EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1003 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Rik 11-05-2020

Duidelijke site, goede prijs en een snelle levering. Daarom niks te klagen en hartstikke aan te bevelen.

Jelger 11-05-2020

Top, na de bestelling werd er telefonisch contact met ons opgenomen dit ter bevestiging van het bestelde product en wanneer het geleverd gaat worden. Voor ons was zeer prettig omdat de corona tijd onze dochter die in een instelling zit en wij daar niet mogen komen (kwetsbare groep)een bestelling geleverd kon worden. In dit geval ging het om een tafelmodel koelkast waar ze haar medicatie koel kan bewaren. Wij zijn zeer tevreden over EP pool die dit gedaan heeft.

Henrie Clifford 11-05-2020

EP was in het zoeken naar een tv niet mijn eerste keuze, maar ik kwam er uiteindelijk terecht om dat ze het in voorraad hadden en het kon snel geleverd worden. De bestelling was snel gedaan en de levering was snel en degelijk. Vervolgens heb ik 2 dagen later er nog één besteld.

Voor mij is EP nu de eerste keuze om eerst te kijken wanneer ik wat elektronisch ga bestellen.

Eric Siemeling 10-05-2020

Je wordt altijd prettig geholpen door een medewerker die ook echt iets van het product afweet. Niets is te veel. Voelt je daar echt welkom ook al ga je met iets kleins naar buiten.
Net de Dyson V 11 absolute extra pro gekocht. Kreeg daar hele goede uitleg over.
Top winkel.

Joost 10-05-2020

Prima webshop. Een dinsdagavond laat besteld. Volgende morgen een telefoontje wanneer het ik de levering wilde hebben. Donderdagmorgen keurig een bericht hoe laat de bode de inductiekookplaat zou brengen. En dat alles ook nog voor veruit de laagste prijs op internet. Uitstekende service dus.

W.de Vries 10-05-2020

Vriendelijk personeel, ik lees nu 14 dagen bedenktijd op alle online aankopen.
Ik mocht alleen maar omruilen.
Weinig winkelvoorraad en ook nog 50 € duurder dan bij andere aanbieders op internet. Achteraf had ik niet bij elkaar mensonides online gekocht.dit was een keer en niet weer......

Geachte heer, mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw feedback. Een ondernemer is franchise nemer en heeft dus de prijsbepaling zelf in de hand. Ik adviseer u toch nogmaals contact op te nemen met EP:Mensonides.

Gerards 10-05-2020

Snel en goede levering. Prettige internetsite, makkelijk benaderbaar. Goede tracking van je pakket.

T Kraal 10-05-2020

Nadat mijn oog was gevallen op de Magimix Power blender bleek dat ik een oude blender moest inleveren om voor de actiekorting in aanmerking te komen die bij de inruilweken horen. Maar bij Beerepoot begrepen zij ook dat een defect apparaat niet meer in het keukenkastje staat en gaven zij toch de korting. Helaas bleek de blender niet meer op voorraad, maar kreeg ik binnen 5 dagen een sms bericht dat ik het apparaat kon ophalen. Op donderdag om 18.05 uur stond ik voor de deur bij Beerepoot, maar tot mijn schrik was deze 5 minuten daarvoor gesloten. Maar zij zagen mij staan !! en deden de deur speciaal voor mij open en zo kon ik even later met blender ( en een heel goed humeur) de winkel verlaten.

Dogge 10-05-2020

Prima service, heel klantvriendelijk. Hier hebben we wasmachine droger vaatwasser en koelkast gekocht. Nog steeds tevreden.

Jan 10-05-2020

Super eenvoudig bestelling plaatsen
Goede feedback over order status en volgende dag geleverd
Was ook nog laagste prijs gevonden op internet
Was mijn eerste bestelling bij ep en de ervaring gaat zeker een doorslag geven als ik weer iets nodig heb

Mireille Heijnen 10-05-2020

Ik heb eerst het artikel online besteld en kon het vrijwel direct in de winkel afhalen terwijl het nergens meer op voorraad was. Gelukkig in Bergen wel. Hele aardige medewerkers. Fijne winkel en mensen en voorraad!

Marijn 10-05-2020

Uitstekende service en de laagste prijs. Contact omtrent de levering ging ook prima.

Daphne 10-05-2020

In verband met het Coronavirus, heb ik voor advies gebeld naar de winkel. Ik ben goed geholpen met mijn aankoop. Ik heb buiten de winkel om geïnformeerd naar het benodigde aantal fases voor het fornuis, helaas is toen het verkeerde aantal doorgegeven. Hierdoor bleek het fornuis bij het aansluiten niet geschikt te zijn. De winkel heeft dit helemaal voor mij opgelost door het fornuis weer mee te nemen en direct het juiste fornuis voor mij te bestellen. De koelkast is helemaal naar verwachting, voldoende ruimte en erg stil.

Carin 10-05-2020

Super goed geholpen. Goed advies en een goede prijsverhoudingen en natuurlijk een super goede service.

