EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thijs 01-11-2020

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg over de producten. Ook het betalingssysteem werkt makkelijk. Wat je van een webshop anno 2020 mag verwachten.

A.Molthoff 01-11-2020

Ik heb een Dyson aangeschafd. Het bestellen ging heel makkelijk en 2 dagen later had ik het in huis. Ik kreeg keurig een telefoontje van Beerepoot in Hoorn waarin werd vermeld dat de bestelling diirgekomen was en de volgende dag met de zending mee zou gaan.

Eleftheria Lavdaki 01-11-2020

Een paar maanden geleden een nieuwe Etna oven met magnetron functie aangeschaft bij EP Schaalwijk in IJsselstein. Wat mij zo goed beviel was de uitstekende service en uitleg over de mogelijkheden in de winkel, en de vriendelijke mensen die daar werken. Over mijn nieuwe oven ben ik ook zeker super tevreden! Hij doet het perfect! Top service, zeker een aanrader.

L. Dak 01-11-2020

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Product precies zoals omschreven en voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Bart 01-11-2020

Vakkundig advies en goed meegedacht in het achterhalen van de juiste maat. Bestelde product was niet op voorraad. Kreeg een betere en duurdere voor dezelfde prijs aangeboden. Helaas duurde installatie nog wel anderhalve week voor de eerste mogelijkheid.

Miranda 01-11-2020

Een aankoop bij EP doen, betekent in alle rust en vertrouwen een product kopen.

De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Daarbij is het personeel vriendelijk en denkt mee. Ze tonen hun "beste been voor".
Men is duidelijk wanneer een product geleverd wordt en doet dit in netjes overleg met mij als klant.

Op alle fronten een prettige winkel om een deal mee te sluiten!

Peter Luijten 31-10-2020

Het bestellen via de website ging gemakkelijk en kreeg snel bericht.
Ondanks een systeemstoring was de communicatie open en eerlijk.
Geen dratsen gewoon de waarheid.
Mijn complimenten.

Hoevad 31-10-2020

Beste prijs voor mijn bestelling. Nette afhandeling en goede berichtgeving over een onvoorziene vertraging.

Deukje koelkast maar opgelost 31-10-2020

Gewoon fijne webshop met goede communicatie. Loste ons probleem op met deuk op koelkast door deur te wisselen!

BBikker 31-10-2020

Eerder een review geplaatst over een philips tv die defect is geleverd door EP Tummers en hier op kieskeurig melden ze netjes dat er contact is opgenomen met mij en dat klopt,helaas trekken ze overal hun handen vanaf onder de noemer ''product gekocht bij een franchiseondernemer'' er blijft dus niets anders over dan een juridische procedure,voor service en verantwoording nemen hoef je dus niet bij deze firma te zijn,werkt het product wat je koopt dan heb je geluk maar maak je aanspraak op service dan ben je de sigaar en moet je naar de rechter.
Officiele reactie van EP.nl 31-10-2020

Geachte heer Bikker,
Hartelijk dank voor uw feedback. Zoals u al verteld is, is dit een kwestie tussen u en de franchiseondernemer. Wederom heb ik uw mail doorgestuurd met het verzoek met u dit op te lossen. Wij trekken niet onze handen ervan af, maar het is een kwestie met u en de ondernemer omdat u het product bij hen heeft aangeschaft. Zoals al uitgelegd, wij werken met franchiseondernemers. Het lijkt ons beter dat u dit bespreekt met de ondernemer en niet via fora of platforms.
EP:Klantenservice

BBikker 31-10-2020

Met de ondernemer valt niet te praten,ik zou zeggen kijk een op trustpilot dan kunt u zien hoe de ''service'' van uw ''ondernemer'' word ervaren door diverse klanten.............

Joop 31-10-2020

Alles ging heel snel ben gebeld door een hele vriendelijke medewerker wanneer zou worden geleverd het was op precies op de gevraagde dag.niks op aan te merken.het product was goed verpakt en zelfs de verpakking onbeschadigd.

Yvonne67 30-10-2020

Handig producten te vinden en te bestellen gaat allemaal snel en levering ook perfect.
Goede service perfecte shop

Lia 30-10-2020

Er werd meegedacht welke wasmachine het beste bij ons past, prima advies en snelle levering

Mo 30-10-2020

Ik hoefde niet na te denken over welke shop ik zou kiezen voor een nieuwe vaatwasser. Wij komen al een aantal generaties bij ep van der molen. Altijd goed, met eigen reparatie service als iets er mee op houd.

