EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Mars 19-08-2019

Heel erg jammer dat de installatie van een wasmachine niet bij de prijs is inbegrepen. Dit zagen we pas nadat we de wasmachine besteld hadden. Dit kan beter en duidelijker vermeld worden op de site. Dan hadden we het wasmachine hoogstwaarschijnlijk elders gekocht waar deze service wel in zit en dus goedkoper is
Kritisch 19-08-2019

Veelal is dan installatie inbegrepen in de prijs. Check maar de L6FBSpeed bij Ep en Coolblue....prijs EP 489, CB 589......

Officiele reactie van EP.nl 26-08-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat Kritisch hier al benoemd is zeker waar. Zelfs met de installatiekosten [dus bezorgen en installeren] is de machine die Kritisch benoemt toch goedkoper. Ik hoop dat u wel veel plezier heeft van uw aankoop!

Martine 18-08-2019

Ik ben nu een aantal keren bij EP Beerepoot in hoorn geweest en heb een aantal apparaten en een tv gekocht. De service is er uitstekend. De medewerkers hebben kennis van zaken en denken echt mee over welk product het beste bij je past en smeren je niet automatisch het duurste artikel aan. Ze hebben een uitgebreid assortiment zodat er genoeg te kiezen valt en de prijzen zijn vrij scherp.
Ik kom er graag en zal ook in de toekomst blijven komen/kopen.

Kritisch 19-08-2019

Deze reactie hoort bij review hierboven.....

John&Nathalie van Leuken 17-08-2019

Een hele fijne winkel, je wordt goed geholpen. Ook wordt alles goed verteld als je een vraag hebt over een product waar je interesse in hebt. Twee keer geweest, rijd graag een een stukje verder om iets te kopen! Ook al andere mensen verteld wat voor fijne winkel ditis👍

Johannes Willem Nieuwenhuis 16-08-2019

De combinatie van webwinkel en echte winkel werkt echt! Via internet, bij EP, een koelkast besteld, ik had wat vragen, en die werden door de telefoniste goed beantwoord. De echte winkel, uit Zuidhorn belde daarna op, en hielp mij ook voortreffelijk. Mevrouw dacht mee, en EP bezorgde de kleine vriezer heel snel. We hadden , omdat we van product ruilden, iets teveel betaald. Dat bedrag stond supersnel weer op onze rekening. Al met al een sublieme dienstverlening, en de combinatie web-echte winkel is in dit geval super!

Ria 16-08-2019

Was een leuke aanbieding van een koelkast en ook een snelle levering. Helaas zat er op de deur een lichte beschadiging. Nu in dezelfde week weer een andere bezorgd. En ook nog voor me geplaatst en de oude meegenomen .

Herman K 16-08-2019

Bij EP Hofman te Wolvega een fornuis aangeschaft. Goed advies, vriendelijk personeel. Het apparaat is gratis thuisbezorgd en aansluitmateriaal kreeg ik er zo bij. Ook niet onbelangrijk; de prijs ligt er lager dan bij concurrenten.

Bart 16-08-2019

Fijne winkel om te shoppen . hier heb je niet het gevoel dat je in een flipperkast belandend bent . En ik heb geleert dat je beter op het dorp je spullen kunt kopen .als er wat is loop je zo even heen en je word goed geholpen .

Josephine 15-08-2019

Mooie, ruime winkel met veel showroommodellen. Personeel denkt goed mee bij wat voor mijn situatie het meest passend is. Ik vind het belangrijk dat ik als vrouw alleen hier ook met vertrouwen binnen stap en goed word geholpen. Service is goed en snel. Kies graag deze winkel boven online winkelen.

Dijkmar 15-08-2019

Supermooie winkel in Hoorn, deskundig personeel, denken mee en adviseren wat het beste past bij je wensen. Zoeken ook naar aanbiedingen en proberen niet het duurste van het duurste te verkopen. Uit eerdere ervaringen leveren ze ook supergoede service en garantie. Echt een aanrader!

