EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Walter 21-12-2021

Zelf gezocht naar geschikt fornuis, deze besteld bij de winkel met de hoogste review score. Géén van de winkels zal aansluit klaar apparaat leveren, dus helaas moest er speciaal iemand komen om stekker er aan te zetten en meten welke draad waarheen gaat, extra kostenpost die ik als winkel zou aanbieden voor geringere vergoeding, danwel 'service'. Werd niet gevraagd uitpakken, en verpakking afvoeren...slechts hier een krabbel, en fijne dag....niet erg, maar toch....over all... onbeschadigd apparaat, zal de extra garantie bij Etna registreren, dan ben ik vast helemaal happy de komende jaren. Etna560wit, fijn fornuis

Hale 21-12-2021

De service was top. Manager van Zwolle Zuid was heel.klantvriendelijk en duidelijke uitleg top. Raad het iedereen aan

E. Kok 20-12-2021

Via een review op Kieskeurig kwam ik op de EP webshop terecht. Ze hadden de tv die mijn vader wilde. De prijs was goed en bestellen makkelijk. Aangezien het een kleine tv was werd deze via DHL gestuurd. De bezorgdienst stuurde op de dag zelf wat een nauwkeurigere schatting van de aflevering had moeten zijn. Ik zorgde ervoor minstens 3 kwartier van te voren thuis te komen en ze bleken al geweest. De tv was afgegeven bij de buren die ondertussen de deur uit waren. Er kwam pas uren later iemand thuis en toen was mijn vaders woonzorgcentrum al gesloten Hij heeft daardoor een dag langer zonder tv gezeten dan nodig was. Afgezien daarvan geen klachten. Hij is heel blij met zijn nieuwe tv.

Bo H 20-12-2021

geweldige winkel met veel kennis onder het personeel, na bezichtiging in de winkel had online een Sony TV gekocht, waarna bleek dat hij niet meer voorradig was en het meer dan 2 a 3 weken niet leverbaar zou zijn . na een belletje met het filiaal in Hoorn, is er geregeld dat ik kosteloos een SONY Bravia TV van een paar honderd euro duurder heb gekregen te compensatie, en werd direct de volgende dag met spoed geleverd. wat een TOPSERVICE !

Atilla 20-12-2021

Een Philips Hue color ambilight besteld maar heb een Philips Single bulb gekregen. Het is een schoonheid foutje geweest en fouten mogen gebeuren. Maar de tijd en moeite ervoor heeft mij voor EP wat punten gekost. Product een week geleden terug opgestuurd maar nog geen bevestiging voor ontvangen of geld terug.
Officiele reactie van EP.nl 21-12-2021

Beste Atilla,

Het is vervelend dat u het foutieve product ontvangen heeft en u dit tijd en moeite kostte. Onze excuses hiervoor.
Wij gaan pas over tot een refund zodra wij het artikel retour ontvangen hebben. Uw artikel hebben wij gisteren in ons magazijn ontvangen. Deze zal zo spoedig mogelijk behandeld en terugbetaald worden.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan verzoek ik u om contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice.

EP: Klantenservice
klantenservice@electronicpartner.nl

Mario 20-12-2021

Er ging iets niet goed met de communicatie van de leverdag maar dat werd later goedgemaakt. Fijn product voor faire prijs. En geschikte gasten die kwamen afleveren!

Stefenlex 20-12-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Maakt waar wat ze beloven.
Leveren op tijd.

Cubik 20-12-2021

Super sneller levering van de bestelde zaken. Je krijgt goede informatie over de status van je bestelling en verzending via de mail. Er was 1 item vergeten en na contact met EP werd dit direct zonder problemen opgelost. De service is echt goed en dat mag ook wel eens gezegd worden want er zijn veel bedrijven die goede service naleven maar het helaas niet nakomen. Tot nu toe doet EP dit wel!

H,Swiersema 20-12-2021

Heb voor deze shop gekozen door de vriendelijke bediening en voor de makkelijke site om iets te bestellen

Jesse 20-12-2021

Vriendelijk personeel, snelle response en deugdelijke producten! Mooie nette winkel in Sneek!

Fam stik 20-12-2021

Meteen na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact over de levering.
Snelle service, goed overleg.

Marijke 20-12-2021

Duidelijke website. In de avond bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.

Margriet Conijn 20-12-2021

Super snelle levering van mijn bestelling. Een prachtig cadeau voor onder de kerstboom🎄

Dirk 19-12-2021

Groot assortiment met top producten en een super goeie service ik raad iedereen aan

Annouk 19-12-2021

Dit is echt een hele fijne winkel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jeroen 19-12-2021

Meedenken goed en proactief bij met de aankoop en hulp die er bij zat zelfs voor internet aankoop

EAZ 19-12-2021

Ik koop graag bij Beerepoot omdat het geen dozenschuivers zijn, en toch is de prijs meestal vergelijkbaar met andere ketens. Je kunt hier nog eens wat vragen, en als er iets zou zijn wordt het opgelost.
Bij deze laatste leveren is echter wel iets misgegaan, de levering zou binnen 1-3 dagen zijn, en werd uiteindelijk 10 werkdagen. Jammer dat ze zelf niet hadden opgemerkt dat er blijkbaar iets mis was met de levering, je zou zeggen, daar draait een dagelijks controlerapportje om te zien hoe het loopt. Verder prima.

Anoniem 18-12-2021

Goede omschrijving vh artikel snelle levering als product op voorraad os en scherp geproksd

Siets 18-12-2021

Duidelijke shop, bestelling en betaling zeer eenvoudig te doen. Aflevering en plaatsing door een ervaren medewerker van EP Elgo.
Alles werd duidelijk uitgelegd.

Rob 18-12-2021

Voor mij verdienen ze bij EP Ter aar zeker een dikke 10.
Online een tv besteld, geplande datum van leveren stond op donderdag en dinsdagochtend in alle vroegte werd ik gebeld of ik thuis ben voor aflevering.
Daar wordt ik nou vrolijk van

M. Tai 18-12-2021

Na mijn online bestelling en betaling van een koelkast - daarbij wel eerst een fysieke winkel aanstippen, anders ging de bestelling niet door -, werd ik de volgende dag opgebeld voor levering op je gekozen dag. De bezorging verliep voorspoedig en de oude koelkast werd zonder moeite meegenomen.

Gijs 18-12-2021

Via de webshop een vaatwasser besteld, het bleek een showmodel te zijn. Na telefonisch overleg hebben we, na goed overleg, een andere vaatwasser gekozen. We zijn blij met deze keuze.

Anna 18-12-2021

Een fijne webshop, goed overzichtelijk shoppen. Mooie betaalbare prijzen. Mogelijkheid om het zelf op te halen in een eigen winkel. Ondanks kerst een snelle levering aan huis. Overal zeer tevreden.

Pola van der Wal 18-12-2021

Kies voor EP vanwege de uitstekende service van de firma Dorrestijn in Breezand. Goed advies en vriendelijke mensen en vakwerk.

Henk 18-12-2021

De levering van de diepvriezer was gratis en zeer snel. De prijs/ kwaliteitsverhouding is prima.