EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

J.A.Hoogeboom 13-09-2019

Bij de EP winkel Beerepoot in Langedijk is de service 👍👍👍😊
Net als voorheen bij EP Stet in zuidScharwoude met de zelfde mensen in een nieuw pand
Op de broekerveiling, perfecte uitleg over het product, en instalatie daarvan ,doen zij graag
Voor je.

alles optijd en goed te zien wat op voorraad is. 12-09-2019

Ja ik beveel deze winkel aan, en waarom goede technische mensen die weten waar ze over praten en er wordt je niets aangesmeerd.
ook met vragen betrekkende over de apparatuur wordt je uitstekend geholpen, ook als men het niet zeker weet wordt er een ingeschakeld die wel de juiste vraag kan beantwoorden.
De gekochte spullen worden dan ook met vakkundig personeel geplaatst ,die de tijd nemen om je een goede uitleg te geven.
en ja de prijs van de materialen is echt niet duurder dan de grootere aanbieders.

Jos 11-09-2019

EP Tubbergen een prima keus voor elektrische apparaten, fijn en vakkundig personeel met duidelijk en begrijpbare uitleg en maken er gen probleem van om eventueel na werktijd langs te komen om bv. een computer af te regelen voor een leek als ik is dat bijzonder prettig.
wij wonen in Almelo maar gaan zeker naar EP Tubbergen terug.

Piet Happel 11-09-2019

We worden altijd vriendelijk en snel geholpen. Ook bij klachten t.a.v. producten wordt adequaat gereageerd. De levering van producten, ook grotere als bijvoorbeeld wasmachines of drogers gaat zeer snel. Ook voor reparaties aan huis staat EP Robben, Udenhout, snel klaar.

Frankb1973 10-09-2019

De webshop is erg duidelijk, en doordat het gewenste product bij EP in de aanbieding was heb ik ervoor gekozen de bestelling te plaatsen. Doordat de bestelling iets langer op zich liet wachten dan gedacht wilde ik via een nabij gelegen vestiging om info vragen. Deze vestiging kon mij hierin niet helpen daar de bestellingen via de webshop via EP Nederland lopen hetgeen los staat van de franchise nemers.

Het zou voor de toekomst handig zijn om de barrière tussen beiden op te heffen om zo de klant nóg beter te kunnen helpen.
Officiele reactie van EP.nl 10-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat betreft uw levering, ik zie in uw orderhistorie dat DHL een maal uw pakket heeft aangeboden maar het adres gesloten vond. In principe horen zij het pakket tweemaal aan te bieden bij een consument! Bij tweemaal gesloten adres brengen ze het altijd naar een Parcelshop, waarvan u een bericht heeft ontvangen hoop ik, in de brievenbus. Dat is in ieder geval niet correct verlopen vanuit DHL, daarvoor excuses.
Het pakket heeft u daarna zelf afgehaald zie ik op de 24e. Een vestiging kan geen informatie verstrekken als het een webshoporder beslaat, puur omdat zij die toegang niet hebben tot dat systeem, daarvoor kunt u altijd de Klantenservice bereiken natuurlijk. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop. We nemen uw feedback zeker mee, daarvoor natuurlijk hartelijk dank!

Ans 09-09-2019

Goed personeel altijd vriendelijk
goede service en klachten afhandeling
Genoeg keuze in assortiment

Twigt 08-09-2019

Goede en snelle bezorging. Uitstekende kookplaat, voor mooie prijs. Echte aanrader !

hg dam 08-09-2019

naar meerdere winkels geweest/wasmachine plotseling overleden.jullie waren de enige die geen problemen hebben om te leveren,andere winkels hebben geen chauffeur.goed advies ,geweldige wasmachine.zeker een aanrader.

Daniel 08-09-2019

Allemaal prima gegaan. (gratis) cover bij de e-reader was vertraagd, maar die werd al bij de bestelling aangegeven, dus duidelijke verwachtingen.

B smudde 08-09-2019

De winkel straalt rust uit, ondanks de vele aanwezige showroom apparatuur, geen felle kleuren reclame, doch groen rustige kleur, keurig geholpen en ruim de tijd gekregen perfecte service.

