EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 680 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Johan Treur 02-02-2019

De winkels van EP vind ik super. Het aanbod van artikelen is zeer uitgebreid. Vele bekende merken zijn van de partij. De artikelen staan netjes en overzichtelijk uitgestald en het kost weinig moeite om een artikel van je keuze te vinden. De klantvriendelijkheid van het personeel is zonder meer hoog te noemen. De voorlichting en kennis van producten is zonder meer goed. Het personeel laat je niet direct het duurste artikel zien, maar wijst wel op de voordelen van een hoger prijssegment. Ik vind de service van het personeel zeer goed en ben daar zeer tevreden over.

Amber 02-02-2019

Super service! Altijd vriendelijk en goede uitleg bij producten. Wij komen altijd daar!

S. Driessen 02-02-2019

Top winkel en top personeel. Nemen de tijd om je te adviseren, zoeken uit eigen beweging zaken voor je uit en denken met je mee. Service is ook top. Drie generaties kopen nu bij deze zaak.

Janine 01-02-2019

Altijd goede informatie, ze nemen de tijd voor je, houden rekening met je budget.

Fam. Buis 01-02-2019

Bij EP:Beerepoot in Wervershoof een kleuren tv gekocht. We werden zeer professioneel geholpen, de verkoper wist heel goed uit te leggen wat de voor en nadelen van diverse modellen zijn.
Ook het kleinschalige en persoonlijke aandacht en goede service sprak ons enorm aan.

Cor de Jong 01-02-2019

Bij EP Beerepoot hebben we altijd goede ervaringen. Zij denken mee, zijn klantvriendelijk en zeer servicegericht. Vooral aflevering en installatie als prima ervaren

Wendy van Son 31-01-2019

Duidelijk website met leuke producten tegen een lage prijs. Een hele goede service de bestelling werd gratis thuisgebracht en kon ook achteraf betalen dat is in deze tijden ook heel fijn. Een echte topper is EP zou het iedereen aanraden die van kwaliteit en service houdt.

Stefanie 31-01-2019

Bij EP van Benthum in Groesbeek een nieuwe vaatwasser gekocht.
Gelijk goed geholpen, goed naar onze wensen geluisterd en na een paar minuten waren we er al uit. Eerst besloten zelf de vaatwasser aan te sluiten maar later gebeld of ze toch in konden plannen om alles voor ons te doen, en dat was gelukkig geen probleem. Volgende dag al afspraak staan om aan te sluiten. Bellen ze na 10 minuten of het mogelijk is om toch vandaag nog te komen, want ze hadden een gaatje. Super top!! Alles netjes aangesloten en de oude vaatwasser mee genomen. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Nisa 31-01-2019

WoW erg tevreden over mijn aankoop👍🏽, is de beste haarstyler ooit. Bestelling was ook snel bezorgd en ben erg tevreden. Elke dag met plezier naar mijn werk en heb weinig tijd nodig voor mijn haar in model te brengen. EP super bedankt !👍🏽

Ans 31-01-2019

Een fijne winkel goed advies en personeel met kennis van de producten kom er graag !

Henk 31-01-2019

Bij EP heb ik prima advies gekregen door deskundig personeel.
De prijs is ook concurrerend met bv Mediamarkt en BCC maar daar is de service stukken minder dan bij EP.
Ik ga er zeker weer kijken als ik wat nodig heb.

Lieve 31-01-2019

Deze shop heeft een groot assortiment. Ruime keuze. Snelle en goede service, klantvriendelijk. Verschillende serviceaanviedingrn om de klant het nog gemakkelijker te maken.

Wij hebben een vaatwasser gekocht. Snel geleverd. Vriendelijk personeel. Helemaal tevreden.

Tania Nelen 31-01-2019

Wij zijn al jarenlang klant van EP Beerepoot dit gezien hun service altijd perfect is. Goed en klantvriendelijk personeel en ook bij klachten zijn zij de eerste die meedenken en je er niet mee laten zitten. Kortom top!!

Piet de Vries 31-01-2019

Goede service, personeel heeft veel kennis van zaken en is bereid om alle vragen te beantwoorden. Neemt echt de tijd voor de klant. Ook goede service bij levering. Tevreden over onze aankoop.

Japio 31-01-2019

Bij EP winkel niet leverbaar en doorverwezen om op de website kijken, daar wel aanwezig en besteld, reeds de volgende dag in huis.

Stefan 31-01-2019

Wij hebben meerdere apparatuur gekocht in één keer, we waren eerst naar Media Markt geweest in Leeuwarden, hiervoor maar werden niet goed geholpen en service was er ook niet.
Wij zijn toen naar EP Mensonides in Harlingen geweest, uitstekende service, was 1persoon die ons alles kon vertellen wat we wilde weten en niet voor elk product een andere persoon.
Bezorging ook heel erg goed, alles netjes neergezet en aangesloten. Als ik weer iets nodig heb dan ga ik zeker weer terug.