Marianne Mulder 15-08-2019

Ik ben via het surfen op internet bij jullie site terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een koel/diepvries combinatie in de middenklasse, het is een Beko geworden met een Defrost functie. De prijs voldeed aan mijn uitgifte patroon. De tijd zal het leren of ik er blij mee ben.

De services van dit bedrijf is meer dan het gemiddelde.

Chris Bartels 15-08-2019

Deskundig en geduldig personeel. Er wordt je niets aangepraat of opgedrongen, maar je krijgt wel een uitgebreid advies aangepast op je wensen.

tandarts 15-08-2019

keurig op afgesproken tijdstip bezorgd, geholpen nieuw apparaat op de plek te zetten en oude apparaat mee terug genomen.

Olaf 14-08-2019

Zondag bestelt en maandagochtend werd ik gebeld voor bevestiging. Dag erop netjes thuis afgeleverd door de EP winkel in buurt. Top.

Ruud 14-08-2019

Een Kingston ssd bij de EP winkel besteld omdat die niet voorradig was in de winkel werdt het product besteld en kon ik het zoals afgesproken ophalen en werdt direct geïnformeerd wanneer product in de winkel was keurig nette afhandeling en vlot geregeld EP is zeker de moeite waard om eens rond te kijken

Ford Crum Vianen 14-08-2019

Vlotte afhandeling van onze internet bestelling en naast een goede prijs ook een goede service, helemaal TOP!

D.M bongers 14-08-2019

Zeer duidelijke website.
De levering geschied ook zeer snel, ook de service is zeer goed.
Totaal geen klachten over EP.

Daan 14-08-2019

Het pakket kwam beschadigd binnen. Bij controle bleek dat het glas van de lamp kapot was.
Gelijk contact opgenomen met EP maar kreeg te horen dat lampenkap glas buiten de garantie valt. Ik uitgelegd dat hij al kapot binnen kwam in beschadigde doos/verpakking. Maar daar hadden ze niks mee te maken.

Dus hoop geld uitgeven aan een plafond ventilator zonder glasbol.

Dus ik zou EP zeker niet aanbevelen
Officiele reactie van EP.nl 14-08-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat u een kapot pakket heeft ontvangen, echter, ik kan niets hiervan terugvinden in ons systeem dat u met ons contact heeft opgenomen. Geen mail, maar ook geen opmerkingen in uw orderregistratie dat u gebeld heeft. Want als het een beschadiging was aan de doos, dan vragen wij altijd bewijs dmv foto's zodat we actie kunnen ondernemen. En nogmaals, er staat niets geregistreerd over uw klacht in ons systeem, die wij overigens zeer nauwkeurig bijhouden omdat we met meerdere collega's werken en zo iedereen op de hoogte is. Wij streven ernaar om juist dit soort excessen veroorzaakt door wellicht de bezorgdienst, op te lossen naar tevredenheid van u als consument. Ik zou u daarom alsnog willen uitnodigen om een mail te sturen met daarin uw bewijs dat de doos beschadigd was en de kapotte lamp. Dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet

Tonny 13-08-2019

De bestelling was zo gedaan en een snelle levering.
Netjes verpakt en een redelijke prijs.

Marielle 13-08-2019

Eerlijk advies
Top service
Goede en snelle reparatie
Ruime keuze in assortiment

Oscar 13-08-2019

Grote klantenservice, heldere verhalen bij ook onmogelijkheden, snelle acties goede verhouding kwaliteit versus prijs. Prettige medewerkers in Meppel.

Yvonne 12-08-2019

Gewoon nette prijs, net als andere sites. Dan gun ik het toch een ondernemer in de buurt.
Dag na de bestelling werd ik gebeld dat het enkele dagen langer ging duren door het weekend, erg netjes.