Tevreden klant! 06-09-2019

Hoewel ik onderweg was naar een andere winkel toch even bij EP: Hofman in Wolvega gaan kijken of ze een oven hadden. Service was top: Product werd uit de doos gehaald, product vergelijking met andere modellen op een overzichtelijk beeldscherm, op mijn vragen kwamen duidelijke antwoorden, er werd meegedacht zonder dat het product mij opgedrongen werd. Garanties werd duidelijk uitgelegd en extra service was dat ik de auto niet op hoefde te halen, maar dat ze met de oven meeliepen naar de auto. Top service en zeer tevreden over de aankoop!

D. Noorman 06-09-2019

Bij EP Beerepoot in Schagen geweest voor een nieuwe printer. Goed geholpen, personeel luistert naar je wensen. Er werd ook een ander aanbod gedaan, dit was voor mij niet van toepassing, maar er wordt wel meegedacht en personeel is niet opdringerig. De gekozen printer was niet op voorraad, maar kon worden besteld en per SMS bericht gekregen zodra deze was gearriveerd. Prima, niets te klagen!

Walther en Astrid de Bruin 05-09-2019

EP Beerepoot Dr. van Aalstweg Hoorn: Chapeau voor verkoper Gerwin Boekel. Legt netjes en objectief verschillen tussen verschillende typen TV's uit en vergelijkt de merken onderling. Gaat uit van de situatie en wensen van de klant en maakt samen met de klant een voorselectie. Laat de uiteindelijke keuze aan klant over. Goede voorlichting over wat de TV kan en wat er vanuit kabelprovider nodig is om de TV optimaal tot zijn recht te laten komen. Totaal niet opdringerig, maar ECHT advies waar je als klant wat aan hebt!

Dirk Terpstra 05-09-2019

Onlangs een TV gekocht bij EP - Faber te Kollum. Vooraf al wat info gehaald vanaf internet.
Uiteindelijk op advies en met uitleg van een medewerker van Faber gekozen voor een LG 49SM 8200
Bij bezorgen/installeren en uitleg werd alle tijd genomen om één en ander goed duidelijk te maken.
Wij zijn heel tevreden met onze keus en met het advies van EP-Faber.
Wij bevelen deze winkel dan ook voor 100% aan.

Angela 05-09-2019

Snelle levering en je kunt betalen via AfterPay.
Het bestelde product werkte niet goed.
Na uitstekend contact met de klantenservice, product terug kunnen sturen en inmiddels heb ik een nieuw goed werkend product ontvangen. Super service!

Lia Rienstra 04-09-2019

Een duidelijke uitleg over vaatwassers, waardoor de keuze niet meer moeilijk was.
Voorts keurig en snel ingebouwd.

Jochem 04-09-2019

Product netjes en op tijd geleverd. Goede prijs. Helaas wacht ik nog steeds op de "gratis hoes". Hierover contact op genomen met EP, maar krijg geen reactie. Volgende bestelling zal bij een concurrent zijn.
Officiele reactie van EP.nl 05-09-2019

Geachte heer,

Wij betreuren de gang van zaken net zo zeer als u, uiteraard onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het ligt geheel bij onze distributeur die ditmaal in gebreke blijft en ook ons niet informeert helaas. Wij doen ons uiterste best voor u als consument.U kunt er wel van uit gaan dat u de cover toegestuurd krijgt, dat is de aanbieding geweest en daar heeft u recht op. Wij reageren echter wel op een contact, zover ik kan nazien in uw orderhistorie is dat niet geweest per mail of telefoon. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.

Officiele reactie van EP.nl 06-09-2019

Inmiddels zijn aan alle klanten de covers uitgeleverd met een geste voor het ongemak.

g.t.belgraver 04-09-2019

site duidelijk met veel informatie over apparaat. verpakking perfect, levering op tijd.

Vos61 04-09-2019

Prima service, snelle levering, prettig afspraken omtrent bezorg datum en tijd.
De wasmachine die ik gekocht heb is netjes en zorgvuldig geplaatst. Ik kreeg duidelijke antwoorden op de vragen die ik had.

