EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1483 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harrie 13-11-2020

de webshop was goed in orde en makelijk, bestelde artikel was snel verstuurt en goed ontvangen
de EP is aan te bevelen, TOP

Peter 12-11-2020

De website van EP belooft en de realiteit laat zien dat EP niet kan leveren wat ze beloven.
Doe verder geen moeite om een oplossing aan te bieden.
Officiele reactie van EP.nl 12-11-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met uw bevindingen zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Jacqueline 12-11-2020

Online een nieuwe koel- vriescombinatie uitgezocht en besteld. Fijn dat EP IJsselstein had wat we zochten en na een aantal dagen is deze keurig bezorgd en de oude koelkast meegenomen zonder extra kosten. Heel tevreden over de winkel en de levering.

Yvonne 12-11-2020

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Levering zoals afgesproken. Telefonisch daarover benaderd om een afspraak te maken

M. 12-11-2020

Wat een service van EP Dokkum!!! Groot gezin met veel was en dan is ineens je wasdroger onherstelbaar kapot. Bij EP een nieuwe besteld, online. Zou na 2 werkdagen geleverd worden. Ik heb gebeld om te vragen of dat ook eerder kon. Diezelfde avond om 8 uur werd de droger afgeleverd!!! Wat een service!!!

jack veulings 12-11-2020

goede service snel geleverd veel geduld en goede uitleg ze help je om het product op de plaats de zetten
en ze hebben alle tijd voor je je ben geen nummer maar klant

C.J. Brussel 11-11-2020

Prettig personeel, goede uitleg bij de aanschaf,problemen bij aanschaf goed opgelost.

Grandia 11-11-2020

Ondanks dat er bij de bestelling een levertijd van 3 a 4 werkdagen stond, was dit toch wel meer.
Na 1 volle week toch even langs gegaan bij de winkel.
Bleek dat het product nog in Hoorn te staan.
Al met al langer op product moeten wachten dan nodig.

GPH 11-11-2020

Een uitermate vriendelijke bediening ( en herkenning ! )en direct meedenkende adviezen verstrekkend. En bij defecte apparaten : constateren en direct kijken en oplossen !!

Irma 10-11-2020

Super voor elkaar!! Woensdags besteld, donderdag telefonische afspraak voor de vrijdag! Prima en netjes bezorgd!

Math Feijen 10-11-2020

Super artikel gekocht en snelle levering met de stenen winkel EP/ Zijlstra gebeld en alles in mum van tijd geregeld.

Ray 10-11-2020

Top winkel, top Service! In eerste instantie kwam een vlotte nette monteur op verzoek kijken naar de oude wasmachine. Ivm hoge reparatie kosten ervoor gekozen om een nieuwe wasmachine uit te zoeken, dit hoefde beslist niet bij EP. De webshop van EP biedt voldoende en overzichtelijke voordelige keuze. Na bestelling keurig persoonlijk te woord gestaan voor maken van een bezorgafspraak. De bestelde wasmachine bleek aslnog een Bosch leveringsprobleem te hebben, maar met wederom persoonlijk contact kwam EP met een uitstekende en snelle oplossing, zodat ook de bezorging en aansluiting gewoon door kon gaan. Voor bezorging werd keurig van te voren gebeld of het uitkwam, zodat een eventueel boodschapje gewoon mogelijk is. De aansluiting werd rustig, vakkundig en netjes uitgevoerd inclusief een basis uitleg. Gewoonweg Top!

Paul 10-11-2020

Ben erg tevreden op de wijze hoe mijn bestelling is afgewikkeld, van begin tot het eind.
Snelle levering, prima afstemming tav levering.

Hendri 10-11-2020

Tv van LG gekocht online, ep Mulder zou hem 3 dgn later brengen, ze belden de dag erna nog dat ze hem al konden brengen, echt top
Ook hebben ze alles van te voren zo ingesteld zodat het echt plug en play was.
Super service die je echt niet vind bij een media markt of een bol.com

P.Bot-Kauling 09-11-2020

Goede service ,vriendelijke verkopers met verstand van zaken.
In de webshop een wasmachine besteld na telefonisch contact met een medewerker van de winkel in Bovenkarspel omdat ik op dat moment geen mogelijkheid om naar de winkel te gaan.
Ook degene die de wasmachine kwamen waren vriendelijk en werkten netjes.

Bart 09-11-2020

Uitstekende service. Na bestellen direct telefonisch geïnformeerd over de levering. Vlak voor de levering nogmaals geinformeerd. Levering was ook keurig op tijd.

j v 09-11-2020

goed service snel levering je ben geen nummer maar klant ze leggen het goed uit

alle tijd voor je en ze helpen met het op de plaats zetten

Philip Hopman 09-11-2020

Nadat ik al twee Sonos boxen had laten installeren( door Job Gootjens), wilde ik een derde. Ik bestelde het, kreeg een persoonlijk bericht van Job dat het was aanvaard en verzonden, volgende dag in huis en nu genietend van radio, podcasts en wat ik maar wil, in perfecte geluidskwaliteit. Die persoonlijke benadering maakt nét het verschil.