A.S. 11-08-2019

Ik ben regelmatig bij EP Beerepoot te Hoorn geweest, en heb hier voor mijn moeder en mijn nichtje een LG televisie aangeschaft, werd en word iedere keer zeer netjes en vriendelijk geholpen tot aan de laatste puntjes op de i toe.
De laatste keer ben ik voor mijzelf heen geweest voor de LG 65SK9500PLA en een muurbeugel van LG te bestellen, maar iedere keer sta ik er verbaasd van te kijken hoe ver men van EP bereid is om mij zo goed mogelijk te helpen.
Ik zal ook geen electronisch apparaat meer ergens anders halen dan bij EP in Hoorn.

Lia vd Molen 11-08-2019

Onze dochter heeft voor haar nieuwe huis een wasmachine, televisie en een stofzuiger bij Prieto in Zuidhorn gekocht.
Ze gaven een goede uitleg over de apparaten en waren erg vriendelijk. Een week later brachten ze alles keurig bij haar thuis, en de apparaten werden door hun aangesloten. Een dikke 10 voor deze mensen!

Alfons 10-08-2019

EP, niet direct een naam die tot de verbeelding spreekt als Coolblue, maar ervaring is prima!!
Volgende keer, eerst EP checken!

A.Brouwer 10-08-2019

Komen hun afspraken na.
Werken netjes.
Denken.goed mee.
Gratis thuisbezorgd.

Jolanda teesink 10-08-2019

Wat is er niet fijner dan EP in je eigen dorp Denekamp. Waar je vriendelijk wordt geholpen en waar ze met je meedenken en waar elke klant belangrijk is.

Michael 09-08-2019

Ik was op zoek naar een koelkast en heb deze gevonden: EP. Prima site, overzichtelijk en snel bij hetgeen wat je zoekt. Vervolgens gemakkelijk bestellen. Wegens problemen met de random reader gebruik gemaakt van PayPal, erg lekker dat die keuzevrijheid er is! Enkele uren later gebeld door de planner van EP om een moment van bezorgen af te spreken.

Zo gezegd zo gedaan. Afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen.

Op de afgesproken dag werd ik tien minuten van te voren gebeld door de bezorger dat ze onderweg zijn. Tien minuten later staan er twee vlotte kerels op de stoep, bepalen het plan van aanpak voor de te nemen route en toveren de koelkast in no time naar binnen en op de juiste plaats. Aansluiten, instellen, koelen: zo gepiept. Tevreden handdruk en zelden zo blij geweest om koek uit te delen aan deze (toffe) gasten.

Blije klant, blijvende klant. Top!

Marco29 09-08-2019

Ik vind het geweldig shop mijn nieuwe tv was de volgende dag al binnen de tv werkt uitstekend goed ben er erg goed tevreden over echt een aanrader.

Nel 08-08-2019

top service en verkoper neemt voldoende tijd om uitleg en mogelijkheden te laten zien en bespreken. hij heeft alles gedaan om ons tevreden met een dyson naar huis te laten gaan.

André van Baest 08-08-2019

EP Robben in Udenhout is al vele jaren onze vaste leverancier van elektronische producten. Het personeel is uitermate vriendelijk en deskundig. Het montagepersoneel levert uitstekend werk af.Afspraken worden altijd nagekomen en ze laten je zelfs weten als ze 15 minuten later zijn dan afgesproken ! Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen !

Jan de vries 08-08-2019

Een zeer snelle levering van het product ben heel erg tevreden over het product

Stefan 08-08-2019

Top service+product! Mn AirPods zijn goed een snel binnengekomen. Ik moest een paar keer bellen over levering maar binnen 2 minuten wist ik alles betreft de levering. Ik heb met AfterPay betaald goed en snel afgehandeld door ep! Ik raar deze winkel zeker aan hartstikke vriendelijk en goede service!

syl vd kroon 07-08-2019

Top zaak,goed advies,en als de wasmachine die we hebben uitgezocht niet vooradig is,krijgen we een nieuwere versie met 100 korting.
heel netjes.
de winkel ziet er keurig uit,en de service om de wasmachine morgen te leveren,heel fijn.