J.G. 04-09-2019

Mijn bestelling kwam vlot. Helaas was de bestelling maar deels uitgeleverd. Telefonisch contact leerde dat de rest snel zou worden nagezonden. Inmiddels zijn we een paar weken én diverse mailtjes en telefoontjes verder. Veel beloftes maar.......... nog steeds geen nazending van de betaalde spullen. Zeer teleurstellend. Eens maar nooit weer. Wees gewaarschuwd.
Officiele reactie van EP.nl 04-09-2019

Geachte heer, mevrouw,

Helaas betreuren wij deze gang van zaken ook bijzonder! Wij zijn in dit geval echt compleet afhankelijk van de uitlevering via onze distributeur. Wij hebben regelmatig contact gezocht maar krijgen nog geen afdoende antwoord, dat is voor u als consument bijzonder vervelend, en ook wij vinden dat! De belofte staat, u krijgt uitgeleverd, mits onze distributeur dan ook uitlevert, en daar doen wij onze uiterste best voor dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Officiele reactie van EP.nl 06-09-2019

stefan 04-09-2019

Het duurde erg lang voordat de Doro telefoon geleverd werd. Gruijters belde telkens maar geen reacties of niet leverbaar en stond wel op website. Smet op verder goede service van Ep Gruijters!

B. 04-09-2019

Wat mij zeer stoort is dat wanneer je het product bekijkt, en in de winkelwagen doet en besteld, je er vanuit gaat dat de levertijd klopt. In dit geval niet dus. Er stond "op voorraad" en "leverbaar binnen 1a2 werkdagen". Heeft dus toch een week geduurd voordat ie geleverd werd. Jammer!
Verder verliep alles normaal zoals het hoort.
Officiele reactie van EP.nl 04-09-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, u heeft een mail ontvangen met meer uitleg. Wij nemen uw feedback in ieder geval zeer ter harte!

Irma 02-09-2019

Ik heb voor EP.Beerepoot gekozen omdat de service hartstikke goed is. Ik koop altijd mijn apparaten bij Beerepoot. Ze zijn heel vriendelijk in de winkel en weten waar ze over praten.

H.de vries 01-09-2019

We komen al zeker20 jaar bij Ep.beerepoot het voelt voor ons als een familie je wordt bij binnen komst vriendelijk begroet Ze zijn goed op de hoogte van allen producten het is vertrouwt (en ze zijn eerlijk) en prima service

Jan Wiegmans 31-08-2019

De behandeling in de winkel, de deskundigheid en aanbevelingen waren zoals gewoonlijk heel goed en ook de levering en installatie was deskundig en getuigd van goed vakmanschap

Jan Prakken 30-08-2019

Nadat onze Miele wasmachine, ook van EP Nijverdal, er na jaren topdrukte mee ophield weer een Miele gekocht bij EP Nijverdal. Heldere uitleg in de winkel. Je mag zelf kiezen, geen geduw naar een bepaald model. Gewoon prettig ontspannen en netjes.
Ook super dat als vanzelfsprekend de oude eerst van zolder wordt gehaald en daarna de nieuwe helemaal naar boven gebracht wordt en geïnstalleerd en uitgelegd wordt. En de oude wordt ook voor je afgevoerd.
Ook geweldig dat ze 's middag zouden komen, en netjes belden dat het al eerder kon en of dat een probleem was.
Kortom ben weer een zeer tevreden klant!

ineke 29-08-2019

levering was perfect. in de namiddag een router besteld en de volgende ochtend geleverd. echt top.

Sylvia Wigchert 29-08-2019

Het te bestellen product was op tijd online besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Dat was niet het geval. Via het te volgen bestelling bleef het hangen dat het in het magazijn was aangemeld. Na een paar dagen gebeld naar de klantenservice. Daar kwam de mevrouw aan de telefoon er achter dat zij het wel had aangemeld en dat er verder niks was ondernomen. De dame van de klantenservice stond mij netjes te woord en belde zoals beloofd mij ook weer op binnen een paar minuten. Het bestelde product zou dezelfde dag nog geleverd worden. Dat was ook het geval. Bij de algemene voorwaarden stond ook dat je kon bellen met EP Tummers in Echt of met de klantenservice. Ik had eerst naar EP in Echt en daar konden ze mij niet verder helpen. Logisch ook. Ik heb daar wel gemeld dat dit in de algemene voorwaarden stond. Hier moeten jullie wel naar kijken. Daarna de klantenservice gebeld.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2019

Geachte mevrouw Wigchert,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen zoals hoort. Wel fijn dat het alsnog goed is gekomen met levering. Uw feedback nemen we zeker mee!