Ron 30-10-2020

Een groot nadeel van de webshop is dat je alleen maar spullen kan bestellen die ze op voorraad hebben; ik had een wastoren besteld, echter 1 van de 4 kasten was niet meer op voorraad, dus die kon ik ook niet in backorder bestellen (volgens de klantenservice moet je dan maar om de paar dagen kijken of het artikel weer voorradig is, handig!). Dus de bovenkast ergens anders moeten bestellen. Ook was de levering nogal rommelig omdat de routering bepaald wordt door waar deze volgens het systeem p voorraad zou moeten zijn, 1 via een winkel en 1 via het centraal magazijn. Na belletje van de winkel bleek alles uit het centrale magazijn te moeten komen en was er nogal wat gebel van diverse personen voor nodig om alles in 1x vanuit het centraal magazijn geleverd te krijgen. Maar, iedereen werkte mee en was zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks het wat starre systeem, uiteindelijk is alles netjes geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 30-10-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij leveren thuis mits het product op voorraad is in eigen magazijn of bij een van onze samenwerkende partners. Overige orders gaan via lokale ondernemers als iets niet op voorraad is, maar bijvoorbeeld besteld moet worden bij een leverancier. Gelukkig is het voor u goed gekomen en hopelijk heeft u veel gebruiksgemak!
EP:Klantenservice

Arthur 30-10-2020

Gewoon een top winkel met een super service die niet te missen is in ons dorp.

Met super personeel.

Jacob 30-10-2020

Ik ben goed geholpen aan de telefoon met het kiezen van de juiste inductiekookplaat. De installatie ging snel en het waren aardige mannen. Zou zeker nog eens iets kopen bij EP.nl!

Yvonne Kooi 29-10-2020

Al jaren klant bij EP Ijmuiden , ruime keuze, deskundige medewerkers, klantvriendelijk, super snelle bezorging en goede service.

Piet 29-10-2020

goede site, gunstige prijs, korte leveringstijd ( UHD Blu Ray speler Panasonic) . keurig afgeleverd door bezorgdienst.

Lucie 29-10-2020

Omdat ik mijn wasmachine toch bij een plaatselijke ondernemer wilde kopen (zeker in de coronatijd), kwam ik terecht bij EP Schalwijk in IJsselstein. En een prima keus. Alles verliep naar wens vanaf de bestelling, het maken van een afspraak en het plaatsen van de wasmachine. Echt een top service.

Ellen van vliet 28-10-2020

Was op zoek naar een koelkast en vond hier de koelkast wat ik nodig had meteen besteld en met een paar dagen al binnen op afspraak netjes afgeleverd

Elly Petie 28-10-2020

Echt super service, dat zie je niet vaak meer, zal daarom jullie bij een ieder aanbevelen , top

Anita 28-10-2020

Snelle levering nette afhandeling vriendelijk personeel.
Zou daar mijn vrienden en famillie aanbevelen om daar hun producten te kopen .

Mvr. Weenen 27-10-2020

Snelle service, top medewerkers, kom hier al jaren en blijf hier ook komen. Nooit ontevreden geweest. Ik raad iedereen deze zaak aan!!

Hans M 27-10-2020

Prima. Prijs was zeer concurrerend, bestelling makkelijk te plaatsen. Vervolgens werd ik gebeld door iemand van EP om een afspraak voor bezorging te maken, en die afspraak werd perfect nagekomen.

Gerard 27-10-2020

Via internet gekocht en zelf opgehaald in de winkel. Snelle en correcte bevestiging per mail inclusief telefonische bevestiging. In winkel erg klantvriendelijk personeel. Leuk om hier te winkelen.

Bartels 27-10-2020

Ze hebben me heel netjes en goed geholpen. Stof opgeveegd dat op de grond lag voor ze de nieuwe wasmachine plaatsten.

Kees 27-10-2020

Bestelling en communicatie erg correct verlopen. Site duidelijk en inzichtelijk. Levering zoals je vroeger ook van een lokale dealer gewent was (zonder internet bestelling). Goede adviezen en product goed werkend achtergelaten. Komt niet over als een vage internet winkel.

Dvd speler 26-10-2020

Gekeken bij ep jan verdaas winkel in oudenbosch waar ik altijd mijn apparatuur koop. Super service van deze winkel. Nu online gekocht. Overzichtelijke site en snelle levering.

Jeremy 26-10-2020

Onlangs hebben wij een televisie aangeschaft via de webwinkel van EP. Een prettige webwinkel met een hoop keuze en aantrekkelijke prijzen. Tijdens de bestelprocedure vonden wij het toch wel fijn om de tv direct op te halen. Een winkel vlak bij ingevuld en binnen een half uur lag hij al in de auto! Bij het afhalen zeer fijn geholpen door de eigenaar van de winkel. Ik heb zowel de webwinkel als de fysieke winkel als zeer prettig ervaren!

H.Wolters 26-10-2020

Het bestellen ging snel dmv de juiste beschrijving en informatie.
De levering ging ook snel en uiterst correct. Duidelijke afleveringsinformatie.
Ik ben super tevreden.

J.G. Wijnants 26-10-2020

Prima service, de Etna Gaskookplaat werd snel geleverd ondanks het feit dat op het product een langer levertijd van toepassing zou zijn geweest. Eenmalig contact gehad met filiaal EP-Van Benthem te Groesbeek, paar dagen laten op kunnen halen bij dit filiaal.