Stephanie 10-05-2020

Super fijne en snelle service! Bezorgers waren keurig netjes. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Ingrid 09-05-2020

Op zoek naar de MontAna Mark 1 blender, die overal uitverkocht of niet leverbaar was, kwam ik terecht op de EP website. Helaas slechts in twee vestigingen te koop, en niet online. Na telefonisch contact met EP Schalkwijk werd aangeboden mijn aankoop kosteloos te verzenden. Dat is nog eens service. Het product kwam degelijk verpakt per koeriersdienst aan op mijn adres. Uiteraard heb ik de verkoper nog een e-mail gestuurd om mijn dank uit te spreken voor de dienstverlening. Al met al reuze tevreden, zowel over de blender als over de klantvriendelijkheid.

Ron 09-05-2020

Heel kundig en gezellig geholpen in Hoorn door Marion bij de aankoop van een nieuwe vaatwasser. De monteur Niels heeft alles perfect aangesloten!

Valkeberger 09-05-2020

Zeer goede dab+ radio met prima ontvangst. Ook mogelijkheid voor fm radio, cd, usb en Bluetooth. Goede acties en prijsstelling.

jan 09-05-2020

Online bestelt. De volgende kon ik het al ophalen. Snel en eenvoudig. 32 inch TV gekocht. mooi beeld

eenvoudig en snel gevonden op hun website,. Volgende dag op gehaald in de winkel op de Lange Nieuwstraat. Schoon moeder in het verpleegtehuis in quarantaine, heel blij met deze nieuwe Samsung 32 inch televisie

Allan Leysner 09-05-2020

Ik koop niet vaak on line. Het product wat ik graag wilde was echter zo gunstig geprijsd dat ik het niet kon laten. Reeds de volgende dag werd het thuis bezorgd en kon ik er van genieten. Bedankt voor de uitstekende service

Jeroen 09-05-2020

OP internet besteld was makkelijk te doen. Fijne overzichtelijke site. goeie service. Zeer snel ook. Dag eerder geleverd dan besproken. Top

Henk 09-05-2020

De website is goed opgezet zodat een artikel makkelijk te vinden is,bij de artikelen een goede beschrijving met tevens de technische specificaties.
Daarnaast zijn er ruim 100 winkels (altijd éen in de buurt),dit is een groot voordeel t.o.v. andere webshops.
De prijzen zijn zeer concurrerend.
Bij vragen of onduidelijkheden kan er telefonisch advies worden ingewonnen.
Bevestiging van de order was duidelijk,tevens was de levering snel en zoals afgesproken.
Na levering nog contact gehad,mijn vraag werd diezelfde dag nog prima beantwoord.
Dit was mijn eerste contact met EP en gezien mijn ervaringen kan U deze beslist bij U aanbevelen.d

Ahmed 09-05-2020

EP had een product op voorraad wat anderen niet meer hadden. Deze heb ik online besteld en dag later in de winkel opgehaald. Ik had een hogere beoordeling gegeven als product ook werd opgestuurd. Was alleen mogelijk met afhalen.
Kritisch 09-05-2020

Lijkt mij gevalletje geen voorraad op hun magazijn, dan is ophalen zo erg toch niet?

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Als u het product alleen kunt afhalen in de winkel, is dat omdat er geen voorraad is op eigen magazijnen of bij distributeurs. U kunt wel altijd even de winkel bellen om te vragen of zij bereid zijn tegen eventuele verzendkosten het product op te sturen. Daarom kunt u het product alleen afhalen in de winkel.
Met vriendelijke groet

Marianne h 09-05-2020

Het bestellen ging makkelijk. De prijs is prima. Bezorgen keurig en snel en er werd gebeld en gemaild over de levering. Niets dan goeds.

ton 08-05-2020

Droger online besteed, goede heldere site. Later nog telefonisch contact gehad met de winkel , ook prime geholpen en keurig te woord gestaan. Droger is door EP bezorgd en geplaatst, ook dit verliep soepel en prima de luxe

Pieter 08-05-2020

Toegankelijke en duidelijke site. Levering conform afspraak. Omschrijving klopt met geleverde product.

Mek 08-05-2020

Geen klachten, dus alles goed. Dus een tien, want waarom minder? Pluspunt is nog dat we vlot gebeld werden over de bezorging. Op de dag van bezorging werden we ook geïnformeerd. Goede communicatie dus.

Marielle 08-05-2020

Snelle levering en voldoende updates over voortgang bestelling via de e-mail.

Lucas 08-05-2020

Hebben online een combimagnetron besteld en opgehaald in de winkel. Snelle en klantvriendelijke medewerkers in de winkel, ook een erg mooie winkel trouwens. EP was ook de goedkoopste winkel waar wij deze combimagnetron wilden kopen.

Mary 08-05-2020

Fijne website, snelle service! Bezorging iets minder (maar t dat ligt niet aan EP), tijdvak werd telkens verplaatst,zelfs naar 1 dag later.

