in, dat ik in de toekomst meer artikelen ga bestellen.

Jan C. 16-07-2019

Uitermate klantgerichte winkel met deskundig personeel, eerlijke adviezen, snelle service en een kwalitatief goed aanbod van artikelen. Personeel denkt mee en handelt oplossingsgericht.

Leo Vissering 16-07-2019

EP Rosies Veendam, onze vaste leverancier van witgoed en tv. Betrouwbaar, goede voorlichting, prima service. Kortom een aanrader.

FransR 15-07-2019

Overzichtelijk, duidelijk, eigenlijk precies zoal het hoort te zijn. Het gekochte wordt persoonlijk en heel vriendelijk door de dichtsbijzijnde winkel afgeleverd

Grietje van der Laan 14-07-2019

Bij EP Rosies in Veendam heb ik een nieuwe wasmachine gekocht. Ik werd voordat ik een keuze maakte goed voorgelicht en er werd voor een snelle levering gezorgd. De machine moest op twee hoog worden geïnstalleerd, geen enkel probleem, mijn complimenten.

Paul 13-07-2019

Heb alles in goede staat ontvangen maar de aflevering heeft erg lang geduurd.
Officiele reactie van EP.nl 14-07-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat de levering langer duurde. Wellicht wilt u de klantenservice een mail sturen, dan kunnen we kijken waar dat aan lag. Uiteraard onze excuses!

Jan C. 13-07-2019

H 12-07-2019

Een geweldig winkel. Je krijgt er erg goed advies. Komen later nog een keer als je iets niet snapt. Werken erg netjes en klantvriendelijk.

Alex 11-07-2019

Duidelijke site, apparaat geleverd door winkel in de buurt met een zeer persoonlijke benadering! Goede communicatie over aflever tijdstip. Top geregeld.

Ans 11-07-2019

Ik vind het een prima shop, alles duidelijk geformuleerd en met relevante filters.
`s middags meteen gebeld door een medewerker van EP voor het maken van verdere afspraken.

Jacob-Haren 10-07-2019

Heel simpel en duidelijke site. Bestellen was zomaar klaar.
Aanbiedingen zijn makkelijk te vinden en er staat ook bij of ze nog leverbaar zijn. Prima ervaring.
Levering van de bestelde televisie was super snel en goed.
Groot voordeel is ook dat er ondersteuning is van een lokale winkel als dat nodig mocht zijn. Nog niet nodig gehad gelukkig.

M.J.Nat 09-07-2019

EP Weys Zetten kenmerkt zich door een vlotte bediening en uit alles blijkt dat je hier te maken hebt met mensen met verstand van zaken zowel op het gebied van consumentenelectronica als huishoudelijk en witgoed . Wij doen al zeker een tiental jaren zaken naar volle tevredenheid en hopen dit nog jaren te continueren . Hulde voor de fantastische service .

Koos Krijgh 09-07-2019

Helen goeden servies vriendelijk personeel,en de monteurs die de vaatwasser kwamen plaatsen helemaal top zouden een hoop winkels een voorbeeld aan kunnen nemen

Harry Vromen 09-07-2019

Mooie combinatie van online winkelen en de bezorging door lokale en al jaren bekende EP-partner in Elburg. Online bestelling verliep vlekkeloos. Telefonische afspraak wanneer het schikte om de vriezer te bezorgen. Vriendelijke bezorger. Gewoon no-nonsense. Wij zijn blij met onze aankoop. Zeker een winkel om op te letten als je een witgoed aanschaf doet.

Tevreden klant. 09-07-2019

In de keurig overzichteliike EP: Beerepoot winkel te Broek op Langedijk werden wij voorzien van een goed advies mbt de aankoop van een afwasmachine.
De levering en montage ging snel en op een zeer professionele manier.
Het thuis betalen op het pinapparaat vindt ik een pre.

ruud 07-07-2019

De eigenaar en personeel zijn uitermate vakbekwaam, vriendelijk en altijd bereid om te helpen met raad en daad

Danny 07-07-2019

Ik heb de bestelling online gedaan. Bezorging is gedaan door het filiaal Zetten.
Door de super aanbieding duurde het een dag langer voordat de tv bij het filiaal was. Daar kan het filiaal niets aan doen.
De dag dat de tv geleverd zou worden kreeg de bezorgauto pech. Werd daarover gebeld en ze kwamen meteen met het aanbod om de bezorging na de openingstijd nog te komen te bezorgen. Dus de tv toch die avond bezorgd.
Top dan het meedenken om toch die avond van de tv te kunnen genieten.

P.Bogte 06-07-2019

Na aankoop van een tafelmodel vriezer werd deze netjes thuisbezorgd.
Goede kwaliteit voor een nette prijs!!

Manon van Althuis 05-07-2019

Bestelling op een avond geplaatst, de volgende ochtend gelijk een telefoontje van EP in Grou (Leistra). Machine moest nog gemaakt worden. Levering binnen de afgesproken tijd. Snelle bezorging en oude machine wordt gratis meegenomen. En zeer tevreden klant.

leon 05-07-2019

goede ,vriendelijke en snelle service. Je kunt ze altijd bellen voor advies.

Marcel Knook 04-07-2019

Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan EP Beerepoot, vestiging Hoorn, al jaren een groot begrip in de regio. Dit keer voor een kleine (32inch) televisie voor de slaapkamer van onze zoon. Alhoewel ik van te voren wist welke tv onze voorkeur had en het model niet op voorraad was toch deskundig geholpen. Niet de allerlaagste prijs in de markt maar daar wordt ook bewust niet voor gekozen. Het gaat bij EP Beerepoot om de juiste prijs/kwaliteitsverhouding met service op hoog niveau. Omdat niet exact kon worden aangegeven wanneer het toestel geleverd zou kunnen worden tijdelijk een leen toestel meegekregen. Dat zorgde uiteindelijk toch voor een grote glimlach op het gezicht van onze zoon. Op het moment dat EP Beerepoot dit niveau weet vast te houden dan zullen er in de toekomst nog vele bezoekjes volgen.

Klaver Electra Obdam 04-07-2019

Heel vriendelijk personeel die goede advies geven.
Een winkel om trots op te zijn.

Mattijs Boltjes 04-07-2019

Zeer klantvriendelijk, werd goed en duidelijk uitgelegd naar de mogelijkheden

Ilona 03-07-2019

Heel persoonlijk, goede service, wordt goed meegedacht. Je voelt je thuis! Super!