EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emre 17-12-2021

Snel, goede prijs en ruime betaalmogelijkheden. Enig minpunt voor mij was dat IN3 bij afrekenen geen optie was (wat wel wordt geadverteerd op de website).

Y.Poppema 17-12-2021

Overzichtelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette levering en goed product.

Nigel 17-12-2021

Onze Senseo koffiezet apparaat was kapot gegaan dus ben ik op zoek gegaan naar een vervanging. Had wat research gedaan en kwam op de Dolce Gusto Mini Me uit, in de eerste instantie kwam ik op een iets goedkopere webwinkel uit maar zag dat de reviews hier erg verschillend waren, zelf ben ik geen fan van de grotere ketens (rood en blauw) waar de prijs hetzelfde is als bij EP. Na wat reviews te hebben gelezen toch voor EP gegaan doordat de klantenservice erg goed aangeprezen was.

In het weekend besteld en kreeg de eerste werkdag een verzend update en de volgende dag was die geleverd in een dubbele doos (niet elke webshop doet dit).

Wij kunnen weer genieten van een lekker bakje koffie

We zullen hier vaker langs komen!

Johan 17-12-2021

Na een defecte inductiekookplaat een reparatieadvies gevraagd. Duidelijk en eerlijk (telefonisch) advies van EP Baas gekregen, de medewerker nam alle tijd om dingen uit te zoeken en deelde een aantal practische tips en de actuele winkelvoorraad. Uiteindelijk voor een ander model gekozen oinlie besteld en afgehaald. Misschien kan het inzicht in de levertijd van online apparatuur nog wat verbeterd worden. Dik tevreden over de inspanningen van BAAS uit Assen

El morabit 17-12-2021

Dit is de 1ste keer dat ik bij ep.nl heb besteld, en zal zeker vaker bestellen, service is top en ben hartstikke tevreden over mij koffiezetapparaat, ze hebben een brede assortiment, bedankt voor de top service.

Rinus 16-12-2021

Gemakkelijk produkten te vinden en bestelling netjes en snel geleverd.
Prima verpakt en werkt prima.

Gert 16-12-2021

Overzichtelijke site, goeie aanbiedingen. Specialisten winkel met ruim aanbod wat aansluit op mijn wensen.. De bestelling was snel geplaatst en ik werd goed op de hoogte gehouden van de zending (gelukkig niet met enorm veel e-mails). De producten waren goed verpakt en sneller in huis dan aangegeven!

Edwin 16-12-2021

Snel en netjes geleverd, voorzien van track and trace, scherpe prijzen, vraag me niet hoe het kan maar profiteer ervan........

Jan 16-12-2021

Op de wasmachine, waar ik mijn ook op had laten vallen, zat een lange levertijd. Helaas was die van mij stuk en had per direct vervanging nodig. Ik kreeg keurig uitleg over een alternatief, die wel leverbaar was. Kreeg bij levering uitleg wat ik moest uitvoeren voor de installatie. Nadeeltje vond ik wel dat er alleen gezegd op welke dag er geleverd zou worden, maar niet tussen bepaalde tijden. je zit dan de hele dag te wachten

Carla rietveld 16-12-2021

Heel plezierig,online geshopt en ik werd netjes gebeld wanneer hij zou komen.precies op tijd.

Laura 16-12-2021

In de winkel goede adviezen en tips gekregen over het apparaat zonder opdringerigheid. Na een bedenkperiode thuis het product online besteld en door de winkel goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Erg vriendelijk en klant gericht

Venneke 15-12-2021

Netjes en vlot geholpen, artikel zou eigenlijk pas morgen geleverd worden, maar toch als nog vandaag geleverd!

Caroline T 15-12-2021

Makkelijke site, bestellen gaat vlot.
Met bezorging ging iets fout: 'Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren', daardoor langer gewacht.

Patricia 15-12-2021

Vriendelijk persoonlijk contact via telefoon.
Op bezorgdag kwam men erachter dat de koelkast beschadigd was. In overleg een nieuwe besteld. Fijne ervarin

M 15-12-2021

Klantvriendelijk, wat je van de plaatselijke leverancier nog persoonlijk contact mag verwachten. Levertijd duurde wat langer dan bij de grote jongens en naar boven sjouwen mocht ik ook alleen doen. Maar ja, n lege diepvries is niet zooi zwaar, toch?

M. Bakker 15-12-2021

Prima winkel met deskundig personeel. Ik had in 2 bestellingen 3 Philips Hue lampen besteld (2x1 plus 1x1) omdat 3 lampen in een bestelling niet mogelijk bleek. Keurig een sms gekregen dat de lampen binnen waren. Bij het afhalen bleek dat een van beide bestellingen toch niet beschikbaar was in de winkel. Met gevolg dat ik een tweede keer naar de winkel moest.
Het bleek een foutje van de medewerker te zijn, kan gebeuren maar was wel even vervelend. Wel weer keurig een sms gekregen dat de tweede bestelling klaar lag in de winkel. Eind goed, al goed!

Gerjo 15-12-2021

Prima service van Firma Bergmans uit Zeeland. Komen afspraken na en doen meer dan ze hoeven

TeJo 15-12-2021

Producten op voorraad.
Correcte en snelle levering.
Ga hier in de toekomst zeker weer gebruik van maken.

Hoff 14-12-2021

Voor al mijn elektronica ga ik naar EP in Wervershoof naast een goed advies is de service altijd prima!

Theo Witjes 14-12-2021

Bestellen ging makkelijk op overzichtelijke site.
Vlotte levering, zelfs enkele dagen eerder dan verwacht!
Netjes afgeleverd (gratis), en chauffeur nam oude machine en verpakkingsmateriaal zonder morren mee.
Gewoon top!

Wouter 14-12-2021

Na intensief speurwerk naar de goedkoopste kwam ik bij EP terecht. Goeie prijs en snel geleverd! Blij mee

Michel kuiper 14-12-2021

Site is goed en overzichtelijk.
Zaterdagavond besteld en maandag werd ik al gebeld dat de installatie op vrijdag was.
Installateur was zeer vriendelijk.

Jan 14-12-2021

Lokale winkel. Komen zelf bezorgen, geven extra service door even te helpen tillen en oude wasmachine mee te nemen

Erik 14-12-2021

Tv stond klaar vriendelijke service prima winkel. Winkel zag er ook prettig uit.

AJ 14-12-2021

Zocht een tv en gevonden en gekocht bij EP POOL te Surhuisterveen.
Zeer goede service en vriendelijke personeel die je graag te woord staan als je vragen hebt.
Voor mensen die het niet kennen is het zeker de moeite om er eens heen te gaan of te kijken op hun website.