Liesbeth 29-08-2019

Voor onze wasmachine met TwinDos flacon TwinDosCare besteld. De volgende geleverd en dat zonder verzendkosten. Echt super geregeld, kon meteen de volgende dag het reinigingsprogramma draaien.

Ben van der Linden 29-08-2019

Ondanks dat het product op voorraad was heb enkele dagen moeten wachten . Ik had een snellere levering verwacht.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2019

Geachte heer van der Linden,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan zijn dat wij afhankelijk zijn van levering vanuit een distributeur. Op hun beurt zijn ook zij afhankelijk van levering vanuit de leverancier. Daarvan worden wij niet altijd op de hoogte gebracht, helaas. Heel vervelend dat u daardoor iets langer heeft moeten wachten, ik hoop dat u wel veel plezier heeft van uw aankoop.

erikpm 29-08-2019

Prima service!
Ik heb veel moeite gedaan om een voor mij goede blu-ray speler te vinden. De keuze viel op een Panasonic BDT-384. In mijn woonplaats was er geen winkelier te vinden die het apparaat kon leveren. Via internet kwam ik bij EP terecht. De prijs was concurrerend en de volgende dag werd het apparaat keurig en op de afgesproken tijd geleverd. EP is een aanrader en een volgende keer zal ik zeker bij hen bestellen.

Jean 29-08-2019

De site maakt volledig zijn beloften waar. Correcte verwerking van bestelling en niet duur.

J.M. 28-08-2019

Toen wij in Stiphout kwamen wonen zijn wij naar Gruijters in de desbetreffende woonplaats gegaan voor een defect aan onze droger. Wij zijn toen uitermate goed geholpen en zeer deskundig. Sindsdien zijn wij klant van deze zaak. We hebben hier nog nooit spijt van gehad, we worden altijd zeer vakbekwaam geholpen en niets is te veel om de klant naar hun zin te maken.

Monique 28-08-2019

Vriendelijk personeel, dat altijd klaar staat om advies te geven. Ook de service over levering en afhandeling bij klachten over mijn koelkast was super goed.

Lisette 26-08-2019

Klantvriendelijk en meedenkend en goede service. Door de leuke acties heb ik alvast een koelkast en wasmachine besteld. Aangezien ik pas over 2 maanden ga verhuizen, hebben ze de producten voor mij opgeslagen tot ik mijn huis krijg. Top service!

Hanneke 25-08-2019

Super, niks te klagen en is zeer goed bevallen. En de sd kaart was helemaal niet duur.

Marian 24-08-2019

Aanbieding via Facebook besteld. Aanbieding was interessant en Bestellen was eenvoudig.
‘S avonds besteld en de volgende morgen in huis. Perfect. Is niet de eerste aankoop bij EP en ook over eerdere aankopen zeer tevreden.

Samantha en River 23-08-2019

We werden snel geholpen door een hele fijne medewerker in Schagen. Hij was erg klantvriendelijk en beantwoordde onze vragen duidelijk. Tevens zagen wij dat er in de winkel goede aanbiedingen zijn.

Erna 23-08-2019

Keurig en heel handig zetten hij de inbouw koelkast weer op zijn plek. Top goede service.... zijn zeer tevreden👍🏻

Gert-Jan Ligthart 23-08-2019

Goeie service en klantvriendelijkheid. In dit geval betreft het het filiaal in bovenkarspel.

Ik had een kitchenaid keukenmachine gekocht, en die zou geleverd worden na enkele dagen/weken. Deze was er dan ook redelijk snel, daarin een dikke 10! Echter dit artikel is/was een verrassing voor mijn vrouw dr verjaardag. En ik had met nadruk aangegeven mij te bellen en niet haar wanneer dit geleverd was en dat ik het op kon halen. Dit gebeurde dus niet, en ik ben geen 1x gebeld maar mijn vrouw maar liefst 5x!
Weg verrassing!

Vandaar de marginale 6, anders had ik EP Beerepoot in het algemeen beoordeeld met een 8 of 9.