Ko Koenis 07-08-2019

Een mooie uitgebreid assortiment en een zeer goede service. Je krijgt een zeer duidelijke en complete uitleg over de producten. De verkopers gaan samen met jouw naar het meeste geschikte product wat bij jou past.

Fam.vd Westerlo 07-08-2019

De site van EP is overzichtelijk ,gebruiksvriendelijk en snel te vinden. Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen en te betalen. We kregen meteen te zien waarvandaan het bestelde product verzonden zou worden.(vanaf welk filiaal in de buurt) en wanneer we t zouden ontvangen. Kortom een snelle,vakkundige en probleemloze afhandeling! Complimenten!!!

Carolus 07-08-2019

Gemakkelijk te gebruiken website met actuele en reële informatie over de getoonde artikelen.

Mau 06-08-2019

Externe SSD besteld.
Duurde ten eerste 9 dagen voordat het eindelijk geleverd was, blijkt het incompleet te zijn...

Dus ik vul het formulier in voor een retourzending.
Ruim 7 dagen gewacht, geen email ontvangen voor een retourlabel.
Dus ik bel naar het klantenservicenummer:
"Sorry, maar degene die daarover gaat zit even niet op dr plek. Ik beloof dat je binnen 30 minuten word terugbeld".

3 uur later nog steeds niet teruggebeld dus ik weer bellen, krijg ik de chagarijnige mevrouw aan de lijn die over het retouren gaat:
"Ik heb u 3 mailtjes gestuurd, meneer"

Ik heb anders niks ontvangen in mijn inbox, spam etc...

Toen begon ze over dat ik het niet mag retourneren omdat ik al eerder een formulier voor retourneren had ingevuld voordat ik het uberhaupt had besteld, erg vaag dus.

Niet bestellen hier, ze hebben het duidelijk niet op orde bij dit bedrijf.
Officiele reactie van EP.nl 06-08-2019

Geachte heer,

Ik ben volgens u die chagerijnige dame van de klantenservice. U heeft op voorhand [dinsdag 16 juli om 21.11 uur] voordat u iets bestelde [bestelling is gebeurd op 17-7 om 03.00 uur] al een retour formulier ingevuld met de omschrijving dat u een Magnetische oplader heeft ontvangen, maar u had nog niets besteld op de 16e juli.
Daarna stuurt u op woensdag 17 juli om 03.03 uur, dus 3 minuten NA uw bestelling nogmaals een bericht over een totaal ander artikel, terwijl u dus NET had besteld.
Uiteindelijk heb ik u alle mailtjes doorgestuurd die tussen u heeft gestuurd en mijn reactie daarop.
Jammer dat u er zo over denkt, maar iets retour willen sturen wat u nog niet heeft gehad op voorhand, en dan zeggen dat de verpakking leeg is terwijl dat onmogelijk is, omdat onze distributeur keurig verzenden. Ik wil u met alle plezier nogmaals de mail doorsturen met alle gegevens en tijdstippen van bestelling, en uw aanvragen om retour te sturen.

Officiele reactie van EP.nl 07-08-2019

Nog even een aanvulling onzer zijds, ik heb een handtekening van ontvangst van uw pakket op uw adres op de 18e juli, getekend door I. [ik zet de naam niet volledig neer uit privacy overweging]. Uw opmerking dat uw pakket pas na 9 dagen binnen kwam, is te weerleggen.

Officiele reactie van EP.nl 07-08-2019

Nog een aanvulling op uw review, er is bewijs dat er een handtekening is gezet voor uw pakket op 18 juli 13.43 door I [ik zal uit privacy niet de volledige naam noteren] op uw adres, uw opmerking dat het 9 dagen duurde is hiermee te weerleggen.

