EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lonneke 07-12-2021

Ik kon de nieuwe ipad mini 2021 nergens bestellen: nergens op voorraad!
Maar wel bij EP!! En jahoor de volgende dag keurig in huis! TOP EN de ipad is ook top!

jan b 07-12-2021

na dat ik had besteld werd ik na drie dagen gebeld dat ik hem kon ophalen,dat was prima geregeld
goeie service hier kan ik wel weer wat bestellen

Robert. 07-12-2021

Het is een prima winkel met veel keuze.
Mooi gespreid betalen en het product wordt netjes aan huis geleverd.
Perfecte service.

moniorkabuc@gmail.com 07-12-2021

Snelle levering, concurrerende prijzen, zeer goed contact met de dienst. Ik raad deze winkel met heel mijn hart aan. Voor mijn volgende aankopen kom ik hier zeker terug. Heel erg bedankt 😀 Groeten aan het hele team van de winkel.

Jos 07-12-2021

Wat ik prettig vond was het persoonlijke contact: telefonisch werd een afspraak gemaakt om de tv af te leveren op een bepaalde dag. Vlak voor aflevering werd er nogmaals gebeld of er iemand thuis was, waarna de tv correct werd afgeleverd. Een persoonlijke "touch"!!

Lieke 07-12-2021

Allereerst ben ik naar een EP winkel (steun de middenstand) gegaan voor een printer. Verkochten ze niet, bestellen was geen optie dat kon ik ook zelf online.
Vervolgens online besteld op 2/12 kreeg wel gegevens via EP van DHL maar pakket was onbekend.
Op 4 dec was pakket nog onbekend, vertraging in deze tijd begrijp ik maakt ook niet uit maar pakket onbekend vond ik vreemd. Mail gestuurd aan EP, kreeg antwoord dat ik geduld moest hebben.
Op 6 dec wederom mail gestuurd aan EP, pakket nog steeds onbekend bij DHL.
Geen reactie, vervolgens ‘s middags gebeld en kreeg zelfde medewerker aan de lijn.
Er was gewoon drukte bij DHL, snap ik, alle begrip dat het vertraagd geleverd wordt maar onbekend is toch raar?
Vond de medewerker niet vriendelijk, ik moest contact opnemen met DHL zei hij, dat is toch niet klantvriendelijk, jullie doen zaken met DHL en ik met jullie EP.
Na enig aandringen zou hij intern iets naar DHL sturen.
Vandaag verwacht ik mijn printer geleverd in de middag.

Nogmaals voor de vertraging heb ik alle begrip maar de medewerker in de shop en online krijgen van mij een dikke onvoldoende.
Officiele reactie van EP.nl 07-12-2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Door de vele online bestellingen zijn helaas veel leveringen vertraagd, hierover is ook melding gedaan op onze webshop.
Wij zijn hierbij wel afhankelijk van welke bezorgdienst dan ook. Gelet op de drukte doen wij er alles aan om u tijdig te informeren maar helaas is dat door die drukte niet altijd mogelijk.
Hierdoor wil het wel eens helpen als u als consument belt met de vervoerder. Dit om het proces te versnellen.
Maar het is fijn om te horen, dat het pakket ondanks de vertraging vandaag bij u wordt afgeleverd.

Esper 07-12-2021

Met black friday een mooie deal kunnen scoren op een samsung qled tv. Gratis verzending en ik werd de volgende dag gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Ook een mooie optie dat je in drie termijnen kan betalen zonder rente.

Die 07-12-2021

Prettig persoonlijk contact en snelle levering.
De diepvries werd binnen geplaatst, twee dagen later oude opgehaald (steekwagen mochten we lenen vanEP😀)

D.Lamdaghri 07-12-2021

Door de krantje van EP wist ik dat zo een Electronica zaak bij ons in de buurt is.Ik doe liever zaken met kleine winkels dan de grote.Het is heel fijn en overzichtelijk.De verkoper neemt alle voor u en denken met u mee en geven advies en niet opdringerig en dat vind ik heel prettig.Ik kom hier zeker terug

Ed 07-12-2021

Daags na bestelling kreeg ik 2 berichten dat mijn product niet leverbaar zou zijn en per abuis nog op de website stond (ivm vertraging tussen systemen van EP en hun leverancier...), en mijn geld zou binnen 3 dagen terug gestort worden, Hierover heb ik nog contact opgenomen en werd me verteld dat het product echt niet leverbaar was en ik het geld zsm terug krijg. Toen ergens anders zelfde product besteld. Krijg ik in de avond bericht van EP dat mijn bestelling onderweg is.... ! Dus alle berichten en mededelingen bij contact met EP klopten niet. Al met al een erg slechte ervaring met EP
Officiele reactie van EP.nl 07-12-2021

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas zijn wij in deze afhankelijk van de informatie die wij krijgen van onze leveranciers,
Daarin kan het soms voorkomen dat wij niet altijd de correcte informatie hebben omtrent voorraden en bezorgmomenten van het product.
In uw geval is het annuleren van de order helaas niet zorgvuldig verwerkt door de leverancier, waarna hij alsnog is afgestuurd.
Ondanks eerdere berichtgeving van onze kant.