Nieboer 09-11-2020

Onze ervaringen met EP Zwirs zijn buitengewoon goed. De service en advies is zeer goed. Daarom verkiezen wij deze winkel boven lokale of online mogelijkheden.

Ron Smit 09-11-2020

Ik koos voor deze winkel omdat ik toevallig binnenliep bij de EP in Oudeschild. Daar kwam ik onder de indruk van de entourage, de indeling en de hulpvaardigheid van de medewerkers. Toen besloot ik op de site van EP te gaan kijken naar een inbouw oven. Die oven bleek bij de consumentenbond als een van de betere uit de bus te komen en EP bleek die aantrekkelijk geprijsd aan te bieden. Ook de hulp van de technische dienst en de aflevering was geweldig.

Rob Schenk 09-11-2020

Was een betaalde installatie, maar prima afhandeling. Was toch een hele klus.

Freek 08-11-2020

De bestelde vriezer binnen een dag geleverd! Helaas bleek de deksel scheef gemonteerd. Na contact klantenservice en distributiecentrum (ik werd ''s avonds nog gebeld) de volgende dag vriezer omgeruild. Top service!!!!!

Irma Gerritsen 08-11-2020

Koelkast gekocht en bezorgd op de tweede vetdieping. Erg behulpzaam en kundig personeel. Keurig op tijd en prima uitleg gehad.

J. Bos 08-11-2020

EP had deze Epson printer Ecotank-7212 voor de beste prijs op internet, de printer kwam er in de test op internet zeer goed uit, bestellen en betalen via de webshop ging gemakkelijk en ik kon deze ophalen bij EP in Bunschoten, netjes geholpen, zeer vriendelijke medewerker. Ik moet de printer nog aansluiten maar ik verwacht dat dat allemaal wel goed komt.

Review 03-11-2020
Prima shop! Ik heb gekozen voor deze shop ivm goeie prijs (zou het artikel nieuw zijn geweest). Nu kocht ik een showmodel en kreeg ik geen enkele korting. Ook geen kleinigheid ihkv 10 jarig bestaan winkel/ andere vorm van waardering, dat viel me wat tegen, van een dorpswinkel in Bunschoten.
De gebruiksvriendelijkheid van de site is prima al vind ik alsjeblieft een showmodel koopt dat dat er bij hoort te staan op de site. Dan had ik namelijk voor een andere webwinkel kunnen kiezen waar het artikel op dat moment nog wel op voorraad was. Tegen de tijd dat EP mij belde(wel netjes) om me te informeren dat het om een showmodel gingen ik het bij de andere webwinkel niet meer bestellen. De levering (zelf afhalen in winkel) was piccobello in orde, netjes ingepakt door een vriendelijke EP medewerker.

Jos 08-11-2020

Ik heb online een wasmachine besteld. Bij EP was deze goedkoper dan bij BCC. Ik ben keurig gebeld om een leverafspraak te maken. De heren belde vooraf om te vertellen dat ze tussen 14.00- 15.00 uur kwamen. Ze hebben de wasmachine op één hoog geïnstalleerd en waren binnen een kwartier klaar. Prijs, kwaliteit en service is top en ik zal mijn volgende aankoop zonder aarzelen bij EP bestellen.

Pijls 08-11-2020

Super snelle service.... in de avond besteld & de volgende dag al in de winkel..! Top service

Brigitte 08-11-2020

Deze winkel werd voorgesteld bij de consumentenbond, toen ik op zoek was naar een espressomachine. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar bestellen ging super-eenvoudig en de machine werd sneller geleverd dan ik verwachte.

Jacqueline 07-11-2020

Fijn om lokaal te kunnen kopen. Conform afspraak op tijd geleverd, oude apparaat meegenomen alsmede het verpakkingsmateriaal.

Monique 07-11-2020

Snelle levering en duidelijke site. Blij dat we besloten hebben, bij hen te kopen

Yvonne 07-11-2020

Duidelijk en goede info over het product. Wel een nadeel dat veel drogers tijdelijk uitverkocht waren

Klaas 06-11-2020

Wat een bijzondere ervaring, ik had nog nooit gehoord van EP, maar het bestellen van de tv ging van een leien dakje. En deze werd razendsnel bezorgd. En goed om eens niet via een grote keten te bestellen, maar professionele onafhankelijke electronica winkels. Aan te bevelen dus!