Remco van der Hoeven 31-01-2019

De winkel is goed overzichtelijk, het personeel is aardig en geeft goed advies. Je kan ook nog onderhandelen over de prijs mocht het product ergens anders goedkoper wezen. Ik ben zeer tevreden met alle aankopen die ik bij EP:HEIJNEN heb gekocht. Top 👍🏼👍🏼👍🏼

Hendrik R 31-01-2019

Fantastische deal gekregen met een Was-drooset van AEG !

Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben kom ik zeker terug !

J. Schipper 30-01-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, duidelijk op de hoogte gehouden en snelle levering. Zeker een aanrader. Had nog nooit van ep.nl gehoord, maar alles bij elkaar een dikke 10!

HB Bakker 30-01-2019

Ben bij een concurrent van EP geweest om te kijken en luisteren naar een soundbar en sub en wist nog niet van welk merk en wat een slechte service van die verkopers daar ging voor sonos of bose systeem.maar zeiden dat is echt slecht vergelijken bij de Harman Kardon maar ik vond die qua uiterlijk niet mooi en ze zetten de Sonos of Bose niet aan voor me dus naar EP Boelaars in Hilgersberg en je word daar wel effe heel anders geholpen diverse merken gehoord onder het genot van een heerlijk bakkie koffie. Nadat mijn vragen waren beantwoord door Kees ben ik met de soundbar en sub 700 van bose weggegaan ,thuis aangesloten, app gedownload en alles zo gedaan, wat een geluid zeg super.
EP BOELAARS bedankt toppie

Jehike 30-01-2019

EP Mensonides is deskundig en geeft goed advies. De bezorging van mijn wasmachine gebeurde op afspraak . De bezorger pakte het apparaat uit en nam het verpakkingsmateriaal weer mee. Prima service. De winkel ziet er ook zeer verzorgd uit en er zijn regelmatig mooie acties en aanbiedingen. Wij komen er zeker terug!

Yaron 30-01-2019

Top service en goeie prijs/kwaliteit verhouding. Altijd vrolijke werknemers en super aanbieddinge

N.e.Warmenhoven 30-01-2019

Miscommunicatie keurig opgelost. Op de dag van de levering was het product niet aanwezig. Volgende dag kregen wij als compensatie vermindering van het aankoopbedrag.

Rolf 30-01-2019

EP van Bavel is een begrip in Vught. Marcel is ongelooflijk klantvriendelijk . Of het nu gaat om stofzuigerzakken een wasmachine televisie of gewoon advies. Altijd vriendelijk en behulpzaam! Daar kunnen veel winkeliers nog iets van leren!!

Yves janssen 30-01-2019

Wij kopen altijd onze electra en witgoed bij ep zijlstra in Heerlerheide.
Zij geven heel goed advies en een top service.
Daar kan geen zaak tegen op.

A hartman 30-01-2019

We hebben er al aardig wat spullen weg gehaald en tot nu toe nog steeds tevreden. We hadden een fout gemaakt met de grote van onze tv en het was totaal geen probleem om de maat te wijzigen. Ook als er een probleem is met bijv vaatwasser of wasmachine staan ze altijd voor je klaar. Ze zijn snel en eerlijk. Ze helpen je met het vinden van het juiste apparatuur en nemen daar ook de tijd voor.

Lisanne 30-01-2019

De service en de kennis van mensonides in Harlingen vind ik dikke klasse.
Zo gastvrij nemen altijd de tijd voor je en geven goed advies etc.
Dikke pluim voor al deze toppers!

Ruud 30-01-2019

Prima service, mooie locatie, groot aanbod. De eigenaren denken goed mee en adviseren het juiste product

Jeroen 30-01-2019

Mooie winkel, mooi opgezet , ruim en overzichtelijk. Goede service in de winkel behulpzaam maar niet opdringerig. En fijn dat het product wat ik wilde ook op voorraad was.

Riet van Oene 30-01-2019

Een zeer gemakkelijke site, snelle levering en tegen een zeer gunstige prijs.

Anneke 30-01-2019

Ik vind de shop van EP Ruijg in Lies Terschelling geweldig.
Daar een wasmachine gekocht en de levering was snel.
Werd ook gelijk netjes aangesloten.
Contact is ook erg vriendelijk.

Mieke 30-01-2019

Snelle levering, goed verpakt, eerlijke prijs, zeker aan te bevelen aan andere kopers

Loes 30-01-2019

Je word altijd goed geholpen met eerlijk advies op maat. Ook komen ze bij problemen met bijv elektrische apparatuur bij je thuis om te kijken of ze kunnen helpen. Top service!

Woudstra 30-01-2019

Ondanks dat we in Drachten wonen komen we met alle liefde naar surhuisterveen. Ep Pool een winkel waarbij service hoog in het vaandel staat. Daar kan geen internetwinkel tegenop. Tv wordt geïnstalleerd, tv kapot? Ze komen langs met een keurig vervangend toestel en springen voor je in de bres bij de leverancier indien nodig. Kortom, fantastisch!