Janny 26-10-2020

Afgelopen week Donderdagmorgen gebeld omdat mijn wasmachine het niet goed deed. Door drukte zouden ze pas deze week langs kunnen komen. Donderdagmiddag stonden ze al voor de deur, maar ik was buiten en heb de bel niet gehoord. Later in de middag werd ik gebeld, en de volgende middag waren ze er weer. Gelijk gemaakt, super ! 👍 Ik kan weer gewoon mijn was draaien, wat een service ! Terwijl ze eigenlijk pas de volgende week zouden komen, zo snel ! Heel erg bedankt ! !👍👍

Mo 26-10-2020

Shop is duidelijk en overzichtelijk, en ik shop bij ep vd molen omdat we dat al meerdere generaties doen, ook mijn schoonfamile koopt er.

Richard 26-10-2020

Besteld bij EP omdat ik daar gevonden heb wat ik zocht en EP is voor mij geen onbekend bedrijf. De levering was niet de volgende dag zoals de website aangaf, maar daar werd ik snel telefonisch van op de hoogte gebracht, dus werd een dag later. Ook prima. Aflevering was vlot uitgevoerd door correcte medewerkers en de oude vaatwasser hebben ze meegenomen. Product omschrijving op de website was duidelijk.

Vivian 26-10-2020

Ik heb een warmtepomp droger besteld en die zou ik in de winkel gaan ophalen, daarbij vond ik het prettig dat ik persoonlijk per mail erop werd geattendeerd dat de winkel op dinsdagmiddag is gesloten

Sam 26-10-2020

Snel geleverd, goed contact voor de levering en tijdens de levering duidelijke uitleg. Niet apparaat plaatsen en wegsprinten maar gewoon rustig uitleg geven. Top.

ja ik zou aan bevelen 26-10-2020

ik had het woensdag avond besteld en stond dat er vrijdag zou zijn . ( op internet )
en de volgende ochtend keek ik mijn email en stond dat de bestelling donderdag middag zou zijn
fijn maar zeker verrast en gelukkig waren we toch thuis .
snelle nette levering en we zijn erg tevreden over de tv .

H. Ensing 25-10-2020

Ik heb een mooie tv digitaal besteld in een aanbieding. Werd de dag erna gelijk gebeld om een afspraak te maken voor installatie. De monteur was erg vriendelijk en deskundig.

Visser 25-10-2020

Sociaal en aardig personeel. Snelle telefonische afhandeling, klaar terwijl u wacht.

Francien 25-10-2020

Duidelijke productomschrijving, bestellen simpel en duidelijk, snelle levering.

Esther Backhaus 25-10-2020

Afgelopen maand constateerde wij dat ons gasfornuis kapot was waarna we genoodzaakt waren om een nieuwe te kopen, deze hebben wij gekocht bij EP Zijlstra. Helaas kregen wij deze zelf niet aan de praat waarna wij contact hebben opgenomen met EP Zijlstra en zij naar ons thuis zijn gekomen om te helpen. Een super service! Deze maand ging onze droger kapot, door de goede ervaring en service van het gasfornuis, nu hier ook de droger besteld en ook nu weer een super service! Wat ook fijn is dat je telefonisch op de hoogte wordt gesteld mbt de bestelling en de bezorging, dat maakt het ook persoonlijker. Alle lof voor EP Zijlstra!

Jessica 25-10-2020

Super snelle levering. Je wordt netjes gebeld voor wanneer het bezorgd wordt. Keurig op tijd en wordt netjes op zijn plek gezet

Winnie 24-10-2020

Na de bestelling geplaatst te hebben van een nieuwe vaatwasser werd ik binnen een uur gebeld om een afspraak te maken. Dat kon over 2 dagen al. Ze kwamen precies op tijd. De monteur was vriendelijk en netjes. Hij is in goed humeur 2 uur bezig geweest met het monteren van de vaatwasser. We zijn erg blij dat we die klus hadden uitbesteed. Alles werkt naar wens, geen onvolkomenheden o.i.d.

Aris 24-10-2020

Nice prices. Bit disappointed that could not add extra service after that the initial order was made

Ingrid 24-10-2020

Bestellen ging heel gemakkelijk. Tv voor een mooie prijs kunnen kopen. Ook de levering is goed verlopen.

Yvonne Kooi 24-10-2020

Ruime keus, snelle bezorging en super klantvriendelijk.
Wij steunen graag de locale ondernemers en daar is EP Tol IJmuiden er 1 van.

Herman Verstegen 24-10-2020

goede en vriendelijke service gewoon zoals we dat in Brabant gewent zijn, staan achter het product wat ze verkopen en ook de service aan huis is goed.

Kees de Jong 24-10-2020

De webshop werkt prima, keuze welke winkel je voorkeur heeft. daarna goed telefonisch overleg over bezorgtijd en datum. Verder was het top service dat de oude wasmachine naar beneden werd gedragen zonder dat ze hem meenamen (verkocht aan een ander)

epjanverdaas 24-10-2020

het is een vrij kleine maar o zo'n volledige winkel en we hebben een blindelings vertrouwen in de verkoper daar, hebben ze iets niet op voorraad en hij beveelt iets aan dan gaan we er blind voor.