EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M de kamper 05-12-2021

Gelijk goed contact met call center en prima mail bevestiging van je on line aankopen

Opa 05-12-2021

Broodrooster on-line besteld. Bij eerste gebruik knop afgebroken en rooster-resultaat niet naar onze zin.
Kan E.P. natuurlijk niets aan doen.
Direct en zonder gezeur, gratis retour-mogelijkheid aangegeven en geld terug.
Service en betrouwbaarheid van E.P in ieder geval top !

Altijd goede service 05-12-2021

Zoals we inmiddels gewend zijn van deze zaak, was ook deze keer de service weer fantastisch!

Erg tevreden 05-12-2021

Bestellen en betalen op de site gaat eenvoudig. Goede berichtgeving en vlotte levering.

Schulteis 05-12-2021

Het was de eerste keer dat ik bij EP Fraas ging inkopen. Het waren vriendelijke mensen en zeer behulpzaam en goede uitleg van producten. Kortom een perfecte klantenservice.

Esther 05-12-2021

Super snelle levering van goed product en veel goedkoper dan bij andere winkels

Misss 05-12-2021

Top snelle levering
Ondanks de drukke feestdagen optijd in huis
Goed en veilig verpakt

Sylvia 04-12-2021

De site was gebruiksvriendelijk en de producten waren goed te vinden. Ook was mijn product hier het goedkoopste. Heel fijn in deze dure maand. Werd snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen. Ik ga hier vaker bestellen.

Esper 04-12-2021

Met black friday een mooie deal kunnen scoren op een samsung qled tv. Gratis verzending en ik werd de volgende dag gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Ook een mooie optie dat je in drie termijnen kan betalen zonder rente.

Miriam 04-12-2021

Online kon ik me goed oriënteren. Omdat ik nog wel wat vragen had ben ik naar de winkel in stadshagen gegaan en die konden mij goed helpen. Omdat ik nog iets moest nameten uiteindelijk online besteld, maar werd door de winkel netjes gebeld of de bestelling klopte en daarna werd hij ook vrij vlot bezorgd.

Michel 04-12-2021

Gebeld voor de levertijd. Doen alle moeite om het uit zoeken. Komen afspraak na. Geleverd volgens afspraak. Super ook al was het net black-out friday geweest. Klasse

S van Lottum 04-12-2021

Prima winkel ,

Besloten om in 3 delen te betalen , werkt goed . Goede betrouwbare service .

Mvg S van Lottum

John 04-12-2021

Levering duurde een week langer maar daarna prima op tijd..................

Gorter 04-12-2021

De website geeft de mogelijkheid om effectief te zoeken naar het product door de verschillende filter en sorteer mogelijkheden die voor jou belangrijk zijn in de keuze. Daarnaast geeft de overzicht pagina al veel informatie en kun je producten met elkaar vergelijken om tot een keuze te komen. Op de detail pagina worden eventuele acties goed weergegeven.

De levering van de wasmachine was boven verwachting. Vooraf was duidelijk aangegeven wat er gedaan moest worden om het oude apparaat klaar te zetten, dit was niet veel gelukkig! De oude wasmachine werd zonder problemen en met zorg naar beneden gebracht vanaf de zolder. De nieuwe wasmachine werd aangesloten en volledig gebruiksklaar opgeleverd.

Nell 04-12-2021

Een snelle en een goede service waardoor de bestelde artikel op tijd in huis was

Wouter 04-12-2021

Makkelijk besteld, mooie prijs voor een goede televisie. Klantenservice is ook top, hebben mij gebeld dat er in de plaatselijke Beerepoot een zelfde televisie is af te halen.

Klasien 04-12-2021

Afgelopen week een prachtige printer gekocht, ondanks alle beperkingen en drukte is alles perfect verlopen. Printer stipt op tijd geleverd. Ook een inbouwmagnetron gekocht, deze is zelfde week bezorgd en vakkundig ingebouwd. Top service, top zaak!!!!

Henri Croes 04-12-2021

Heel vriendelijk en met veel product kennis personeel en vlot geholpen dus tevreden klant

Mark 04-12-2021

Goede service en product. De koelkast werd tot in de keuken bezorgd en de oude koelkast werd kosteloos opgehaald.

candlewoodtje 04-12-2021

Kundig personeel. Was op zoek naar een 4K TV en EP medewerker kon moeiteloos de voor en nadelen tussen televisies vertellen en op basis van onze voorkeur een helder advies geven. Uiteindelijk hebben we die TV ook bij EP Beerepoot gekocht en nog geen moment spijt gehad.

Kromwijk 04-12-2021

Top geholpen en verkoper had verstand van zaken goede uit leg over de producten.

Ronald 04-12-2021

We zijn ons huis aan het verbouwen en wilde een nieuwe tv aanschaffen en met de Black Friday kwam de aanbieding voorbij.
Netjes werden we gebeld toen hij in de winkel was.
Nette service 👍

Alexander 04-12-2021

Prima service en na vergelijk de beste prijs voor de televisie die we aangeschaft hebben. Erg blij mee.

Jeremy 04-12-2021

Scherpe aanbiedingen en netjes afgehandeld.
Ze nemen de moeite om contact met je op te nemen over de levering.
Kortom top service.

Laura 04-12-2021

Eenvoudige webshop, goed te volgen pakket levering, wel een dag later aangekomen dan gepland. (December)