Dennis 06-11-2020

Begin dit jaar heb ik een TV gekocht voor mijn zoon en dat is me goed bevallen. Goed advies, goede prijs en mooie nette winkel. Dat heeft me doen besluiten om afgelopen week een vaatwasser te bestellen. In de winkel heb ik al even naar de modellen gekeken en toen ook weer een goed advies. Uiteindelijke online besteld. Machine is netjes volgens afspraak geleverd. Zelfs een kwartier van te voren werd ik gebeld dat ze eraan kwamen. Goede SERVICE! EN ja, in hoofdletters!

wim 06-11-2020

Prima ruim aanbod in de webwinkel en bezorging en service via winkel in de buurt. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Jan nijveen 06-11-2020

In het kort.
Makkelijk,snel iets te vinden,men neemt even contact met je op wat ook heel plezierig is,mochten mocht je dan nog vragen hebben kun je die stellen.
Sapou voor de medewerkers.

Loesje 06-11-2020

Fijne service en snelle levering met hun vervoerder. Duidelijke communicatie en goede prijskwaliteitverhouding.

Jasmijn 06-11-2020

Goede persoonlijke service, scherpe prijs. Vakkundige installatie. Denken met je mee!!

van bijsterveld 06-11-2020

zeer goede service .de levering was erg snel.in 1 word top !!! zeker een aanrader

Mevrouw Bakker 06-11-2020

Ik heb de kledingstomer van Princess no, 332846 aangeschaft bij EP Beerepoot te Broek op Langendijk. Deze was echter niet op voorraad, dus besteld en tot mijn verbazing werd ik de volgende dag reeds gebeld dat de stomer in de winkel opgehaald kon worden ! Wat een service, wat heerlijk snel !
De jongeman die mij het apparaat verkocht was ook heel vriendelijk en de zaak ziet er prachtig uit. Zag nog een Epson printer, en zit er over na te denken deze te kopen, misschien een mooi kado aan mijzelf rond de Kerst.

L. Dak 05-11-2020

Telefoon 's avonds besteld en de volgende dag het artikel al in huis. De telefoon voldeed precies aan de beschrijving zoals op de website omschreven. Ik zou EP zeker aanbevelen.

EP Beerepoot Broek op langedijk 05-11-2020

Sonos apparatuur gekocht, en hele goede service. kwamen zelfs langs omdat we er niet uitkwamen. super.

Remco 05-11-2020

Slechte klantenservice. Mijn opa koopt een gloednieuwe TV bij jullie, na enkele weken blijkt het beeld soms weg te vallen en de CI module te haperen. Na onderzoek wordt dood leuk gezegd dat dit 300 euro gaat kosten en er geen garantie op wordt gegeven. We zouden het zelf wel kapot hebben gemaakt. De TV was nog geen 2 maanden oud. Hieronder zie ik nog een review van een klant die bij een gloednieuwe TV niet op de wettelijke garantie kon rekenen.

Ik heb tegen mijn opa gezegd dat ik in het vervolg wel electronica voor hem bestel bij de concurrent. Daar krijg je tenminste wél zonder gezeur altijd een nieuw product of gratis reparatie, zelfs na een jaar gebruik. En dat is waarom klanten daar wel terug komen
Officiele reactie van EP.nl 09-11-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb al contact met u opgenomen om te horen wat er precies is gebeurd. Dan kunnen we kijken welke oplossing wellicht geboden kan worden. Graag wacht ik uw reactie af. Overigens is elke situatie anders, en worden die ook afzonderlijk behandeld.
Met vriendelijke groet.
EP:Klantenservice

Olthuis 05-11-2020

Tv besteld via internet
Ep in leek heeft alles zo ingesteld dat het kabels aansluiten was en alles werkte
Echt super service die je bij een media markt bijvoorbeeld niet krijgt

Bernadet verschuren 04-11-2020

Super goed, snelle levering👍👍ben heel tevreden over p gruyters, al jaren klant.

Martin 03-11-2020

Vaatwasser online besteld en dezelfde dag nog opgehaald. Super service en vriendelijk personeel.

Elena Lach 03-11-2020

Prima communicatie vooraf. Levering op afgesproken tijd en goede installatie van mijn nieuw gasfornuis.

Ton 03-11-2020

Door een systeemfout was de bestelling enigszins vertraagd. Nette excuses en een korting bon.

Abe 03-11-2020

Prijs was goed. Na aanschaf ook goede service gekregen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Guus 03-11-2020

EP Zijlstra.... heel kort: nononsense aanpak en eerlijk advies. Voorbeeld bestelde wasdroger bleek niet voorradig..... meteen alternatief geboden, weliswaar duurder maar met een extra korting niet onoverkomelijk.... Top!

Leon R 03-11-2020

Bestelling verloopt spoedig en correcte communicatie over levertijd.

Ondanks dat het product niet goed is word er goed gekeken naar een passende oplossing.

Leo in t Veld 02-11-2020

Mijn vader van 85 jaar had met spoed een wasdroger nodig. Online besteld, binnen een uur een medewerker aan de telefoon over de levering. Aansluitend de wasdroger kunnen halen. Met korting ook nog ivm klein deukje. Vriendelijk en kundig geholpen. Behulpzaam ook.