Frank Baggen 06-08-2019

Een hele prettige winkel waar je fijn geholpen wordt.
Goede service en een goed advies.

van Stralen 06-08-2019

Ik heb bij EP:Beerenpoot uit Schagen een waterkoker gekocht. Ik werd geholpen door een vriendelijke man. Hij had de waterkoker niet op voorraad, maar ik mocht het showmodel meenemen. Dit heb ik toen gedaan, omdat ik geen zin had om de volgende dag terug te komen. Ik geef geen 10 omdat ik in eerste instantie meer moest betalen dat op het prijskaartje stond. Toen ik dit aangaf werd de prijs gelijk aangepast. Ook vond ik het jammer dat de waterkoker niet op voorraad was. Als service hadden ze daarom kunnen zeggen dat ze hem voor me zouden bestellen en dat de waterkoker thuis zou worden bezorgt of dat ze korting hadden gegeven op het showmodel. Als hij dat had aangeboden dan had deze winkel van mij een 10 gekregen.

Miranda 06-08-2019

Persoonlijk.
Belt na als product niet meer leverbaar is en zoekt uit voor andere oplossing. Snelle levering.

Kleinheerenbrink 05-08-2019

Wasmachine gekocht bij Rene Eppink EP te Tubbergen. Na storingsmelding nog dezelfde middag op reparatie geweest en service verleend. Na controle perfecte uitleg gegeven over aankoop nieuwe wasmachine. Werkelijk TOP !! Dank Rene Eppink.

Dirk 04-08-2019

Producten van goede kwaliteit. Werkt snel en correct.
Nemen direct telefonisch contact op als er iets niet klopt.

Kees 03-08-2019

Ze hebben meerdere keren uitgebreid tijd voor ons genomen voor onze vragen over onze wasmachine en keuken apparaten. Ze denken met je mee en geven handige gebruikers tips. Positieve ervaring!

Peet 03-08-2019

Ruime winkel, vriendelijk en deskundig personeel en waar men alle tijd voor je heeft. Producten zijn scherp geprijsd en de kwaliteit tov. de prijs is keurig in verhouding.

Joyce 03-08-2019

Een vaatwasser gekocht. En uitermate goed geholpen. Nu nog afwachten of de vaatwasser ook goed bevalt.

ron 31-07-2019

samsung 75 inch gekocht bij Ep jan verdaas in o.bosch Jan is eerlijk zeer goede service .Ik kocht eerst de 65 inch maar mocht deze binnen 1 week omruilen ....als je de doos bewaard.....voor de 75 inch samsung QLED .Wat een plaatje en mooie deal en 200 euro cashback van Samsung .Dus eerst kijken bij mediamarkt haha en daarna snel na oudenbosch .10+ voor jan verdaas ps kom er al 25 jaar!!!
ron 01-08-2019

10 plus!!

Piggen 07-08-2019

Misschien kun je dan nog even de score veranderen, Ron? Je geeft nu een 1 :)

Fred Klok 31-07-2019

Geweldige service. Al jaren klant voor wasmachine, vaatwasser, enz. een bestelling gedaan voor een stofzuiger.
Het afleveradres vergeten in te voeren waardoor deze bij EP werd afgeleverd. Na een mail dat ik deze i.v.m. invaliditeit niet kon ophalen werd deze alsnog thuis bezorgd. Top service !!

Harrie 31-07-2019

We gaan de laatste jaren voor elektrische apparaten meestal naar EP Beerepoot omdat het een prettige winkel is. Je wordt vakkundig geadviseerd en de service is bij een mankement is heel goed.

Daniël Bethlem 31-07-2019

Ik was bij EP Beerepoot in Schagen omdat het de enige bruin/witgoedwinkel daar is. Prima geholpen en inderdaad was een (deel)retour geen probleem. Vriendelijke mensen en dat maakt voor mij het grootste verschil.

Yvonne B 31-07-2019

Uitstekend geholpen, op VWO niveau ( Vergelijkend Waren Onderzoek ;-) bij EP GRoot Zevert in Groenlo bij de keuze van magnetron en stoomoven. Snelle service en de apparaten zijn vakkundig geïnstalleerd door vriendelijk personeel. Zelfs de App voor de ovens werd geïnstalleerd op mijn telefoon. Superfijn en handig