F. OTTENHOF 07-05-2020

Zeer behulpzaam en accuraat bij het zoeken en vinden van een oplossing, uitstekende servies

Linda 07-05-2020

Een telefoon besteld super snelle levering
Hellemaal top super tevreden alles duidelijk op de site

Elly 07-05-2020

Prima webshop. Snelle levering bij de door mij gekozen vestiging.
Heb sowieso zeer goede ervaringen met de vestiging van EP bij mij in de buurt.
Klantvriendelijk en snel, ook bij problemen snel bereikbaar en beschikbaar.

G.Brinkman 07-05-2020

Duidelijke website met goeie omschrijvingen van de artikelen. De leveringen vlot volgens afspraak.

Bekir 07-05-2020

Prima winkel waar ze de klant goed helpen. Ik heb er mijn nieuwe tv gehaald, erg blij mee!

Rene 06-05-2020

EP Texel kon mij snel de wasdroger leveren. Werd keurig op locatie geinstalleerd en de oude meegenomen. Geheel Corona proof. De communicatie omtrent de aflevering ging via telefoon en dat was prettig.

Erik Wagt 06-05-2020

Betrokken mensen met oprechte aandacht en interesse. Omruilen was geen enkel probleem. Uitleg en plaatsing was voorbeeldig. Aan te raden!

Green 06-05-2020

Het is een uitstekend verlopen levering. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Bulent 05-05-2020

Ze informeren je heel goed over een product en de alternatieven. Service is goed en ze denken met je mee. Mooi toch!

Filipsen 05-05-2020

Goede en snelle vriendelijk service , vooral nu in Corona tijd . Een voorbeeld voor andere

Terri 05-05-2020

Very quick response and delivery. Guys who installed were great. Checked everything was working. Kept distancing as well during these difficult times so I was very impressed and very happy.

Anton 05-05-2020

Online een van de goedkoopste en ook de winkel bleek dichtbij te zitten. Na een telefoontje werd onze nieuwe koelvriescombinatie zelfs nog savonds gebracht. Helemaal uitgepakt, op zijn plek gezet en ook het verpakkingsmateriaal werd weer meegegeven. Al met al, top service!

Arthur Staal 05-05-2020

Zelfs in de coronatijd levert dit bedrijf prima service. Via de website de bestelling gedaan, even telefonisch overleg en binnen een paar dagen wordt de condensdroger keurig op zijn plaats gezet en bedrijfsklaar gemaakt. Wat een service.

Paul 05-05-2020

We hebben voor onze nicht een vaatwasser van het merk Siemens gekocht op advies van een medewerker van u, we gingen voor een ander merk die wat voordeliger was. We hebben het tegenover elkaar afgewogen. Mijn nicht is er super blij mee. EP heeft zee goede service aansluiten, oude apparaat meenemen en netjes op afstand wegens het coronacrisis. Top

Silvia 05-05-2020

Prima service en plaatsing van de wasmachine. Vriendelijk personeel en levering.

Stork 04-05-2020

Na de bestelling werden wij telefonisch benadert en geadviseerd om voor de kwalitatief betere maar ook duurdere Bosch te kiezen. Ook daar zij Bosch dealer zijn. Moet zeggen dat ik hier een vreemde nasmaak aan overhield. Wellicht goed bedoeld maar vond het apart. Na een aantal dagen kwam ik er per ongeluk achter dat de prijs was verlaagd. Het prijsverschil was €21, dus even een mailtje gestuurd. Helaas geen reactie, dus maar even bellen. Keurig geholpen en het verschil zou worden gecrediteerd. Een week later nog geen reactie dus nogmaals gemaild, helaas wederom geen response. Wederom bellen vervolgens kreeg ik als reactie dat de terugbetaling voor hun geen prioriteit had maar hij zou het regelen. Uiteindelijk 14 dagen na de 1e melding het geld retour ontvangen. Dit laatste vind ik toch jammer aangezien het product, prijs en levering verder naar wens waren.
Kritisch 04-05-2020

Vast bij een winkel gekocht? U bepaald toch zelf wat u koopt en laat u dan toch niet iets anders verkopen als u daar bezwaar tegen heeft?

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik adviseer u om nogmaals met de winkel contact te zoeken als u niet tevreden bent. Een prijs is wel dagelijks fluctuerend, zoals ook prijzen in andere winkels. Wij kijken zoals alle grote spelers op de markt naar die fluctuerende prijs en passen het daar op aan, in ieder geval op de landelijke webshop.

Ed Pruiksma 04-05-2020

Goed geinformeerd, weliswaar later geleverd dan volgens afspraak maar wel keurig op de hoovte gehouden. Uiteindelijk volgens nieuwe afspraak geleverd,

Bas 04-05-2020

Uitstekende en vriendelijke service.
'smiddags besteld. Zelfde middag geleverd.

Richard 04-05-2020

Goede prijs/kwaliteit, prima service. En dat laatste vind ik belangrijk.
Volgens afspraak geleverd.

jakhei 04-05-2020

Levering in orde rest is ook prima. Berichtgeving over het verloop van de bestelling oké.