A.G.Beets 30-01-2019

Een hele prettige winkel,
We werden heel fijn en deskundig geholpen.
En er was een grote keuze

Tamara Witbaard 30-01-2019

Komen al jaren bij Beerenpoot in Hoorn. Altijd veel keus, advies en zelf als het product al een aantal jaren oud is nog steeds hele goede service zodat je zo lang mogelijk van je product gebruik kan maken! Top winkel!

Edo de Waard 30-01-2019

Bij EP gaat het niet alleen om verkopen maar ook om services en advies.
Kopen al jaren on witgoed, audio en overige bij EP. Zeer tevreden.

Rika de WAAL 30-01-2019

Wij kopen alles bij ep in eethen goede service goed advies,altijd gezellig goede kwaliteit

Niek66 29-01-2019

Fijne webshop en mooie prijzen en EP levert het snel en gratis thuis en wij hadden achteraf een verkeerde televisie besteld en omruilen in de winkel was geen probleem en dit noem ik nog eens goede service.

M.Morskieft 29-01-2019

Fijn om het artikel in een 'echte' winkel op te halen en om tips voor onderhoud te krijgen. Zeer vriendelijke winkelmedewerker.

Kim 29-01-2019

Handige site, overzichtelijk en fijne goedwerkende zoekfunctie. Bestellen ging goed, snel en makkelijk. Levering duurde maar 1 dag en was goed en stevig ingepakt. Ook de informatiemail over de levering is handig. Zo weet je precies wanneer en hoe laat je jou pakket kunt verwachten. Ik zou ep.nl zeker aanrader!

Adri Out 28-01-2019

Uitgebreid assortiment, perfecte deskundige adviseurs, prima en snelle service. Mooie opstelling van apparatuur. Dat alles bij EP Beerepoot!

C J Pronk 28-01-2019

Deze winkel is overzichtelijk en makkelijk te bereiken. Iedereen is bereid om informatie te geven en zijn niet opdringerig om iets te verkopen. Althans ze laten het niet merken.
Ben eerst voor informatie geweest en later na diverse andere winkels hebben bezocht bij deze winkel gekocht ook voor eventuele garantie perikelen.

de Meer 28-01-2019

De EP in Gieten heeft me op verzoek een bericht verstuurd toen de bestelling binnen was. Dat was zeer netjes. Na een week heb i verzocht om alsnog een factuur te sturen Deze is in onduidelijke reden niet verzonden.

De winkel heeft dit netjes opgepakt door een mail naar het hoofdkantoor te sturen. Communicatie is prima. Bij klachten kon ik zo langskomen of bellen

De aangeschafte machine bevalt uitstekend

Ivor 28-01-2019

Heldere en overzichtelijke website.
Duidelijk wat en wanneer geleverd wordt.
Klantvriendelijk.

Gina 28-01-2019

Op de afgesproken tijd en dag werd de bestelling gebracht. Alles werd netjes op de plek gezet en het afval ging mee. Uitleg over de werking van de machine had beter gekund, maar verder dik tevreden.

gaasterland 28-01-2019

Sinds enige jaren kies ik nu consequent voor EP Beerepoot in Hoorn, terwijl de MediaMarkt er tegenover ligt. Er zijn verschillende redenen voor. Het personeel is uitermate deskundig en gastvrij. De after sales is goed geregeld en wat voor iedere Nederlander en dus ook voor mij belangrijks is: de prijzen zijn zeer concurrerend en er eventueel te praten over de te betalen prijs. Ik heb bijvoorbeeld een Ring 2 video pro deurbel gekocht en EP Beerepoot verkocht deze tegen de laagste prijs, iets dat je niet verwacht met Coolblue etc. als de concurrenten.

Irène Niemeijer 27-01-2019

We kwamen voor een stofzuiger. De verkoper vroeg ons wat onze voorkeur had. Met of zonder zak, welk merk enz. Zonder iets op te dringen vertelde hij de voor en nadelen van de verschillende stofzuigers en merken. Hij vroeg ons wat wij het belangrijkste vonden. Heel erg prettig.

Karin Schoorl 27-01-2019

Fijne goed opgezette winkel met duidelijke indeling. Altijd voldoende personeel aanwezig voor persoonlijke aandacht en afgestemd advies of dat nu voor een wasmachine is of voor een laptop voor mijn puberzoon. We kopen hier al onze elektronica en dat gaat al ruim 18 jaar zonder problemen. Het gaat bij EP niet alleen om de verkoop maar ook om klanten tevreden te houden. Dat is hier dus ook dik in orde!

Teo 27-01-2019

Nieuwe tv Hoorn gekocht, uitstekend geholpen door deskundig personeel.
Prima winkel.