Familie 06-12-2021

Mooie tv en soundbar besteld Online
De volgende dag werden we gebeld dat helaas de tv niet meer voorradig was maar werd een goed alternatief aangeboden zonder bijbetaling.
En meteen een afspraak gemaakt voor de bezorging.
Onze spullen zijn netjes en op tijd bezorgd door een vriendelijke jonge man die netjes met de spullen om gaat.
Super netjes allemaal en wij zijn blij met onze tv en soundbar.

AJS13 06-12-2021

Online shopping recentelijk uitgevoerd. Prima selectie van producten, alles duidelijk aangegeven. En niet als laatste de keuze om je aankoop in 3x termijnen te betalen, kijk dat noem ik nou rekening houden met je klanten.

Mèrahl 06-12-2021

Een hele fijne winkel met klantvriendelijk personeel. Ook de levering van de producten die wij hebben aangeschaft verliep heel soepel!

J. Broeke 06-12-2021

Vrieskist besteld en werd gelijk gebeld wanneer hij geleverd kon worden
Goede service en persoonlijk contact.

wasmachine 06-12-2021

de heer xxx heeft de beste winkel van Helmond , en geeft ook goeden informatie , als deze leuke prijs win koop ik nog deze maand nog een mooi droger er bij ik wacht nog af , als ik in de prijzen val kunt U mijn bereiken

John Chermin 06-12-2021

Zeer vriendelijk personeel, en de bezorging verliep precies volgens afspraak, de bezorger zette de droger mooi neer waar wij hem wilde, en nam de verpakking mee.

Casey 06-12-2021

De webwinkel op zich is prima. Was wel verrast dat er al snel gebeld werd dat bestelde product alleen nog als showroommodel beschikbaar was. Daarvoor werd tegoedbon aangeboden (2% vd prijs...). Pas daarna werd verteld dat bezorging meer dan een week zou duren vanwege drukte. Maar zelf ophalen kon ook. Alleen daarvoor werd geen vergoeding gegeven. Uiteindelijk dus zelf extra kosten gemaakt die nauwelijks door tegoedbon gedekt zijn, terwijl EP bezorgkosten bespaard heeft. Beetje karig allemaal...
Officiele reactie van EP.nl 06-12-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ga ervan uit dat dit een winkel levering was, ik adviseer u alsnog contact op te nemen met de leverende EP:Ondernemer. Uw order staat niet in ons landelijk systeem, vandaar dat ik dit toch alsnog adviseer!

Paul & Henny 06-12-2021

EP Hofman heeft snel gereageerd ( telefonisch) klein uurtje na opdracht en net zo snel was onze vriezer geleverd, tot in de keuken. wij raden aan voor je witgoed en andere elektronica zeker je licht op te steken bij EP Hofman in Wolvega.

Super!!!! 06-12-2021

Het bestellen gaat heel eenvoudig en de bezorging is super snel. Het is inderdaad VANDAAG besteld en MORGEN in huis.
Mooier kan EP het niet maken. Een grote aanrader!!!!

Melanie 06-12-2021

Fijne service. Na het bestellen werd ik meteen gebeld voor een afspraak. Ze hebben de wasmachine bezorgd, de oude opgehaald en de nieuwe aangesloten. Ook het verpakkingsmateriaal hebben ze weer meegenomen. Daarna uitleg over de wasmachine. Hele fijne service dit!

Remon 06-12-2021

Goede avond.
We hebben voor ep berepoot gekozen omdat de service en advies in de winkel altijd goed is en ook de prijzen zijn conform de markt.

Toine 06-12-2021

Robben is een lokale ondernemer die met je meedenkt en flexibel is. Ik moest een nieuwe koelkast hebben omdat de oude het begeven had en snel ook. Vanwege risico op bederf. Per ongeluk bezorgdtijdstip week later dan de bedoeling was doorgegeven bij de bestelling. Maar met een telefoontje was het opgelost en kwamen ze hem de.dag erop Al brengen en namen de oude en kapotte koelkast weer mee. Top bedrijf

Mana 06-12-2021

Service was top en de chauffeur was zeer correct. Goed om deze medewerkers te zien.

Jimmy Van kerkvoorde 06-12-2021

Erg tevreden over de levering en installatie, monteur was vriendelijk en behulpzaam.
Voor mij een reden om vaker bij EP te bestellen

P. Pieterse 05-12-2021

Zeer snelle levering van het bestelde product, zelfs tijdens Black Friday zorgt EP er voor dat het artikel binnen 24 uur in huis is.