Groeten,
Al met al een tevreden klant

Geachte heer Ligthart,

Dat is heel jammer dat die verrassing eigenlijk geen verrassing meer was! Hopelijk heeft uw vrouw er wel veel plezier van!

Claudia Schonewelle 21-08-2019

Hele nette en klantvriendelijke mensen. Binnen 5 minuten had ik het juiste product (mevrouw ging het voor ons bestellen en komt volgende week binnen). We worden netjes op de hoogte gehouden en einde van de week heb ik mijn meng haak voor de kitchen aid keuken machine

Jan 21-08-2019

Ik kocht vandaag een koptelefoon van Bose. Uitleg gehad in de winkel, het leek allemaal heel simpel. Het was de oplossing voor ons. Geen irritatie meer, geen storende geluidsoverlast. Thuis zat het echter toch iets anders. De telefoon gepakt en telefonisch goed geholpen. Alles werkt nu naar volle tevredenheid.

Arno 21-08-2019

Zeer persoonlijke service, waar ik blij mee ben! Kundige mensen!

Critische noot: Communicatie kan verbeterd worden. Zeggen wat je doet(kan beter) en Doen wat je belooft(is op orde)

Geachte heer,

Dank u voor de feedback, deze zullen we zeker meenemen.

Marian 21-08-2019

Wordt altijd goed en netjes geholpen.
En komen de afspraken die je maakt goed na.

Mars 19-08-2019

Heel erg jammer dat de installatie van een wasmachine niet bij de prijs is inbegrepen. Dit zagen we pas nadat we de wasmachine besteld hadden. Dit kan beter en duidelijker vermeld worden op de site. Dan hadden we het wasmachine hoogstwaarschijnlijk elders gekocht waar deze service wel in zit en dus goedkoper is
Kritisch 19-08-2019

Veelal is dan installatie inbegrepen in de prijs. Check maar de L6FBSpeed bij Ep en Coolblue....prijs EP 489, CB 589......

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat Kritisch hier al benoemd is zeker waar. Zelfs met de installatiekosten [dus bezorgen en installeren] is de machine die Kritisch benoemt toch goedkoper. Ik hoop dat u wel veel plezier heeft van uw aankoop!

Martine 18-08-2019

Ik ben nu een aantal keren bij EP Beerepoot in hoorn geweest en heb een aantal apparaten en een tv gekocht. De service is er uitstekend. De medewerkers hebben kennis van zaken en denken echt mee over welk product het beste bij je past en smeren je niet automatisch het duurste artikel aan. Ze hebben een uitgebreid assortiment zodat er genoeg te kiezen valt en de prijzen zijn vrij scherp.
Ik kom er graag en zal ook in de toekomst blijven komen/kopen.

Kritisch 19-08-2019

Deze reactie hoort bij review hierboven.....

John&Nathalie van Leuken 17-08-2019

Een hele fijne winkel, je wordt goed geholpen. Ook wordt alles goed verteld als je een vraag hebt over een product waar je interesse in hebt. Twee keer geweest, rijd graag een een stukje verder om iets te kopen! Ook al andere mensen verteld wat voor fijne winkel ditis👍

Johannes Willem Nieuwenhuis 16-08-2019

De combinatie van webwinkel en echte winkel werkt echt! Via internet, bij EP, een koelkast besteld, ik had wat vragen, en die werden door de telefoniste goed beantwoord. De echte winkel, uit Zuidhorn belde daarna op, en hielp mij ook voortreffelijk. Mevrouw dacht mee, en EP bezorgde de kleine vriezer heel snel. We hadden , omdat we van product ruilden, iets teveel betaald. Dat bedrag stond supersnel weer op onze rekening. Al met al een sublieme dienstverlening, en de combinatie web-echte winkel is in dit geval super!

Ria 16-08-2019

Was een leuke aanbieding van een koelkast en ook een snelle levering. Helaas zat er op de deur een lichte beschadiging. Nu in dezelfde week weer een andere bezorgd. En ook nog voor me geplaatst en de oude meegenomen .

Herman K 16-08-2019

Bij EP Hofman te Wolvega een fornuis aangeschaft. Goed advies, vriendelijk personeel. Het apparaat is gratis thuisbezorgd en aansluitmateriaal kreeg ik er zo bij. Ook niet onbelangrijk; de prijs ligt er lager dan bij concurrenten.